En dan eet je die ook zonder wat er door?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb de laatste keren deze gehad:
[ afbeelding ]
Oh lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:46 schreef engine het volgende:
[..]
Tzatziki inderdaad ja. En heb het ook wel in curry gebruikt al pak ik dan meestal Turkse yoghurt (geen idee wat het verschil is).
Beetje muesli erbijquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan eet je die ook zonder wat er door?
Ik zelf vind die Griekse Yoghurt net iets meer smaak hebben, iets dikker en smaakt romiger
Ik eet het altijd zonder ietsquote:
Zonder iets is saaiquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik eet het altijd zonder iets
Met der Kerst had ik net peertjes gemaakt en heb er toen een keer warme peertjes doorgedaan Dat was wel heel lekker moet ik zeggen
Als ik er iets door ga doen kan ik net zo goed brood eten denk ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:51 schreef D. het volgende:
[..]
Zonder iets is saai
Als je dan zo'n hele bak weg moet werken gaat dat snel tegenstaan
Ik had net koolhydraatarm broodquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik er iets door ga doen kan ik net zo goed brood eten denk ik.
ZItten ook veel koolhydraten in
Dat vind ik vers wel lekker, maar een paar dagen oud of als je het uit de vriezer haalt is het zo droogquote:
Brood gaat nooit heel lang mee bij mijquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik vers wel lekker, maar een paar dagen oud of als je het uit de vriezer haalt is het zo droog
quote:
Zo hou je altijd wel vers broodquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:59 schreef D. het volgende:
[..]
Da's ook niet erg, kan ik weer nieuw vers kopen
ik de 10% zoooo lekker, zonder iets erdoorquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben van kwark overgaan naar Griekse Yoghurt, vind het persoonlijk net iets lekkerder en dan de 2% heel soms haal ik de 10%
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Van boven'Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:12 schreef Domnivoor het volgende:
Pff, ik trek een keukenkastje open, flikkert er opeens een receptenboek uit…
Wat een ravage meteen
Edit, deze:Als dat geen "sign" is weet ik het ook niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Van boven'
Keyboard Knight
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:12 schreef Domnivoor het volgende:
Pff, ik trek een keukenkastje open, flikkert er opeens een receptenboek uit…
Wat een ravage meteen
Edit, deze:Die komt me bekend voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Van boven'
Ah, jij hebt hem ook. Staat er iets leuks in?quote:
Eh ..... geen ideequote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, jij hebt hem ook. Staat er iets leuks in?
Ik heb er nooit wat mee gedaan.
Ongeacht de kleurstelling laten ze iig op de verpakking blijken dat je dat niet koopt tenzij je niet anders kunt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb de laatste keren deze gehad:
[ afbeelding ]
Have funquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |