abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203269183
Of wacht. Dit moet ik even zeker weten dat die stikstoffabriek in Duitsland staat. Google zegt in Zuidbroek.

Edit: Zuidbroek (Midden-Groningen) inderdaad. Vergeet wat ik zei.
pi_203269260
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:00 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Er is geen sprake van 'het contract' maar van meerdere contracten. Heeft FD je dat niet verteld? Afkopen kan vrijwel altijd, ga dat gesprek maar aan met andere partijen. En anders zijn er altijd andere uitwegen. Onze regering weigert echter zich ook maar enigszins serieus in te zetten voor de Groningers. Haagse koloniale mentaliteit meer of minder is het niet.
Ja, het zijn meerdere contracten waar we niet vanaf kunnen. De enige optie is gas kopen en stikstof bijmengen. Van die contracten kom je niet af. Kunnen de Duitsers, Belgen en Fransen ook niet aan beginnen, want een heel deel van hun land kan hun huis dan niet meer verwarmen en niet meer koken.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_203269295
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:01 schreef Bocaj het volgende:

[..]
[..]
Die veroordeling van Wilders laat veel te wensen over... Dat was puur een één tweetje met het OM en Opstelten!
Wilders MOEST hangen!
En polder-racisten vergelijken met terroristen... :')
Oh, dus je gaat de BNW kant maar weer op? Heb je ook enig bewijs hiervoor en is het je ontgaan dat het OM weigerde Wilders te vervolgen en gedwongen werd door een rechterlijke uitspraak hierover?

Verder, het OM veroordeelt niemand, dat weet je? Dus toon gewoon aan dat de rechters niet onafhankelijk waren en niet tot tweemaal toe Wilders veroordeeld hebben op de feiten.

Wat is trouwens het verschil tussen een polder racist en een ander soort racist, is dat minder erg of zo?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2022 14:14:44 ]
pi_203269418
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:10 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ja, het zijn meerdere contracten waar we niet vanaf kunnen. De enige optie is gas kopen en stikstof bijmengen. Van die contracten kom je niet af. Kunnen de Duitsers, Belgen en Fransen ook niet aan beginnen, want een heel deel van hun land kan hun huis dan niet meer verwarmen en niet meer koken.
Als je echt wil kan je overal vanaf. Het kabinet kan nu de noodtoestand uitroepen in het gaswinningsgebied en alle pompen nog voor het eind van de middag stil leggen. Dat kunnen ze doen als gesprekken met eventuele boete niets opleveren. Maar daar zijn ze te laf voor die gesprekken worden niet eens aangegaan. Het lot van de Groningers interesseert ze gewoon geen donder.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2022 14:20:16 ]
pi_203269531
Vloeibaar aardgas (LNG) hoeven we niet persé van de VS af te nemen als Putin niet levert. Nigeria en Angola hebben het ook. Nou vind ik Nigeria niet zo'n goed idee, maar met Angola hebben zowel Putin als de VS pech. Libya heeft het ook dacht ik, maar is vragen om meer problemen lijkt me. In ieder geval kan de GasUnie-VOPak LNG terminal op de Maasvlakte 12 miljard kuub p/j aan.
pi_203269668
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:19 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Als je echt wil kan je overal vanaf.
En dat is juridisch dus gewoon totale nonsens.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_203269682
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:01 schreef Bocaj het volgende:
Die veroordeling van Wilders laat veel te wensen over... Dat was puur een één tweetje met het OM en Opstelten!
Wilders MOEST hangen!
En polder-racisten vergelijken met terroristen... :')
Yep. Dit zaakje stonk aan alle kanten. Bananenrepubliekwaardig.
Enige doel was Wilders monddood te maken, of sneuneuzen als @Tiger_m argumenten geven om de kunnen boodschapper te negeren, aangezien het met de boodschap maar niet wil lukken.

Linkse variant van je vingers in je oren steken en heel hard "NANANANANA" roepen zeg maar. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Aurelius op 19-01-2022 14:46:02 ]
pi_203269764
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:37 schreef Hanca het volgende:

[..]
En dat is juridisch dus gewoon totale nonsens.
Dank je voor je inhoudelijke antwoord. Ik had de laatste noodgreep al genoemd die zonder meer kan ongeacht juridische zaken. Maar goed om te horen dat je zo door dik en dun achter de regering staat. Ze hebben je zeker nodig de komende 3,5 jaar. Wel jammer voor je provinciegenoten verder, maar ach het zijn maar provincialen. Dat hun huizen op instorten staan is ter meerdere eer en glorie van Den Haag. Ze mogen vereerd zijn dat ze het landsbelang zo kunnen dienen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2022 14:44:57 ]
pi_203269811
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:43 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Dank je voor je inhoudelijke antwoord. Ik had de laatste noodgreep al genoemd die zonder meer kan ongeacht juridische zaken. Maar goed om te horen dat je zo door dik en dun achter de regering staat. Ze hebben je zeker nodig de komende 3,5 jaar. Wel jammer voor je provinciegenoten verder, maar acht het zijn maar provincialen. Dat hun huizen op instorten staan is ter meerdere eer en glorie van Den Haag.
Jouw oplossing kan juridisch niet. De oplossing is gas kopen en stikstof bijmengen. Als dat (nog) niet kan in de fabriek die in aanbouw is, dan kan dat wellicht op een andere manier.

Maar jij blijft lekker schoppen. Maakt niet uit wat, het is de schuld van Rutte.

En je verdere BNW complotgeneuzel heeft Fok een eigen hoekje voor.
pi_203269839
Gezellig weer hier. :D
pi_203269978
Wat is die Azarkan dom zeg. Over iets dat je erft, is ook al belasting betaald natuurlijk :')
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:59:28 #272
65846 Bocaj
47th President.
pi_203270020
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:11 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Oh, dus je gaat de BNW kant maar weer op? Heb je ook enig bewijs hiervoor en is het je ontgaan dat het OM weigerde Wilders te vervolgen en gedwongen werd door een rechterlijke uitspraak hierover?

Verder, het OM veroordeelt niemand, dat weet je? Dus toon gewoon aan dat de rechters niet onafhankelijk waren en niet tot tweemaal toe Wilders veroordeeld hebben op de feiten.

Wat is trouwens het verschil tussen een polder racist en een ander soort racist, is dat minder erg of zo?
Bewijs voor bemoeienis proces-Wilders, PVV-leider overweegt stappen.

PVV & FVD zijn helemaal geen racisten... Janmaat dat was er pas eentje!
pi_203270033
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:46 schreef Hanca het volgende:

[..]
Jouw oplossing kan juridisch niet.
Contracten kan je vaak ontbinden, daarvoor zijn clausules opgenomen. Zit dat er niet in dan is dat een lachwekkende amateuristische blunder.

Zit het er niet in en je wil er toch vanaf, dan kan je daar over onderhandelen. Deze regering weigert dat.

Als absoluut noodgeval kan je de noodtoestand uitroepen, bijvoorbeeld ivm gevaar voor de bevolking, en heeft het contract juridisch geen poot meer om op te staan zolang de noodtoestand van kracht is.
quote:
De oplossing is gas kopen en stikstof bijmengen. Als dat (nog) niet kan in de fabriek die in aanbouw is, dan kan dat wellicht op een andere manier.
Dat is een van meerdere oplossingen.
quote:
Maar jij blijft lekker schoppen. Maakt niet uit wat, het is de schuld van Rutte.
Het is de schuld van het kabinet en voorgaande kabinetten. Ontegenzeggelijk. En zolang politici maar wat aankloten en falen zal ik er tegenaan blijven schoppen. De komende 3,5 jaar heb ik dus weer veel te schoppen gezien het team wat er nu zit. Wen er maar aan.
quote:
En je verdere BNW complotgeneuzel heeft Fok een eigen hoekje voor.
Politieke zaken zal ik blijven posten in POL of NWS al naar gelang het topic wat her en der al loopt. Wen er maar aan.

Onwelgevallige meningen afdoen als BNW is wel heel goedkoop btw.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2022 15:02:40 ]
  woensdag 19 januari 2022 @ 15:05:02 #274
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203270107
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:59 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Bewijs voor bemoeienis proces-Wilders, PVV-leider overweegt stappen.

PVV & FVD zijn helemaal geen racisten... Janmaat dat was er pas eentje!
je kunt eind jaren 80 niet met begin 20 vergelijken, veel mensen die WWII lichamelijk ondervonden hebben enzo.
pi_203270332
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:57 schreef Halcon het volgende:
Wat is die Azarkan dom zeg. Over iets dat je erft, is ook al belasting betaald natuurlijk :')
Over alles wordt meerdere malen belasting betaald?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  woensdag 19 januari 2022 @ 15:41:16 #276
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203270696
Laten we gewoon de hele begroting uit gaan geven aan de zorg
pi_203270812
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:41 schreef Hexagon het volgende:
Laten we gewoon de hele begroting uit gaan geven aan de zorg
Wie wil dat? (Ik kijk nu niet naar het debat)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2022 15:49:02 ]
  woensdag 19 januari 2022 @ 15:54:20 #278
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203270902
Kan iemand Jan Paternotte vertellen dat de Kijkshop al 4 jaar niet meer bestaat?
  woensdag 19 januari 2022 @ 15:55:31 #279
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203270918
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:48 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Wie wil dat? (Ik kijk nu niet naar het debat)
De SP en de PVV gezien die geen enkele afremming van uitgaven willen.
pi_203271139
twitter

Zo zeg :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')