Grace heeft al tig keer gegaapt, is stervensmoe, maar moet straks weer haar momentje hebben als iedereen in bed ligt, ofwel janken, bidden ofwel druk rond huppelen terwijl ze heel goed weet als iedereen slaapt zij de enige is die de streamers krijgtquote:
Aflevering 2: Hoe maak je bechamelsausquote:
Ja die wil overduidelijk de NL Angela spelenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Grace heeft al tig keer gegaapt, is stervensmoe, maar moet straks weer haar momentje hebben als iedereen in bed ligt, ofwel janken, bidden ofwel druk rond huppelen terwijl ze heel goed weet als iedereen slaapt zij de enige is die de streamers krijgt
Ben wel klaar met die oppervlakkige schreeuwlelijk , ga eens een bondje maken, het spel spelen etc![]()
Aww!! Dat vind ik nou liefquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:16 schreef Harry het volgende:
[..]
Jammer dat de nummer 1 van 2021 @:puzziepie hier bij BB niet meer actief is.
En stadsgenote!
Dacht dat ze alle vogels moesten inleveren in het voorraadhok vanmiddag.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:58 schreef BB-King het volgende:
Heeft Nawel nu een opgezette parkiet in een kooitje boven haar bed staan?
Nog van de bird challenge zeker.
Jezus weer iemand die niet snapt hoe je moet poetsen met een elektrisch tandenborstelquote:
we miss youuuuuquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aww!! Dat vind ik nou lief![]()
En nee, nadat ik begreep dat er hier ineens een of ander onnozel modje alles aangreep om hier politieagentje te gaan spelen , en zich overal aan het inlikken is is de ben ik helemaal klaar met BB![]()
Wel leuk dat er nog aan me gedacht wordt![]()
Ja kloptquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:00 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze zei zelf ook nog, voor mijn labiliteit
Nee dan krijg ik weer een banquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
we miss youuuuu![]()
![]()
en welk modje ?, spil the beans
ze kan beter mijn pillen slikken denk jaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ja kloptZouden die pilletjes werken? Erg labiel heb ik haar nog niet gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |