Beterschap.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 06:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mogge... pfff geen oog dichtgedaan. Koud en warm... en kreeg vannacht om 4 uur de uitslag: Positief.
Nou, daar ga ik met mijn grote mond. Eens kijken wat het gaat brengen.
Sterkte!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 06:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mogge... pfff geen oog dichtgedaan. Koud en warm... en kreeg vannacht om 4 uur de uitslag: Positief.
Goedemorgen allenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 06:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hey Nijn, hoe is het met je vriendin? Is ze al thuis?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 07:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen allen![]()
Hopelijk weinig ellende. Beterschap![]()
Balen, wel de omicron mag ik hopen ? Beterschap iig..quote:Op vrijdag 21 januari 2022 06:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:
quote:
MOrguhquote:
Balen GOA! Ik hoop dat je snel weer opknaptquote:Op vrijdag 21 januari 2022 06:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoi, ja de volgende dag al. Rond 18.00 uur mocht ze weg.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Nijn, hoe is het met je vriendin? Is ze al thuis?
IK heb gelezen dat je zei misschien en over de volgende keer een doehetzelf pakketjequote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hoi, ja de volgende dag al. Rond 18.00 uur mocht ze weg.
Dacht dat ik het gemeld had![]()
Heb haar berichtje gestuurd net.
Ging ff aan mezelf twijfelen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb gelezen dat je zei misschien en over de volgende keer een doehetzelf pakketje
Heb verder ook niet terug gelezen of je er verder nog wat over gezegd had
Leuke humorquote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ging ff aan mezelf twijfelen.
Dit stuurt ze net:
Eigenlijk best goed. Gisteren veel geslapen. Ik voel me iedere dag een beetje beter. En ik voelde me niet echt ontzettend rot. Geen pijn (behalve in m’n linkerschouder, die heeft 3 uur boven m’n hoofd gehangen). Verder ben ik bont en blauw. 2 blauwe handen, 2 blauwe armen. En een Delfts blauwe buik.
Je zegt het zelf al…quote:Op vrijdag 21 januari 2022 06:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:
Jeetje GOA, beterschap en hopelijk knap je snel weer op.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 06:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hij hoeft hem nu niet meer terugquote:
Heb hier nog ergens de cd liggen. Alle LP's zijn weggegaan.quote:
Hier in het zonnige zuiden nog welquote:
Ik ook. Althans mijn broer heeft alle elpees in bruikleen.quote:
Morgens.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Althans mijn broer heeft alle elpees in bruikleen.
Goeiemorgen.
Verkopen levert echt niets opquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:10 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb hem gewoon bij de hand:
[ afbeelding ]
Ligt al een tijdje in een doos met spullen die weg gaan.
Maar het is net zo als met een huisdier dat je afstaat: ik ga hem niet in de kliko flikkeren.
Wie hem wil hebben mag hem komen halen
Haha nee.quote:
Precies. M'n broer wel.quote:
Een aantal heb ik ooit gedigitaliseerd, maar niet alles .. Maar tegenwoordig staat alles toch gewoon online ..quote:
Dat kun je digitaal toevoegenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:36 schreef chufi het volgende:
Alleen het authentieke gekras/gekraak ontbreekt dan meestal
Hier ook. Best wel een beetje spijt van gehad. Daarom staan de CD's nu nog steeds op zolder. Toch zonde om ze weg te doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb hier nog ergens de cd liggen. Alle LP's zijn weggegaan.
Ai dat is minder fijn. Veel beterschap, ik hoop dat het meevalt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 06:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat ziet er god uit Domni, en zo te zien heeft je topic je genoeg inspiratie gebracht.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:22 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn lunch zal nooit meer hetzelfde zijn.
[ afbeelding ]
Op volkorenbrood.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat ziet er god uit Domni, en zo te zien heeft je topic je genoeg inspiratie gebracht.
Waar ga je het op doen?
Allemaal tegelijk?quote:
Ziet er goed uit! Avocadoquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:22 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
ZIet er lekker uitquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:22 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
LIF / Gezond broodbelegquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:36 schreef engine het volgende:
Hier geen lunch vandaag. M'n brood is op.
Ik heb net in de winkel gehaald, en er is nog meerquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:36 schreef engine het volgende:
Hier geen lunch vandaag. M'n brood is op.
Waar zit die winkel?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb net in de winkel gehaald, en er is nog meer
quote:
Beterschap!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 06:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Van de Firma Bakker?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:44 schreef D. het volgende:
[..]
Deze in Tilburg, maar ze hebben meer vestigingen
ziet er goed uitquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dit is een van mijn favo recepten, en lekker makkelijk:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |