SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [bewoner] Julio
BB / [Bewoner] Leroy
BB / [Bewoner] Hanne
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdTiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
hij moest strijden tegen Hannaquote:Op maandag 17 januari 2022 16:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend helemaal niets gezien. Ik heb hem gisteren gezien en nu, daar komt hij bij mij okay over.
quote:Op maandag 17 januari 2022 16:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lust je rauw,zonder te bakken
@:Dotteke
quote:Op maandag 17 januari 2022 16:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lust je rauw,zonder te bakken
@:Dotteke
ik snapte er al niks van. Ik had wel een bericht gepost en er stond laatste post. zie ik nu dat ik wel een titel heb, maar mijn laatste post er niet staat. Ik heb dus iets verkeerds gedaan ha ha. Sorry.quote:
Waarom zegt iemand zoiets vraag ik me af?quote:Op maandag 17 januari 2022 16:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaaah wat jammer nu
ook naar huis
Ik vergeef het je, volgende keer natuurlijk billenkoekquote:Op maandag 17 januari 2022 16:05 schreef tiki het volgende:
[..]
ik snapte er al niks van. Ik had wel een bericht gepost en er stond laatste post. zie ik nu dat ik wel een titel heb, maar mijn laatste post er niet staat. Ik heb dus iets verkeerds gedaan ha ha. Sorry.
misschien wil hij een klismaquote:Op maandag 17 januari 2022 16:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom zegt iemand zoiets vraag ik me af?
Pardon. Gedraag je eens. Zoiets zou ik nooit zeggenquote:
Patty Brard komt?quote:
jij niet mopquote:Op maandag 17 januari 2022 16:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Pardon. Gedraag je eens. Zoiets zou ik nooit zeggen
En dan te bedenken dat ik helemaal niet eens wil openen.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vergeef het je, volgende keer natuurlijk billenkoek
quote:Op maandag 17 januari 2022 16:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan had hij in de tuin maar ondersteboven aan die waterfles moeten gaan hangen.
Kan hij niks aan doen.quote:
Neehoor, je hoort er nu bij, laat die treuzelaars lekker dequote:Op maandag 17 januari 2022 16:05 schreef tiki het volgende:
[..]
ik snapte er al niks van. Ik had wel een bericht gepost en er stond laatste post. zie ik nu dat ik wel een titel heb, maar mijn laatste post er niet staat. Ik heb dus iets verkeerds gedaan ha ha. Sorry.
Precies. Dan had hij pas echt kunnen showen dat ie Rambo II is.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan had hij in de tuin maar ondersteboven aan die waterfles moeten gaan hangen.
waar heb je het over?quote:Op maandag 17 januari 2022 16:10 schreef Clasientje het volgende:
Hoezo mag Amy niet op het rode knop drukken? Wat gemeen zeg zijn hun bang dat Amy een vrijstelling krijgt ofzo want hun willen Amy heel erg graag eruit hebben zo gemeen dit. Ik hoop echt dat 1 of 2 van die valse slangen automatisch genomineerd zijn.
Dat mag amy wel maar amy is net calimero ze gunnen me niets. Ze heeft al een keer gedrukt maar omdat toen de bewoners bekend werken gemaakt vond ze het niet iets voor haarzelfquote:Op maandag 17 januari 2022 16:10 schreef Clasientje het volgende:
Hoezo mag Amy niet op het rode knop drukken? Wat gemeen zeg zijn hun bang dat Amy een vrijstelling krijgt ofzo want hun willen Amy heel erg graag eruit hebben zo gemeen dit. Ik hoop echt dat 1 of 2 van die valse slangen automatisch genomineerd zijn.
je kunt beter wachten op filmpjes van DGKquote:Op maandag 17 januari 2022 16:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo zo hehe dat was een pak om bij te lezen in de streamverslagen topic.
Heb medelijden met Peter. Kon ie eindelijk op de knop drukken moet hij heel de week de afwas doen
Amy ook wat drama gemaakt
Amy leeft in haar eigen wereld.. ze ziet en ervaart dingen anders dan vrijwel iedereen...quote:Op maandag 17 januari 2022 16:10 schreef Clasientje het volgende:
Jij bent ook genomineerd trouwens.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo zo hehe dat was een pak om bij te lezen in de streamverslagen topic.
Heb medelijden met Peter. Kon ie eindelijk op de knop drukken moet hij heel de week de afwas doen
Amy ook wat drama gemaakt
Wie is dat?quote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 16:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent ook genomineerd trouwens.
NHouch.quote:
wie heeft me dat gelaptquote:Op maandag 17 januari 2022 16:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent ook genomineerd trouwens.
ze lijkt een beetje anorexia achtigquote:Op maandag 17 januari 2022 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
Wat een vreselijk eng kindje... er is wat mee, nog niet helemaal duidelijk wat...![]()
[ afbeelding ]
Is alleen maar leuk,maak je geen zorgen.quote:
Valt me erg tegen van jequote:
Wil je een andere TT?quote:
D'r hoofd is te groot voor de rest van d'r lijf. Is een beetje zo'n knikkebol-hondje dat je op hoedenplanken zietquote:Op maandag 17 januari 2022 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
Wat een vreselijk eng kindje... er is wat mee, nog niet helemaal duidelijk wat...![]()
[ afbeelding ]
lijkt er wel veel op, maar "bepaalde verhoudingen" doen niet erg mee in dat... tenzij de boel opgevuld isquote:Op maandag 17 januari 2022 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze lijkt een beetje anorexia achtig
Oh oké ik dacht al want ik hoorde haar zo zeggen van ik .ag iet drukken op de knop maar oké bedankt voor je uitlegquote:Op maandag 17 januari 2022 16:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat mag amy wel maar amy is net calimero ze gunnen me niets. Ze heeft al een keer gedrukt maar omdat toen de bewoners bekend werken gemaakt vond ze het niet iets voor haarzelf
Gebeurd iedereen wel eens, is mij ook vaak overkomen. Dacht laatste post te hebben en bleek achteraf niet zo te zijn.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:09 schreef tiki het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik helemaal niet eens wil openen.
De volgende keer kijk ik wel goed uit als ik die rode lettertjes zie verschijnen
quote:Op maandag 17 januari 2022 16:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
D'r hoofd is te groot voor de rest van d'r lijf. Is een beetje zo'n knikkebol-hondje dat je op hoedenplanken ziet
Nous geeft ook wel een ontzettende voorzet : 'Ja, als gij moest kiezen dan weet ik dat u zeker mij zou kiezen'quote:
Je hebt 2 minuten, dat vergeet jij nog wel eensquote:Op maandag 17 januari 2022 16:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neehoor, je hoort er nu bij, laat die treuzelaars lekker de [ afbeelding ] krjgen
Doet ze wel, alleen is ze meer bij de jongens en grace..quote:Op maandag 17 januari 2022 16:17 schreef greysbones het volgende:
ATTENTIE
vera praat met Nawel
dat de mensen die denken dat ze niet met anderen praat
hierbij verplicht ik je om het filmpje van DGK te gaan kijkenquote:Op maandag 17 januari 2022 16:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben pro Nouchine, maar ze mag niet zo lui doen soms
Grace heeft een pin?quote:Op maandag 17 januari 2022 16:14 schreef just me het volgende:
Kan Grace de pin niet door haar boven- en onderlip doen ?
Je moet soms even lekker tegen die krib aanschoppenquote:Op maandag 17 januari 2022 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt 2 minuten, dat vergeet jij nog wel eens
Je zou denken dat ze dan eens zou gaan beginnen... Koken voor 14 man en het is bijna half 5quote:Op maandag 17 januari 2022 16:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nouc Huismeester en moet dus alleen koken
Oei dat beloofd niets goed.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
hierbij verplicht ik je om het filmpje van DGK te gaan kijken
nadat DGK hem heeft gemonteerd
van Amy Nouch en Nawel
NouchGodinquote:Op maandag 17 januari 2022 16:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
hierbij verplicht ik je om het filmpje van DGK te gaan kijken
nadat DGK hem heeft gemonteerd
van Amy Nouch en Nawel
Aan de andere kant of je daar eet om 20u of om 19u. Veel maakt het niet uitquote:Op maandag 17 januari 2022 16:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze dan eens zou gaan beginnen... Koken voor 14 man en het is bijna half 5
Vera is op haar hoede lijkt het.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:17 schreef greysbones het volgende:
ATTENTIE
vera praat met Nawel
dat de mensen die denken dat ze niet met anderen praat
Inderdaad. Nouchine moest hem bewaren met haar leven dus jatten mag.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat niemand die pin probeert te jatten.. zou toch ultieme actie zijn.
Klopt, maar ze eten wel in een bepaald ritme. Dus om 20u pas eten, dan hebben ze al heel veel geklaagdquote:Op maandag 17 januari 2022 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Aan de andere kant of je daar eet om 20u of om 19u. Veel maakt het niet uit
Ik weet niet. 7 appels doormidden snijden valt best wel mee.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze dan eens zou gaan beginnen... Koken voor 14 man en het is bijna half 5
nouchine maar die kan voorlopig niet weggestemd wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |