Dat boeit ons niet Marioquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar over dat hebben ze het on stream soms,is ontopic
Blikspuit.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wie niet weg is is gezien. [ afbeelding ]
De ziekenhuiscijfers zijn weer omlaag vandaagquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Lol dit vroegen Punk en ik ons laatst ook al af.
Heel die cijfers klopt geen jota van.
https://www.ad.nl/binnenl(...)or-corona~ae5b354fc/
En daar kan je dus nog een heel deel vanaf trekken.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
De ziekenhuiscijfers zijn weer omlaag vandaag
Ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Stoeprandje was ook altijd leuk om te doen
Nou voor de ziekenhuizen maakt dat niet zoveel uit. Ze liggen op aparte afdelingen en hebben aparte zorg nodig. Dat is allemaal gegoochel met cijfertjes. We moeten naar de dag dat de reguliere zorg weer helemaal normaal wordt en er minder mensen met of door corona in het ziekenhuis liggen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En daar kan je dus nog een heel deel vanaf trekken. [ afbeelding ]
Da's waar, maar opnames door corona is wel een heel stuk minder.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou voor de ziekenhuizen maakt dat niet zoveel uit. Ze liggen op aparte afdelingen en hebben aparte zorg nodig. Dat is allemaal gegoochel met cijfertjes. We moeten naar de dag dat de reguliere zorg weer helemaal normaal wordt en er minder mensen met of door corona in het ziekenhuis liggen.
ik weet niet wat daar lachwekkend aan is, ik kwam gewoon binnenvallen.quote:
Ow sorry ik dacht dat je emotioneel werd van jeugdsentiment, de goeie oude tijd en zow.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik weet niet wat daar lachwekkend aan is, ik kwam gewoon binnenvallen.
Let maar niet op mij, ik ben intens verdrietig atm.
Niks bijzonders hoor. Ik ben vanmorgen bij m'n psych geweest, en heb er ook het stickertje PTSS bij gekregen. Drie vervolgafspraken om te kijken wat er als eerste behandeld gaat worden. @FreshFruit vroeg vanmorgen of ik het niet lastig vond om zolang bij een psych te zitten, maar vanmorgen kwam alles er als een stortvloed uit. Psych zei dat ik haast een boek kon gaan schrijven. Ik had tien minuten geleden @Rob aan de telefoon waarbij ik dat vertelde en toen kwam bij mijzelf eigenlijk het besef pas dat ik de afgelopen 2,5 jaar niet eens op papier kan zetten omdat het gewoon te pijnlijk is allemaal. En daarom heb ik nu een jankaanvaal.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow sorry ik dacht dat je emotioneel werd van jeugdsentiment, de goeie oude tijd en zow.
Wat is er?
Ja ik denk ook dat dit de laatste loodjes zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Da's waar, maar opnames door corona is wel een heel stuk minder.
Dan lijkt me dat het echt milder word en het hopelijk als een griep gekenmerkt kan worden.
De klap komt vaak later als je tot rust komt he.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niks bijzonders hoor. Ik ben vanmorgen bij m'n psych geweest, en heb er ook het stickertje PTSS bij gekregen. Drie vervolgafspraken om te kijken wat er als eerste behandeld gaat worden. @:Freshfruit vroeg vanmorgen of ik het niet lastig vond om zolang bij een psych te zitten, maar vanmorgen kwam alles er als een stortvloed uit. Psych zei dat ik haast een boek kon gaan schrijven. Ik had tien minuten geleden @:Rob aan de telefoon waarbij ik dat vertelde en toen kwam bij mijzelf eigenlijk het besef pas dat ik de afgelopen 2,5 jaar niet eens op papier kan zetten omdat het gewoon te pijnlijk is allemaal. En daarom heb ik nu een jankaanvaal.
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat dit de laatste loodjes zijn
Marijnissen was ook goed bezigquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:00 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Ploemie geeft Rutte op zijn flikker wegens groningen
Sterktequote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niks bijzonders hoor. Ik ben vanmorgen bij m'n psych geweest, en heb er ook het stickertje PTSS bij gekregen. Drie vervolgafspraken om te kijken wat er als eerste behandeld gaat worden. @:Freshfruit vroeg vanmorgen of ik het niet lastig vond om zolang bij een psych te zitten, maar vanmorgen kwam alles er als een stortvloed uit. Psych zei dat ik haast een boek kon gaan schrijven. Ik had tien minuten geleden @:Rob aan de telefoon waarbij ik dat vertelde en toen kwam bij mijzelf eigenlijk het besef pas dat ik de afgelopen 2,5 jaar niet eens op papier kan zetten omdat het gewoon te pijnlijk is allemaal. En daarom heb ik nu een jankaanvaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |