Nog fysieke media gebruikenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 10:13 schreef Poepz0r het volgende:
Dvd-boxWie koopt er nog dvd's als er blu-rays en 4k schijfjes zijn?
Ik las ergens dat dit niet noodzakelijk is, je kan dus beginnen met 1883quote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:04 schreef Rectum het volgende:
Is het beter om eerst Yellowstone te kijken of maakt dat voor de verhaallijn niet uit?
Wie heeft het over streamingdiensten?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 10:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeker. Meeste wat ik hier heb staan staat op geen enkele streamingsdienst.
Yellowstone is ook heel goed en relaxed.quote:Op zondag 13 februari 2022 17:34 schreef Gehrman het volgende:
Dit is toch een spin-off van Yellowstone?
Sowieso is Yellowstone ook een aanrader. Een van de betere series die ik de afgelopen jaren heb gezien.
Dit is de huidige (fan) theorie die op internet rondgaat. Voornamelijk gebasseerd op stukjes uit Yellowstonequote:Op maandag 14 februari 2022 19:08 schreef christmastsunami het volgende:
Of het over dezelfde Dutton family gaat, volgens mij was dat een andere Dutton familie geschiedenis.
???????
Yellowstone(die van Kevin Costner) speelt zich af in deze tijd en is eigenlijk niet te vergelijken met 1883, in 1883.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:16 schreef Gunner het volgende:
Yellowstone is aardig maar van wat ik gezien heb haalt het het niet qua sfeer van 1883
Het is inderdaad anders omdat het in de tegenwoordige tijd afspeelt. Heb gister S01E03 (yellowstone dus) gekeken en begin er meer en meer in te komen. Kan erg genieten van de gefilmde omgevingen.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:35 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Yellowstone(die van Kevin Costner) speelt zich af in deze tijd en is eigenlijk niet te vergelijken met 1883, in 1883.
Nog eentje? 6666 komt ook alquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:05 schreef Cheeseburgert het volgende:
Seizoen 2 confirmed![]()
![]()
https://www.thewrap.com/1(...)wstone-prequel-1932/
En er komt wèer een spinoff, dit keer 1932 die dan het gat tussen 1883 en Yellowstone opvult
Wat ik er van weet (en dat is niet veel) komt er wel een vervolg/seizoen 2, maar dan heet het 1932.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:42 schreef Gunner het volgende:
Wow. Net de finale gezien. Ge-wel-dig.
Beste show die we de laatste jaren hebben gezien.
Maar komt er nu een S2 of niet? Daar lees ik dus tegenstrijdige berichten over.
Ik tag m'n vriend en fan @:Scrummie even.
Dan staat je nog wat te wachten. Veel plezierquote:Op zondag 6 maart 2022 18:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat ik er van weet (en dat is niet veel) komt er wel een vervolg/seizoen 2, maar dan heet het 1932.
Moet de serie nog wel afkijken, weinig tijd gehad.
Beide.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat ik er van weet (en dat is niet veel) komt er wel een vervolg/seizoen 2, maar dan heet het 1932.
Niet gewoon in 1883?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 10:40 schreef Scrummie het volgende:
Trouwens, voor de gamers onder ons; het lijkt soms wel alsof je DLC aan het bekijken bent voor Red Dead Redemption 2. Zoveel herkenbare dingen. Al speelt die game zich iets verder in de toekomst af (1910ish geloof ik), dit westen is dus net iets wilder dan in de game.
Schop.quote:Op zondag 18 december 2022 09:41 schreef Cheeseburgert het volgende:
*Schop
De eerste aflevering van 1923 is uit
Kan me hier wel in vinden, ben na 3 afleveringen gestopt.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:30 schreef onlogisch het volgende:
'1883' is een regelrechte mislukking als het gaat om historische nauwkeurigheid en vermakelijkheid. Vanaf de eerste aflevering tot aan de laatste, weet de serie nooit zijn publiek te boeien met ongeïnspireerde dialogen en saaie personages. De serie is een belediging voor iedereen die geïnteresseerd is in de Amerikaanse geschiedenis en biedt weinig waarde voor iedereen die op zoek is naar een boeiend verhaal.
Het is duidelijk dat de makers van '1883' geen enkel idee hadden van hoe het leven eruit zag in het Wilde Westen. De personages lijken rechtstreeks uit een modern tv-drama te komen en dragen kleding die meer lijkt op een kostuum dan op authentieke kleding uit die tijd. Het verhaal is overdreven en voorspelbaar, en de personages zijn vlak en oninteressant.
De serie probeert te profiteren van de populariteit van andere westerns zoals 'Yellowstone', maar het ontbreekt volledig aan de kwaliteit en diepgang die die serie zo populair maakte. Het is duidelijk dat '1883' geen enkel respect heeft voor de Amerikaanse geschiedenis en alleen maar probeert om snel geld te verdienen.
Al met al is '1883' een zinloze verspilling van tijd en moeite. Er zijn zoveel betere opties beschikbaar op streamingdiensten die het kijken waard zijn. Sla deze serie over en ga op zoek naar iets beters.
Gelukkig welquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |