Ja, dit! De verantwoording vooral lekker bij de vrouwen blijven leggen...quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:45 schreef Kinga het volgende:
Ik ben net klaar met kijken. Dat die fucking John gewoon VIER keer zegt dat vrouwen hun mond moeten opentrekken. UHHH misschien eens iets doen dat vrouwen niks te vertellen hoeven te hebben?! Voorkomen en zulks? Vreselijke vent. Hij had het ook echt niet door wat hij zei he. Schitterend die laatste quote van die vrouw. Want ik schreeuwde het al naar mijn tv. En Ali is een smerige hond. Gadverdamme. En snap nu waarom dat misbaksel zolang is blijven zitten als coach. Oneindig toegang tot jonge meisjes. Bah bah. Hangen zal ie.
Moreel gezien is zijn gedrag sowieso walgelijk.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken he, laten we dat eerst maar even afwachten.
Ongeveer heel Nederland, vast ook een aantal mensen dat samen naar 1 scherm keek.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
BNN meldt 5 miljoen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)sueel-overschrijdend
Ik denk dat de Mol ook liever voorkomt dan geneest, maar hij is ook realistisch. Kerels die 'm niet in de broekzak kunnen houden zijn er nou eenmaal, en leuk hoor, dat ze dat niet mogen, maar als die vrouwen niet alarm slaan, doet niemand er wat mee. Dus het is gewoon terecht dat er gehamerd wordt op het melden.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:06 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Ja, dit! De verantwoording vooral lekker bij de vrouwen blijven leggen...
Opinions are like assholes, everybody has onequote:Op donderdag 20 januari 2022 19:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
O eens, maakt jouw mening over het geheel nog geen waarheid, maar een van de vele meningen over het hele verhaal.
En de meeste stinken.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:08 schreef Nine. het volgende:
[..]
Opinions are like assholes, everybody has one
Dit gaat idd nog heel wat teweeg brengen, niet alleen voor de vermeende daders en slachtoffers.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:08 schreef praadje het volgende:
Hoeveel mensen zijn hun baan wel niet kwijt door deze drie geilneven. Het enige werk wat ze konden doen tijdens de coronacrisis. Ook onder vakgenoten zijn ze hun credits kwijt.
Hij is nu druk al zijn opnames aan het verwijderen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:06 schreef chufi het volgende:
Hingen/hangen er geen cameras in die studio van Ali?
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:13 schreef Benny het volgende:
Alle The Voice uitzendingen zijn verwijderd van Videoland
Voice is gecancelledquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:13 schreef Benny het volgende:
Alle The Voice uitzendingen zijn verwijderd van Videoland
OOK IK HEB HOOFD GEGEVENquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:13 schreef superniger het volgende:
REACTIE VAN MAAN OP INSTAGRAM.
Kan iemand die posten?
Ik had het ook oprecht niet van hem verwacht. Wat een toneelspeler voor de ogen van iedereen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De verhalen over Ali B. waren duidelijk het schokkendst. Ongelooflijk, ik wist niet wat ik hoorde.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:13 schreef superniger het volgende:
REACTIE VAN MAAN OP INSTAGRAM.
Kan iemand die posten?
Hm, ja, en toch al die verhalen dan, hardnekkig al jaren?quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:16 schreef D_A het volgende:
Maan ontkent iig het Marco en Ali verhaal.
Weer eens iets anders dan Covid nieuws. En anders was ik aan de domibo.. Maar ja dat kan nietquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ongeveer heel Nederland, vast ook een aantal mensen dat samen naar 1 scherm keek.
500 euro is 500 euro, eerlijk is eerlijk.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:16 schreef D_A het volgende:
Maan ontkent iig het Marco en Ali verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |