SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Als jij in deze tijd hun leeftijd had vond je dat sexy, zat je niet op FoK, maar op Tiktok/Insta en was je loessoe gegaan als je het stom vondquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
Goh wat ben ik toch blij dat ik in deze tijd hun leeftijd niet heb c indt al die gasten maar niks in mijn ogen dan hé qua kleding ,kapsel en mannelijkheid
Vanavond rond 11:30 komt er 'n kudde schapen door hun slaapvertrekken lopen, mogen ze schaapjes tellenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:54 schreef 5thencounter het volgende:
TV momentje weer klaar... morgen dubbele voorraad, BB is heel blij met makke schapen
loessoe is ook al weer verleden tijd whuzzquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als jij in deze tijd hun leeftijd had vond je dat sexy, zat je niet op FoK, maar op Tiktok/Insta en was je loessoe gegaan als je het stom vond
Zou het hahahaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als jij in deze tijd hun leeftijd had vond je dat sexy, zat je niet op FoK, maar op Tiktok/Insta en was je loessoe gegaan als je het stom vond
Nee hoor. Ik kijk dream school. Wordt nog gebruikt!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
loessoe is ook al weer verleden tijd whuzz
dat moet jij toch weten
Ik weet nog niet eens wat het is!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
loessoe is ook al weer verleden tijd whuzz
dat moet jij toch weten
Was toch ook beetje concept van de" afgesloten zijn van de buitenwereld" toch? Helemaal geen tijdsbesef hebben.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:56 schreef suzi1 het volgende:
wrom zouden ze de tijd niet mogen weten dan
dream schoolquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kijk dream school. Wordt nog gebruikt!
Ik verbaas me elke keer weer in elke BB die zelf verzonnen "Shows" voor nix... terwijl ze het vuur uit hun sokken lopen voor een paar rotcenten van Regie door een lullige gamequote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vanavond rond 11:30 komt er 'n kudde schapen door hun slaapvertrekken lopen, mogen ze schaapjes tellen
Oh. Ik had dat in de categorie "Vrouwengedoe, hoef je niet te snappen" gezet. Maar kennelijk is het voor jullie ook een raadsel?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:59 schreef just me het volgende:
Wat ik oprecht niet snap... de meeste meiden roddelen over elkaar en later zitten ze gezellig met elkaar te praten over wanneer ze ongesteld zijn, wanneer ze voor het laatst sex hebben gehad, of hun borsten al dan niet vergroot zijn...
Voor mij in ieder gevalquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh. Ik had dat in de categorie "Vrouwengedoe, hoef je niet te snappen" gezet. Maar kennelijk is het voor jullie ook een raadsel?
dat is helemaal oud Fritsquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat is als je geen doekoe hebt
Je eet nu met je handen?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
De messen en vorken vind ik wel mooi. Als ik straks mijn appartementje heb gekocht wil ook ook zoiets
Amy steekt die vork zowat achterin haar strot en kauwt ook met haar mond openquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:01 schreef Whuzz het volgende:
Dimitiri eet ook met zijn laadklep open.
Vera, voed dat eens op!
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:59 schreef just me het volgende:
Wat ik oprecht niet snap... de meeste meiden roddelen over elkaar en later zitten ze gezellig met elkaar te praten over wanneer ze ongesteld zijn, wanneer ze voor het laatst sex hebben gehad, of hun borsten al dan niet vergroot zijn...
nee nee. Nu eet ik met normale grijze vorken. Zij hebben daar gouden vorken. Die wil ikquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je eet nu met je handen?
Wel een voorgang dan ja!
Yup, die eet ook smerig. Zei ik al toen ze er net in was.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Amy steekt die vork zowat achterin haar strot en kauwt ook met haar mond open
Nawel eet geen groente?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:02 schreef engine het volgende:
In dit tempo heeft Nawel rond middernacht haar bord leeg.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je eet nu met je handen?
Wel een vooruitgang dan ja!
Die is bang dat d'r led-lampjes los geraken in haar tanden tijdens het kauwenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:02 schreef engine het volgende:
Raakt nooit leeg.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:02 schreef engine het volgende:
Mag ze wel uit kijken dat ze niet met haar hoofd op het bord met eten valtquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:02 schreef engine het volgende:
ze gooide het nu ook wegquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Raakt nooit leeg.
Die schept altijd d'r bord vol, eet 3 happen en laat te rest staan. Dit tot ergernis van o.a. Dimi.
Het is zelfs de bewoners al opgevallen dat Nawel veel opschept meer er maar heel weinig van eetquote:
Heeft Nouch gisteren "blind" gekocht in de mini-mall.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe komen ze aan zo'n grote bak muizenstronten?
Ach ja. Als tiktok-topper eet die normaal natuurlijk alleen in 3-sterren restaurantsquote:
Hoog tijd dat iemand er eens wat van zegt.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Raakt nooit leeg.
Die schept altijd d'r bord vol, eet 3 happen en laat te rest staan. Dit tot ergernis van o.a. Dimi.
Bord leegeten is basisopvoeding. Moest het vroeger eens proberen thuis om mijn bord niet leeg te etenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:04 schreef engine het volgende:
Ja hoor, dit gaat weer de kliko in.
[ afbeelding ]
Ziet er elke dag lekker uit, maar het is wel steeds hetzelfde.quote:
Dat doen ze!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:05 schreef engine het volgende:
[..]
Hoog tijd dat iemand er eens wat van zegt.
tegen haar ipv tegen anderen jaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:05 schreef engine het volgende:
[..]
Hoog tijd dat iemand er eens wat van zegt.
ze zal heel veel tussendoor eten, veel brood met pindakaas en hagelslag enzoquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De ½ van bijna nix... over anorexia van Hanna gesproken... Nawee heeft nog wel vlees op d'r botten![]()
[ afbeelding ]
wat je opschept eet je opquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bord leegeten is basisopvoeding. Moest het vroeger eens proberen thuis om mijn bord niet leeg te eten
vind ik echt onzinquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bord leegeten is basisopvoeding. Moest het vroeger eens proberen thuis om mijn bord niet leeg te eten
Ja dat. En als het echt teveel is gaat het de koelkast in.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ook een keer droge rijst gemaakt door Kittyquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ziet er elke dag lekker uit, maar het is wel steeds hetzelfde.
Enigste variatie is pasta of aardappelen.
Oh hier ging vroeger ook de yoghurt of vla gewoon over je eten als je het niet op at, en danquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
en gewoon applausquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:07 schreef Verida het volgende:
[..]
ook een keer droge rijst gemaakt door Kitty
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je eet nu met je handen?
Wel een vooruitgang dan ja!
Klopt, ze pakt door de dag heen van alles aanquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:06 schreef Verida het volgende:
[..]
ze zal heel veel tussendoor eten, veel brood met pindakaas en hagelslag enzo
Hehe. één keer geprobeerd.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hehe. één keer geprobeerd.
We hadden draadjesvlees. Lustte ik niet. Dus had ik een eet-staking afgekondigd.
Ouders: Dan zonder eten naar bed!
Whuzz: MOOI!![]()
Volgede ochtend bij het ontbijt... tadaaaa! Daar was mijn draadjesvlees weer
hoeft hier ook nietquote:
chefkok Gordon Ramsey ? Oorlog in de keuken, die komt opdraven als het eten in een restaurant niet te vreten is.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:09 schreef ChocoFan het volgende:
Nawel zei tegen Amy dat haar rr soms zo lekker rrrrolt dus zei Amy, Rrrramsey, toen zei Nawel, sssstttt niet zeggen, iemand enig idee wie dat is dan? Oh en toen herhaalde Amy het nog een keer fluisterend in haar oor.
Ja, zo stond ik er ook in.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeft hier ook niet
genoeg is genoeg
maar niet bord knal vol en dan niet opeten
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hehe. één keer geprobeerd.
We hadden draadjesvlees. Lustte ik niet. Dus had ik een eet-staking afgekondigd.
Ouders: Dan zonder eten naar bed!
Whuzz: MOOI!![]()
Volgede ochtend bij het ontbijt... tadaaaa! Daar was mijn draadjesvlees weer
Oh misschien wel, dat zou niet boeiend verder zijn. Waarom zo geheimzinnig dan. Ach, zullen we vast wel eens antwoord op krijgen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:10 schreef Verida het volgende:
[..]
chefkok Gordon Ramsey ? Oorlog in de keuken, die komt opdraven als het eten in een restaurant niet te vreten is.
En als een paar lepels boontjes past. Past een paar lepels broccoli ook welquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, zo stond ik er ook in.
Tot ik doorkreeg dat de kleine "geen honger" had als we groenten aten die hij niet lustte, maar magischerwijs nooit als we pizza aten. Als er moeiteloos een hele pizza in kan, dan kan er ook een paar lepels boontjes in he
kregen hier dan gewoon ook minder pizzaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, zo stond ik er ook in.
Tot ik doorkreeg dat de kleine "geen honger" had als we groenten aten die hij niet lustte, maar magischerwijs nooit als we pizza aten. Als er moeiteloos een hele pizza in kan, dan kan er ook een paar lepels boontjes in he
dat ze het eten niet te eten vinden dus?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh misschien wel, dat zou niet boeiend verder zijn. Waarom zo geheimzinnig dan. Ach, zullen we vast wel eens antwoord op krijgen.
Heee, ho. Dát is.. uh... ja. BEMOEI JE NIET MET DE OPVOEDING VAN MIJN KIND!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:11 schreef engine het volgende:
[..]
En als een paar lepels boontjes past. Past een paar lepels broccoli ook wel
Valt vanzelf in slaap. Geef het nog een half uurtje.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Heee, ho. Dát is.. uh... ja. BEMOEI JE NIET MET DE OPVOEDING VAN MIJN KIND!
het is natuurlijk indirect een belediging als je na het eten zegt dat je Gordon Ramsey erbij wil roepenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh misschien wel, dat zou niet boeiend verder zijn. Waarom zo geheimzinnig dan. Ach, zullen we vast wel eens antwoord op krijgen.
Dacht gehoord te hebben dat ze relatie heeft of had waar ze nogal geheimzinnig over deed misschien heet die Ramseyquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:09 schreef ChocoFan het volgende:
Nawel zei tegen Amy dat haar rr soms zo lekker rrrrolt dus zei Amy, Rrrramsey, toen zei Nawel, sssstttt niet zeggen, iemand enig idee wie dat is dan? Oh en toen herhaalde Amy het nog een keer fluisterend in haar oor.
Oh echtquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat ze het eten niet te eten vinden dus?
Alles bedekken onder een lading appelmoes werkte wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:11 schreef engine het volgende:
[..]
En als een paar lepels boontjes past. Past een paar lepels broccoli ook wel
vind het sowieso belachelijk aangezien ze zelf niet eens de moeite nemenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:13 schreef Verida het volgende:
[..]
het is natuurlijk indirect een belediging als je na het eten zegt dat je Gordon Ramsey erbij wil roepen![]()
Maar ik weet niet of ze zover door kunnen denken eigenlijk
Je schept toch op op basis van hoe groot je honger is?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeft hier ook niet
genoeg is genoeg
Het zou zo maar kunnen, ik heb echt geen zin om terug te luisteren. Dacht dus een liefde of zo maar een belediging kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:13 schreef Verida het volgende:
[..]
het is natuurlijk indirect een belediging als je na het eten zegt dat je Gordon Ramsey erbij wil roepen![]()
Maar ik weet niet of ze zover door kunnen denken eigenlijk
Zijn je ogen groter dan je maagquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je schept toch op op basis van hoe groot je honger is?
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Toch, nou weet ik het niet meer.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dacht gehoord te hebben dat ze relatie heeft of had waar ze nogal geheimzinnig over deed misschien heet die Ramsey
Geen kinderen nog denk ik?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bang dat ze te weinig had ofz, grote ogen kleine mond ofzquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeft hier ook niet
genoeg is genoeg
wat erg is is dat als je op een ander eet en ze jouw bord in de keuken al volscheppenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Roger Rabbit?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dacht gehoord te hebben dat ze relatie heeft of had waar ze nogal geheimzinnig over deed misschien heet die Ramsey
ze lult teveel tijdens het etenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bang dat ze te weinig had ofz, grote ogen kleine mond ofz
Nee, da's Hannequote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bang dat ze te weinig had ofz, grote ogen kleine mond ofz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |