En als een paar lepels boontjes past. Past een paar lepels broccoli ook welquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, zo stond ik er ook in.
Tot ik doorkreeg dat de kleine "geen honger" had als we groenten aten die hij niet lustte, maar magischerwijs nooit als we pizza aten. Als er moeiteloos een hele pizza in kan, dan kan er ook een paar lepels boontjes in he
kregen hier dan gewoon ook minder pizzaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, zo stond ik er ook in.
Tot ik doorkreeg dat de kleine "geen honger" had als we groenten aten die hij niet lustte, maar magischerwijs nooit als we pizza aten. Als er moeiteloos een hele pizza in kan, dan kan er ook een paar lepels boontjes in he
dat ze het eten niet te eten vinden dus?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh misschien wel, dat zou niet boeiend verder zijn. Waarom zo geheimzinnig dan. Ach, zullen we vast wel eens antwoord op krijgen.
Heee, ho. Dát is.. uh... ja. BEMOEI JE NIET MET DE OPVOEDING VAN MIJN KIND!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:11 schreef engine het volgende:
[..]
En als een paar lepels boontjes past. Past een paar lepels broccoli ook wel
Valt vanzelf in slaap. Geef het nog een half uurtje.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Heee, ho. Dát is.. uh... ja. BEMOEI JE NIET MET DE OPVOEDING VAN MIJN KIND!
het is natuurlijk indirect een belediging als je na het eten zegt dat je Gordon Ramsey erbij wil roepenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh misschien wel, dat zou niet boeiend verder zijn. Waarom zo geheimzinnig dan. Ach, zullen we vast wel eens antwoord op krijgen.
Dacht gehoord te hebben dat ze relatie heeft of had waar ze nogal geheimzinnig over deed misschien heet die Ramseyquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:09 schreef ChocoFan het volgende:
Nawel zei tegen Amy dat haar rr soms zo lekker rrrrolt dus zei Amy, Rrrramsey, toen zei Nawel, sssstttt niet zeggen, iemand enig idee wie dat is dan? Oh en toen herhaalde Amy het nog een keer fluisterend in haar oor.
Oh echtquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat ze het eten niet te eten vinden dus?
Alles bedekken onder een lading appelmoes werkte wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:11 schreef engine het volgende:
[..]
En als een paar lepels boontjes past. Past een paar lepels broccoli ook wel
vind het sowieso belachelijk aangezien ze zelf niet eens de moeite nemenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:13 schreef Verida het volgende:
[..]
het is natuurlijk indirect een belediging als je na het eten zegt dat je Gordon Ramsey erbij wil roepen![]()
Maar ik weet niet of ze zover door kunnen denken eigenlijk
Je schept toch op op basis van hoe groot je honger is?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeft hier ook niet
genoeg is genoeg
maar niet bord knal vol en dan niet opeten
Het zou zo maar kunnen, ik heb echt geen zin om terug te luisteren. Dacht dus een liefde of zo maar een belediging kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:13 schreef Verida het volgende:
[..]
het is natuurlijk indirect een belediging als je na het eten zegt dat je Gordon Ramsey erbij wil roepen![]()
Maar ik weet niet of ze zover door kunnen denken eigenlijk
Zijn je ogen groter dan je maagquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je schept toch op op basis van hoe groot je honger is?
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Toch, nou weet ik het niet meer.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dacht gehoord te hebben dat ze relatie heeft of had waar ze nogal geheimzinnig over deed misschien heet die Ramsey
Geen kinderen nog denk ik?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bang dat ze te weinig had ofz, grote ogen kleine mond ofzquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeft hier ook niet
genoeg is genoeg
maar niet bord knal vol en dan niet opeten
wat erg is is dat als je op een ander eet en ze jouw bord in de keuken al volscheppenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Roger Rabbit?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dacht gehoord te hebben dat ze relatie heeft of had waar ze nogal geheimzinnig over deed misschien heet die Ramsey
ze lult teveel tijdens het etenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bang dat ze te weinig had ofz, grote ogen kleine mond ofz
Nee, da's Hannequote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bang dat ze te weinig had ofz, grote ogen kleine mond ofz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |