quote:
Gaat hem niet worden die 2Gquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:27 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Ik had het gezicht van de allergrootste 2G-eilerd wel willen zien vanmorgen na het afkeurende rapport van de TU.
Laat de mensen die moeten of willen zich vaccineren en verder alles weer "normaal".quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:27 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Ik had het gezicht van de allergrootste 2G-eilerd wel willen zien vanmorgen na het afkeurende rapport van de TU.
Dat gaat hem ook niet worden denk ik, te weinig mensen die de booster hebben laten zetten.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Laat de mensen die moeten of willen zich vaccineren en verder alles weer "normaal".
Te weinig mensen die de basis hebben genomen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat hem ook niet worden denk ik, te weinig mensen die de booster hebben laten zetten.
Ben er nog niet zeker van. Firma list en bedrog doen wel vaker dingen die niet door de beugel kunnen.quote:
Dat is ook weer waar, maar ze hebben geen brede steunquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben er nog niet zeker van. Firma list en bedrog doen wel vaker dingen die niet door de beugel kunnen.
En terecht. Afvuren die handel. Meteen de prullenbak in.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, maar ze hebben geen brede steun
Zolang de ziekehuis aantallen niet gaan stijgen denk ik niet dat dat 2G gebeuren er door komtquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:33 schreef Haags het volgende:
[..]
En terecht. Afvuren die handel. Meteen de prullenbak in.
En anders veranderen ze de wet wel zodat het wel kan.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben er nog niet zeker van. Firma list en bedrog doen wel vaker dingen die niet door de beugel kunnen.
Dat zijn alle FA's toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Hallo aller aller ALLERBESTE vriend en tevens FA van HEEL FOK!
Weet je wie dat waren?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]Bijna goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]Met de assistente van dokter v/d Ploeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
zeg het zeg het zeg het d\annnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
Ik hoor het haar zeggen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met de assistente van dokter v/d Ploeg...
Veel gezeik,nix aan.quote:
quote:
vast geschrokkenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:50 schreef Haags het volgende:
@:murp is hem gelijk gepeerd na mijn vriendelijke groet
Ik ben ook weer pleituhquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:50 schreef Haags het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zeg het zeg het zeg het d\annnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
nu niet meerquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:52 schreef FreshFruit het volgende:
Willen jullie nog weten wie het duo is?
snip en snapquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:52 schreef FreshFruit het volgende:
Willen jullie nog weten wie het duo is?
xxxquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:50 schreef Haags het volgende:
Snuf en Snuitje.quote:
Mimespeler, acteur en theatermaker Will Spoor is overleden. Hij werd in de jaren 60 bekend als Snuitje, die samen met Snuf (Rudi Falkenhagen) het bandietenduo vormde in de tv-serie Pipo de Clown. ... Hij volgde vanaf 1951 een opleiding bij Étienne Décroux, de grondlegger van de moderne pantomime, en debuteerde in Parijsquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:55 schreef Dotteke het volgende:
Wie zijn dat? KOmt mij vaag bekend voor
Kijk, die twee dus, thnxquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mimespeler, acteur en theatermaker Will Spoor is overleden. Hij werd in de jaren 60 bekend als Snuitje, die samen met Snuf (Rudi Falkenhagen) het bandietenduo vormde in de tv-serie Pipo de Clown. ... Hij volgde vanaf 1951 een opleiding bij Étienne Décroux, de grondlegger van de moderne pantomime, en debuteerde in Parijs
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:00 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Deze man is echt goud op Twitter
De namen zeiden mij wel wat maar kon het niet opgraven iut mijn geheugenquote:
Ga zo filmpje kijken, ben nu wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De namen zeiden mij wel wat maar kon het niet opgraven iut mijn geheugen
Ja die, daar dacht ik ook wel aan, maar dacht eerder bij peppi en kopkiequote:
Bedankt. Wat staat er bij jou straks op tafel? Hier iets met pasta.quote:
Geen idee waar het over gaat. Ik zag Snuf en Snuitjequote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die, daar dacht ik ook wel aan, maar dacht eerder bij peppi en kopkie
Parels was bij Pippi Toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die, daar dacht ik ook wel aan, maar dacht eerder bij peppi en kopkie
Dat bedoel ik.quote:
😉quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat. Ik zag Snuf en Snuitje
quote:
Heb het net op, had een vers pakket van de AH tomaten groentesoepquote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bedankt. Wat staat er bij jou straks op tafel? Hier iets met pasta.
Principassa.quote:
A lekker. Dat heb ik nog nooit gemaakt tomatensoepquote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb het net op, had een vers pakket van de AH tomaten groentesoep
https://www.ah.nl/product(...)oentesoep-verspakket
Vechten?quote:
Die verspakketten zijn echt lekker.quote:
Pippi langkous 😉quote:
Serieus Ed ,in mijn DM.Tief lekker op.quote:
Smaakte primaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A lekker. Dat heb ik nog nooit gemaakt tomatensoep
Ik dm je nooit manquote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Serieus Ed ,in mijn DM.Tief lekker op.
Power corrupts; absolute power corrupts absolutelyquote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Serieus Ed ,in mijn DM.Tief lekker op.
Een oom van me maakte dat ook,superlekker is dat.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Smaakte prima![]()
Ik een keer eerder tomaten crème soep
FA in mijn DM al dreigend.quote:
En waarom op mij?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Power corrupts; absolute power corrupts absolutely
Zaten er zeker alleen tomaten in met kruiden?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een oom van me maakte dat ook,superlekker is dat.![]()
Die soep was ook niet rood,maar oranje.
Geen idee. Maar dat heb ik wel vaker bij hemquote:
Dr Vogel kruiden.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zaten er zeker alleen tomaten in met kruiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |