abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zaterdag 22 januari 2022 @ 16:39:22 #151
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_203317068
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 16:26 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Het is niet zo zwart-wit. Zoals ik al eerder zij, in sommige gevallen hebben vrouwen hier invloed op. Niet voor niets zijn in veel culturen vrouwen verplicht om een mannelijke guardian te houden in bijzijn van vreemde mannen.

Om een specifiek voorbeeld te geven: mijn maat had een one-night met een onbekende, beide dronken. De maat kreeg geen tegenstribbeling of nee als antwoord. Volgende ochtend verlaat de vriend zonder iets te zeggen, het meisje had spijt, voelde zich misbruikt want ze herinnerde niet alles meer en ze dacht dat hij een bekende was. Ze wilde nog net geen aangifte doen. In dit geval is het voor de man onmogelijk om dit te voorkomen, tenzij hij een getekende verklaring oplegt waarin staat dat ze seks wilt ofzo..

In dit geval had ze wel invloed door:
1. Niet te veel te drinken, algemeen bekend dat je spijt kan krijgen door dronken acties.
2. Verifiėren dat mijn maat de persoon is wie ze denkt dat het is.

als je seks hebt met iemand die onder invloed is van drank of drugs dan is dat tegenwoordig geloof ik standaard 'verkrachting'.
En zo'n getekende verklaring zegt niets want je kunt op ELK moment toestemming intrekken. Ook als je ook maar het kleinste vermoeden zou kunnen hebben dat de ander niet (meer) wil en je gaat door ben je tegenwoordig gewoon de sjaak. En als achteraf de ander besluit te zeggen dat die zich gedwongen voelde om die verklaring te ondertekenen ben je ook gewoon de lul.
Eigenlijk ben je in zulke situaties als man zijnde altijd gewoon de lul.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zaterdag 22 januari 2022 @ 16:51:56 #152
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_203317186
Best zorgwekkend, deze thread. Veel mannen hier die het gedrag van andere mannen gewoon niet veroordelen.

Want 'we' zijn zielig omdat we niet te pas en te onpas een vrouw kunnen grijpen.

:N
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zaterdag 22 januari 2022 @ 16:53:25 #153
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_203317197
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 16:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Best zorgwekkend, deze thread. Veel mannen hier die het gedrag van andere mannen gewoon niet veroordelen.

Want 'we' zijn zielig omdat we niet te pas en te onpas een vrouw kunnen grijpen.

:N
Nee, omdat we het zat zijn overal de schuld van te krijgen.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 16:55:54 #154
Why is all the rum gone?
pi_203317225
quote:
Op zaterdag 22 januari 2022 16:53 schreef EINZ het volgende:

Het is ook 'onze' schuld, dus dat is logisch. En zo te zien, zeker jouw schuld.

[ Bericht 4% gewijzigd door Captain_Jack_Sparrow op 23-01-2022 20:27:07 ]
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_203317230
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 16:53 schreef EINZ het volgende:

[..]
Zal wel een ego ding zijn dan anders kan ik niet verklaren dit gedrag. Er zijn misstanden aangekaart en vele mannen hier vallen erover dat niks meer kan (wat dus echt niet zo is er is gewoon een grens met wat kan en wat niet kan). Daar gaat het toch helemaal niet om?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  zaterdag 22 januari 2022 @ 16:57:04 #156
Why is all the rum gone?
pi_203317238
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 16:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:

Zal wel een ego ding zijn dan anders kan ik niet verklaren dit gedrag.
Ego, testosteron en 'mannelijke' onzekerheid.
pi_203317251
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 16:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Ego, testosteron en 'mannelijke' onzekerheid.
Ja dat zal het dan wel zijn. Dat sommige hier zo gepikeerd over zijn ik snap het werkelijk waar echt niet.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 17:20:57 #158
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203317554
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 16:39 schreef Danny het volgende:

[..]
als je seks hebt met iemand die onder invloed is van drank of drugs dan is dat tegenwoordig geloof ik standaard 'verkrachting'.
En zo'n getekende verklaring zegt niets want je kunt op ELK moment toestemming intrekken. Ook als je ook maar het kleinste vermoeden zou kunnen hebben dat de ander niet (meer) wil en je gaat door ben je tegenwoordig gewoon de sjaak. En als achteraf de ander besluit te zeggen dat die zich gedwongen voelde om die verklaring te ondertekenen ben je ook gewoon de lul.
Eigenlijk ben je in zulke situaties als man zijnde altijd gewoon de lul.
Hoe kom je hierbij zeg?????
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 17:26:49 #159
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_203317655
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 16:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Het is ook 'onze' schuld, dus dat is logisch. En zo te zien, zeker jouw schuld.
Nee, dat is het niet. Vrouwen moeten maar eens leren accepteren dat niet alles in het leven hen op een presenteerblaadje aangeboden wordt. Die wijven bij the voice wisten verdomd goed wat ze deden toen ze er op dat moment voor kozen om hun carriere voor hun sexuele integriteit te laten gaan. Dan nu je carriere mislukt is ook niet komen zeiken over iets waar je toen willens en wetens volop aan meegewerkt hebt.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 17:27:56 #160
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_203317667
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:20 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Hoe kom je hierbij zeg?????
Nou vrouwen worden wel tyfusveel beschermd als het zo uitkomt.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 17:30:25 #161
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_203317705
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 16:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Zal wel een ego ding zijn dan anders kan ik niet verklaren dit gedrag. Er zijn misstanden aangekaart en vele mannen hier vallen erover dat niks meer kan (wat dus echt niet zo is er is gewoon een grens met wat kan en wat niet kan). Daar gaat het toch helemaal niet om?
Het gezeik komt erop neer dat de man op alles wat slecht is in de wereld wordt aangekeken. Terwijl alles wat hij opgebouwd heeft, ja dat is natuurlijk normaal, daar praten we niet over, dat is 'standaard'. Lekker makkelijk zeiken als je als vrouw niks presteert.
pi_203317709
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:26 schreef EINZ het volgende:

[..]
Nee, dat is het niet. Vrouwen moeten maar eens leren accepteren dat niet alles in het leven hen op een presenteerblaadje aangeboden wordt. Die wijven bij the voice wisten verdomd goed wat ze deden toen ze er op dat moment voor kozen om hun carriere voor hun sexuele integriteit te laten gaan. Dan nu je carriere mislukt is ook niet komen zeiken over iets waar je toen willens en wetens volop aan meegewerkt hebt.
Dit is kortzichtig. Weet jij nog hoe je was toen je jong? Zeker minder weerbaar en ook zeker minder ontwikkeld in dingen overzien (oorzaak-gevolg). De setting van de voice hoort een veilige omgeving te zijn. Die jonge mensen zijn getekend voor het leven kan je dat niet voorstellen? En het is NIET NORMAAL dat er STRUCTUREEL zoveel mensen aangerand werden dat je dit probeert goed te praten is onbegrijpelijk.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 17:32:30 #163
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203317738
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:27 schreef EINZ het volgende:

[..]
Nou vrouwen worden wel tyfusveel beschermd als het zo uitkomt.
Als je het niet erg vindt, ik vroeg het aan Danny, niet aan jou.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 17:34:22 #164
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_203317764
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Dit is kortzichtig. Weet jij nog hoe je was toen je jong? Zeker minder weerbaar en ook zeker minder ontwikkeld in dingen overzien (oorzaak-gevolg). De setting van de voice hoort een veilige omgeving te zijn. Die jonge mensen zijn getekend voor het leven kan je dat niet voorstellen? En Het is NIET NORMAAL dat er STRUCTUREEL zoveel mensen aangerand werden dat je dit probeert goed te praten is onbegrijpelijk.
Wisten die mannen wat ze deden? Ja.
Wisten die vrouwen wat ze deden? Ja.

Dan nu niet zeiken dat nu je carriere verprutst is door je eigen talentloosheid iemand destijds iets van je vroeg en je daar volop aan hebt meegewerkt. Een deelneemster ging echt niet door naar de volgende ronde vanwege haar goede zangkunsten, en dat wist ze verdomd goed. Voor haar tien anderen.
pi_203317773
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:34 schreef EINZ het volgende:

[..]
Wisten die mannen wat ze deden? Ja.
Wisten die vrouwen wat ze deden? Ja.

Dan nu niet zeiken dat nu je carriere verprutst is door je eigen talentloosheid iemand destijds iets van je vroeg en je daar volop aan hebt meegewerkt. Een deelneemster ging echt niet door naar de volgende ronde vanwege haar goede zangkunsten, en dat wist ze verdomd goed. Voor haar tien anderen.
Te simpel het is veel complexer dan dat. De deelnemers werden gebruikt, misbruikt en uitgebuit.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 17:35:04 #166
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_203317775
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:32 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Als je het niet erg vindt, ik vroeg het aan Danny, niet aan jou.
En ik gaf antwoord, suck it up.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 17:37:22 #167
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_203317815
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Te simpel het is veel complexer dan dat. De deelnemers werden gebruikt, misbruikt en uitgebuit.
En daar kozen ze zelf voor. Ze konden elk moment nee zeggen. Dat kost hun dan wel hun carriere, maar komop, voor jou tien anderen en het is naief om te denken dat je daar staat omdat je zo goed bent. Het is kiezen tussen je carriere of een enkele keer neuken.

Of dat netjes of ethisch is is een andere discussie, maar niemand heeft hen gedwongen.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 17:38:31 #168
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203317828
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:35 schreef EINZ het volgende:

[..]
En ik gaf antwoord, suck it up.
En ik gaf te kennen jou niet als serieuze discussie partner te zien. Suck that up.
pi_203317837
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:37 schreef EINZ het volgende:

[..]
En daar kozen ze zelf voor. Ze konden elk moment nee zeggen. Dat kost hun dan wel hun carriere, maar komop, voor jou tien anderen en het is naief om te denken dat je daar staat omdat je zo goed bent. Het is kiezen tussen je carriere of een enkele keer neuken.

Of dat netjes of ethisch is is een andere discussie, maar niemand heeft hen gedwongen.
Ja je kiest ervoor om aangerand te worden. Wat een onzin zeg. Jij ziet het veel te simpel en het is duidelijk dat je referentiekader anders in elkaar zit.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 17:39:38 #170
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_203317846
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:38 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
En ik gaf te kennen jou niet als serieuze discussie partner te zien. Suck that up.
Dat mag je vinden, net zoals ik mijn mening mag vinden. En wat ik zuig bepaal ik zelf wel, dank je.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 17:41:21 #171
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_203317871
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Ja je kiest ervoor om aangerand te worden. Jij ziet het veel te simpel en duidelijk dat je referentiekader anders in elkaar zit.
Wat een gezeik. "Help er ligt een hand op mijn schouder :'( " Je moet maar gewoon ergens tegen kunnen, we leven tenslotte niet in wonderland. Laten we nu niet doen alsof hilversum een veilig sprookjesland is, en dat wisten de deelneemsters net zo goed.

Ze wisten verdomd goed wat er gebeurde en waar ze aan meewerkten. "Ach, voor mijn carriere..."
pi_203317920
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:41 schreef EINZ het volgende:

[..]
Wat een gezeik. "Help er ligt een hand op mijn schouder :'( " Je moet maar gewoon ergens tegen kunnen, we leven tenslotte niet in wonderland. Laten we nu niet doen alsof hilversum een veilig sprookjesland is, en dat wisten de deelneemsters net zo goed.

Ze wisten verdomd goed wat er gebeurde en waar ze aan meewerkten. "Ach, voor mijn carriere..."
Het gaat veel verder dan een hand op de schouder. Ik weet niet wat jezelf wilt voorhouden maar het zal wel. Ze wisten helemaal niet waaraan ze meewerkte dat blijkt nu wel.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 17:50:28 #173
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_203317969
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Het gaat veel verder dan een hand op de schouder. Ik weet niet wat jezelf wilt voorhouden maar het zal wel. Ze wisten helemaal niet waaraan ze meewerkte dat blijkt nu wel.
Wat nu blijkt is dat dit soort dingen gebeurden. Dat klopt. Wat het betekent is niets anders dat ze hun sexuele integriteit even naar de achtergrond verplaatsten toen hen dat zo uitkwam. Ze werden niet gedwongen ofzo.

Of je dat netjes of ethisch vindt is iets heel anders. Het 'hoort' niet nee, zo gaan we doorgaans niet met elkaar om. Maar dat wisten ze zelf heel goed en ze hadden elk moment nee kunnen zeggen. In plaats daarvan werkten ze er zelf maar al te graag volop, gretig en net zo goed aan mee.
pi_203317982
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:50 schreef EINZ het volgende:

[..]
Wat nu blijkt is dat dit soort dingen gebeurden. Dat klopt. Wat het betekent is niets anders dat ze hun sexuele integriteit even naar de achtergrond verplaatsten toen hen dat zo uitkwam. Ze werden niet gedwongen ofzo.

Of je dat netjes of ethisch vindt is iets heel anders. Het 'hoort' niet nee, zo gaan we doorgaans niet met elkaar om. Maar dat wisten ze zelf heel goed en ze hadden elk moment nee kunnen zeggen. In plaats daarvan werkten ze er zelf volop, gretig en net zo goed aan mee.
Ze werden wel gedwongen indirect en direct. Maar we verschillen van mening ik laat het nu verder hierbij.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 17:52:04 #175
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_203317994
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Ze werden wel gedwongen indirect en direct. Maar we verschillen van mening ik laat het nu verder hierbij.
Oh hoe dan? Dus als een mening verschilt met de jouwe dan is die 'minder' dan die van jou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')