Als ontbijt zeker!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Er gaat maar weinig boven vers brood met lekker beleg en roomboter
Lekker hoor, hou van brood, alleen eet het maar 1 dag in de weekquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat! Maar dan zonder roomquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik 8, minstensquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor, hou van brood, alleen eet het maar 1 dag in de week
8 dagen in de weekquote:
Ik ben geen ontbijter. Ja, weekend of vakantie.quote:
kwark en crackersquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:35 schreef pullup het volgende:
Zou niet makkelijk een dag zonder brood doorkomen![]()
Echtquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor, hou van brood, alleen eet het maar 1 dag in de week
Sinds de chemo word ik al dik als ik brood ruik.quote:
Voor mij is er maar 1 boter. Ik eet geen halvarine/margarine.quote:
Ja, ik ben niet zo het type wat op haar lijn let(te)quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sinds de chemo word ik al dik als ik brood ruik.
Is ook een straf ik ben gek op brood.
Geen probleem mee...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:35 schreef pullup het volgende:
Zou niet makkelijk een dag zonder brood doorkomen![]()
Ik moet nu wel heel erg uitkijken anders is een nijlpaard nog slanker straksquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo het type wat op haar lijn let(te)![]()
En kwark en crackers heb ik ook wel geprobeerd, maar na een week echt klaar mee. Omdat ik het niet echt lekker vind.
Er zit nog best veel verschil in de soorten kwarkquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo het type wat op haar lijn let(te)![]()
En kwark en crackers heb ik ook wel geprobeerd, maar na een week echt klaar mee. Omdat ik het niet echt lekker vind.
IK ben van kwark overgaan naar Griekse Yoghurt, vind het persoonlijk net iets lekkerder en dan de 2% heel soms haal ik de 10%quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:34 schreef D. het volgende:
[..]
Er zit nog best veel verschil in de soorten kwark
En dan bedoel ik niet die vol met suiker en smaakstoffen
% wat? Vet? Eiwit?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben van kwark overgaan naar Griekse Yoghurt, vind het persoonlijk net iets lekkerder en dan de 2% heel soms haal ik de 10%
Vetquote:
Die is heerlijk. Daar maak ik af en toe tzatziki meequote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben van kwark overgaan naar Griekse Yoghurt, vind het persoonlijk net iets lekkerder en dan de 2% heel soms haal ik de 10%
Die emmertjes bewaar ik altijd om soep naar mijn vader te brengen of om zelf in de vriezer te zetten met soep. Is wel handigquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die is heerlijk. Daar maak ik af en toe tzatziki mee![]()
En de emmertjes gebruik ik weer om zwammen te kweken.
Tzatziki inderdaad ja. En heb het ook wel in curry gebruikt al pak ik dan meestal Turkse yoghurt (geen idee wat het verschil isquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die is heerlijk. Daar maak ik af en toe tzatziki mee![]()
En de emmertjes gebruik ik weer om zwammen te kweken.
En dan eet je die ook zonder wat er door?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb de laatste keren deze gehad:
[ afbeelding ]
Oh lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:46 schreef engine het volgende:
[..]
Tzatziki inderdaad ja. En heb het ook wel in curry gebruikt al pak ik dan meestal Turkse yoghurt (geen idee wat het verschil is).
Beetje muesli erbijquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan eet je die ook zonder wat er door?
Ik zelf vind die Griekse Yoghurt net iets meer smaak hebben, iets dikker en smaakt romiger
Ik eet het altijd zonder ietsquote:
Zonder iets is saaiquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik eet het altijd zonder iets
Met der Kerst had ik net peertjes gemaakt en heb er toen een keer warme peertjes doorgedaan Dat was wel heel lekker moet ik zeggen
Als ik er iets door ga doen kan ik net zo goed brood eten denk ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:51 schreef D. het volgende:
[..]
Zonder iets is saai
Als je dan zo'n hele bak weg moet werken gaat dat snel tegenstaan
Ik had net koolhydraatarm broodquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik er iets door ga doen kan ik net zo goed brood eten denk ik.
ZItten ook veel koolhydraten in
Dat vind ik vers wel lekker, maar een paar dagen oud of als je het uit de vriezer haalt is het zo droogquote:
Brood gaat nooit heel lang mee bij mijquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik vers wel lekker, maar een paar dagen oud of als je het uit de vriezer haalt is het zo droog
quote:
Zo hou je altijd wel vers broodquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:59 schreef D. het volgende:
[..]
Da's ook niet erg, kan ik weer nieuw vers kopen
ik de 10% zoooo lekker, zonder iets erdoorquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Van boven'Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:12 schreef Domnivoor het volgende:
Pff, ik trek een keukenkastje open, flikkert er opeens een receptenboek uit…
Wat een ravage meteen
Edit, deze:Als dat geen "sign" is weet ik het ook niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Van boven'
Keyboard Knight
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:12 schreef Domnivoor het volgende:
Pff, ik trek een keukenkastje open, flikkert er opeens een receptenboek uit…
Wat een ravage meteen
Edit, deze:Die komt me bekend voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Van boven'
Ah, jij hebt hem ook. Staat er iets leuks in?quote:
Eh ..... geen ideequote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, jij hebt hem ook. Staat er iets leuks in?
Ik heb er nooit wat mee gedaan.
Ongeacht de kleurstelling laten ze iig op de verpakking blijken dat je dat niet koopt tenzij je niet anders kunt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb de laatste keren deze gehad:
[ afbeelding ]
Have funquote:
We hebben wel even een booster nodig jaquote:
Die dan weer drie dagen pijn doet voordat de boel weer op gang komt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We hebben wel even een booster nodig ja
wow als ik had geweten dat ie nu al uitgewerkt was had ik het gelatenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een booster in mario kart duurt maar 3 seconden en daar moet je een vliegenzwam voor verordenen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow als ik had geweten dat ie nu al uitgewerkt was had ik het gelaten
Hier issie dan: https://forum.fok.nl/user/profile/b00sterquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb 7 van dat soort boekenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:02 schreef Domnivoor het volgende:
Er kwam hier een kookboek uit de lucht vallen. Ik ga eens kijken wat er in staat.
Van boven?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:02 schreef Domnivoor het volgende:
Er kwam hier een kookboek uit de lucht vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
werk je iedere zaterdag?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:11 schreef Aoibhin het volgende:
Verder geen plannen. Morgen thuiswerken, dan 's avonds het vertrouwde ESF avondje. Voor zondag niks gepland.
Ja ja ik had daar familiequote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je weet wel waar deze uit de lucht kunnen vallen?
Vaak wel, vind ik een fijne dag om te werkenquote:
doe je goed, zijn al best veel bedrijven die niet of nauwelijks extra betalen in het weekendquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vaak wel, vind ik een fijne dag om te werkenOok 75% extra geld
op de zondag is het zelfs helemaal dubbel, maar de zondag vind ik minder fijn qua dag omdat ik zaterdagavond nog wel eens wat onderneem
Er zijn nu vooral veel NSF's bezigquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
doe je goed, zijn al best veel bedrijven die niet of nauwelijks extra betalen in het weekend
iets ondernemen op zaterdagavond? wat is dat?
ooooo ik dacht de kroeg in, een restaurant, of daten oidquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zijn nu vooral veel NSF's bezigEn we hebben in ESF ook altijd dan de terugkijksessies
Morgen wordt het er een uit de oude doosch; 1963
Ah 1963 .. daar kan ik me niet veel meer van herinneren .quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zijn nu vooral veel NSF's bezigEn we hebben in ESF ook altijd dan de terugkijksessies
Leuk!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb het al lang op. Eet smakelijkquote:
Jouw geheugenquote:
quote:
Toen was het heel koud in de winterquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah 1963 .. daar kan ik me niet veel meer van herinneren .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |