Heb hier nog ergens de cd liggen. Alle LP's zijn weggegaan.quote:
Hier in het zonnige zuiden nog welquote:
Ik ook. Althans mijn broer heeft alle elpees in bruikleen.quote:
Morgens.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Althans mijn broer heeft alle elpees in bruikleen.
Goeiemorgen.
Verkopen levert echt niets opquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:10 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb hem gewoon bij de hand:
[ afbeelding ]
Ligt al een tijdje in een doos met spullen die weg gaan.
Maar het is net zo als met een huisdier dat je afstaat: ik ga hem niet in de kliko flikkeren.
Wie hem wil hebben mag hem komen halen
Haha nee.quote:
Precies. M'n broer wel.quote:
Een aantal heb ik ooit gedigitaliseerd, maar niet alles .. Maar tegenwoordig staat alles toch gewoon online ..quote:
Dat kun je digitaal toevoegenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:36 schreef chufi het volgende:
Alleen het authentieke gekras/gekraak ontbreekt dan meestal
Hier ook. Best wel een beetje spijt van gehad. Daarom staan de CD's nu nog steeds op zolder. Toch zonde om ze weg te doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb hier nog ergens de cd liggen. Alle LP's zijn weggegaan.
Ai dat is minder fijn. Veel beterschap, ik hoop dat het meevalt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 06:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mogge... pfff geen oog dichtgedaan. Koud en warm... en kreeg vannacht om 4 uur de uitslag: Positief.
Nou, daar ga ik met mijn grote mond. Eens kijken wat het gaat brengen.
Dat ziet er god uit Domni, en zo te zien heeft je topic je genoeg inspiratie gebracht.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:22 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn lunch zal nooit meer hetzelfde zijn.
[ afbeelding ]
Op volkorenbrood.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat ziet er god uit Domni, en zo te zien heeft je topic je genoeg inspiratie gebracht.
Waar ga je het op doen?
Allemaal tegelijk?quote:
Ziet er goed uit! Avocadoquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:22 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
ZIet er lekker uitquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:22 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
LIF / Gezond broodbelegquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:36 schreef engine het volgende:
Hier geen lunch vandaag. M'n brood is op.
Ik heb net in de winkel gehaald, en er is nog meerquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:36 schreef engine het volgende:
Hier geen lunch vandaag. M'n brood is op.
Waar zit die winkel?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb net in de winkel gehaald, en er is nog meer
quote:
Beterschap!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 06:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mogge... pfff geen oog dichtgedaan. Koud en warm... en kreeg vannacht om 4 uur de uitslag: Positief.
Nou, daar ga ik met mijn grote mond. Eens kijken wat het gaat brengen.
Van de Firma Bakker?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:44 schreef D. het volgende:
[..]
Deze in Tilburg, maar ze hebben meer vestigingen
ziet er goed uitquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dit is een van mijn favo recepten, en lekker makkelijk:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |