Bord leegeten is basisopvoeding. Moest het vroeger eens proberen thuis om mijn bord niet leeg te etenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:04 schreef engine het volgende:
Ja hoor, dit gaat weer de kliko in.
[ afbeelding ]
Ziet er elke dag lekker uit, maar het is wel steeds hetzelfde.quote:
Dat doen ze!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:05 schreef engine het volgende:
[..]
Hoog tijd dat iemand er eens wat van zegt.
tegen haar ipv tegen anderen jaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:05 schreef engine het volgende:
[..]
Hoog tijd dat iemand er eens wat van zegt.
ze zal heel veel tussendoor eten, veel brood met pindakaas en hagelslag enzoquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De ½ van bijna nix... over anorexia van Hanna gesproken... Nawee heeft nog wel vlees op d'r botten![]()
[ afbeelding ]
wat je opschept eet je opquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bord leegeten is basisopvoeding. Moest het vroeger eens proberen thuis om mijn bord niet leeg te eten
vind ik echt onzinquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bord leegeten is basisopvoeding. Moest het vroeger eens proberen thuis om mijn bord niet leeg te eten
Ja dat. En als het echt teveel is gaat het de koelkast in.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ook een keer droge rijst gemaakt door Kittyquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ziet er elke dag lekker uit, maar het is wel steeds hetzelfde.
Enigste variatie is pasta of aardappelen.
Oh hier ging vroeger ook de yoghurt of vla gewoon over je eten als je het niet op at, en danquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
en gewoon applausquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:07 schreef Verida het volgende:
[..]
ook een keer droge rijst gemaakt door Kitty
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je eet nu met je handen?
Wel een vooruitgang dan ja!
Klopt, ze pakt door de dag heen van alles aanquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:06 schreef Verida het volgende:
[..]
ze zal heel veel tussendoor eten, veel brood met pindakaas en hagelslag enzo
Hehe. één keer geprobeerd.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hehe. één keer geprobeerd.
We hadden draadjesvlees. Lustte ik niet. Dus had ik een eet-staking afgekondigd.
Ouders: Dan zonder eten naar bed!
Whuzz: MOOI!![]()
Volgede ochtend bij het ontbijt... tadaaaa! Daar was mijn draadjesvlees weer
hoeft hier ook nietquote:
chefkok Gordon Ramsey ? Oorlog in de keuken, die komt opdraven als het eten in een restaurant niet te vreten is.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:09 schreef ChocoFan het volgende:
Nawel zei tegen Amy dat haar rr soms zo lekker rrrrolt dus zei Amy, Rrrramsey, toen zei Nawel, sssstttt niet zeggen, iemand enig idee wie dat is dan? Oh en toen herhaalde Amy het nog een keer fluisterend in haar oor.
Ja, zo stond ik er ook in.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeft hier ook niet
genoeg is genoeg
maar niet bord knal vol en dan niet opeten
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hehe. één keer geprobeerd.
We hadden draadjesvlees. Lustte ik niet. Dus had ik een eet-staking afgekondigd.
Ouders: Dan zonder eten naar bed!
Whuzz: MOOI!![]()
Volgede ochtend bij het ontbijt... tadaaaa! Daar was mijn draadjesvlees weer
Oh misschien wel, dat zou niet boeiend verder zijn. Waarom zo geheimzinnig dan. Ach, zullen we vast wel eens antwoord op krijgen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:10 schreef Verida het volgende:
[..]
chefkok Gordon Ramsey ? Oorlog in de keuken, die komt opdraven als het eten in een restaurant niet te vreten is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |