En het verschil gaat alleen maar groter en groter en groter worden.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Frustrerend als je daar aan denkt hè.
Ik heb een bescheiden vermogen en kan daar prima van leven.,quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Frustrerend als je daar aan denkt hè.
Geef eens antwoord mup daar waar je geroepen werd 😎quote:
Ik werd niet geroepen.Kreeg een DM dat ik een grote bek had.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geef eens antwoord mup daar waar je geroepen werd 😎
Och dat soort mensen...quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik weet nog wel dat met een functionerings gesprek zo'n broekie van het uitzendbureau begon over de lonen dat we geen loonsverhoging kregen omdat het leven niet duurder is geworden.
Huh jij komt nooit in de supermarkt zeker?
Rest van het gesprek heeft ie zijn snuit dichtgehouden.
Dat bedoel ik niet schattekequote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik werd niet geroepen.Kreeg een DM dat ik een grote bek had.
Niemand kreeg dat in dat jaar, alleen de vaste krachten.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och dat soort mensen...![]()
Puur geklets juist om geen loonsverhoging te hoeven geven.
Je doet ook niet leukquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:20 schreef mario390 het volgende:
zo en trollen in Feedback
willen gehackt van me maken![]()
![]()
Je werd elders gementioned, daar doelt ze op.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik werd niet geroepen.Kreeg een DM dat ik een grote bek had.
tr tegen me? ik was middag nietquote:
Nee Mario @Dotteke is BB mod en niet een mod hier.quote:
Nee ik heb een TR gezet en als je doorgaat dan zet ik er weer 1.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
tr tegen me? ik was middag niet
dann heb ik lolalilly getypt dat was het
en u willen ze gehackt van me
Ik TR je niet ,spreek je wel aan Luister goed:Geen posts over Menstruatie,Poep of pis meer aub.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
tr tegen me? ik was middag niet
dann heb ik lolalilly getypt dat was het
en u willen ze gehackt van me
Amen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik TR je niet ,spreek je wel aan Luister goed:Geen posts over Menstruatie,Poep of pis meer aub.
ja maar over dat hebben ze het on stream soms,is ontopicquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik TR je niet ,spreek je wel aan Luister goed:Geen posts over Menstruatie,Poep of pis meer aub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |