Als ontbijt zeker!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Er gaat maar weinig boven vers brood met lekker beleg en roomboter
Lekker hoor, hou van brood, alleen eet het maar 1 dag in de weekquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat! Maar dan zonder roomquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik 8, minstensquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor, hou van brood, alleen eet het maar 1 dag in de week
8 dagen in de weekquote:
Ik ben geen ontbijter. Ja, weekend of vakantie.quote:
kwark en crackersquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:35 schreef pullup het volgende:
Zou niet makkelijk een dag zonder brood doorkomen![]()
Echtquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor, hou van brood, alleen eet het maar 1 dag in de week
Sinds de chemo word ik al dik als ik brood ruik.quote:
Voor mij is er maar 1 boter. Ik eet geen halvarine/margarine.quote:
Ja, ik ben niet zo het type wat op haar lijn let(te)quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sinds de chemo word ik al dik als ik brood ruik.
Is ook een straf ik ben gek op brood.
Geen probleem mee...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:35 schreef pullup het volgende:
Zou niet makkelijk een dag zonder brood doorkomen![]()
Ik moet nu wel heel erg uitkijken anders is een nijlpaard nog slanker straksquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo het type wat op haar lijn let(te)![]()
En kwark en crackers heb ik ook wel geprobeerd, maar na een week echt klaar mee. Omdat ik het niet echt lekker vind.
Er zit nog best veel verschil in de soorten kwarkquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo het type wat op haar lijn let(te)![]()
En kwark en crackers heb ik ook wel geprobeerd, maar na een week echt klaar mee. Omdat ik het niet echt lekker vind.
IK ben van kwark overgaan naar Griekse Yoghurt, vind het persoonlijk net iets lekkerder en dan de 2% heel soms haal ik de 10%quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:34 schreef D. het volgende:
[..]
Er zit nog best veel verschil in de soorten kwark
En dan bedoel ik niet die vol met suiker en smaakstoffen
% wat? Vet? Eiwit?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben van kwark overgaan naar Griekse Yoghurt, vind het persoonlijk net iets lekkerder en dan de 2% heel soms haal ik de 10%
Vetquote:
Die is heerlijk. Daar maak ik af en toe tzatziki meequote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben van kwark overgaan naar Griekse Yoghurt, vind het persoonlijk net iets lekkerder en dan de 2% heel soms haal ik de 10%
Die emmertjes bewaar ik altijd om soep naar mijn vader te brengen of om zelf in de vriezer te zetten met soep. Is wel handigquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die is heerlijk. Daar maak ik af en toe tzatziki mee![]()
En de emmertjes gebruik ik weer om zwammen te kweken.
Tzatziki inderdaad ja. En heb het ook wel in curry gebruikt al pak ik dan meestal Turkse yoghurt (geen idee wat het verschil isquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die is heerlijk. Daar maak ik af en toe tzatziki mee![]()
En de emmertjes gebruik ik weer om zwammen te kweken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |