xxxquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:50 schreef Haags het volgende:
@:murp is hem gelijk gepeerd na mijn vriendelijke groet
Snuf en Snuitje.quote:
Mimespeler, acteur en theatermaker Will Spoor is overleden. Hij werd in de jaren 60 bekend als Snuitje, die samen met Snuf (Rudi Falkenhagen) het bandietenduo vormde in de tv-serie Pipo de Clown. ... Hij volgde vanaf 1951 een opleiding bij Étienne Décroux, de grondlegger van de moderne pantomime, en debuteerde in Parijsquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:55 schreef Dotteke het volgende:
Wie zijn dat? KOmt mij vaag bekend voor
Kijk, die twee dus, thnxquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mimespeler, acteur en theatermaker Will Spoor is overleden. Hij werd in de jaren 60 bekend als Snuitje, die samen met Snuf (Rudi Falkenhagen) het bandietenduo vormde in de tv-serie Pipo de Clown. ... Hij volgde vanaf 1951 een opleiding bij Étienne Décroux, de grondlegger van de moderne pantomime, en debuteerde in Parijs
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:00 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Deze man is echt goud op Twitter
De namen zeiden mij wel wat maar kon het niet opgraven iut mijn geheugenquote:
Ga zo filmpje kijken, ben nu wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De namen zeiden mij wel wat maar kon het niet opgraven iut mijn geheugen
Ja die, daar dacht ik ook wel aan, maar dacht eerder bij peppi en kopkiequote:
Bedankt. Wat staat er bij jou straks op tafel? Hier iets met pasta.quote:
Geen idee waar het over gaat. Ik zag Snuf en Snuitjequote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die, daar dacht ik ook wel aan, maar dacht eerder bij peppi en kopkie
Parels was bij Pippi Toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die, daar dacht ik ook wel aan, maar dacht eerder bij peppi en kopkie
Dat bedoel ik.quote:
😉quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat. Ik zag Snuf en Snuitje
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |