quote:Op maandag 17 januari 2022 18:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat zou ook echt wat voor mij zijn. Dat bepaal je toch lekker zelf wel? Weet je, ik heb al bij een psycholoog gelopen, maar dat was om een andere reden. Ik heb het gisteren in een ander forum al enigszins uitgelegd, maar kort samengevat; in 2016 kreeg ik GBS (Guillain-Barré Syndroom). Ik zal (als er behoefte aan is) wel eens het hele verhaal vertellen, maar binnen een week was ik van 100% gezond naar 100% verlamd. Ik heb daar een jaar revalidatie na gehad en één van de onderdelen was een psycholoog. Ik zei direct tegen haar bij het eerste gesprek 'je gaat er met mij niet uitkomen'. Stiekem hoopte ik van wel. Na 20 (!) gesprekken hadden we het laatste gesprek en vroeg ik aan haar 'En? Wat denk je?' En ik kreeg het antwoord 'Tja, ik weet het niet zo goed met jou'. Waarop ik zei 'zie je wel?'. Maar goed dat heeft mijn vertrouwen in die wereld dus niet echt heel veel goed gedaan.
Goed van jequote:Op maandag 17 januari 2022 18:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet gedaan.
Dat accepteerden ze wel. Ik heb al een half jaar een laatste lesuur moeten laten blokkeren vanwege therapie, en dat was de vergadermiddag.. ik mistte dus al erg veel.
Die zelfde therapie zou ik nog een keer volgen, maar door wisseling van therapeuten die dat deden ander tijdstip en gewoon echt niet te doen.
Nou ja ergens wil ik ook niet ergens binnenkomen van hee! hallo! HIER MIJN ELLENDE! haha. Maar het is soms wel fijn om het kwijt te kunnen idd. En wat ik belangrijker vind is, ik heb heel, héél veel gehad aan het lezen van verhalen van anderen. En dat vergeet ik nooit meer, misschien kan ik iemand ook ooit zo helpen.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]Lekker dan!
Ja sowieso is het wel interessant om meer van je verhaal te horen!Ikzelf vertel hier ook veel over mijn leven.
Dit is een fijne groep mensen waar je je ei bij kwijt kan!![]()
![]()
![]()
Overigens is het Radboud en een bepaalde expert daar voor mij de omslag geweest naar een positiever leven!
quote:Op maandag 17 januari 2022 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen die van FF niet, daar heeft hij eerst hersens voor nodig.
Mijn soortgenoot dus!quote:Op maandag 17 januari 2022 18:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Exact 50-50. En in hem is dat dus niet zo fijn. Hij is een lopende contradictie.
Viva was er alquote:Op maandag 17 januari 2022 18:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou ja ergens wil ik ook niet ergens binnenkomen van hee! hallo! HIER MIJN ELLENDE! haha. Maar het is soms wel fijn om het kwijt te kunnen idd. En wat ik belangrijker vind is, ik heb heel, héél veel gehad aan het lezen van verhalen van anderen. En dat vergeet ik nooit meer, misschien kan ik iemand ook ooit zo helpen.
ik raad paracord aanquote:Op maandag 17 januari 2022 18:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Voor de puberteit heb ik overigens alvast Ducttape besteld.
Ik moet het sowieso voor mezelf eens goed uitschrijven. Daar was ik al eens mee begonnen, maar moet het echt eens afmaken.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Viva was er al
wij waren een groepje die opzoek waren naar wat meer eh tja vriendelijkheid
gewoon gezellig
en dus ook dingen bespreken
ieder in zijn waarde laten
en lol maken
Snap ik heel goed.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou ja ergens wil ik ook niet ergens binnenkomen van hee! hallo! HIER MIJN ELLENDE! haha. Maar het is soms wel fijn om het kwijt te kunnen idd. En wat ik belangrijker vind is, ik heb heel, héél veel gehad aan het lezen van verhalen van anderen. En dat vergeet ik nooit meer, misschien kan ik iemand ook ooit zo helpen.
schrijven is sowieso goed om je hoofd wat rustiger te krijgenquote:Op maandag 17 januari 2022 18:59 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik moet het sowieso voor mezelf eens goed uitschrijven. Daar was ik al eens mee begonnen, maar moet het echt eens afmaken.
Hoihoi, jij ook welkom hierquote:Op maandag 17 januari 2022 18:59 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik moet het sowieso voor mezelf eens goed uitschrijven. Daar was ik al eens mee begonnen, maar moet het echt eens afmaken.
Ik heb qua openheid (maar dat was wel duidelijk denk ik) precies hetzelfde. Enige principe wat ik sinds een paar jaar probeer toe te passen is 'Geef geen antwoord op vragen die niet gesteld zijn'. Ik had voorheen nogal vaak de neiging om mezelf preventief te verklaren.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik heel goed.
Zelf ben ik heel erg open, maar krijg soms echt de kous over de kop daarmee.
Mini-ToT (mijn zoontje) heeft een beetje een ontwikkelingsachterstand ondanks dat hij duidelijk zeer intelligent is, en de instantie waar we nu bij lopen is ontzettend blij met mijn openheid en analytisch vermogen.
Mijn hoofd is Utrecht Centraal in de spits, en dan niet de treinen maar de mensen.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Chaos is een understatement bij mij, zonder het onderwerp te kapen van @:Mickytjuh
Wat een mooie metafoor!quote:Op maandag 17 januari 2022 19:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mijn hoofd is Utrecht Centraal in de spits, en dan niet de treinen maar de mensen.
en dan gewoon naar de chaos van BB kijkenquote:Op maandag 17 januari 2022 19:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mijn hoofd is Utrecht Centraal in de spits, en dan niet de treinen maar de mensen.
Nee, maar jij bent henk keesquote:Op maandag 17 januari 2022 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan gewoon naar de chaos van BB kijken
mijn man wordt knetter als ik het aan heb staan
ik heb er geen last van![]()
Karen.quote:
Als ze zo door elkaar praten, doe ik wel even muten kan daar zo slecht tegenquote:Op maandag 17 januari 2022 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan gewoon naar de chaos van BB kijken
mijn man wordt knetter als ik het aan heb staan
ik heb er geen last van![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |