SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik had het liever zelf gezegdquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Of had ik dat niet mogen zeggen?
Het kapsel is in dit geval niet zo spannend.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:51 schreef Melting het volgende:
@:livelink: wist je dat het kapsel van just me, bijna hetzelfde is als deze van Dolly Parton?
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:57 schreef livelink het volgende:
Smeekten andere vrouwen jou ook om van hun man weg te blijven @:justme?
Ja joh en nu heb ik geen vrienden meerquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:57 schreef livelink het volgende:
Smeekten andere vrouwen jou ook om van hun man weg te blijven @:justme?
Vout durfde niet zelf te roepen ?quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:01 schreef livelink het volgende:
Rupert Holmes - Pina Colada (maar het heet anders)
Nee, maar hij had vandaag weer iets.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:01 schreef just me het volgende:
[..]
Vout durfde niet zelf te roepen ?
een fout shirt of een vout shirt ?quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, maar hij had vandaag weer iets.
Of ik een shirt voor hem wilde bestellen.
Dat zijn wel heel kinderachtige handboeien. Ik denk dat ik die zelfs los zou krijgen.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
een fout shirt of een vout shirt ?
Een Vout shirt?quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
oh jee nu moeten er keuzes gemaakt wordenquote:
Gelukkig beheer ik de bankpas.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:06 schreef just me het volgende:
[..]
oh jee nu moeten er keuzes gemaakt worden
Hij zou ze allebei bestellenquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig beheer ik de bankpas.
Anders wist hij het vast wel.
Ik vrees er ook voor.quote:
De keuze lijkt me niet zo moeilijk...quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:06 schreef just me het volgende:
[..]
oh jee nu moeten er keuzes gemaakt worden
Ik ben niet allergisch voor wat kleurstoffen in mijn eten, maar dit gaat mij zelfs te ver.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben niet allergisch voor wat kleurstoffen in mijn eten, maar dit gaat mij zelfs te ver.
Is wel handig eten voor in het donker.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben niet allergisch voor wat kleurstoffen in mijn eten, maar dit gaat mij zelfs te ver.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
De keuze lijkt me niet zo moeilijk...
Er moet ook wel eens een shirt in de was.
Brother52, voor al uw praktische problemenquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is wel handig eten voor in het donker.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben eruit: ik vind Dua Lipa heel vervelend
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:13 schreef brother52 het volgende:
Die van net ga je denk ik pas waarderen wanneer je corona hebt.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:13 schreef brother52 het volgende:
Die van net ga je denk ik pas waarderen wanneer je corona hebt.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:14 schreef livelink het volgende:
Billy Joel dan maar met Uptown Girl
Hoe oud is hij?quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:14 schreef Melting het volgende:
Krijg net te horen dat mijn jongste neefje corona heeft.
Geen last meer, gelukkig.
Het waart goed rond op de basisscholen.quote:
Fruity Loops, best te doen…quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zag er niet lekker uit, maar ik geloof je.quote:
In de USA staat dat spul in vele soorten bij het ontbijt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zag er niet lekker uit, maar ik geloof je.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de USA staat dat spul in vele soorten bij het ontbijt.
En ik probeer alles…
New Adventures - Come On!
mijn ninja edit was niet ninja genoegquote:
Wel goed van je!quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:29 schreef Melting het volgende:
Morgen voor het eerst sinds mijn ziek zijn weer naar de sportschool.
Zal weer wennen zijn.
+1quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kende het nummer wel, maar ik kon er geen label aan hangen
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:29 schreef Melting het volgende:
Zal weer wennen zijn.
voorzichtig opbouwenquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:29 schreef Melting het volgende:
Zal weer wennen zijn.
ik hoor Melting meezingen, no... no... noquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:34 schreef just me het volgende:
[..]
ik hoor Melting meezingen, no... no... no
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:34 schreef just me het volgende:
[..]
ik hoor Melting meezingen, no... no... no
Misschien wel. Al was het een behoorlijk hopeloos geval, ben ik bang.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:36 schreef livelink het volgende:
Ze had beter wel naar Rehab kunnen gaan. Had ze misschien nog geleefd.
Zo lang die maar boven de dekens blijft.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
De hand van Dieter Bohlen is niet te missen
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang die maar boven de dekens blijft.
Aan 1 Voice hebben we meer dan genoeg…
[..]
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Ja dat waren geen women in love
Van Dieter zou het me ook niet echt verbazenquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
#metooquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Van Dieter zou het me ook niet echt verbazen
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Ja dat waren geen women in love
[..]
Ik zou ook janken.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sodeknetter![]()
Dit is echt royal sadness
Nope maar ik hoor dat het lekker klinktquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:50 schreef just me het volgende:
[..]
Nope maar ik hoor dat het lekker klinkt
warming up voor de sportschool morgenquote:
Ja, zo sta ik morgen in de huiskamer.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:52 schreef just me het volgende:
[..]
warming up voor de sportschool morgen
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, zo sta ik morgen in de huiskamer.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:50 schreef MadMaster het volgende:
Clean Up The Ghetto - Philadelphia International Allstars
Ik was ook weer blij met je, met je lange titels en artiesten namen…quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Excuses. Meteen aangepast.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was ook weer blij met je, met je lange titels en artiesten namen…
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:57 schreef livelink het volgende:
George Harris - I got my mind set on you!
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:57 schreef MadMaster het volgende:
Got Ky Mind Set On You - George Harrison…
De clip ervan komt regelmatig op 192 en is geweldig, dansende duo’s in de meest geweldige outfitsquote:
Fijne avond just me.quote:Op donderdag 20 januari 2022 21:01 schreef just me het volgende:
dank je wel voor de muziekjes
![]()
fijne avond allemaal
Niet boos kijken. Blijven lachen. Want morgen laatste werkdag van de week.quote:Op donderdag 20 januari 2022 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijne avond just me.
Ik ga eens bedenken of ik BOOS ga kijken. Niet heel erg veel zin in, maar mijn dochter vindt dat ik moet kijken.
Ik heb een stuk gekeken maar werd er niet vrolijk van...quote:Op donderdag 20 januari 2022 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijne avond just me.
Ik ga eens bedenken of ik BOOS ga kijken. Niet heel erg veel zin in, maar mijn dochter vindt dat ik moet kijken.
Ja, precies. Dat houdt me tegen. Ik geloof alle ellende ook wel zonder het te zien/horen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 21:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb een stuk gekeken maar werd er niet vrolijk van...
Ja, ik hoop dat het rustig is morgen. Deze week was niet om vrolijk van te worden.quote:Op donderdag 20 januari 2022 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet boos kijken. Blijven lachen. Want morgen laatste werkdag van de week.
Precies dat!quote:Op donderdag 20 januari 2022 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat houdt me tegen. Ik geloof alle ellende ook wel zonder het te zien/horen.
Hebben we niet alles al gehoord afgelopen week?quote:Op donderdag 20 januari 2022 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat houdt me tegen. Ik geloof alle ellende ook wel zonder het te zien/horen.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hebben we niet alles al gehoord afgelopen week?
Nu 10 dagen vrij…
Hoeraquote:Op donderdag 20 januari 2022 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hebben we niet alles al gehoord afgelopen week?
Nu 10 dagen vrij…
In dat geval...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:02 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag een heerlijke brownie:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
quote:
Goedemorgen dame, heer.quote:
Succes, je haar zit in ieder geval netjesquote:
Het mijne ook.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:12 schreef just me het volgende:
[..]
Succes, je haar zit in ieder geval netjes
quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij de MediaMarkt…
https://www.mediamarkt.nl(...)b-zwart-1672357.html
quote:
Goedemorgen heren langslapers.quote:
We kunnen niet allemaal om 5:08 uur fris en fruitig op FOK! zittenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:21 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen heren langslapers.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal om 5:08 uur fris en fruitig op FOK! zitten
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn kapsel is ook gebaseerd op jouw kapsel zo ongeveer
Meat Loaf
Goed zo, er een beetje netjes bij lopen is voor iedereen goedquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:27 schreef Rafeiro het volgende:
Bij de kapper geweest, zal mn smoel niet posten om oogschde te voorkomen
Maar wel weer lekker een beetje gekapt te zijn,
Die smoel van mij wordt nooit knap
Maar zo wel toonbaarEn ik wou me net voor de lockdown laten knippen en het was sua geen porem meer
Een dag te laat...quote:HISTORY OF NATIONAL DJ DAY
National DJ Day takes place on January 20 every year. On this day, we celebrate amateur and professional DJs who spin the records and play the grooviest music at the right time. The music is usually played in front of a live audience, but televised or recorded music sessions are also available. The most common types of DJs are club DJs, radio DJs, party DJs, and turntablists — who scratch and manipulate sounds by playing records on turntables.
The first-ever disc jockey was actually the result of an experiment on live radio. A 16-year-old boy named Ray Newby played some records on air, catalyzing a movement that started in California and spread to the entire world. At this time, the term ‘disc jockey’ did not exist. It only appeared about 25 years later when the term was used by radio commentator Walter Winchell to describe music broadcasters on-air. This was also when the primary source of music were records, and not CDs or digital playlists.
On January 20, DJing and influential DJs are celebrated, but the day also marks the death anniversary of one of the world’s most iconic disc jockeys — Alan Freed, aka ‘Moondog.’ He was famous for pushing rock ‘n’ roll music and popularizing DJing.
En ook gek genoeg, ik heb normaal een hekel aan naar de kapper gaan. Ook zo ontzettend fijn dat iemand even aan je zit (niet op de Voice manier). Als vrijgezel is er echt heel lang geen contact geweest. En wat handjes in je haar is dan ineens een soort van therapeutisch iets.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Goed zo, er een beetje netjes bij lopen is voor iedereen goed
Ik zou zeggen ga eens wat vaker naar de kapperquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En ook gek genoeg, ik heb normaal een hekel aan naar de kapper gaan. Ook zo ontzettend fijn dat iemand even aan je zit (niet op de Voice manier). Als vrijgezel is er echt heel lang geen contact geweest. En wat handjes in je haar is dan ineens een soort van therapeutisch iets.
Ja maar dat kon niet tijdens de lockdownquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga eens wat vaker naar de kapper
![]()
![]()
Toch wel afgerond naar 25,00 ?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja maar dat kon niet tijdens de lockdown
En nog wel een duur geintje ook. Was toch weer ¤ 24,90 voor een kwariertje werk.
Nope, pin stond al klaar toen ik bij de kassa kwam.En had geen zin om te zeuren over die paar centen.quote:
Jou kennende val je waarschijnlijk toch wel in slaap...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:51 schreef Rafeiro het volgende:
Ja kak, dacht ik net een dutje te gaan doen. Maar dan maar weer luisteren
Dat is dan wel weer hoog gegrepen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Get Fresh At The Weekend, Showing Out!
Ik probeer het positief te benaderen...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer hoog gegrepen.
Deze is toch wel weer fijn om weer eens te horen.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Heerlijk die oude platen, waar geen ritme constant is...
Word to speech anders inzetten?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:13 schreef livelink het volgende:
Lekkere muziek hoor. Hang een beetje onderuit in mijn stoel, dat maakt het typen wat moeilijk.
Zeker. Alleen de vrijdagavondmoeheid. Hoe was jouw eerste vakantiedag?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Word to speech anders inzetten?
Geen bericht, goed bericht, ga ik maar van uit...
Relaxen dan maar...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker. Alleen de vrijdagavondmoeheid. Hoe was jouw eerste vakantiedag?
Hopelijk blijft het gewoon droog en is de ergste modder/plassen ook wel snel weg.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:34 schreef MadMaster het volgende:
En ik heb mijn schoenen ingespoten met dat spul dat DDM geadviseerd had...
Het is wel erg goed spul, heb het even met een druppel water getest en dat loopt er gewoon af.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het gewoon droog en is de ergste modder/plassen ook wel snel weg.
quote:
Ja, dat snap ik wel vanwege de sound met veel sequencers.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Toch gelukt! Ondanks dat het uit 2009 komt heb ik er altijd het idee dat het uit beginjaren '90 komt.
Er zit een nachtje tussen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Na bijna 2 uur draaien geef ik het stokje zo over aan de volgende DJ.
O wacht...
Nog 23 uur...quote:
Heel verstandig wel.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog 23 uur...
Vandaag hadden we eigenlijk een etentje met de buurvrouwen, maar aangezien we weg gaan en de halve buurt hier Corona heeft, hebben we dat maar even verplaatst tot na onze vakantie...
Ja, zou zonde zijn als je daardoor niet weg zou kunnen. Slim. Die buurvrouwen zijn er ook nog na je vakantie.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog 23 uur...
Vandaag hadden we eigenlijk een etentje met de buurvrouwen, maar aangezien we weg gaan en de halve buurt hier Corona heeft, hebben we dat maar even verplaatst tot na onze vakantie...
Graag gedaan, hoewel de vloer wel wat voller van mij mag...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:16 schreef livelink het volgende:
Heerlijk einde ook MadMaster. Dank je wel voor 2 uur rustige en lekkere muziek
Raf was inderdaad vast in slaap gevallenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Graag gedaan, hoewel de vloer wel wat voller van mij mag...
Nu wat drinken, dorst van de vis...
Alle hoesjes zijn gepost, dus je kan je gang gaan.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heel verstandig wel.![]()
Wel jammer dat deze muziek aan me voorbij is gegaan vandaag, maar ik,wilde toch echt handbal kijken.
Zeker nu ik er zelf niet heen kan, dan pak ik het EK graag mee.
Ik ga hem van de week wel naspelen als arbeidsvitaminen.
Mw. MM heeft deze week al haar afspraken afgezegd en da's maar goed ook.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, zou zonde zijn als je daardoor niet weg zou kunnen. Slim. Die buurvrouwen zijn er ook nog na je vakantie.
Niks nieuws onder de zon...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Raf was inderdaad vast in slaap gevallen
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:32 schreef just me het volgende:
ben je alweer in De Efteling geweest ?
Oh jee dan is het zeker te hopen dat ze weer open gaan.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, die is nog steeds gesloten. Ik hoop dat ze komende week weer open mogen.
Ik trakteer dan op 6 februari 2 van nichtjes en 1 neefje daarop.
Zouden eigenlijk 19 december gaan, maar op de 18e werd bekend gemaakt dat ze de 19e moesten sluiten.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:36 schreef just me het volgende:
[..]
Oh jee dan is het zeker te hopen dat ze weer open gaan.
Zou er een vloek over uitgesproken zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Zouden eigenlijk 19 december gaan, maar op de 18e werd bekend gemaakt dat ze de 19e moesten sluiten.
Nee toch?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:41 schreef just me het volgende:
[..]
Zou er een vloek over uitgesproken zijn
Nee joh, gewoon pure pech geweest en het wordt tijd voor jou dat de Efteling weer open gaatquote:
Dat wordt zeker tijd.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:47 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon pure pech geweest en het wordt tijd voor jou dat de Efteling weer open gaat
En als de regering geen goede rede meer heeft dan sneak je naar binnenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wordt zeker tijd.
Ik denk dat de regering ook geen goede reden meer kan geven om het nog gesloten te houden.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:53 schreef just me het volgende:
[..]
En als de regering geen goede rede meer heeft dan sneak je naar binnen
Ik ben 'n keer met Merel en haar kabouters geweest, maar dat is natuurlijk ook alweer heel lang geleden!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zou wel willen.
Ben jij er eigenlijk al eens geweest met jouw kabouters?
Dan wordt het weer eens tijd.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben 'n keer met Merel en haar kabouters geweest, maar dat is natuurlijk ook alweer heel lang geleden!
Ze gaan in de voorjaarsvakantie naar de Beekse Bergen. dan kunnen ze dat zelf organiseren en betalenquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:59 schreef just me het volgende:
[..]
Ze gaan in de voorjaarsvakantie naar de Beekse Bergen. dan kunnen ze dat zelf organiseren en betalen
Laat ze maar lekker met het eigen gezinnetje gaan, is ook wel eens fijnquote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:01 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Kom jij dat een dagje over naar de Beekse Bergen, om met ze mee te gaan? Want wat is er nou leuker dan je kleinkinderen enorm te zien genieten?
Dat ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:02 schreef just me het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker met het eigen gezinnetje gaan, is ook wel eens fijn
Nope, er staat niets in de planning. Volgende week dinsdag en woensdag welquote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk.
Jij dit weekend nog golfplannen?
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:04 schreef just me het volgende:
[..]
Nope, er staat niets in de planning. Volgende week dinsdag en woensdag wel
De was draait al ik ben al goed bezig
Dan hoop ik dat het niet te koud is.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:07 schreef just me het volgende:
Dinsdagochtend ga ik meestal en woensdag heb ik golfles.
Het wordt een druk weekje volgende week, ik heb elke dag wel iets te doen en dat is fijn
Kwestie van warme kleren aan, liever koud dan regen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het niet te koud is.
Want afgelopen week was het enkele dagen ijskoud.
Goedemorgen Fogel.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:09 schreef Fogel het volgende:
Staat er een show op de planning vandaag?
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:09 schreef just me het volgende:
[..]
Kwestie van warme kleren aan, liever koud dan regen.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Fogel.
Vanavond vanaf 21.00 tot sluit draai ik.
waar vlucht je naar toequote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:11 schreef Fogel het volgende:
[..]Hoop dat er goed werkend internet is op mijn vlucht.
Ik vlucht tijdelijk naar Los Angeles. Heeeel tijdelijk, morgen vlieg ik terug.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vlucht tijdelijk naar Los Angeles. Heeeel tijdelijk, morgen vlieg ik terug.
Even biertje drinken en wat zwemmen, goed zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vlucht tijdelijk naar Los Angeles. Heeeel tijdelijk, morgen vlieg ik terug.
Even biertje drinken en wat zwemmen, goed zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dure vakantie dan.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Het is geen vakantiequote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is geen vakantie
En ik probeer mijn ‘geld terug te verdienen’ door voldoende champagne te drinken onderweg 🍾
Dank.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:19 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Fijne vlucht alvast dan.
Hoe laat vertrek je?
Maar tegen de tijd dat ik begin te draaien, ben je al bijna op de plaats van bestemming.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dank.
Eerste vlucht zit er al op, zo verder naar Kopenhagen en vanaf daar vlieg ik om 13u naar LA.
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:23 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!![]()
Het enige dat ik de laatste 2 jaar met vliegtrips had, is tickets herplannen, annuleren en weggooien…
Waarom?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:23 schreef Doedezemaar het volgende:
U bent officieel van Lotje getikt meneer Fogel
Ja, maar waar ik echt heen wil, lukt niet met de auto…quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Jij makt andere leuke tripjes, maar dan met de auto.
Is dat niet de plaats waar ik woon dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar waar ik echt heen wil, lukt niet met de auto…
Ik ga ook geen 2 dagen in Center Parcs zitten (of in plaats daarvan 2 dagen in een vliegtuig zitten)quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom?
Gewoon even een weekendje weg, net als dat een ander 2 dagen in Center Parcs gaat zitten.
Ik vind het wel wat hebben…
Hebben jullie geen autowegen daar dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat niet de plaats waar ik woon dan?
Jawel.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hebben jullie geen autowegen daar dan?
Ik denk ook niet dat jij representatief bent voor de groep personen die dit soort activiteiten wel onderneemt…quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ga ook geen 2 dagen in Center Parcs zitten (of in plaats daarvan 2 dagen in een vliegtuig zitten)
Ik heb nog wel een leuk adresje…quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben voorzichtig aan het kijken of we in de meivakantie een paar dagen naar Duitsland gaan.
Dat zeg je zonder het gezien te hebbenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuk adresje…
Deels waar, maar ik denk dat het wel een leuk adresje is…quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:35 schreef just me het volgende:
[..]
Dat zeg je zonder het gezien te hebben
absoluutquote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deels waar, maar ik denk dat het wel een leuk adresje is…
Nee, dan heb ik nog 3 uur te gaan.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar tegen de tijd dat ik begin te draaien, ben je al bijna op de plaats van bestemming.
Oh dat klinkt niet echt lekker DDMquote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet alleen wel ergens wat energie vandaan toveren, want 2 uurtjes per dag ‘actief’ zijn is zo ongeveer mijn max en dan stort ik in
ons wevertjequote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:46 schreef Melting het volgende:
Nuchter bekeken
Zoveel mogelijk jaren werven
Dat is mijn grootste streven
Maar mocht ik eerder sterven
Kan ik daar ook wel mee leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |