abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_203232876
Laatste nieuws:
• Linda de Mol verbreekt relatie met Rietbergen en legt eigen werkzaamheden neer
• Anouk heeft aan nooit meer bij de Voice te willen terugkeren
• Grote sponsoren stappen op

https://nos.nl/artikel/24(...)verschrijdend-gedrag

quote:
RTL stopt voorlopig met het uitzenden van het talentenprogramma The Voice of Holland vanwege aantijgingen van seksueel grensoverschrijdend gedrag. Dat staat in een verklaring van de televisiezender, in reactie op een brief van de redactie van BNNVARA-programma BOOS, waarin de aantijgingen staan.

RTL Nederland noemt de berichten in een persbericht zeer ernstig en schokkend. Wat er precies aan de hand is bij de talentenjacht is onduidelijk.
twitter


https://www.mediacourant.(...)ice-bekent-misbruik/

quote:
Jeroen Rietbergen, sinds 2007 de liefdespartner van Linda de Mol, stapt op als bandleider van The Voice of Holland. Hij bekent zich schuldig te hebben gemaakt aan seksueel overschrijdend gedrag.

RTL 4 heeft The Voice of Holland per direct van de buis gehaald na een e-mail van Tim Hofman met daarin aantijgingen van seksueel grensoverschrijdend gedrag en machtsmisbruik rondom de talentenjacht. Hij heeft voor zijn programma BOOS een langlopend onderzoek gedaan naar wangedrag 'van meerdere personen binnen het programma'.
Jeroen neemt ontslag

Eén van die personen is de liefdespartner van Linda de Mol. "De vermeende daders zijn de afgelopen week benaderd om een reactie te geven op de aantijgingen jegens hen. Deze zaterdag ontving de redactie een bekentenis en spijtbetuiging van de bandleider van The Voice, Jeroen Rietbergen", aldus een woordvoerder van BOOS.

Jeroen, die al sinds 2007 een relatie heeft met Linda, laat weten zijn werkzaamheden bij The Voice 'per direct naast zich neer te leggen'.
Meer vermeende daders

Er zijn volgens BOOS nog meer vermeende daders. "Het gaat niet alleen om aanklachten tegen Jeroen Rietbergen, maar om aanklachten tegen meerdere personen binnen het programma."

De uitzending van BOOS over vermeend machtsmisbruik en vermeend seksueel overschrijdend gedrag bij The Voice is aanstaande donderdag te zien op YouTube.
Vieze Jeroen

Showbizzkenner Farja Farvardin (FawryNotSawry) heeft van een Talpa-medewerker het volgende bericht ontvangen:


[ Bericht 1% gewijzigd door Frutsel op 17-01-2022 12:29:21 ]
pi_203232893
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:00 schreef NoXia het volgende:
Oke, we hebben een namen: Kirsten Berkx.

[ afbeelding ]

Nienke van Wijnhoven
[ afbeelding ]
Bron?
pi_203232895
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:16 schreef Max23 het volgende:
Showbizzkenner Farja Farvardin (FawryNotSawry) heeft van een Talpa-medewerker het volgende bericht ontvangen:
Gewoon naar roddelpraat gekeken?
  maandag 17 januari 2022 @ 10:25:45 #4
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203233010
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:07 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Vind het best ongepast dat namen van (eventuele) slachtoffers naar buiten zijn gekomen.
Eigen keuze.

quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:17 schreef Max23 het volgende:

[..]
Bron?
https://www.ditjesendatje(...)ergen-deelneemsters/


quote:
Volgens een andere vrouw bleef het niet alleen bij seksueel getinte opmerkingen, maar mailde Rietbergen ook naaktfoto's. ,,Geen zogeheten dickpics, maar wel degelijk foto's waarop hij geen kleren droeg", vertelt de vrouw in het AD. ,,En hij belde mij op een avond om af te spreken, waarop ik zei: 'Ik zie letterlijk nu een televisiereportage van Linda en jou, waarin jullie vertellen zo gelukkig te zijn.' Toen zei Jeroen: 'Dat kan allemaal wel zijn, Linda denkt dat we echt iets hebben, maar ik wil jou."
_O-
pi_203233060
Ali B was idd wel heeeeel enthousiast over Kirsten Berkx tijdens de uitzending

benieuwd of dat na of voor de wip was
pi_203233080
Rietbergen slaapt voorlopig op de bank denk ik? (of deed hij ook triootjes met Linda de Mol erbij, zoals de tam tam nu meldt????)

,,Geen zogeheten dickpics, maar wel degelijk foto’s waarop hij geen kleren droeg”, vertelt de vrouw in het AD. ,,En hij belde mij op een avond om af te spreken, waarop ik zei: ‘Ik zie letterlijk nu een televisiereportage van Linda en jou, waarin jullie vertellen zo gelukkig te zijn.’ Toen zei Jeroen: ‘Dat kan allemaal wel zijn, Linda denkt dat we echt iets hebben, maar ik wil jou.”
  maandag 17 januari 2022 @ 10:33:25 #7
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_203233092
Is maan een slachtoffer?
pi_203233095
Die heeft thuis iets uit te leggen.😬
  Moderator maandag 17 januari 2022 @ 10:33:51 #9
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_203233096
quote:
Zo zie je maar weer dat de vrouwen die het hebben gezien en er niks aan hebben gedaan ook mede degenen zijn die dit soort gedrag in stand hebben gehouden.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_203233099
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Is maan een slachtoffer?
Die heeft Marco geneukt maar wilde het zelf.

(daar kan ze uiteraard nog op terugkomen)
pi_203233118
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:33 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Zo zie je maar weer dat de vrouwen die het hebben gezien en er niks aan hebben gedaan ook mede degenen zijn die dit soort gedrag in stand hebben gehouden.
Een vrouw die er een beetje goed uitziet krijgt aan de lopende band met sexuele toespelingen en aanbiedingen te maken.

Waarom zou ze daar melding van moeten maken?
  maandag 17 januari 2022 @ 10:36:13 #12
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203233121
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:32 schreef riazop het volgende:
Rietbergen slaapt voorlopig op de bank denk ik? (of deed hij ook triootjes met Linda de Mol erbij, zoals de tam tam nu meldt????)

,,Geen zogeheten dickpics, maar wel degelijk foto’s waarop hij geen kleren droeg”, vertelt de vrouw in het AD. ,,En hij belde mij op een avond om af te spreken, waarop ik zei: ‘Ik zie letterlijk nu een televisiereportage van Linda en jou, waarin jullie vertellen zo gelukkig te zijn.’ Toen zei Jeroen: ‘Dat kan allemaal wel zijn, Linda denkt dat we echt iets hebben, maar ik wil jou.”
Misschien vindt ze het geil om er naar te kijken. Hoe noem je dat ook nog eens? Een cuckqueen?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_203233129
Arme Linda zal wel denken, ben ik straks weer op tv bij de volgende quiz.
Die zal zich knap belazerd voelen. Arm kind.
  maandag 17 januari 2022 @ 10:38:35 #14
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203233140
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:37 schreef -Sigaartje het volgende:
Arme Linda zal wel denken, ben ik straks weer op tv bij de volgende quiz.
Die zal zich knap belazerd voelen. Arm kind.
Arm kind? Die vrouw is al bijna 60..
  Moderator maandag 17 januari 2022 @ 10:38:40 #15
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_203233142
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:35 schreef riazop het volgende:

[..]
Een vrouw die er een beetje goed uitziet krijgt aan de lopende band met sexuele toespelingen en aanbiedingen te maken.

Waarom zou ze daar melding van moeten maken?
Getuigt niet echt van een professionele werksfeer hè
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  maandag 17 januari 2022 @ 10:39:15 #16
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203233150
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:33 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Zo zie je maar weer dat de vrouwen die het hebben gezien en er niks aan hebben gedaan ook mede degenen zijn die dit soort gedrag in stand hebben gehouden.
Jep, gezichtsverlies oid. Ze zijn ook uit elkaar gegaan voor een tijd wegens dit soort gedrag. Toch wil ik nog best geloven dat ze bepaalde dingen wist, maar misschien niet dat hij dat soort dingen zei. Enorm dom om zo'n gozer weer terug te nemen, want zulke dingen doe je niet zomaar en krijg je ook niet zomaar weg met een kliniek.

Van mij mag het overal gezuiverd worden van dit soort figuren en zou ik het fijn vinden als ze daar lang voor mogen boeten.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_203233159
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:37 schreef -Sigaartje het volgende:
Arme Linda zal wel denken, ben ik straks weer op tv bij de volgende quiz.
Die zal zich knap belazerd voelen. Arm kind.
Linda de Mol weet al meer dan een jaar van de avonturen van haar echtgenoot. Er wordt zelfs gefluisterd dat ze zelf weleens meedeed (niet noodzakerlijkerwijs met VOICE klandidaten).

Het kan hooguit zijn dat ze schrikt van de omvang van het vreemdgaan van Jeroen.
pi_203233164
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:38 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Getuigt niet echt van een professionele werksfeer hè
Zodra er een natte kut in de buurt is zijn de meeste mannen niet meer professioneel hoor.

Realiteit
pi_203233178
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:41 schreef riazop het volgende:

[..]
Zodra er een natte kut in de buurt is zijn de meeste mannen niet meer professioneel hoor.

Realiteit
Praat voor jezelf.
pi_203233181
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:39 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
....

Van mij mag het overal gezuiverd worden van dit soort figuren en zou ik het fijn vinden als ze daar lang voor mogen boeten.
Want je dacht dat het probleem van sex op de werkvloer is opgelost als je 1 player wegstuurt?
  maandag 17 januari 2022 @ 10:45:00 #21
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203233222
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:41 schreef riazop het volgende:

[..]
Zodra er een natte kut in de buurt is zijn de meeste mannen niet meer professioneel hoor.

Realiteit
Natte kut is anders dan een droge kut hé. Als je daar niet op reageert ben je gewoon gay.
pi_203233227
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:42 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Praat voor jezelf.
Ik spreek voor heel veel mannen. Dat is juist het probleeem.

De enige rem is dat de meeste mannen niet op 1 werkvloer met aantrekkelijke jonge bloedhete vrouwen vertoeven. De meeste Nederlzndse mannen krijgen dus uberhaupt geen kans op sexgebied op hun werk.
In de artiestenscene in Hilversum is dat nu net wel het geval. Kat op het spek binden noemen ze dat.
  maandag 17 januari 2022 @ 10:46:32 #23
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203233247
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:35 schreef riazop het volgende:

[..]
Een vrouw die er een beetje goed uitziet krijgt aan de lopende band met sexuele toespelingen en aanbiedingen te maken.

Waarom zou ze daar melding van moeten maken?
Vrouwen die er iets minder goed uitzien ook, in mindere maten en die krijgen na afwijzing ook nog eens naar hun hoofd dat ze achteraf toch lelijk zijn.

Ik werkte bij een tankstation toen ik puber was en dan zie je veel mensen op een dag en het viel me op dat er zo ontzettend veel gasten waren die niet om konden gaan met vrouwelijk schoon of jonge meisjes. Die gasten hadden zichzelf allemaal aangepraat dat dames daarop zaten te wachten en dan ook nog eens vereerd moesten zijn. Het zal ze soms vast ook lukken met individuen en niet geschoten is altijd mis of zo.

Uiteraard gaan er zo een paar zeuren over 'zelfhaterij', maar ik weet nog wel dat men ging steigeren over die Gilette-reclame, maar die was spot on. Bewust worden van het effect van dat soort gedrag is iets dat veel van dat soort mannen als politiek correct zien, maar het is zeker nodig.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_203233256
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:42 schreef riazop het volgende:

[..]
Want je dacht dat het probleem van sex op de werkvloer is opgelost als je 1 player wegstuurt?
Als je ze consequent wegstuurt wel.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_203233259
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:41 schreef riazop het volgende:

[..]
Zodra er een natte kut in de buurt is zijn de meeste mannen niet meer professioneel hoor.

Realiteit
Huh, wat is deze?
pi_203233274
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:45 schreef riazop het volgende:

[..]
Ik spreek voor heel veel mannen. Dat is juist het probleeem.

De enige rem is dat de meeste mannen niet op 1 werkvloer met aantrekkelijke jonge bloedhete vrouwen vertoeven. De meeste Nederlzndse mannen krijgen dus uberhaupt geen kans op sexgebied op hun werk.
In de artiestenscene in Hilversum is dat nu net wel het geval. Kat op het spek binden noemen ze dat.
Ik heb weinig remmingen, maar collegas zijn voor mij ALTIJD een nogo.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 17 januari 2022 @ 10:49:09 #27
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203233285
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:42 schreef riazop het volgende:

[..]
Want je dacht dat het probleem van sex op de werkvloer is opgelost als je 1 player wegstuurt?
Nee, het gebeurd op bijna elke werkvloer, niet alleen op tv. Maar als je de reacties hebt gelezen op het hele #metoo gebeuren dan weet je dat het een cultuur is die je niet zomaar weg krijgt. Toch wil dat niet zeggen dat je dan niets moet doen.

Overigens heb ik het nergens over 1 player en er is een verschil tussen player en seksueel overschrijdend gedrag, al zal die lijn voor veel players enorm fragiel zijn.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_203233293
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:47 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Als je ze consequent wegstuurt wel.
Dan houd je niemand meer over. Maak je geen illusies.
pi_203233294
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:46 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Vrouwen die er iets minder goed uitzien ook, in mindere maten en die krijgen na afwijzing ook nog eens naar hun hoofd dat ze achteraf toch lelijk zijn.

Ik werkte bij een tankstation toen ik puber was en dan zie je veel mensen op een dag en het viel me op dat er zo ontzettend veel gasten waren die niet om konden gaan met vrouwelijk schoon of jonge meisjes. Die gasten hadden zichzelf allemaal aangepraat dat dames daarop zaten te wachten en dan ook nog eens vereerd moesten zijn. Het zal ze soms vast ook lukken met individuen en niet geschoten is altijd mis of zo.

Uiteraard gaan er zo een paar zeuren over 'zelfhaterij', maar ik weet nog wel dat men ging steigeren over die Gilette-reclame, maar die was spot on. Bewust worden van het effect van dat soort gedrag is iets dat veel van dat soort mannen als politiek correct zien, maar het is zeker nodig.
Wat een seksisme lees ik hier.
pi_203233302
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:48 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik heb weinig remmingen, maar collegas zijn voor mij ALTIJD een nogo.
verliefdheid > nogo
  maandag 17 januari 2022 @ 10:50:22 #31
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203233307
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:45 schreef riazop het volgende:

[..]
Ik spreek voor heel veel mannen. Dat is juist het probleeem.

De enige rem is dat de meeste mannen niet op 1 werkvloer met aantrekkelijke jonge bloedhete vrouwen vertoeven. De meeste Nederlzndse mannen krijgen dus uberhaupt geen kans op sexgebied op hun werk.
In de artiestenscene in Hilversum is dat nu net wel het geval. Kat op het spek binden noemen ze dat.
Eeens, al heb je op bijna elk kantoor wel ongewenst gedrag en wordt dat vaak afgedaan als iets onschuldigs, al is dat vaak niet zo.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_203233309
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Is maan een slachtoffer?
Absoluut niet
pi_203233329
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:42 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Praat voor jezelf.
Idd, je bent toch een volslagen ruggengraatloze zwakzinnige als je vreemd gaat. Zowel man als vrouw.
  maandag 17 januari 2022 @ 10:51:57 #34
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203233332
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:49 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Wat een seksisme lees ik hier.
Haha, ja steek je kop maar in het zand. Jij wil stellen dat het niet zo is?

Hoe vaak ben jij bang geweest dat je eventueel verkracht ging worden?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_203233339
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:50 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Eeens, al heb je op bijna elk kantoor wel ongewenst gedrag en wordt dat vaak afgedaan als iets onschuldigs, al is dat vaak niet zo.
Vaak wordt iets ook aangemerkt als ongewenst gedrag terwijl dit het niet is.
Iemand aanspreken op straat bv is geen ongewenst gedrag.
Door blijven gaan als ze nee heeft gezegd of handtastelijk worden wel.
pi_203233353
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Vaak wordt iets ook aangemerkt als ongewenst gedrag terwijl dit het niet is.
Iemand aanspreken op straat bv is geen ongewenst gedrag.
Door blijven gaan als ze nee heeft gezegd of handtastelijk worden wel.
Dat ligt er aan hoe je iemand aanspreekt en naar welk lichaamsdeel je staart tijdens het aanspreken.
pi_203233367
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Vaak wordt iets ook aangemerkt als ongewenst gedrag terwijl dit het niet is.
Iemand aanspreken op straat bv is geen ongewenst gedrag.
Door blijven gaan als ze nee heeft gezegd of handtastelijk worden wel.
Volgens mij betekent ongewenst dat iemand iets niet wenst. Allerlei colportage is wat mij betreft ook ongewenst gedrag.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_203233372
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:51 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Idd, je bent toch een volslagen ruggengraatloze zwakzinnige als je vreemd gaat. Zowel man als vrouw.
Ik vind die Jeroen Rietbergen vooral machiavellistisch overkomen.
Oudere vrouw met geld en connecties getrouwd. Zo dat baantje bemachtigen en dan jonge meisjes fixen.
Vervolgens als het opblaast weer verschuilen bij je partner en haar connecties.
pi_203233374
Dit toont wel aan hoe flinterdun onze 'beschaving' is. Er zijn ontzettend veel moraalridders hier maar als je zo machtig bent en je kan met een beetje druk uitoefenen aan de lopende band twintigers pakken, tja. Ik denk dat het mensen zou verbazen hoeveel procent zich dan niet zouden kunnen inhouden omdat het 'onfatsoenlijk' is. Het is geen toeval dat dit steeds voorkomt op dat niveau. Het enige verschil met hun en ons is dat zij wel die macht hebben.
pi_203233390
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Vaak wordt iets ook aangemerkt als ongewenst gedrag terwijl dit het niet is.
Iemand aanspreken op straat bv is geen ongewenst gedrag.
Door blijven gaan als ze nee heeft gezegd of handtastelijk worden wel.
Iemand aanspreken op straat kan wel degelijk ongewenst zijn
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203233391
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:54 schreef Monolith het volgende:

[..]
Volgens mij betekent ongewenst dat iemand iets niet wenst. Allerlei colportage is wat mij betreft ook ongewenst gedrag.
Maar dat weet je niet van te voren toch?
pi_203233397
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:51 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Haha, ja steek je kop maar in het zand. Jij wil stellen dat het niet zo is?

Hoe vaak ben jij bang geweest dat je eventueel verkracht ging worden?
Ik ben niet zo bang aangelegd. Daarnaast fysiek prima in staat om mijzelf te verdedigen.

Maar je bent dus gewoon een seksist?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2022 10:57:30 ]
  maandag 17 januari 2022 @ 10:56:55 #43
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203233408
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:54 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Ik vind die Jeroen Rietbergen vooral machiavellistisch overkomen.
Oudere vrouw met geld en connecties getrouwd. Zo dat baantje bemachtigen en dan jonge meisjes fixen.
Vervolgens als het opblaast weer verschuilen bij je partner en haar connecties.
Prachtige analyse! Ben je ook klassiek?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 17 januari 2022 @ 10:57:03 #44
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203233410
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Vaak wordt iets ook aangemerkt als ongewenst gedrag terwijl dit het niet is.
Iemand aanspreken op straat bv is geen ongewenst gedrag.
Door blijven gaan als ze nee heeft gezegd of handtastelijk worden wel.
Ook verbaal gebeurd er genoeg. Iemand aanspreken is niet verkeerd nee, maar er is nogal een verschil in benadering.

Daarnaast hoeven er maar een paar te zijn die dan echt lastig gaan worden, waardoor het vele aanspreken op straat steeds meer als opdringen en bedreiging voelt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 17 januari 2022 @ 10:57:15 #45
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203233414
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:54 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Ik vind die Jeroen Rietbergen vooral machiavellistisch overkomen.
Oudere vrouw met geld en connecties getrouwd. Zo dat baantje bemachtigen en dan jonge meisjes fixen.
Vervolgens als het opblaast weer verschuilen bij je partner en haar connecties.
Dit.

Hij is inmiddels al 50 maar ziet er nog hetzelfde uit als 20 jaar geleden. Vast hier en daar gesleuteld. Daarbij is het verder ook niets bijzonders.
  maandag 17 januari 2022 @ 10:57:57 #46
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_203233427
Ik blijf het ergens heel moeilijk vinden om te geloven en mij voor te stellen dat niemand iets wist, ook Anouk. Het lijkt mij toch dat als je coach bent nauw betrokken raakt bij je 'spruit'. Dat als je voor en achter de schermen coacht je op een bepaald moment een rare, ongemakkelijke vibe ervaart als de bandleider bij een kandidaat is. Zo'n spanning zou je denk ik (moeten) voelen. De manier hoe men naar elkaar kijkt, op elkaar reageert, elkaar aanspreekt... Hoe dan ook is en blijft het afschuwelijk wat er heeft plaatsgevonden.
Aan het typen...
  maandag 17 januari 2022 @ 10:59:21 #47
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203233453
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:54 schreef Monolith het volgende:

[..]
Volgens mij betekent ongewenst dat iemand iets niet wenst. Allerlei colportage is wat mij betreft ook ongewenst gedrag.
Daar raak je de kern. Zodra je een ander gaat laten beslissen over of iets ongewenst is ipv van degene die het ongewenst vindt zit je inderdaad al fout. Daar gaat het hele #metoo gebeuren ook over.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_203233455
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:55 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Maar dat weet je niet van te voren toch?
En waarom zou dat relevant zijn? Als iemand iets niet wenst, dan is het ongewenst.
Als je iemand op z'n smoel slaat weet je ook niet of ie toevallig een masochist is.

Maar hoeveel vrouwen denk je dat er precies blij worden van gefluit en gejoel, opmerkingen over kont of tieten en ga zo maar door?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_203233472
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:55 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Maar dat weet je niet van te voren toch?
Er loopt ook vast ergens een vrouw rond die het niet erg vindt als je op haar af stapt en haar bij haar tieten grijpt. Dat wil niet zeggen dat het dan maar okey is om dat bij iedereen te proberen.

Dat heet een educated guess. Als jij op willekeurige mensen afstapt met de intentie om geile praatjes te voeren, dan is het merendeel daar niet van gecharmeerd en dus ongewenst. Hetzelfde geldt als je op mensen afstapt met een religieus verhaal, dat is doorgaans ook ongewenst.

Wil niet zeggen dat het altijd strafbaar is, maar toch maar niet doen.
  maandag 17 januari 2022 @ 11:00:25 #50
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_203233476
Vrouw krijgt relatie, leuk leuk. Totdat man in verleiding wordt gebracht. Boehoe, relatie uit. Vrouw krijgt nieuwe relatie, leuk leuk. Man gaat vreemd. Etc etc

Op zich dan niet gek om bij het evil te blijven what you know.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')