Mooi overzicht.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:50 schreef Claudia_x het volgende:
...
- In totaal hebben 19 mensen zich naar aanleiding van de oproep gemeld, oud-kandidaten en (oud-)medewerkers van The Voice.
...
Dan heeft ie het goed gedaan. Mquote:
* Aoibhin schakelt overquote:
*snuifquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:18 schreef Marsenal het volgende:
[..]
500 euro is 500 euro, eerlijk is eerlijk.
Ze geeft ook aan dat er door coaches nooit fysieke toenadering is gezocht. Daarmee zegt ze natuurlijk wel veel meer.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:21 schreef Michellee het volgende:
Maan geeft aan dat ze geen negatieve ervaringen heeft. Maar betekend niet dat er nooit iets is gebeurd.
Ik druk me niet vaak zo sterk uit, maar ook ik vind het om te kotsen. De vrouwen zeggen: ik wilde het niet, ik voelde me overrompeld, ik verstijfde. Internetheld - de zelfbenoemde 'voice of reason' - zegt: ze zullen het wel geil hebben gevonden. En dan volgt wéér het inmiddels zo voorspelbare riedeltje over de afgewezen en wraakzuchtige vrouw. Je zou haast denken dat Ali B. het slachtoffer is.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zit nogal een verschil tussen die twee, iets geil vinden of overrompeld zijn. Ik vind jouw beredenering om te kotsen.
Je leest wat je wilt lezen, maar dat is niet wat ik type. Helemaal niet zelfs.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik druk me niet vaak zo sterk uit, maar ook ik vind het om te kotsen. De vrouwen zeggen: ik wilde het niet, ik voelde me overrompeld, ik verstijfde. Internetheld - de zelfbenoemde 'voice of reason' - zegt: ze zullen het wel geil hebben gevonden. En dan volgt wéér het inmiddels zo voorspelbare riedeltje over afgewezen en wraakzuchtige vrouw. Je zou haast denken dat Ali B. het slachtoffer is.
Mja, er hoeft maar 1 iemand een verhaal te bedenken en als die dat aan wat mensen doorspeelt, kan het hard gaan, maar dat maakt het verhaal nog niet waar.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hm, ja, en toch al die verhalen dan, hardnekkig al jaren?
Roddels zijn roddels, maar over de situatie rondom haar was er wel al jaren heeeeeeeel veel rook
Er is toch gewoon een video waar Marco Borsato haar zoent?quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ze geeft ook aan dat er door coaches nooit fysieke toenadering is gezocht. Daarmee zegt ze natuurlijk wel veel meer.
Dank nog voor de correctie! Ik heb geprobeerd zorgvuldig samen te vatten, maar het kan zijn dat ik hier en daar fouten heb gemaakt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:19 schreef Felixa het volgende:
[..]
Mooi overzicht.![]()
Kleine kanttekening: die 19 meldingen waren alleen al over Jeroen Rietbergen, 15 waren er over "een regisseur" en dan natuurlijk nog andere over Ali B en Borsato.
Geen idee, ik reageer op wat ze typt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:26 schreef Michellee het volgende:
[..]
Er is toch gewoon een video waar Marco Borsato haar zoent?
Of Maan kreeg alleen gewenste appjes en vingers in der gleuf, het is maar hoe je het bekijktquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:27 schreef Marsenal het volgende:
Maan zal zich wel afvragen of er iets mis met d'r is, dan. Iedereen krijgt ongewenste appjes en vingers in de gleuf terwijl ze casual hoofd staan te geven, maar zij blijft eenzaam achter met haar microfoontje
Ze zoent marco op de wang, tijdens de bbq.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:26 schreef Michellee het volgende:
[..]
Er is toch gewoon een video waar Marco Borsato haar zoent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |