quote:RTL stopt voorlopig met het uitzenden van het talentenprogramma The Voice of Holland vanwege aantijgingen van seksueel grensoverschrijdend gedrag. Dat staat in een verklaring van de televisiezender, in reactie op een brief van de redactie van BNNVARA-programma BOOS, waarin de aantijgingen staan.
RTL Nederland noemt de berichten in een persbericht zeer ernstig en schokkend. Wat er precies aan de hand is bij de talentenjacht is onduidelijk.
quote:Jeroen Rietbergen, sinds 2007 de liefdespartner van Linda de Mol, stapt op als bandleider van The Voice of Holland. Hij bekent zich schuldig te hebben gemaakt aan seksueel overschrijdend gedrag.
RTL 4 heeft The Voice of Holland per direct van de buis gehaald na een e-mail van Tim Hofman met daarin aantijgingen van seksueel grensoverschrijdend gedrag en machtsmisbruik rondom de talentenjacht. Hij heeft voor zijn programma BOOS een langlopend onderzoek gedaan naar wangedrag 'van meerdere personen binnen het programma'.
Jeroen neemt ontslag
Eén van die personen is de liefdespartner van Linda de Mol. "De vermeende daders zijn de afgelopen week benaderd om een reactie te geven op de aantijgingen jegens hen. Deze zaterdag ontving de redactie een bekentenis en spijtbetuiging van de bandleider van The Voice, Jeroen Rietbergen", aldus een woordvoerder van BOOS.
Jeroen, die al sinds 2007 een relatie heeft met Linda, laat weten zijn werkzaamheden bij The Voice 'per direct naast zich neer te leggen'.
Meer vermeende daders
Er zijn volgens BOOS nog meer vermeende daders. "Het gaat niet alleen om aanklachten tegen Jeroen Rietbergen, maar om aanklachten tegen meerdere personen binnen het programma."
De uitzending van BOOS over vermeend machtsmisbruik en vermeend seksueel overschrijdend gedrag bij The Voice is aanstaande donderdag te zien op YouTube.
Vieze Jeroen
Showbizzkenner Farja Farvardin (FawryNotSawry) heeft van een Talpa-medewerker het volgende bericht ontvangen:
Bron?quote:Op maandag 17 januari 2022 10:00 schreef NoXia het volgende:
Oke, we hebben een namen: Kirsten Berkx.
[ afbeelding ]
Nienke van Wijnhoven
[ afbeelding ]
Gewoon naar roddelpraat gekeken?quote:Op maandag 17 januari 2022 10:16 schreef Max23 het volgende:
Showbizzkenner Farja Farvardin (FawryNotSawry) heeft van een Talpa-medewerker het volgende bericht ontvangen:
Eigen keuze.quote:Op maandag 17 januari 2022 10:07 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Vind het best ongepast dat namen van (eventuele) slachtoffers naar buiten zijn gekomen.
https://www.ditjesendatje(...)ergen-deelneemsters/quote:
quote:Volgens een andere vrouw bleef het niet alleen bij seksueel getinte opmerkingen, maar mailde Rietbergen ook naaktfoto's. ,,Geen zogeheten dickpics, maar wel degelijk foto's waarop hij geen kleren droeg", vertelt de vrouw in het AD. ,,En hij belde mij op een avond om af te spreken, waarop ik zei: 'Ik zie letterlijk nu een televisiereportage van Linda en jou, waarin jullie vertellen zo gelukkig te zijn.' Toen zei Jeroen: 'Dat kan allemaal wel zijn, Linda denkt dat we echt iets hebben, maar ik wil jou."
Zo zie je maar weer dat de vrouwen die het hebben gezien en er niks aan hebben gedaan ook mede degenen zijn die dit soort gedrag in stand hebben gehouden.quote:Op maandag 17 januari 2022 10:25 schreef NoXia het volgende:
[..]
Eigen keuze.
[..]
https://www.ditjesendatje(...)ergen-deelneemsters/
[..]![]()
Een vrouw die er een beetje goed uitziet krijgt aan de lopende band met sexuele toespelingen en aanbiedingen te maken.quote:Op maandag 17 januari 2022 10:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat de vrouwen die het hebben gezien en er niks aan hebben gedaan ook mede degenen zijn die dit soort gedrag in stand hebben gehouden.
Misschien vindt ze het geil om er naar te kijken. Hoe noem je dat ook nog eens? Een cuckqueen?quote:Op maandag 17 januari 2022 10:32 schreef riazop het volgende:
Rietbergen slaapt voorlopig op de bank denk ik? (of deed hij ook triootjes met Linda de Mol erbij, zoals de tam tam nu meldt????)
,,Geen zogeheten dickpics, maar wel degelijk foto’s waarop hij geen kleren droeg”, vertelt de vrouw in het AD. ,,En hij belde mij op een avond om af te spreken, waarop ik zei: ‘Ik zie letterlijk nu een televisiereportage van Linda en jou, waarin jullie vertellen zo gelukkig te zijn.’ Toen zei Jeroen: ‘Dat kan allemaal wel zijn, Linda denkt dat we echt iets hebben, maar ik wil jou.”
Arm kind? Die vrouw is al bijna 60..quote:Op maandag 17 januari 2022 10:37 schreef -Sigaartje het volgende:
Arme Linda zal wel denken, ben ik straks weer op tv bij de volgende quiz.
Die zal zich knap belazerd voelen. Arm kind.
Getuigt niet echt van een professionele werksfeer hèquote:Op maandag 17 januari 2022 10:35 schreef riazop het volgende:
[..]
Een vrouw die er een beetje goed uitziet krijgt aan de lopende band met sexuele toespelingen en aanbiedingen te maken.
Waarom zou ze daar melding van moeten maken?
Jep, gezichtsverlies oid. Ze zijn ook uit elkaar gegaan voor een tijd wegens dit soort gedrag. Toch wil ik nog best geloven dat ze bepaalde dingen wist, maar misschien niet dat hij dat soort dingen zei. Enorm dom om zo'n gozer weer terug te nemen, want zulke dingen doe je niet zomaar en krijg je ook niet zomaar weg met een kliniek.quote:Op maandag 17 januari 2022 10:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat de vrouwen die het hebben gezien en er niks aan hebben gedaan ook mede degenen zijn die dit soort gedrag in stand hebben gehouden.
Linda de Mol weet al meer dan een jaar van de avonturen van haar echtgenoot. Er wordt zelfs gefluisterd dat ze zelf weleens meedeed (niet noodzakerlijkerwijs met VOICE klandidaten).quote:Op maandag 17 januari 2022 10:37 schreef -Sigaartje het volgende:
Arme Linda zal wel denken, ben ik straks weer op tv bij de volgende quiz.
Die zal zich knap belazerd voelen. Arm kind.
Zodra er een natte kut in de buurt is zijn de meeste mannen niet meer professioneel hoor.quote:Op maandag 17 januari 2022 10:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Getuigt niet echt van een professionele werksfeer hè
Praat voor jezelf.quote:Op maandag 17 januari 2022 10:41 schreef riazop het volgende:
[..]
Zodra er een natte kut in de buurt is zijn de meeste mannen niet meer professioneel hoor.
Realiteit
Want je dacht dat het probleem van sex op de werkvloer is opgelost als je 1 player wegstuurt?quote:Op maandag 17 januari 2022 10:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
....
Van mij mag het overal gezuiverd worden van dit soort figuren en zou ik het fijn vinden als ze daar lang voor mogen boeten.
Natte kut is anders dan een droge kut hé. Als je daar niet op reageert ben je gewoon gay.quote:Op maandag 17 januari 2022 10:41 schreef riazop het volgende:
[..]
Zodra er een natte kut in de buurt is zijn de meeste mannen niet meer professioneel hoor.
Realiteit
Ik spreek voor heel veel mannen. Dat is juist het probleeem.quote:
Vrouwen die er iets minder goed uitzien ook, in mindere maten en die krijgen na afwijzing ook nog eens naar hun hoofd dat ze achteraf toch lelijk zijn.quote:Op maandag 17 januari 2022 10:35 schreef riazop het volgende:
[..]
Een vrouw die er een beetje goed uitziet krijgt aan de lopende band met sexuele toespelingen en aanbiedingen te maken.
Waarom zou ze daar melding van moeten maken?
Als je ze consequent wegstuurt wel.quote:Op maandag 17 januari 2022 10:42 schreef riazop het volgende:
[..]
Want je dacht dat het probleem van sex op de werkvloer is opgelost als je 1 player wegstuurt?
Huh, wat is deze?quote:Op maandag 17 januari 2022 10:41 schreef riazop het volgende:
[..]
Realiteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |