SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [bewoner] Julio
BB / [Bewoner] Leroy
BB / [Bewoner] Hanne
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Dat gaat ze echt niet trekkenquote:Op maandag 17 januari 2022 00:55 schreef BB-King het volgende:
Rode knop alarm aub.
"Grace, een dag je mond dichthouden voor 1000 euro."
Nee hoeveel tijd zat er tussen? Of was je weer sloomquote:Op maandag 17 januari 2022 00:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik verloor mijn geduld even.. soms gebeurt dat
Ehh een paar uur alweer.. viel nog best mee vind ik zelfquote:Op maandag 17 januari 2022 00:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee hoeveel tijd zat er tussen? Of was je weer sloom
Gewoon een ban voor jou dat je geen topics meer kan openen volstaat wat mij betreft. Maar je dacht wellicht dat je dit wel kan maken bij iemand die niet zoveel postings doet. Niet lief.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen dank, U mag bij de bevriende MOD ter plaatse een eigen verzonnen TT indienden
Neehoor, het zit gewoon in het systeem.. en bannen heb ik idd genoeg.. zonde dat kost alleen maar tijdquote:Op maandag 17 januari 2022 01:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Gewoon een ban voor jou dat je geen topics meer kan openen volstaat wat mij betreft. Maar je dacht wellicht dat je dit wel kan maken bij iemand die niet zoveel postings doet. Niet lief.
AUS Open is begonnen zonder die eikelquote:Op maandag 17 januari 2022 01:08 schreef mario390 het volgende:
grace zall gezegd hebben bij het opstaan
bij de gesprek met vera
"auww mijn binnenvriendin doet pijn"
gmquote:
Dat hoorde ik de eerste nachten ook in goud!quote:
Hoe dat dan?quote:Op maandag 17 januari 2022 07:34 schreef Blackprinces het volgende:
Kristoff pakt de knop weer.
Nouch een snee in dr poot
Ze glee uit in de woonkamerquote:
Er zaten inderdaad al gaten inquote:Op maandag 17 januari 2022 07:58 schreef Hunter het volgende:
Er komen nieuwe badjassen ivm kwaliteitsprobleem
kitty is toch al weg🙊quote:Op maandag 17 januari 2022 07:53 schreef lonneberga het volgende:
Hoop dat die lompe vent te horen krijgt dat hij moet vertrekken
Ze denken dat iemand een geheime opdracht had om die te pikkenquote:
Net als met Jerrel vorig jaar??quote:Op maandag 17 januari 2022 08:02 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ze denken dat iemand een geheime opdracht had om die te pikken
Ja hèquote:Op maandag 17 januari 2022 08:03 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy is Pin kwijt en zegt dat het een geheime opdracht is of iemand heeft hem gepikt maar niemand van de groene kamer. Eigenlijk beschuldigd hij dus iemand van stelen uit de gouden kamer
ROLL THE CLIP!quote:Op maandag 17 januari 2022 08:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net als met Jerrel vorig jaar??![]()
Waarschijnlijk een gevalletje ik ben hem kwijt maar kan hem niet vinden dus dan heeft iemand het vast gedaan
Ah, thnx!quote:
Echt hoor.. die mensen worden echt snel paraquote:
Ja mooi hequote:Op maandag 17 januari 2022 08:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt hoor.. die mensen worden echt snel para
Onze Theo Maassen wannabe is al para het huis ingegaan. Alles is meteen een geheim opdracht..quote:Op maandag 17 januari 2022 08:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt hoor.. die mensen worden echt snel para
Ipv even te gaan kijken.. lekker op bed zitten mensen beschuldigenquote:Op maandag 17 januari 2022 08:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Onze Theo Maassen wannabe is al para het huis ingegaan. Alles is meteen een geheim opdracht..
Ik dacht dat Nawee er vandaag vroeg uit op wilde staan voor de rode knop...quote:Op maandag 17 januari 2022 08:05 schreef Hunter het volgende:
Dit vroege opstaan is wel zwaar voor Nawel. Ik denk dat ze er vanavond voor een keertje vroeg in ligt
Weer een kitty in huis.. ligt altijd aan een anderquote:Op maandag 17 januari 2022 08:07 schreef Koos1958 het volgende:
Pin gevonden hoi blijft het apart vinden dat hij dat ding is verloren
Gist nietquote:Op maandag 17 januari 2022 08:09 schreef greysbones het volgende:
Ik snap niet waarom ze niet 2 broden maken, of 3..
Bloem en gist hebben ze toch onbeperkt ??
Volgens mij bloem wel maar gist krijgen ze maar 1x per week.quote:Op maandag 17 januari 2022 08:09 schreef greysbones het volgende:
Ik snap niet waarom ze niet 2 broden maken, of 3..
Bloem en gist hebben ze toch onbeperkt ??
Hoer zou je juist toch intiem mee willen zijn in de trant van knuffelen en kusjes geven. Zo'n mooi en schattig meisje. Niet iedereen zijn smaak, maar een goed hartje.quote:
Dit zit dan te zeuren dat ze opgescheept zit met een badjas van slechte kwaliteit.quote:Op maandag 17 januari 2022 08:04 schreef Hunter het volgende:
Sercan en Kitty hebben straks wel een collector's item met die blauwe badjas
Hoef je haar niet meteen hoer te noemenquote:Op maandag 17 januari 2022 08:15 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Hoer zou je juist toch intiem mee willen zijn in de trant van knuffelen en kusjes geven. Zo'n mooi en schattig meisje. Niet iedereen zijn smaak, maar een goed hartje.
Past niet in de koelkastquote:Op maandag 17 januari 2022 08:17 schreef Hunter het volgende:
Huh, ze brengen de spinazie weer terug naar de voorraadkamer?
Gelukkig snap je wel dat dit over een bepaald persoon in het huis gaat. Ik weet zijn naam even niet. Ohh ja mr bord voor zijn kop. En dan gaat niet veranderen.quote:Op maandag 17 januari 2022 08:18 schreef Hunter het volgende:
[..]
Hoef je haar niet meteen hoer te noemen
Heeft ze al eerder verteld eigen haar is door relaxen verbrandtquote:Op maandag 17 januari 2022 08:20 schreef Sluiper72 het volgende:
Vannacht vertelde grace dat haar haar nep was.
Wat is er mis met melk smorgensquote:Op maandag 17 januari 2022 08:23 schreef mario390 het volgende:
hoe kunnen de melk op de
ochtend drinken,ik word er
kotsen van
Chocomelk ligt veel zwaarder op de maagquote:Op maandag 17 januari 2022 08:25 schreef mario390 het volgende:
ik kann dat niet ,niet pure melk
misschien kakao
Hier gaan er ook liters doorheen elke weekquote:Op maandag 17 januari 2022 08:28 schreef Sluiper72 het volgende:
Ik drink graag melk.
Elk uur van de dag zou geen probleem zijn.Moet wel uit de frigo komen.
quote:
Dat vonden ze op fb schijnbaar ook...quote:Op maandag 17 januari 2022 08:51 schreef Li0nHeart het volgende:
@:Hunter , geweldige cap dit !
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
De helft doet het niet ofzo..quote:
Kan ookquote:Op maandag 17 januari 2022 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bb kan gewoon zeggen niet door het raam..
Waarschijnlijk is de Kitster al onder weg met de verbanddoos om haar baby te verzorgenquote:Op maandag 17 januari 2022 08:54 schreef Whuzz het volgende:
AH, zie in het streamverslag dat Nouchine kapot is? In haar geheel vervangen lijkt me de beste optie
Preciesquote:Op maandag 17 januari 2022 08:55 schreef just me het volgende:
[..]
Kan ooken niet over het meubilair rennen
quote:Op maandag 17 januari 2022 08:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat vonden ze op fb schijnbaar ook...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
[..]
en sylvia de hier metgluurt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is al vanaf het begin. Ik heb Kitty er ook over gehoord.quote:Op maandag 17 januari 2022 08:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
De helft doet het niet ofzo..
Als je die aanzet doet die het niet. Als je die aanzet gaat die uit .. het verhaal van Grace
[..]
Hallloooooo SylviaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pic-jes jatter
Je kunt ook gewoon hier meeposten
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Waar kan ik doneren ?quote:Op maandag 17 januari 2022 09:02 schreef greysbones het volgende:
Grace een geheime opdracht geven..
een dag niet zingen.. als de bewoners het door hebben verdien je 500 euro
[..]
zon printscreen kan iedereen maken he je kan terugscrollen, beeld stilzetten waar je maar wilt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Serieus????quote:Op maandag 17 januari 2022 09:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
zon printscreen kan iedereen maken he je kan terugscrollen, beeld stilzetten waar je maar wilt.
ALs BB gewoon even 3 keer op rij iets negatiefs onder die knop stopt, dan is het daarna vechten om wie op de knop MOET drukken.quote:Op maandag 17 januari 2022 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoop dat vandaag meerdere bewoners de kans krijgen op die knop te drukken. Ze moeten maar afspreken dat ze om de beurt Kristoff blokkeren.
quote:Op maandag 17 januari 2022 08:20 schreef Sluiper72 het volgende:
Vannacht vertelde grace dat haar haar nep was.
Zijn iq.....quote:
Haha perfect idd leroy wanne be famous hahha geef mij Theo maar!quote:Op maandag 17 januari 2022 08:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Onze Theo Maassen wannabe is al para het huis ingegaan. Alles is meteen een geheim opdracht..
Ze zullen wel moeten want die klereherrie blijft gaan totdat iemand op die knop drukt.quote:Op maandag 17 januari 2022 09:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
ALs BB gewoon even 3 keer op rij iets negatiefs onder die knop stopt, dan is het daarna vechten om wie op de knop MOET drukken.
Tobias kindje van 15 komt net kijken na 1 reisje hihiquote:Op maandag 17 januari 2022 09:26 schreef UtopiaFreak het volgende:
Tobias altijd met zn 'boeiende' levensverhalen en ruige toekomstplannen
praatjesmaker
AH weer iemand die er achter is gekomen dat de omtrek belangrijker is dan de lengtequote:Op maandag 17 januari 2022 09:24 schreef Rhosyn het volgende:
Ah Peter vertellen hoe hij van zijn vriend ging houden.
Hij wilde eerst een lange slanke en zijn vriend is een korte dikke. hahaha
Hij wilde hem eerst niet. Pas na weken ontstond er liefde.
Hij verteld het passioneel.
Nah liefdes verhalen. Het gaat meer over daten en niemand vinden die ze leuk blijven vinden. Vandaar dat Peter ging vertellen hoe hij liefde heeft gevonden.quote:Op maandag 17 januari 2022 09:28 schreef Jockari het volgende:
Lijkt wel een relatie-workshop met al die liefdesverhalen door elkaar. Vermoeiend.
Met koffer ? Iemand van de 2 vertrekken ?quote:Op maandag 17 januari 2022 09:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Alleen sportkleren voor Leroy en Hanne
BB : Hanne en Leroy maak jullie klaar voor de Hunger Game en het boodschappenspel. Over 10 minuten buiten in de tuin klaarstaan in sportkleding met koffer.
Wie verliest kan meteen door de poort naar huis?quote:Op maandag 17 januari 2022 09:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Alleen sportkleren voor Leroy en Hanne
BB : Hanne en Leroy maak jullie klaar voor de Hunger Game en het boodschappenspel. Over 10 minuten buiten in de tuin klaarstaan in sportkleding met koffer.
Ben benieuwdquote:Op maandag 17 januari 2022 09:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Met koffer ? Iemand van de 2 vertrekken ?
krijgt niet genoeg aandacht van Dimiquote:
Ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren voordat ze dat zelf ook in gaat zienquote:Op maandag 17 januari 2022 09:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
krijgt niet genoeg aandacht van Dimi
Laten we inderdaad maar hopen dat dit weer uitleg is van de spelleiding/redactie, wat we niet mogen horen.quote:Op maandag 17 januari 2022 09:44 schreef Harry het volgende:
Volgens Salar, die dit spel van BB Australie kent, kan dit spel 4 uren duren.
Je moet iets boven je macht duwen.....
Is dit 4 uur SL, dan overweeg ik serieus om mijn Abo bij Videoland te stoppen.
Videoland kan er niks aan doen dat het programma de streams sluit.quote:Op maandag 17 januari 2022 09:44 schreef Harry het volgende:
Volgens Salar, die dit spel van BB Australie kent, kan dit spel 4 uren duren.
Je moet iets boven je macht duwen.....
Is dit 4 uur SL, dan overweeg ik serieus om mijn Abo bij Videoland te stoppen.
Alsjeblief niet! Ben niet zo fan van rose (behalve het drankje). Die trui van Vera doet mij ook al pijn aan de ogen.quote:
ze hebben toch al badjassenquote:Op maandag 17 januari 2022 09:46 schreef tiki het volgende:
[..]
Alsjeblief niet! Ben niet zo fan van rose (behalve het drankje). Die trui van Vera doet mij ook al pijn aan de ogen.
Sorry Mario
Ik heb Videoland alleen voor BB.quote:Op maandag 17 januari 2022 09:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Videoland kan er niks aan doen dat het programma de streams sluit.
Die moeten terug, komen gaten in dus slechte kwaliteitquote:
En zelfs daar stonden ze te verkleumen! Angela had dit toen gewonnen!quote:Op maandag 17 januari 2022 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Toch werkt dit spelletje iets beter in Australie tijdens de zomer.
Of juist nietquote:Op maandag 17 januari 2022 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Toch werkt dit spelletje iets beter in Australie tijdens de zomer.
die komt van en koude kermis thuis net als gnoompje in utopia met gioquote:
Tot er eentje naar de wc moet?quote:Op maandag 17 januari 2022 09:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze verdienen een euro per minuut, ik neem aan voor hoe lang ze er samen staan.
oh fijn en ze mogen afwisselen...quote:Op maandag 17 januari 2022 09:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zeiden, we moeten er dus 100 minuten staan.
Heel erg dit jaar. Als er vier man spreken heb je twee man in beeld. Overzicht is zoveel fijner.quote:Op maandag 17 januari 2022 09:51 schreef Burner82 het volgende:
Waarom geilen regisseurs altijd zo heftig op close-up shots....
je heeft kitty terugbangquote:Op maandag 17 januari 2022 09:46 schreef tiki het volgende:
[..]
Alsjeblief niet! Ben niet zo fan van rose (behalve het drankje). Die trui van Vera doet mij ook al pijn aan de ogen.
Sorry Mario
quote:Op maandag 17 januari 2022 09:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Kristof : Als het nu begint te regenen dan zitten jullie goed he
oh dus iedereen moest inleverenquote:Op maandag 17 januari 2022 09:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die moeten terug, komen gaten in dus slechte kwaliteit
En Leroy daarop : ik dan 101 minutenquote:Op maandag 17 januari 2022 09:55 schreef Blackprinces het volgende:
Hebben we het genoteerd dat hanne zei 100 min te blijven staan?
Ja. Nouuuu we zullen zienquote:Op maandag 17 januari 2022 09:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En Leroy daarop : ik dan 101 minuten
Waterquote:Op maandag 17 januari 2022 09:56 schreef mario390 het volgende:
komt sonst en vloessigkeit bij de spel
heruit uit de ding?
Ja, maar ze moeten hem dus met hun duim dichthouden.quote:Op maandag 17 januari 2022 09:56 schreef mario390 het volgende:
komt sonst en vloessigkeit bij de spel
heruit uit de ding?
BB harder dan ooitquote:Op maandag 17 januari 2022 09:57 schreef Rhosyn het volgende:
Wat een KAAUUTHEE opdracht. Dat water sijpelt hun arm in. En je arm wordt heel zwaar. En als je wisselt van arm krijg je water op je kop.![]()
En het is koud..heel koud buiten.
100 minuten kijken naar iemand die wel iets doet valt niet mee.quote:Op maandag 17 januari 2022 09:59 schreef bpi het volgende:
Nawel zal straks wel moe zijn na dit spel. Zo vermoeiend toch dit spel.
quote:Op maandag 17 januari 2022 09:59 schreef bpi het volgende:
Nawel zal straks wel moe zijn na dit spel. Zo vermoeiend toch dit spel.
Nadeel... Zwaardere armenquote:Op maandag 17 januari 2022 09:59 schreef Rhosyn het volgende:
Leroy heeft voordeel. Veel meer spieren in zijn arm.
Bij BB AUS won Angela, een vrouw die niet speciaal sportief was, maar wel heeeeel veel doorzettingsvermogen had.quote:Op maandag 17 januari 2022 10:00 schreef engine het volgende:
[..]
Nadeel... Zwaardere armen
Zie je veel bij expeditie robinson.. Vrouwen winnen dit soort proeven vaak.
Ja dat was echt een topperquote:Op maandag 17 januari 2022 10:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bij BB AUS won Angela, een vrouw die niet speciaal sportief was, maar wel heeeeel veel doorzettingsvermogen had.
Die verzuren eerder. Juist geen voordeel.quote:Op maandag 17 januari 2022 09:59 schreef Rhosyn het volgende:
Leroy heeft voordeel. Veel meer spieren in zijn arm.
Oh, ik dacht de verliezer vertrekken....quote:Op maandag 17 januari 2022 10:02 schreef Rhosyn het volgende:
Speculatie:
De winnaar krijgt de koffer. De verliezer mag boodschappen halen.
Moe nat en verkleumd kiest deze voor een warme trui en pantoffels.
Dat kan je nooit lang volhouden, zet net de stream aan en zie ze staan.quote:Op maandag 17 januari 2022 09:57 schreef Rhosyn het volgende:
Wat een KAAUUTHEE opdracht. Dat water sijpelt hun arm in. En je arm wordt heel zwaar. En als je wisselt van arm krijg je water op je kop.![]()
En het is koud..heel koud buiten.
Dat dacht ik ook eerst.quote:Op maandag 17 januari 2022 10:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, ik dacht de verliezer vertrekken....
Yep. Hij is denk ik op de vingers getikt dat hij te saai is. Hij moet meer TV maken.quote:Op maandag 17 januari 2022 10:06 schreef tiki het volgende:
Op het moment vind ik Peter maar een uitslovertje. Probeert een beetje 'leuk' te doen voor de kijkers lijkt het...
Die denk nu dat hij populair is omdat is gebleven.quote:Op maandag 17 januari 2022 10:06 schreef tiki het volgende:
Op het moment vind ik Peter maar een uitslovertje. Probeert een beetje 'leuk' te doen voor de kijkers lijkt het...
Ja. Dat voel je aankomen hè. Snel naar stream 1 dan.quote:Op maandag 17 januari 2022 10:10 schreef Li0nHeart het volgende:
SL op 2 ... zal wel een buzzer aankomen.
vrouwen pissen niet Sjoef, die moeten plassenquote:
Ff ophouden?? Ze hebben niet echt de leeftijd dat ze direct in hun broek zeiken..quote:
Dan heb je pech of je moet heel snel naar de wc rennenquote:
Oh ja sorry...quote:Op maandag 17 januari 2022 10:12 schreef just me het volgende:
[..]
vrouwen pissen niet Sjoef, die moeten plassen
Dat denk ik wel, tot nu toe gaat het gelijk op..quote:Op maandag 17 januari 2022 10:16 schreef Rhosyn het volgende:
Dus na 100 minuten gaan ze kijken wie er nog het meeste water heeft?
Nee, volgens mij willen ze 100 euro verdienen. Maar ze gingen elkaar overbieden met hoelang ze zouden blijven staan, dus volgens mij gaat het om wie het langste staat.quote:Op maandag 17 januari 2022 10:16 schreef Rhosyn het volgende:
Dus na 100 minuten gaan ze kijken wie er nog het meeste water heeft?
hoe dan?????quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |