SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik had het liever zelf gezegdquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Of had ik dat niet mogen zeggen?
Het kapsel is in dit geval niet zo spannend.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:51 schreef Melting het volgende:
@:livelink: wist je dat het kapsel van just me, bijna hetzelfde is als deze van Dolly Parton?
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:57 schreef livelink het volgende:
Smeekten andere vrouwen jou ook om van hun man weg te blijven @:justme?
Ja joh en nu heb ik geen vrienden meerquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:57 schreef livelink het volgende:
Smeekten andere vrouwen jou ook om van hun man weg te blijven @:justme?
Vout durfde niet zelf te roepen ?quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:01 schreef livelink het volgende:
Rupert Holmes - Pina Colada (maar het heet anders)
Nee, maar hij had vandaag weer iets.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:01 schreef just me het volgende:
[..]
Vout durfde niet zelf te roepen ?
een fout shirt of een vout shirt ?quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, maar hij had vandaag weer iets.
Of ik een shirt voor hem wilde bestellen.
Dat zijn wel heel kinderachtige handboeien. Ik denk dat ik die zelfs los zou krijgen.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
een fout shirt of een vout shirt ?
Een Vout shirt?quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
oh jee nu moeten er keuzes gemaakt wordenquote:
Gelukkig beheer ik de bankpas.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:06 schreef just me het volgende:
[..]
oh jee nu moeten er keuzes gemaakt worden
Hij zou ze allebei bestellenquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig beheer ik de bankpas.
Anders wist hij het vast wel.
Ik vrees er ook voor.quote:
De keuze lijkt me niet zo moeilijk...quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:06 schreef just me het volgende:
[..]
oh jee nu moeten er keuzes gemaakt worden
Ik ben niet allergisch voor wat kleurstoffen in mijn eten, maar dit gaat mij zelfs te ver.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben niet allergisch voor wat kleurstoffen in mijn eten, maar dit gaat mij zelfs te ver.
Is wel handig eten voor in het donker.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben niet allergisch voor wat kleurstoffen in mijn eten, maar dit gaat mij zelfs te ver.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
De keuze lijkt me niet zo moeilijk...
Er moet ook wel eens een shirt in de was.
Brother52, voor al uw praktische problemenquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is wel handig eten voor in het donker.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben eruit: ik vind Dua Lipa heel vervelend
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:13 schreef brother52 het volgende:
Die van net ga je denk ik pas waarderen wanneer je corona hebt.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:13 schreef brother52 het volgende:
Die van net ga je denk ik pas waarderen wanneer je corona hebt.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:14 schreef livelink het volgende:
Billy Joel dan maar met Uptown Girl
Hoe oud is hij?quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:14 schreef Melting het volgende:
Krijg net te horen dat mijn jongste neefje corona heeft.
Geen last meer, gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |