abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203294743

twitter

twitter

instagram

Johnny de Mol keihard ondervraagd in HLF8: 'Ja, dit lijkt op doofpot'

Slachtoffers Jeroen Rietbergen huilend in Beau: 'Hij is een roofdier'

Alle mediacourant artikelen over the Voice:
https://www.mediacourant.nl/?s=voice

SPOILER: Samenvatting van de BOOS-uitzending van 20 januari 2022 van Claudia-x
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 21-01-2022 11:05:11 ]
pi_203294744
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 00:32 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Types als John weten zich ook overal uit te lullen en willen nooit maar dan ook nooit toegeven dat zij een fout hebben gemaakt.
Excuses aanbieden doen ze ook niet. Het ligt altijd aan een ander.
Het is ook gewoon strategisch: hij wil natuurlijk geen claim aan z'n broek en nog meer reputatieschade oplopen. In meerdere tv-programma's is vandaag uitgelegd dat een werkgever een zorgplicht heeft en dat slachtoffers een procedure aan kunnen spannen. Ik vermoed dat daar wel wat meer dan 240 euro mee is gemoeid.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203294747
quote:
3s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 00:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Eh, je doet het wéér.
Ik bagatelliseer niks. Zelfs voor de wet is het nog minder dan door rood rijden.
pi_203294750
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 00:35 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik bagatelliseer niks. Zelfs voor de wet is het nog minder dan door rood rijden.
Je bagatelliseert het door te doen alsof het niet erg is omdat er een lage boete op staat (wat overigens twijfelachtig is, zie mijn opmerking over de zorgplicht).
pi_203294763
quote:
3s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 00:36 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Je bagatelliseert het door te doen alsof het niet erg is omdat er een lage boete op staat (wat overigens twijfelachtig is, zie mijn opmerking over de zorgplicht).
Nogmaals, ik keur niet goed wat Jeroentje gedaan heeft maar ik kan me de rol van JdM in die situatie best voorstellen. Ervan uitgaande dat hij de waarheid spreekt.
pi_203294770
Nu nog even Shownieuws terugkijken.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_203294787
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 00:39 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Nogmaals, ik keur niet goed wat Jeroentje gedaan heeft maar ik kan me de rol van JdM in die situatie best voorstellen. Ervan uitgaande dat hij de waarheid spreekt.
Als je deze tekst in ogenschouw neemt, dan is het duidelijk dat John de Mol als werkgever tekort is geschoten:

"Een werkgever heeft de zorgplicht voor een gezonde en veilige werkomgeving voor zijn werknemers. Dit houdt in dat hij seksuele intimidatie moet voorkomen en bestrijden. Een werkgever is volgens de Arbo-wet verplicht om een beleid op te stellen om zijn werknemers te beschermen tegen seksuele intimidatie. In dit beleid kan de werknemer preventieve en repressieve maatregelen opnemen. Voorts heeft de werkgever de taak (en voorbeeldfunctie) om duidelijk te maken welk gedrag getolereerd wordt en nog belangrijker, welk gedrag niet. Daarbij is het van belang dat een werkgever een klacht over seksuele intimidatie van een werknemer serieus neemt, een onderzoek instelt en de (psychische) schade van de werknemer zoveel mogelijk probeert te beperken."
pi_203294794
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 00:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Het is ook gewoon strategisch: hij wil natuurlijk geen claim aan z'n broek en nog meer reputatieschade oplopen. In meerdere tv-programma's is vandaag uitgelegd dat een werkgever een zorgplicht heeft en dat slachtoffers een procedure aan kunnen spannen. Ik vermoed dat daar wel wat meer dan 240 euro mee is gemoeid.
Strategisch en met name egoïstische zet. Ik vind het geen slimme zet in elk geval dat hij met zulke uitspraken komt. Heel weinig mensen gelooft volgens mij in die bullshit die hij verkondigt.

Ook denk ik dat er uiteindelijk wel een dag gaat komen dat ook hij exposed wordt en niet meer met zulks gedrag en geld mee wegkomt. Misschien wel in een ander land, maar niet in Nederland.
pi_203294815
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 00:49 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Als je deze tekst in ogenschouw neemt, dan is het duidelijk dat John de Mol als werkgever tekort is geschoten:

"Een werkgever heeft de zorgplicht voor een gezonde en veilige werkomgeving voor zijn werknemers. Dit houdt in dat hij seksuele intimidatie moet voorkomen en bestrijden. Een werkgever is volgens de Arbo-wet verplicht om een beleid op te stellen om zijn werknemers te beschermen tegen seksuele intimidatie. In dit beleid kan de werknemer preventieve en repressieve maatregelen opnemen. Voorts heeft de werkgever de taak (en voorbeeldfunctie) om duidelijk te maken welk gedrag getolereerd wordt en nog belangrijker, welk gedrag niet. Daarbij is het van belang dat een werkgever een klacht over seksuele intimidatie van een werknemer serieus neemt, een onderzoek instelt en de (psychische) schade van de werknemer zoveel mogelijk probeert te beperken."
In hoeverre kandidaten aan dergelijke shows daadwerkelijk werknemers zijn is al punt 1. En zoals ik John begrijp waren de "loketten" er wel degelijk om het misbruik of ongewenst gedrag aan te kaarten.

Ik betwijfel of JdM hierin aansprakelijk kan worden gesteld. Ik begrijp dat je het graag zou willen maar of het een haalbare kaart is...
pi_203294835
Ik zie in deze uitzending vooral een hoop verhalen, maar of verhalen bewijs zijn dat valt nog te bezien. Epstein is ervoor veroordeeld dat weten we inmiddels, maar zonder bewijs geen zaak.
Waar rook is is vuur, dat kan zeker waar zijn, maar klopt alles wel?

Als Ali zegt ik heb het niet gedaan en die vrouwen zeggen van wel, waar zit dan je zaak? Een strafbaar feit is er alleen als er ook zoiets is als camerabeelden of wat dan ook. Op het doen van een valse aangifte staat weliswaar een aanzienlijke straf. Je zou civielrechtelijk nog wat kunnen proberen maar ook daar geldt: wie stelt moet bewijzen.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_203294837
Zag nog even een stukje Boulevard van vanavond, en daar maakte verslaggever Aran Bade een opmerking over kijkers die 'flauw gevallen zijn' bij het bekijken van deze uitzending. Ik weet niet wat ik hier van moet denken bij deze terloopse opmerking, dat is denk ik gewoon om iets hysterisch aan te dikken. Ik geloof daar niets van!
Allemaal cabaretteketet!
pi_203294911
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 00:49 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

De mol is geen werkgever, de BV is de werkgever.
speak only if it improves the silence.
pi_203294918
Ali B. heeft misbruik gemaakt van een (vermoedelijk groot) aantal vrouwen, maar die vrouwen hebben zich ook door hem láten misbruiken.

Hij deed dat geraffineerd. Eerst een band opbouwen, en dan na afloop van de show (pas als deze vrouwen al afgevallen waren, een belangrijk detail) zocht hij ze weer op en paaide hen met een belofte dat hij ze toch nog iets wilde geven. De meisjes trapten daarin.

De vrouwmeisjes lieten het ook gebeuren. Ik hoorde een van hen zeggen dat ze in de douche een jongen aan het pijpen was toen Ali binnenkwam een zijn vingers in haar kut stak. Dat had ze dan niet gewild, zei ze. Ik geloof dat zeker, maar de hele setting was al fout lijkt me.
pi_203294989
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 01:37 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Ali B. heeft misbruik gemaakt van een (vermoedelijk groot) aantal vrouwen, maar die vrouwen hebben zich ook door hem láten misbruiken.

Hij deed dat geraffineerd. Eerst een band opbouwen, en dan na afloop van de show (pas als deze vrouwen al afgevallen waren, een belangrijk detail) zocht hij ze weer op en paaide hen met een belofte dat hij ze toch nog iets wilde geven. De meisjes trapten daarin.

De vrouwmeisjes lieten het ook gebeuren. Ik hoorde een van hen zeggen dat ze in de douche een jongen aan het pijpen was toen Ali binnenkwam een zijn vingers in haar kut stak. Dat had ze dan niet gewild, zei ze. Ik geloof dat zeker, maar de hele setting was al fout lijkt me.
Iemand die psychisch in orde is doet dat natuurlijk niet.

Iemand die veilig gehecht is en grenzen kan aangeven doe dat niet. Wel enorm moedig dat ze het vertelt, weet zeker dat ze soms van haarzelf walgt.
pi_203294991
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 01:03 schreef freaky40 het volgende:
Zag nog even een stukje Boulevard van vanavond, en daar maakte verslaggever Aran Bade een opmerking over kijkers die 'flauw gevallen zijn' bij het bekijken van deze uitzending. Ik weet niet wat ik hier van moet denken bij deze terloopse opmerking, dat is denk ik gewoon om iets hysterisch aan te dikken. Ik geloof daar niets van!
Ik heb geen idee of dat waar is.
Wat ik wel weet is dat ik, 60 jaar oud, inmiddels een halve liter wodka op heb en zit te janken om het kind dat ik was toen ik 13, 14, 15 jaar was. En ik schat zo in dat ik hier niet de enige m/v ben.
pi_203294996
Die yvonne coldeweyer heeft duidelijk een stagiaire of marketing iemand nodig. Op dag dat iedereen juice zoekt en verhalen wil is zij vooral afwezig of aan het shoppen in de Ikea voor d’r kantoortje.. je kan tienduizenden nieuwe leden werven en je gaat kastjes in elkaar zetten….
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Spellchecker vrijdag 21 januari 2022 @ 06:26:57 #17
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  vrijdag 21 januari 2022 @ 06:52:37 #18
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_203295280
Zo, dat moet de grote baas even slikken. Ben benieuwd naar de werkvloerbijeenkomst vandaag.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 21 januari 2022 @ 06:59:08 #19
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203295288
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 06:52 schreef Andromache het volgende:
Zo, dat moet de grote baas even slikken. Ben benieuwd naar de werkvloerbijeenkomst vandaag.
"Zijn humeur is vaak niet best, maar er zijn uitschieters naar beneden", volgens een artikel van een paar dagen terug.

Gok maar wat het vandaag is. :+
pi_203295295
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 06:26 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een goed initiatief! O+

Kan zijn zoontje ook nog wat van leren. Die vond zijn optreden in de aflevering heel sterk |:(
pi_203295305
quote:
[ afbeelding ]
Linkje nog voor de geïnteresseerden
https://www.ad.nl/show/ve(...)de-mol-aan~ab5cbdf3/
  vrijdag 21 januari 2022 @ 07:09:04 #22
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203295315
Om 8:10 straks weer Angela de Jong in Goedemorgen Nederland op NPO1.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 07:19:25 #23
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203295348
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:09 schreef Tengano het volgende:
twitter
  Spellchecker vrijdag 21 januari 2022 @ 07:19:44 #24
197773 crew  maily
pi_203295351
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 06:59 schreef Eightyone het volgende:

[..]
"Zijn humeur is vaak niet best, maar er zijn uitschieters naar beneden", volgens een artikel van een paar dagen terug.

Gok maar wat het vandaag is. :+
Hoe zou het met de aandeeltjes zijn?
  Spellchecker vrijdag 21 januari 2022 @ 07:22:33 #25
197773 crew  maily
pi_203295366
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:03 schreef Manusje_v_a het volgende:

[..]
Wat een goed initiatief! O+

Kan zijn zoontje ook nog wat van leren. Die vond zijn optreden in de aflevering heel sterk |:(
Catherine deed het geweldig ja :D
pi_203295373
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:09 schreef Tengano het volgende:
Verschrikkelijk….. en die harkt de ene fooi na de andere binnen. Van ‘s morgens tot ‘s avonds is dat wijf op TV. Kan verder helemaal niets anders dan programma’s recenseren maar ach….. als ze er dan toch is kan ze net zo goed overal een mening over geven. Walgelijk. Dat is precies wat er mis is met die smerige kliek daar in Hilversum. De ons kent ons cultuur.
U MAD?
pi_203295376
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 02:15 schreef RipCity het volgende:
Die yvonne coldeweyer heeft duidelijk een stagiaire of marketing iemand nodig. Op dag dat iedereen juice zoekt en verhalen wil is zij vooral afwezig of aan het shoppen in de Ikea voor d’r kantoortje.. je kan tienduizenden nieuwe leden werven en je gaat kastjes in elkaar zetten….
Ja daar zeg je wat .... Niet heel logisch inderdaad.

Misschien is het juist wel bewust. Plat gezegd verteld zij gewoon roddels uit het circuit, het is niet alsof ze zoals Tim & zijn team journalistiek onderzoek doen ofzo.

Op een dag als gisteren kan zij dan ook niets nieuws toevoegen behalve samenvatten wat er in de aflevering is voorbijgekomen. Tel erbij op dat dit zo'n huge onderwerp is dat je bij een foute roddel je zo een rechtzaak aan je broek hebt (a la albert - humberto).

Maar goed, nog steeds had ze dit natuurlijk enorm kunnen uitmelken
pi_203295380
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:19 schreef Eightyone het volgende:

[..]
[ tweet ]
Dit dus. En morgen weer een column schrijven over een nieuw format. De hele dag is dat mens op TV. En dan blaat ze ook nog eens dag ze elk programma en format helemaal heeft gezien. Raar.
U MAD?
  vrijdag 21 januari 2022 @ 07:27:11 #29
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203295382
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:26 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Dit dus. En morgen weer een column schrijven over een nieuw format. De hele dag is dat mens op TV. En dan blaat ze ook nog eens dag ze elk programma en format helemaal heeft gezien. Raar.
Idd, ze moet ook nog eens van alles terug kijken om er een mening over te kunnen hebben, vanwege haar beroep. Wanneer slaapt ze eigenlijk?

Angela lijkt de enige vrouw in Nederland met 48 ipv 24 uur in één dag.
pi_203295385
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 02:15 schreef RipCity het volgende:
Ze heeft het IQ van een visstick…. wat verwacht je zelf?
U MAD?
  vrijdag 21 januari 2022 @ 07:28:40 #31
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203295390
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:27 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ze heeft het IQ van een visstick…. wat verwacht je zelf?
Dat valt volgens mij behoorlijk mee. VWO gedaan, ooit aan een studie Psychologie begonnen (tot het niet meer kon vanwege teveel musicalwerk e.d.).

Als je Blendle hebt kan je een lang interview met haar in de nieuwe Quote lezen. Erg gehaaid.

https://blendle.com/i/quo(...)My01YmFkMzUxZTcwMiJ9
pi_203295397
quote:
[ afbeelding ]
Hartstikke chanant voor Sjohn de Mol.
#superniger2020
pi_203295399
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:28 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Dat valt volgens mij behoorlijk mee.

Als je Blendle hebt kan je een lang interview met haar in de nieuwe Quote lezen. Erg gehaaid.

https://blendle.com/i/quo(...)My01YmFkMzUxZTcwMiJ9
Dan doet ze zich voor als iemand met het IQ van een visstick.
U MAD?
pi_203295402
Goede advertentie. Als John ballen heeft plaatst ie morgen een antwoord in de zaterdageditie
Alius aliud dicit
  vrijdag 21 januari 2022 @ 07:31:55 #35
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203295403
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:30 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Dan doet ze zich voor als iemand met het IQ van een visstick.
Dat zijn de gevaarlijkste. Dom doen en ondertussen hard toeslaan.
pi_203295406
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:31 schreef Mrmime het volgende:
Goede advertentie. Als John ballen heeft plaatst ie morgen een antwoord in de zaterdageditie
Op de voorpagina:

——

JULLIE ZIJN ALLEMAAL ONTSLAGEN

groetjes de baas

——
U MAD?
pi_203295421
Wanneer wordt die regisseur (Nieman?) onder de bus gegooid?
Alius aliud dicit
pi_203295423
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:31 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Dat zijn de gevaarlijkste. Dom doen en ondertussen hard toeslaan.
Gevaarlijkste. :')
Sta je even te kloppen op de verkeerde deur.

Hoe een knuffelmarokkaan die werkelijk met iedereen innig op de foto staat, uiteindelijk de gevaarlijkste blijkt te zijn. Die heeft gewoon heel NL keihard genaaid.
Go hard or go home
pi_203295426
Zijn er al kijkcijfers?
  vrijdag 21 januari 2022 @ 07:39:47 #40
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203295428
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:39 schreef Rianne84 het volgende:
Zijn er al kijkcijfers?
Op YouTube iig ruim 7 miljoen.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 07:40:50 #41
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203295432
Ik ben benieuwd hoeveel aangiftes er nog volgen.

pi_203295440
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 01:03 schreef W00fer het volgende:
Ik zie in deze uitzending vooral een hoop verhalen, maar of verhalen bewijs zijn dat valt nog te bezien. Epstein is ervoor veroordeeld dat weten we inmiddels, maar zonder bewijs geen zaak.
Waar rook is is vuur, dat kan zeker waar zijn, maar klopt alles wel?

Als Ali zegt ik heb het niet gedaan en die vrouwen zeggen van wel, waar zit dan je zaak? Een strafbaar feit is er alleen als er ook zoiets is als camerabeelden of wat dan ook. Op het doen van een valse aangifte staat weliswaar een aanzienlijke straf. Je zou civielrechtelijk nog wat kunnen proberen maar ook daar geldt: wie stelt moet bewijzen.
Nee hoor, in zedenzaken wordt er ook vaak gekeken naar zaken als samenhang van meerdere minder harde bewijsstukken en patronen in het geval van meerdere (mogelijke) slachtoffers.
pi_203295445
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:42 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Nee hoor, in zedenzaken wordt er ook vaak gekeken naar zaken als samenhang van meerdere minder harde bewijsstukken en patronen in het geval van meerdere (mogelijke) slachtoffers.
Idd, daarom legde BOOS zoveel nadruk op het gedragspatroon.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 07:43:57 #44
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203295446
Boek Ali B. methode niet meer te koop.

The only way is up van Ali B off line gehaald bij Videoland.

#cancelen

[ Bericht 6% gewijzigd door Tengano op 21-01-2022 07:50:01 ]
pi_203295473
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:43 schreef Tengano het volgende:

De only way is up was bij Ali even op zijn met condoom bekleedde lul te gaan zitten.
U MAD?
  Tettenkoning vrijdag 21 januari 2022 @ 07:50:05 #46
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203295474
quote:

Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203295478
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:37 schreef Noek het volgende:

[..]
Gevaarlijkste. :')
Sta je even te kloppen op de verkeerde deur.

Hoe een knuffelmarokkaan die werkelijk met iedereen innig op de foto staat, uiteindelijk de gevaarlijkste blijkt te zijn. Die heeft gewoon heel NL keihard genaaid.
Ik zou niet willen spreken over ‘gevaarlijkste’ of het met elkaar vergelijken terwijl Marco kinderen achterna zit en aan grooming doet. Het is allemaal zo gruwelijk.
  Tettenkoning vrijdag 21 januari 2022 @ 07:52:18 #48
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203295487
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:50 schreef de_boswachter het volgende:
De only way is up was bij Ali even op zijn met condoom bekleedde lul te gaan zitten.
Ali Bi schijnt ook van de 'leipe paarsgepunte lans flavor' te zijn :')
  Tettenkoning vrijdag 21 januari 2022 @ 07:55:22 #49
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203295500
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:50 schreef Eikenbomen het volgende:
Ik zou niet willen spreken over ‘gevaarlijkste’ of het met elkaar vergelijken terwijl Marco kinderen achterna zit en aan grooming doet. Het is allemaal zo gruwelijk.
Als ik minderjarige dochters had dan zou ik ze zeker niet aan Marco B toevertrouwen...
  vrijdag 21 januari 2022 @ 07:55:38 #50
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203295502
Ik heb gisteren geen praatprogramma's meer gekeken na Boos. Trok het niet meer. Is Angela de Jong al ergens aangeschoven gisteren of zit zij nu voor het eerst in WNL straks?

Ik heb een voorkeur voor Angela omdat zij gewoon straight is, en daar hou ik van.
pi_203295509
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:19 schreef Eightyone het volgende:

[..]
[ tweet ]
Ik zie Ozcan Akyol ook overal verschijnen steeds. Hij begint er ook bij te horen 😂
pi_203295512
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:55 schreef Tengano het volgende:
Ik heb gisteren geen praatprogramma's meer gekeken na Boos. Trok het niet meer. Is Angela de Jong al ergens aangeschoven gisteren of zit zij nu voor het eerst in WNL straks?

Ik heb een voorkeur voor Angela omdat zij gewoon straight is, en daar hou ik van.
Gisteravond zat ze bij Beau.
U MAD?
pi_203295513
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:52 schreef Nine. het volgende:

[..]
Ali Bi schijnt ook van de 'leipe paarsgepunte lans flavor' te zijn :')
Mits besneden.
#superniger2020
pi_203295520
quote:

#cancelen
Ik was aan het verhuizen, en zat dus veel in een huurbusje, toen er veel radioreclame was voor die docu over Ali B. Ik kan hem zo weer voor de geest halen :') 'STRAAT! STRAAT! STRAAT! Dat was je levuh!' Met een enorme slis bij de 's' van straat.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 07:59:53 #55
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203295525
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:58 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ik was aan het verhuizen, en zat dus veel in een huurbusje, toen er veel radioreclame was voor die docu over Ali B. Ik kan hem zo weer voor de geest halen :') 'STRAAT! STRAAT! STRAAT! Dat was je levuh!' Met een enorme slis bij de 's' van straat.
:r :r :r
  vrijdag 21 januari 2022 @ 08:02:36 #56
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203295540
Overal waar je kijkt hebben ze het over The Voice. Ik begin het een beetje zat te worden. Heb gisteren lekker Kamp van Koningsbrugge gekeken. Dat dagelijkse gezeik over corona is nu gewisseld door allemaal The Voice experts.
pi_203295546
Boos uitzending inmiddels meer dan 7 miljoen keer bekeken
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 21 januari 2022 @ 08:05:05 #58
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_203295563
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:02 schreef Tengano het volgende:
Overal waar je kijkt hebben ze het over The Voice. Ik begin het een beetje zat te worden.
Dan ga je lekker weg? Zo'n gemis ben je hier niet hoor. Ik heb je letterlijk nog nooit iets interessants zien zeggen. Tot ziens.
pi_203295572
,,Ik was m’n Blind Audition aan het voorbereiden. Jeroen gaf me telkens complimentjes. Op een gegeven moment vroeg hij: ‘Hoe oud ben je?’ Ik zei dat ik 17 was. Hij reageerde: ‘Oh, daar voel je niks van.’”

Over Jeroen, houdt dus ook van minderjarig.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 08:06:20 #60
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203295580
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:05 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Dan ga je lekker weg? Zo'n gemis ben je hier niet hoor. Ik heb je letterlijk nog nooit iets interessants zien zeggen. Tot ziens.
Moet jij zeggen. Met iedere post van je a la "het kots loopt mij in de mond :') "
pi_203295589
Over Marco Borsato waren er geen letterlijke getuigenissen in het programma te horen. Presentator Tim Hofman vertelde wel het volgende: ,,Drie jonge vrouwen vertelden aan ons dat hij hen langdurig en meerdere malen betast heeft op de billen, en dat in de werksfeer. Een daarvan was medewerker bij The Voice of Holland. Ook meldden zich drie kandidaten van The Voice Kids bij ons. Een kandidate van veertien jaar vertelde dat Borsato haar tijdens een BBQ van The Voice Kids op de billen betastte. Toen ze wegliep, zocht de zanger haar opnieuw op en ging hij ermee door. Haar ouders bevestigen dit verhaal. Een andere kandidate, zij is 13 jaar, vertelde hoe de zanger haar geregeld aanraakte en te dichtbij kwam. Ook haar moeder bevestigt dit verhaal. Een derde kandidate vertelde: ‘Ik zag Marco geregeld aan jonge meisjes zitten op de set van The Voice Kids.’ Hij zou dan onder andere hun heupen aanraken.”

Heb het idee dat Marco inmiddels wordt vergeten, maar is ook een gevaarlijke man met het grooming verhaal in het achterhoofd. En deze acties.
  Miss 200.000.000! vrijdag 21 januari 2022 @ 08:10:05 #62
367000 roos94
pi_203295599
Waarom wordt die regisseur buiten schot gehouden dan
pi_203295602
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:56 schreef Eikenbomen het volgende:

[..]
Ik zie Ozcan Akyol ook overal verschijnen steeds. Hij begint er ook bij te horen 😂
Hij zei gisteren tegen Sjonnie jr. dat hij zijn vader maar matig vond reageren op het hele gebeuren. Ik vond het wel mooi om te zien hoe hij een beetje de confrontatie opzocht. Uiteraard nam Sjonnie jr. het voor zijn vader op. Wat er ook gebeurt, die familie zal elkaar nooit afvallen.
pi_203295617
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:05 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Ik vond die screenshots uit de bio van John anders wel interessant. Jij niet?
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 20:57 schreef Tengano het volgende:
Ik hoop dat jullie iig de moeite hebben genomen om deze uitsnede te lezen.

[ afbeelding ]
  Miss 200.000.000! vrijdag 21 januari 2022 @ 08:15:54 #65
367000 roos94
pi_203295640
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:12 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ik vond die screenshots uit de bio van John anders wel interessant. Jij niet?
[..]

Wist niet dat hij zo'n womanzier was. Johnny heeft het niet van een vreemde.
pi_203295646
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:05 schreef Eikenbomen het volgende:
,,Ik was m’n Blind Audition aan het voorbereiden. Jeroen gaf me telkens complimentjes. Op een gegeven moment vroeg hij: ‘Hoe oud ben je?’ Ik zei dat ik 17 was. Hij reageerde: ‘Oh, daar voel je niks van.’”

Over Jeroen, houdt dus ook van minderjarig.
Ben ik de enige die opviel dat Jeroens opmerkingen perfect hadden geplaatst kunnen zijn door een fokker?

Dit soort opmerkingen worden zo vaak geplaatst door vieze mannetjes die op tienermeisjes geilen in KLB, dat ik niet eens meer van de opmerking schrok :’) .
pi_203295651
Esmee Denters vertelt op Insta over haar ervaring met Marco Borsato. Hij heeft in haar billen geknepen. Haar manager zei dat ze het maar als een compliment moet opvatten.
pi_203295692
De reactie van Do _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203295693
Optreden van de mol was prima tot de laaste minuten. Hier vergat hij eerst te zeggen dat mannen normaal moeten doen voordat hij het over het melden van vrouwen begon. Mocht hij dit wel gedaan hebben, dan was het een perfecte optreden geweest.
pi_203295708
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:03 schreef Poppejans het volgende:
Boos uitzending inmiddels meer dan 7 miljoen keer bekeken
Dit zijn cijfers die op tv elk record zou verbreken (momenteel Nathalie Holloway aflevering van Peter R)
pi_203295710
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:17 schreef potjecreme het volgende:
Esmee Denters vertelt op Insta over haar ervaring met Marco Borsato. Hij heeft in haar billen geknepen. Haar manager zei dat ze het maar als een compliment moet opvatten.
Zielig. Toch ben ik er bang voor dat hij ermee weg gaat komen.
pi_203295741
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:24 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Optreden van de mol was prima tot de laaste minuten. Hier vergat hij eerst te zeggen dat mannen normaal moeten doen voordat hij het over het melden van vrouwen begon. Mocht hij dit wel gedaan hebben, dan was het een perfecte optreden geweest.
Dat punt dat vrouwen het moesten melden maakte hij wel een keer of 10, geloof ik.
pi_203295748
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:24 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Nou voor die laatste minuten was die ook niet sterk hoor.
Doen alsof ze er nooit aan gedacht hadden, dat dat zou kunnen gebeuren met coaches etc. Maar tegelijkertijd wel zorgen dat de Kids nooit alleen met iemand zouden zijn...
Als je zegt dat je denkt dat het geval Jeroen eenmalig was, waarom zou je hem dan zogenaamd nog wel zo constant in de gaten (dat in de gaten houden sloeg dus blijkbaar ook nergens op, want Jeroen bleef maar doorgaan). En inderdaad, zero tolerance is zero tolerance.
Dan is het gekloot met de tijdlijnen natuurlijk heel vreemd.
En dat een John de Mol zo probeer vals bescheiden in de stoel zit: hoezo hebben wij als de Mol familie veel macht? En hoezo zou een medewerker van het programma (in dit geval een bandLEIDER en familielid) geen machtspositie hebben?
Nee, het enige wat sterk was, was hoe hij liet zien wat een klootzak het is.
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_203295749
quote:
[ afbeelding ]
Dit _O_
  vrijdag 21 januari 2022 @ 08:34:51 #75
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203295764
Ik vind het wel dom grappig dat Ali dat sexueel contact met die ene kandidate heeft toegegeven.

Dat maakt het een stuk eenvoudiger voor Ali om te blijven ontkennen :+

:R
pi_203295767
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:26 schreef Eikenbomen het volgende:

[..]
Zielig. Toch ben ik er bang voor dat hij ermee weg gaat komen.
Nee joh, dit is de grootste straf voor die gluipers, de publieke vernedering.
En das prima, de rest werkt niet.
pi_203295782
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:34 schreef Tengano het volgende:
Ik vind het wel dom grappig dat Ali dat sexueel contact met die ene kandidate heeft toegegeven.

Dat maakt het een stuk eenvoudiger voor Ali om te blijven ontkennen :+

:R
Huh waar geeft hij het toe?
  vrijdag 21 januari 2022 @ 08:37:14 #78
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203295793
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:36 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Gisteren in Beau zei zijn advocaat dat hij seks had gehad met 'wederzijdse instemming' :+

Hoor ik hier net bij WNL. Goeie uitzending. Niet zo sensatiegeil.

Ik weet alleen niet 100 procent zeker of het nou om een (ex)kandiate ging. Heb het zelf niet gezien.

Correctie: het ging dus wel om een kandidate; zie post #86 met bijlage verderop.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tengano op 21-01-2022 08:55:19 ]
pi_203295809
twitter
  Tettenkoning vrijdag 21 januari 2022 @ 08:40:45 #80
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203295825
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:55 schreef Tengano het volgende:

Ze zat bij Beau en ze was (terecht) viesmad.
pi_203295837
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:16 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ben ik de enige die opviel dat Jeroens opmerkingen perfect hadden geplaatst kunnen zijn door een fokker?

Dit soort opmerkingen worden zo vaak geplaatst door vieze mannetjes die op tienermeisjes geilen in KLB, dat ik niet eens meer van de opmerking schrok :’) .
Het zit gewoon in ons systeem zodat elk monnetje ook maar denkt dat het normaal is om te geilen op een tiener.
Of überhaupt altijd lopen te geilen of janken over iemands uiterlijk.

Net als @Za heb ik ook veel ervaring met mannen die het zgn grappig vinden om aan je te zitten, van leraren tot zgn vrienden en heb het nooit licht opgevat. Heb mannen gewaarschuwd en ook wel eens sex gehad ondanks zeggen dat het te snel ging en liever niet maar om er maar vanaf te zijn maar gaan liggen omdat die me maar bleef duwen naar het bed.
Vaak wil je gewoon geen ruzie of confrontatie. Was nog jong en het is dan allemaal al ongemakkelijk genoeg. Heb daar verder geen last van want life happens. Wel is mijn blik op de wereld veranderd en bekijk ik de wereld met argusogen.
Een geloof wat je maagden belooft bijv. Hoor je eigenlijk wel wat daar gezegd wordt?
Mensen/mannen of vrouwen als @Za die doen alsof er niks mis mee is, er is alles mis mee. Respect voor andermans grenzen zou normaal moeten zijn, niet andersom. Het is niet normaal om mensen zich ongemakkelijk te laten voelen. Nooit. Als je dat niet begrijpt dan ben je echt wel een achterlijke.

Omdat er zo ontzettend veel vrouwen zijn die wel iets hebben meegemaakt wat "ongemakkelijk" is of was, zijn we het normaal gaan vinden. Als iets maar vaak genoeg gebeurt, wordt het normaal.
Deze kan ook in het kader van:"Niet normaal maken wat niet normaal is."
Go hard or go home
pi_203295839
quote:
Hij zegt dat hij geen invloed had op wat coaches buiten met de kandidaten deden.

In de zorg mogen werknemers en cliënten ook geen persoonlijk contact buiten het werk om met elkaar hebben. Op geen enkele manier. Komen ze daarachter, word je daar ook op het matje geroepen. Zulke strenge regels had de Mol ook moeten handhaven. Die bbq’s van marco hadden er wat mij betreft nooit mogen zijn.
  Tettenkoning vrijdag 21 januari 2022 @ 08:43:08 #83
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203295852
Angela is nu bij WNL trouwens...
  vrijdag 21 januari 2022 @ 08:44:44 #84
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203295872
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:43 schreef Nine. het volgende:
Angela is nu bij WNL trouwens...
Yes :s)
pi_203295877
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:10 schreef roos94 het volgende:
Je bedoelt Martijn Nieman?
pi_203295884
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:36 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_203295890
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Dat punt dat vrouwen het moesten melden maakte hij wel een keer of 10, geloof ik.
De nuance, de balans en de empathie waren totaal afwezig inderdaad.

Er zijn dan ook genoeg verhalen over John en hoe hij naar vrouwen kijkt (überhaupt naar andere mensen). Zelf vreemdganger en poweruser bij uitstek, dus kan me best voorstellen dat verhalen zoals over Ali ook over hem op de achtergrond sudderen.

Alleen kom als showbizzer maar eens naar voren over de Mol.
pi_203295893
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:10 schreef roos94 het volgende:
Goed punt. Maar hij heeft in de verklaring gevraagd of hij anoniem gehouden kan worden. Dat was in andere gevallen niet het geval.
pi_203295912
Ik vind het ook heel netjes dat ze het interview met John niet geknipt erin hebben gegooid. Even een contactje met de eindredactie, John die zegt "Misschien kun je mij dit vragen", vragen om een bekertje drinken.

Netjes.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 08:52:21 #90
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_203295944
Ik vond de non-verbale kant van het interview met John de Mol ook wel interessant. Als hij gaat zitten wendt hij zich half af. Regelmatig z'n lippen likken, het krabbelen aan z'n neus. Later het gewriemel met z'n handen (wat de persoon achter de camera ook goed ziet), het draaien met het bekertje... Nee, die zat daar niet op z'n gemak naar mijn idee.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 08:56:26 #91
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203295984
quote:
Ali die zijn eigen graf graaft w/
  Miss 200.000.000! vrijdag 21 januari 2022 @ 08:58:43 #92
367000 roos94
pi_203296006
Denk dat de vrouw van Ali ook de kuierlatten neemt?
pi_203296010
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:56 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ali die zijn eigen graf graaft w/
Er kan van alles nu gezegd worden, zijn carrière is toch over. Ik gok dat hij geen noemenswaardige schooldiploma's heeft, dus dat wordt met zijn geschiedenis nog lastig om een baan te vinden denk ik.
pi_203296016
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:58 schreef roos94 het volgende:
Denk dat de vrouw van Ali ook de kuierlatten neemt?
Vooralsnog niet geloof ik. Leontien zal ook wel blijven hokken met Marco.
  Miss 200.000.000! vrijdag 21 januari 2022 @ 08:59:55 #95
367000 roos94
pi_203296018
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:58 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Er kan van alles nu gezegd worden, zijn carrière is toch over. Ik gok dat hij geen noemenswaardige schooldiploma's heeft, dus dat wordt met zijn geschiedenis nog lastig om een baan te vinden denk ik.
Hij schijnt minstens 11 miljoen te bezitten, zal vast meer zijn
pi_203296021
Wie zijn die mensen toch die hartjes plaatsen bij Ali zijn instagrampost. Foute reacties worden verwijderd neem ik aan. Er staan alleen maar hartjes
pi_203296024
quote:
[ afbeelding ]
Geweldig, spijker op de kop. Lekker voor 'm.
Koel en donker bewaren
pi_203296026
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:59 schreef roos94 het volgende:

[..]
Hij schijnt minstens 11 miljoen te bezitten, zal vast meer zijn
Ah, ja dat puntje was ik even vergeten :') Maar ik denk niet dat je heel gelukkig wordt van elke dag geen ene reet te doen hebben.
  Miss 200.000.000! vrijdag 21 januari 2022 @ 09:00:53 #99
367000 roos94
pi_203296027
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:59 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Vooralsnog niet geloof ik. Leontien zal ook wel blijven hokken met Marco.
Wat gaat er om in die koppen. Onbegrijpelijk
pi_203296035
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:49 schreef Benny het volgende:
Ik vind het ook heel netjes dat ze het interview met John niet geknipt erin hebben gegooid. Even een contactje met de eindredactie, John die zegt "Misschien kun je mij dit vragen", vragen om een bekertje drinken.

Netjes.
Ik heb ergens gelezen dat er bewust niet geknipt en geplakt is zodat hij niet kan zeggen dat iets uit het verband is gerukt of dat er geknipt is in zijn antwoord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')