SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [bewoner] Julio
BB / [Bewoner] Leroy
BB / [Bewoner] Hanne
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdTiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
hij moest strijden tegen Hannaquote:Op maandag 17 januari 2022 16:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend helemaal niets gezien. Ik heb hem gisteren gezien en nu, daar komt hij bij mij okay over.
quote:Op maandag 17 januari 2022 16:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lust je rauw,zonder te bakken
@:Dotteke
quote:Op maandag 17 januari 2022 16:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lust je rauw,zonder te bakken
@:Dotteke
ik snapte er al niks van. Ik had wel een bericht gepost en er stond laatste post. zie ik nu dat ik wel een titel heb, maar mijn laatste post er niet staat. Ik heb dus iets verkeerds gedaan ha ha. Sorry.quote:
Waarom zegt iemand zoiets vraag ik me af?quote:Op maandag 17 januari 2022 16:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaaah wat jammer nu
ook naar huis
Ik vergeef het je, volgende keer natuurlijk billenkoekquote:Op maandag 17 januari 2022 16:05 schreef tiki het volgende:
[..]
ik snapte er al niks van. Ik had wel een bericht gepost en er stond laatste post. zie ik nu dat ik wel een titel heb, maar mijn laatste post er niet staat. Ik heb dus iets verkeerds gedaan ha ha. Sorry.
misschien wil hij een klismaquote:Op maandag 17 januari 2022 16:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom zegt iemand zoiets vraag ik me af?
Pardon. Gedraag je eens. Zoiets zou ik nooit zeggenquote:
Patty Brard komt?quote:
jij niet mopquote:Op maandag 17 januari 2022 16:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Pardon. Gedraag je eens. Zoiets zou ik nooit zeggen
En dan te bedenken dat ik helemaal niet eens wil openen.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vergeef het je, volgende keer natuurlijk billenkoek
quote:Op maandag 17 januari 2022 16:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan had hij in de tuin maar ondersteboven aan die waterfles moeten gaan hangen.
Kan hij niks aan doen.quote:
Neehoor, je hoort er nu bij, laat die treuzelaars lekker dequote:Op maandag 17 januari 2022 16:05 schreef tiki het volgende:
[..]
ik snapte er al niks van. Ik had wel een bericht gepost en er stond laatste post. zie ik nu dat ik wel een titel heb, maar mijn laatste post er niet staat. Ik heb dus iets verkeerds gedaan ha ha. Sorry.
Precies. Dan had hij pas echt kunnen showen dat ie Rambo II is.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan had hij in de tuin maar ondersteboven aan die waterfles moeten gaan hangen.
waar heb je het over?quote:Op maandag 17 januari 2022 16:10 schreef Clasientje het volgende:
Hoezo mag Amy niet op het rode knop drukken? Wat gemeen zeg zijn hun bang dat Amy een vrijstelling krijgt ofzo want hun willen Amy heel erg graag eruit hebben zo gemeen dit. Ik hoop echt dat 1 of 2 van die valse slangen automatisch genomineerd zijn.
Dat mag amy wel maar amy is net calimero ze gunnen me niets. Ze heeft al een keer gedrukt maar omdat toen de bewoners bekend werken gemaakt vond ze het niet iets voor haarzelfquote:Op maandag 17 januari 2022 16:10 schreef Clasientje het volgende:
Hoezo mag Amy niet op het rode knop drukken? Wat gemeen zeg zijn hun bang dat Amy een vrijstelling krijgt ofzo want hun willen Amy heel erg graag eruit hebben zo gemeen dit. Ik hoop echt dat 1 of 2 van die valse slangen automatisch genomineerd zijn.
je kunt beter wachten op filmpjes van DGKquote:Op maandag 17 januari 2022 16:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo zo hehe dat was een pak om bij te lezen in de streamverslagen topic.
Heb medelijden met Peter. Kon ie eindelijk op de knop drukken moet hij heel de week de afwas doen
Amy ook wat drama gemaakt
Amy leeft in haar eigen wereld.. ze ziet en ervaart dingen anders dan vrijwel iedereen...quote:Op maandag 17 januari 2022 16:10 schreef Clasientje het volgende:
Jij bent ook genomineerd trouwens.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo zo hehe dat was een pak om bij te lezen in de streamverslagen topic.
Heb medelijden met Peter. Kon ie eindelijk op de knop drukken moet hij heel de week de afwas doen
Amy ook wat drama gemaakt
Wie is dat?quote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 16:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent ook genomineerd trouwens.
NHouch.quote:
wie heeft me dat gelaptquote:Op maandag 17 januari 2022 16:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent ook genomineerd trouwens.
ze lijkt een beetje anorexia achtigquote:Op maandag 17 januari 2022 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
Wat een vreselijk eng kindje... er is wat mee, nog niet helemaal duidelijk wat...![]()
[ afbeelding ]
Is alleen maar leuk,maak je geen zorgen.quote:
Valt me erg tegen van jequote:
Wil je een andere TT?quote:
D'r hoofd is te groot voor de rest van d'r lijf. Is een beetje zo'n knikkebol-hondje dat je op hoedenplanken zietquote:Op maandag 17 januari 2022 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
Wat een vreselijk eng kindje... er is wat mee, nog niet helemaal duidelijk wat...![]()
[ afbeelding ]
lijkt er wel veel op, maar "bepaalde verhoudingen" doen niet erg mee in dat... tenzij de boel opgevuld isquote:Op maandag 17 januari 2022 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze lijkt een beetje anorexia achtig
Oh oké ik dacht al want ik hoorde haar zo zeggen van ik .ag iet drukken op de knop maar oké bedankt voor je uitlegquote:Op maandag 17 januari 2022 16:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat mag amy wel maar amy is net calimero ze gunnen me niets. Ze heeft al een keer gedrukt maar omdat toen de bewoners bekend werken gemaakt vond ze het niet iets voor haarzelf
Gebeurd iedereen wel eens, is mij ook vaak overkomen. Dacht laatste post te hebben en bleek achteraf niet zo te zijn.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:09 schreef tiki het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik helemaal niet eens wil openen.
De volgende keer kijk ik wel goed uit als ik die rode lettertjes zie verschijnen
quote:Op maandag 17 januari 2022 16:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
D'r hoofd is te groot voor de rest van d'r lijf. Is een beetje zo'n knikkebol-hondje dat je op hoedenplanken ziet
Nous geeft ook wel een ontzettende voorzet : 'Ja, als gij moest kiezen dan weet ik dat u zeker mij zou kiezen'quote:
Je hebt 2 minuten, dat vergeet jij nog wel eensquote:Op maandag 17 januari 2022 16:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neehoor, je hoort er nu bij, laat die treuzelaars lekker de [ afbeelding ] krjgen
Doet ze wel, alleen is ze meer bij de jongens en grace..quote:Op maandag 17 januari 2022 16:17 schreef greysbones het volgende:
ATTENTIE
vera praat met Nawel
dat de mensen die denken dat ze niet met anderen praat
hierbij verplicht ik je om het filmpje van DGK te gaan kijkenquote:Op maandag 17 januari 2022 16:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben pro Nouchine, maar ze mag niet zo lui doen soms
Grace heeft een pin?quote:Op maandag 17 januari 2022 16:14 schreef just me het volgende:
Kan Grace de pin niet door haar boven- en onderlip doen ?
Je moet soms even lekker tegen die krib aanschoppenquote:Op maandag 17 januari 2022 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt 2 minuten, dat vergeet jij nog wel eens
Je zou denken dat ze dan eens zou gaan beginnen... Koken voor 14 man en het is bijna half 5quote:Op maandag 17 januari 2022 16:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nouc Huismeester en moet dus alleen koken
Oei dat beloofd niets goed.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
hierbij verplicht ik je om het filmpje van DGK te gaan kijken
nadat DGK hem heeft gemonteerd
van Amy Nouch en Nawel
NouchGodinquote:Op maandag 17 januari 2022 16:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
hierbij verplicht ik je om het filmpje van DGK te gaan kijken
nadat DGK hem heeft gemonteerd
van Amy Nouch en Nawel
Aan de andere kant of je daar eet om 20u of om 19u. Veel maakt het niet uitquote:Op maandag 17 januari 2022 16:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze dan eens zou gaan beginnen... Koken voor 14 man en het is bijna half 5
Vera is op haar hoede lijkt het.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:17 schreef greysbones het volgende:
ATTENTIE
vera praat met Nawel
dat de mensen die denken dat ze niet met anderen praat
Inderdaad. Nouchine moest hem bewaren met haar leven dus jatten mag.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat niemand die pin probeert te jatten.. zou toch ultieme actie zijn.
Klopt, maar ze eten wel in een bepaald ritme. Dus om 20u pas eten, dan hebben ze al heel veel geklaagdquote:Op maandag 17 januari 2022 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Aan de andere kant of je daar eet om 20u of om 19u. Veel maakt het niet uit
Ik weet niet. 7 appels doormidden snijden valt best wel mee.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze dan eens zou gaan beginnen... Koken voor 14 man en het is bijna half 5
nouchine maar die kan voorlopig niet weggestemd wordenquote:
en met een beetje enge, grote schrikogen.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgende keer wel weer, zo jammer sinds ze met Nawel om gaat is ze veranderd..quote:Op maandag 17 januari 2022 16:22 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
nouchine maar die kan voorlopig niet weggestemd worden
Dat komt door Amy grotendeels ... Amy leeft in haar eigen wereld .. neemt aanstoot aan alles.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik begrijp de ruzie niet zo goed.
Ik snap echt niet wat er is gebeurd eigenlijk
Een halve appel is voor jou avondeten? Dat zal wel schelen in de boodschappenquote:Op maandag 17 januari 2022 16:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik weet niet. 7 appels doormidden snijden valt best wel mee.
Ja die.. Jankmuiltje lijkt het over niets anders te hebben... iedereen is tegen haar Boehoehoee enz...quote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 16:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vera is op haar hoede lijkt het.
En terechtquote:Op maandag 17 januari 2022 16:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vera is op haar hoede lijkt het.
Mini-Kittyquote:Op maandag 17 januari 2022 16:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja die.. Jankmuiltje lijkt het over niets anders te hebben... iedereen is tegen haar Boehoehoee enz...
Zal wel wachten op de filmpjes van DGK . Of binnen paar dagen de uitzending bekijkenquote:Op maandag 17 januari 2022 16:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat komt door Amy grotendeels ... Amy leeft in haar eigen wereld .. neemt aanstoot aan alles.
En Nouchine en Nawel ging haar in dit geval wel echt bitchen .. maar ook zovaak dat ze huilt om eigenlijk niks.
quote:Op maandag 17 januari 2022 16:22 schreef tiki het volgende:
[..]
en met een beetje enge, grote schrikogen.
Heeft ze hem nog niet gegeven dan?quote:Op maandag 17 januari 2022 16:23 schreef freaky40 het volgende:
Ze gaat de pin niet geven aan Salar of Nawel denk ik...
'quote:Op maandag 17 januari 2022 16:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja die.. Jankmuiltje lijkt het over niets anders te hebben... iedereen is tegen haar Boehoehoee enz...
Nog niet.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:24 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Heeft ze hem nog niet gegeven dan?
Duidelijk verschil met Amy.quote:
Ze word gewoon door een paar dames in een hoek gedruktquote:Op maandag 17 januari 2022 16:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
'
Vind het wel sneu eigenlijk, ze kwam toch bij binnenkomst sterk over
Ze kreeg 2 u bedenktijd.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:24 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Heeft ze hem nog niet gegeven dan?
Nu Vera of grace die pin gevenquote:Op maandag 17 januari 2022 16:23 schreef freaky40 het volgende:
Ze gaat de pin niet geven aan Salar of Nawel denk ik...
Juistquote:Op maandag 17 januari 2022 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Frikandellen zijn zo klaarquote:Op maandag 17 januari 2022 16:25 schreef Lpracing het volgende:
Nouchine, zou ge niet eens beginnen met koken ipv op bed liggen?
Daarom juist ,ze staat er boven lijkt het.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ze het ook wel aanvoelt
Vogens mij dacht ze dat zelf ook.. ik zag net foto's van haar in een TV programma over wonen , gepost door een Geheel Nieuwe Blauwe Gast ( welkom)quote:Op maandag 17 januari 2022 16:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
'
Vind het wel sneu eigenlijk, ze kwam toch bij binnenkomst sterk over
Nou he die bakt gewoon die frikandellen als avond maalquote:Op maandag 17 januari 2022 16:25 schreef Lpracing het volgende:
Nouchine, zou ge niet eens beginnen met koken ipv op bed liggen?
vind het wel goed van haarquote:Op maandag 17 januari 2022 16:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daarom juist ,ze staat er boven lijkt het.
Wie is dat?quote:Op maandag 17 januari 2022 16:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Denk moest je de Nick in dat huis stoppen die niet tegen neppe mensen kan. Die zou na 2 weken zot komen
Zag het ook net ja.. Zo zitten er meer in de kaartenbak..quote:Op maandag 17 januari 2022 16:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vogens mij dacht ze dat zelf ook.. ik zag net foto's van haar in een TV programma over wonen , gepost door een Geheel Nieuwe Blauwe Gast ( welkom)
Eemie zit dus al in de kaartebal inc fake sterallures
Keep your friends close....quote:Op maandag 17 januari 2022 16:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het wel goed van haar
dat ze gewoon even gaat babbelen
\even aanvoelen
Nick bewoner van vorig jaar, de 2e na Jillquote:
Dan stem je toch nietquote:Op maandag 17 januari 2022 16:29 schreef D. het volgende:
[..]
Stomme poll
Was na 1 keuze nog niet klaar
je ziet Vera echt stralen die is super in lovequote:Op maandag 17 januari 2022 16:29 schreef Koos1958 het volgende:
Toch wel aardig gesprek tussen vera en nawal
Kan me er geen beeld bij vormen. Of was dat soms degene die altijd op de bank onder een dekentje lag?quote:Op maandag 17 januari 2022 16:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nick bewoner van vorig jaar, de 2e na Jill
Jawel.. Eemie is de eerste die vertrektquote:Op maandag 17 januari 2022 16:29 schreef D. het volgende:
[..]
Stomme poll
Was na 1 keuze nog niet klaar
quote:Op maandag 17 januari 2022 16:30 schreef C.A.I het volgende:
[..]
je ziet Vera echt stralen die is super in love
Het is surprise weekquote:Op maandag 17 januari 2022 16:31 schreef B00STER het volgende:
Ik hoop dat BB het omdraait. Dat wie ze de pin geeft genomineerd is.
De jongen die soms veel op de bank lag, maar gvd goed kan koken en grappig was.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:30 schreef Hunter het volgende:
[..]
Kan me er geen beeld bij vormen. Of was dat soms degene die altijd op de bank onder een dekentje lag?
Van mij mag die nawelquote:Op maandag 17 januari 2022 16:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jawel.. Eemie is de eerste die vertrekt
Dan maar hopen dat de nominatiebuzzer af gaat voordat Nouch tot een beslissing is gekomenquote:
Geen kans, Nawee is het Lieverdje van BB , ik dacht dat dit gegeven nu wel duidelijk wasquote:Op maandag 17 januari 2022 16:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Van mij mag die nawel
Amy mag dan veel janken
Nawel ligt de hele dag op der luie reet
Ze weet allang wiequote:Op maandag 17 januari 2022 16:32 schreef Hunter het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat de nominatiebuzzer af gaat voordat Nouch tot een beslissing is gekomen
Open?quote:Op maandag 17 januari 2022 16:33 schreef Li0nHeart het volgende:
En toch .. ook wel weer respect voor Salar.. hij speelt het wel goed, en is vrij open.
Kitty?quote:
Die wil te graag, ik zie liever iemand gaan die graag wil blijvenquote:Op maandag 17 januari 2022 16:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jawel.. Eemie is de eerste die vertrekt
Nous stuurt die pin naar Kittyquote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 16:35 schreef D. het volgende:
[..]
Die wil te graag, ik zie liever iemand gaan die graag wil blijven
Kristof bijvoorbeeld
Schuld van TSquote:Op maandag 17 januari 2022 16:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeg molletje
zeur eens niet zo over de TT
Geopend door Tiki, niet Kitty, daar wil ik niet mee geassocieerd wordenquote:
Elroy vertelde dat hij Salar op beelden in de data kamer had gezien, dat hij "over lijken ging."quote:Op maandag 17 januari 2022 16:33 schreef Li0nHeart het volgende:
En toch .. ook wel weer respect voor Salar.. hij speelt het wel goed, en is vrij open.
Ik zie 'm graag nog binnen BB uit de kast komen.. zo'n vreselijke lieve vrouwen begrijpend mens... die móet wel Homo zijnquote:Op maandag 17 januari 2022 16:33 schreef Li0nHeart het volgende:
zeg Kittyquote:
[offtopic]quote:Op maandag 17 januari 2022 16:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nick bewoner van vorig jaar, de 2e na Jill
oehhh linkje???quote:Op maandag 17 januari 2022 16:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[offtopic]
Nick had gisteren ruzie met Zoey op Twitter.
[/offtopic]
M'n favoriete meisjesquote:Op maandag 17 januari 2022 16:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze hebben er dit jaar dwergmeisjes ongestopt
Weet niet of hij dat zei maar wel dat hij lachend iemand nomineerd....daarvoor is hij gekomen. (wat wel heel eerlijk was)quote:Op maandag 17 januari 2022 16:37 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Elroy vertelde dat hij Salar op beelden in de data kamer had gezien, dat hij "over lijken ging."
Neequote:Op maandag 17 januari 2022 16:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben je dan een dwerg jongentje?
quote:Op maandag 17 januari 2022 16:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
cmon escaleer in ruzie Amy/Grace
sensatiequote:
Mag ik je wat Gents leren?quote:Op maandag 17 januari 2022 16:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Die jankmuil roept het ook over haarzelf af.
Kan over 20 minuten weer anders zijn.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat kut weer dit. Ze zijn terug soort van vriendinnen
Jankmuil,neem een abbo.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat loopt FOK te kutten trouwens. Die cos loopt voor geen meter en is daarbij ook erg traag
Kitty heeft wat FOK! servers geslooptquote:Op maandag 17 januari 2022 16:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat loopt FOK te kutten trouwens. Die cos loopt voor geen meter en is daarbij ook erg traag
In nomine patris et filii et spiritus sancti.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 16:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mag ik je wat Gents leren?
"Bleitsmoel"
Nix mis met COS, TT makers zijn traag.. dat weer welquote:Op maandag 17 januari 2022 16:46 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet huilen skatsje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
nu snap ik waarom ik altijd zit te kutten met de filesize van user iconsquote:
Over wie heb je het?quote:Op maandag 17 januari 2022 16:50 schreef Silves het volgende:
Wordt je toch zelf para van..wat een kut van een wijf, de hele dag met haar eigen bezig.
jepquote:Op maandag 17 januari 2022 16:46 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2022 16:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
N8et te vertrouwenquote:Op maandag 17 januari 2022 16:52 schreef Koos1958 het volgende:
rot op nouchine laat amy gewoon praten met grace. Gaat ze erbij zitten
quote:Op maandag 17 januari 2022 16:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Okay okay, cos loopt prima
fok is traagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5th als je gratis abbos geeft
dit lekker ding
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:Op maandag 17 januari 2022 16:51 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
nu snap ik waarom ik altijd zit te kutten met de filesize van user icons
Kon ze dit niet in het huis vorig jaar doen, zodat we interresanter streams hadden?quote:
Gratis Abbo?quote:Op maandag 17 januari 2022 16:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
fok is traag
5th als je gratis abbos geeft
dit lekker ding
dat was mooi geweest tochquote:Op maandag 17 januari 2022 16:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kon ze dit niet in het huis vorig jaar doen, zodat we interresanter streams hadden?
Grace maakte grapje bij de button .. toen Grace weg was flipte Amy daaroverquote:Op maandag 17 januari 2022 16:55 schreef MacDeMarco het volgende:
echt geen idee wat er daar aan de hand is tussen grace en amy
Grees heeft geen zin in een jankmuiltje, ze heeft al meerder keren gezegd laat de boel de boel en kijk hoe dingen lopenquote:Op maandag 17 januari 2022 16:55 schreef MacDeMarco het volgende:
echt geen idee wat er daar aan de hand is tussen grace en amy
zelfgedraaide nouchineballen met melk van kitty's tietquote:Op maandag 17 januari 2022 16:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wanneer gaat Nouch nou eens beginnen. Wordt het echt Friet met Frikandel
krijg je van mij eenquote:Op maandag 17 januari 2022 16:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moet die No-Star een abbo? waar verdiend 'ie dat aan?
Die gaat mij geen gratis abbo geven.quote:
soms issie best liefquote:Op maandag 17 januari 2022 17:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die gaat mij geen gratis abbo geven.
quote:Op maandag 17 januari 2022 16:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moet die No-Star een abbo? waar verdiend 'ie dat aan?
Klopt, zou zonde zijn van mijn geld, liever aan een dappere Fok-Starter hier..quote:Op maandag 17 januari 2022 17:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die gaat mij geen gratis abbo geven.
Eensquote:Op maandag 17 januari 2022 17:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, zou zonde zijn van mijn geld, liever aan een dappere Fok-Starter hier..
Tikkie zou wel in aanmerking komen
Ohhw.. gaan we op die tour...quote:Op maandag 17 januari 2022 17:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Al 3 RLS edities samen met jou.
Dat ik die heb moeten doorstaan met jouquote:Op maandag 17 januari 2022 17:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw.. gaan we op die tour...
Slijmbalquote:Op maandag 17 januari 2022 17:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
De enige persoon hier in de COS die ik een abo zou gunnen is Greysbones . Maar die heeft er al 1
Salar vertelde eerder aan Nouchine dat de 4 mannen een soort onuitgesproken verbond hebben op elkaar er niet uit te stemmen omdat ze nu nog sterke spelers willen om de pot te spekken.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:06 schreef Flow3r het volgende:
Salar tegen Krirstof : met zijn vieren he
Bondje ?
"Koken met Nouch".quote:
3 , je hebt me overtuigd...quote:Op maandag 17 januari 2022 17:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat ik die heb moeten doorstaan met jou
Hij heeft Nouch laten drukken schijnbaar. Nouch had het er zelf ook over.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:09 schreef Joyce-43 het volgende:
hoezo vind kristoff dat hij die pin verdiend van Noush???
Blijkbaar wel want ze krijgt wel tips over hoeveel pasta.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Mag Peter wel aanwijzingen geven? Of mag dat ook niet?
Eigenlijk moet BB nu gelijk ingrijpen. Nouch kookt dus de rest weg uit de keuken en niet mee bemoeien!quote:Op maandag 17 januari 2022 17:12 schreef engine het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want ze krijgt wel tips over hoeveel pasta.
Weet het, en ik zou het thuis ook doen. Maar dat zou ik nooit doen voor camera' s waar mensen mee kunnen kijken. Dan risico nemen en het in de vuilnisbak flikkerenquote:Op maandag 17 januari 2022 17:11 schreef suzi1 het volgende:
die vloer is schoon en daarbij wordt het nog in water gekookt. ik zie het probleem niet cp
ja maar het moet niet zo werken dat als iemand voor iemand iets doet dat er dan altijd wat voor terug verwachtquote:Op maandag 17 januari 2022 17:11 schreef engine het volgende:
[..]
Hij heeft Nouch laten drukken schijnbaar. Nouch had het er zelf ook over.
het is crisis daar he.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Weet het, en ik zou het thuis ook doen. Maar dat zou ik nooit doen voor camera' s waar mensen mee kunnen kijken. Dan risico nemen en het in de vuilnisbak flikkeren
Zelfs thuis zou ik het nog even afspoelen onder de kraan.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Weet het, en ik zou het thuis ook doen. Maar dat zou ik nooit doen voor camera' s waar mensen mee kunnen kijken. Dan risico nemen en het in de vuilnisbak flikkeren
Ja ik zou haar ook wel willen zien stuntelenquote:Op maandag 17 januari 2022 17:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Eigenlijk moet BB nu gelijk ingrijpen. Nouch kookt dus de rest weg uit de keuken en niet mee bemoeien!
Kloptquote:Op maandag 17 januari 2022 17:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar het moet niet zo werken dat als iemand voor iemand iets doet dat er dan altijd wat voor terug verwacht
Noessie sprong een gat in de lucht toen ze Huismeester mocht zijn.. ik zou haar de tyfus laten krijgen nu..quote:Op maandag 17 januari 2022 17:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Mag Peter wel aanwijzingen geven? Of mag dat ook niet?
quote:Op maandag 17 januari 2022 17:14 schreef engine het volgende:
[..]
Klopt
Nouch geeft hem waarschijnlijk aan iemand anders
waardoor kristoff pisstoff is nu hahaquote:Op maandag 17 januari 2022 17:14 schreef engine het volgende:
[..]
Klopt
Nouch geeft hem waarschijnlijk aan iemand anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |