Weet je wie dat waren?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]Bijna goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]Met de assistente van dokter v/d Ploeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
zeg het zeg het zeg het d\annnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
Ik hoor het haar zeggen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met de assistente van dokter v/d Ploeg...
Veel gezeik,nix aan.quote:
quote:
vast geschrokkenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:50 schreef Haags het volgende:
@:murp is hem gelijk gepeerd na mijn vriendelijke groet
Ik ben ook weer pleituhquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:50 schreef Haags het volgende:
@:murp is hem gelijk gepeerd na mijn vriendelijke groet
quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zeg het zeg het zeg het d\annnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
nu niet meerquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:52 schreef FreshFruit het volgende:
Willen jullie nog weten wie het duo is?
snip en snapquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:52 schreef FreshFruit het volgende:
Willen jullie nog weten wie het duo is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |