SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [bewoner] Julio
BB / [Bewoner] Leroy
BB / [Bewoner] Hanne
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Ik wilde het net noemen. Nee niet meteen, dat duurt jaren, maar uiteindelijk wel ja. Maar bijna alle apneu-ers snurken als een gek, dus ben benieuwd.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Gaat Julio nu dood zonder z'n apneu apparaat?
[ afbeelding ]
Heeft hij een apneu apparaat?quote:Op zondag 16 januari 2022 22:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft het gekregen hoor. Staat naast zijn bed.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Heeft hij een apneu apparaat?
Dat wordt pittig, zonder dat ding. Ik heb een collega met zeer zware apneu. Doordat Philips een probleem heeft met die dingen, zit hij nu zonder.... dat moet echt niet lang duren
Hij heeft 'm bij zich ... ben benieuwd hoeveel lawaai dat maakt.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat wordt pittig, zonder dat ding. Ik heb een collega met zeer zware apneu. Doordat Philips een probleem heeft met die dingen, zit hij nu zonder.... dat moet echt niet lang duren
Dit. Als je zware apneu hebt, en je hebt daar geen medische hulp voor, heeft dat een enorme impact op je levensverwachting.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik wilde het net noemen. Nee niet meteen, dat duurt jaren, maar uiteindelijk wel ja. Maar bijna alle apneu-ers snurken als een gek, dus ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Hij kan toch ook nooit naar die knop rennen met dat apparaat?quote:Op zondag 16 januari 2022 22:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik wilde het net noemen. Nee niet meteen, dat duurt jaren, maar uiteindelijk wel ja. Maar bijna alle apneu-ers snurken als een gek, dus ben benieuwd.
Serieus?quote:Op zondag 16 januari 2022 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij heeft 'm bij zich ... ben benieuwd hoeveel lawaai dat maakt.
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dit. Als je zware apneu hebt, en je hebt daar geen medische hulp voor, heeft dat een enorme impact op je levensverwachting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het zou ook echt onverantwoord zijn om die niet te geven.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:10 schreef bpi het volgende:
[..]
Hij heeft het gekregen hoor. Staat naast zijn bed.
Julioquote:Op zondag 16 januari 2022 22:12 schreef 5thencounter het volgende:
Een apneu blower...? gezellig.. beter dan snurken![]()
Zie is die sukkel me zo'n ding daar?
Nou, probleem, het schuim in de apparaten liet los waardoor ze in feite schadelijker waren dan dat ze hielpen. Het ligt ook heel erg aan hoe hoog je AHI is (aantal ademstops van langer dan 10 seconden). Des te hoger, des te sneller schade ontstaat.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hij voelt zich in elk geval al thuisquote:Op zondag 16 januari 2022 22:12 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
mevrouw doet eerst even zijn nageltjes
ik will je erder antwort geven maar topic ging op slotquote:Op zondag 16 januari 2022 22:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
ik zou wel eens een kijkje willen nemen op zo'n castings dagquote:Op zondag 16 januari 2022 22:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Inmiddels hebben ze allemaal wel wat daar... prima casting
Hahaha, niet 1 nacht zonder herrie, afgelopen nacht waren het die kippen tot 02:30quote:Op zondag 16 januari 2022 22:13 schreef Kinga het volgende:
Zijn ze net van het gesnurk af van Kitty.. krijg je dat... en Salar ligt er boven.. die arme.
Klopt. Het "probleem" is zoals zovaak een kwestie van toleranties. Je gaat van 1 keer gebruik uiteraard niet dood. Zeker bij dat soort apparaten is het dan de vraag of een poos niet gebruiken tot je een nieuwe hebt, niet schadelijker is dan het wél gebruiken inclusief mankement.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou, probleem, het schuim in de apparaten liet los waardoor ze in feite schadelijker waren dan dat ze hielpen. Het ligt ook heel erg aan hoe hoog je AHI is (aantal ademstops van langer dan 10 seconden). Des te hoger, des te sneller schade ontstaat.
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dit. Als je zware apneu hebt, en je hebt daar geen medische hulp voor, heeft dat een enorme impact op je levensverwachting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb dus zware slaapapneu, overgehouden aan een zeldzame ziekte (Guillain-Barré Syndroom). Ik had een AHI van 45. Dus 45 ademstops per uur langer dan 10 seconden. (Wordt gemeten in het ziekenhuis bij een slaaponderzoek waarbij je eruit ziet als een suicide-bomber met alle draden en apparaten aan je). Mijn zuurstofniveau zakte daardoor naar 65% en daardoor loop je dus op den duur orgaanschade van op. Je loopt risico op hart- en vaatziekten etc. Sinds ik het apparaat gebruik is het terug naar 0. Ik zal nooit meer ook maar 5 minuten zonder slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, maar daarna doet ie het niet meer denk ik haha.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:12 schreef Flory het volgende:
[..]
Hij kan toch ook nooit naar die knop rennen met dat apparaat?
Zuurstofgebrek in de hersens veroorzaakt schade in en aan de hersens en uiteindelijk coma.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Best heftig .. mooi dat ze bestaan.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb dus zware slaapapneu, overgehouden aan een zeldzame ziekte (Guillain-Barré Syndroom). Ik had een AHI van 45. Dus 45 ademstops per uur langer dan 10 seconden. (Wordt gemeten in het ziekenhuis bij een slaaponderzoek waarbij je eruit ziet als een suicide-bomber met alle draden en apparaten aan je). Mijn zuurstofniveau zakte daardoor naar 65% en daardoor loop je dus op den duur orgaanschade van op. Je loopt risico op hart- en vaatziekten etc. Sinds ik het apparaat gebruik is het terug naar 0. Ik zal nooit meer ook maar 5 minuten zonder slapen.
Die van mij niet en de vorige die ik had ook nietquote:
Klinkt als mijn collega ja. Ik heb de metingen van zijn smartwatch wel eens gezien mét en zonder apneu-apparaat. Echt schokkend. Die zakte zonder apparaat soms ook tot 50% bloed-zuurstof.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb dus zware slaapapneu, overgehouden aan een zeldzame ziekte (Guillain-Barré Syndroom). Ik had een AHI van 45. Dus 45 ademstops per uur langer dan 10 seconden. (Wordt gemeten in het ziekenhuis bij een slaaponderzoek waarbij je eruit ziet als een suicide-bomber met alle draden en apparaten aan je). Mijn zuurstofniveau zakte daardoor naar 65% en daardoor loop je dus op den duur orgaanschade van op. Je loopt risico op hart- en vaatziekten etc. Sinds ik het apparaat gebruik is het terug naar 0. Ik zal nooit meer ook maar 5 minuten zonder slapen.
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:16 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jawel, maar daarna doet ie het niet meer denk ik haha.
Zolang hij goed op je gezicht aansluit ja. Maar als je een beetje woelt en het masker verschuift, dan maakt het echt flink geluid toch?quote:Op zondag 16 januari 2022 22:16 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is echt niet zo. Het is vergelijkbaar met een fietsband die zachtjes leegloopt.
Die jaren geleden beloofde F16 piloot,neergestort tijdens een stoere oefening boven de waddeneilanden... met 2 kunstbenen ?quote:Op zondag 16 januari 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou wel eens een kijkje willen nemen op zo'n castings dag
kijken wat er rond loopt
ik moet stilte hebben als ik slaapquote:Op zondag 16 januari 2022 22:16 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is echt niet zo. Het is vergelijkbaar met een fietsband die zachtjes leegloopt.
Michelquote:Op zondag 16 januari 2022 22:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die jaren geleden beloofde F16 piloot,neergestort tijdens een stoere oefening boven de waddeneilanden... met 2 kunstbenen ?
Same. Ik slaap met oordoppen.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik moet stilte hebben als ik slaap
wordt wakker van geluidjes
zou er helemaal knetter van worden
kan ook geen horloge om in bed
of een klok op de kamer
dat dusquote:Op zondag 16 januari 2022 22:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Same. Ik slaap met oordoppen.
Aangeleerd toen ik bij een raceteam werkte. Elke nacht slapen met meerdere mensen in een trailer. Altijd wel één die snurkt.
Als je eenmaal aan die stilte gewend bent, kun je niet meer zonder. En zelfs door die oordoppen heen hoor ik elk vreemd geluid.
Eén voordeel... als we ooit inbrekers hebben....
Whuzz: OHAI!
Inbreker:
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
die was een saai lijzig gesprek aan het voeren met hanne
Maar als je het eenmaal hebt gebruikt (het is echt even wennen) durf je echt niet meer zonder. Daarom vond ik het bijzonder, maar ik denk ergens dat hij zich schaamt en wacht tot het licht uit is. Maar hij gaat nu in slaap vallen.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Klopt. Het "probleem" is zoals zovaak een kwestie van toleranties. Je gaat van 1 keer gebruik uiteraard niet dood. Zeker bij dat soort apparaten is het dan de vraag of een poos niet gebruiken tot je een nieuwe hebt, niet schadelijker is dan het wél gebruiken inclusief mankement.
Maar goed, die dingen maken echt lawaai. Heb die van mijn collega wel eens gezien en ik schrok me kapot van de druk die die dingen produceren. Inclusief het lawaai, vooral als hij even niet lekker op je gezicht aansluit.
Ja. Het is echt wennen. Maar het is letterlijk en figuurlijk zo'n verademing. Ook voor mijn vrouw, die heeft nog nooit zo goed geslapen sinds ik dat ding heb (snurken).quote:Op zondag 16 januari 2022 22:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Best heftig .. mooi dat ze bestaan.
Wordt er vanzelf wakker van neem ik aan.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:22 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar als je het eenmaal hebt gebruikt (het is echt even wennen) durf je echt niet meer zonder. Daarom vond ik het bijzonder, maar ik denk ergens dat hij zich schaamt en wacht tot het licht uit is. Maar hij gaat nu in slaap vallen.
quote:
het is natuurlijk niet nieuw in een RLSquote:Op zondag 16 januari 2022 22:22 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar als je het eenmaal hebt gebruikt (het is echt even wennen) durf je echt niet meer zonder. Daarom vond ik het bijzonder, maar ik denk ergens dat hij zich schaamt en wacht tot het licht uit is. Maar hij gaat nu in slaap vallen.
Met een verkoudheid zijn die dingen geweldig! Ze blazen met 12 bar je neusgaten open! je kunt gewoon ademen tijdens verkoudheid met het masker op.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Klinkt als mijn collega ja. Ik heb de metingen van zijn smartwatch wel eens gezien mét en zonder apneu-apparaat. Echt schokkend. Die zakte zonder apparaat soms ook tot 50% bloed-zuurstof.
En ik maar klagen over slapen als je verkouden bent
Leroy: Ik heb dat toen gezien met die duizenden ballonnen.quote:
Dat is waar! Dat komt omdat de lucht dan ontsnapt, dat hoort ook niet overigens. Er staat een beste luchtdruk op hoor.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zolang hij goed op je gezicht aansluit ja. Maar als je een beetje woelt en het masker verschuift, dan maakt het echt flink geluid toch?
Ja, inderdaad. Echt indrukwekkend om zo'n ding in werking te zien.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Met een verkoudheid zijn die dingen geweldig! Ze blazen met 12 bar je neusgaten open! je kunt gewoon ademen tijdens verkoudheid met het masker op.
Als je man heel hard zou snurken, denk ik dat je dit geluid voor lief neemt.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik moet stilte hebben als ik slaap
wordt wakker van geluidjes
zou er helemaal knetter van worden
kan ook geen horloge om in bed
of een klok op de kamer
WAT een mindfuckquote:Op zondag 16 januari 2022 22:24 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Leroy: Ik heb dat toen gezien met die duizenden ballonnen.
Dimi: En ik heb geen nagels dus kon die ballonnen niet kapot maken.
Ik heb geen idee hoe erg hij het heeft natuurlijk. Hij heeft zo te zien dezelfde als ik. In ieder geval het masker.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wordt er vanzelf wakker van neem ik aan.
En anders issie morgen compleet gebroken.
nee valt meequote:Op zondag 16 januari 2022 22:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als je man heel hard zou snurken, denk ik dat je dit geluid voor lief neemt.
Nou zal ik je vertellen en dit is echt waar. Ik was bezig om me aan te melden voor Big Brother 2022. Ik was al aan het einde van de aanmeldprocedure. En toen bedacht ik me dat apparaat. Ik denk ja hoe ga ik dat doen dan. Daardoor ben ik afgehaakt.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is natuurlijk niet nieuw in een RLS
Jessie sliep er ook mee
dus wat dat aangaat
Wel sneu als hij er zich voor schaamt. Gewoon op doen. Full Darth Vader. Dimi... I AM YOUR FATHER.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe erg hij het heeft natuurlijk. Hij heeft zo te zien dezelfde als ik. In ieder geval het masker.
Het is overigens dan weer niet gebruikelijk dat je collega a. Slaapt op het werk en B. Dat zo vaak doet dat hij zijn apparaat meeneemtquote:Op zondag 16 januari 2022 22:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Echt indrukwekkend om zo'n ding in werking te zien.
Waar kan je zo'n apparaat kopen.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Met een verkoudheid zijn die dingen geweldig! Ze blazen met 12 bar je neusgaten open! je kunt gewoon ademen tijdens verkoudheid met het masker op.
echt??? zou je echt mee willen doen?quote:Op zondag 16 januari 2022 22:26 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou zal ik je vertellen en dit is echt waar. Ik was bezig om me aan te melden voor Big Brother 2022. Ik was al aan het einde van de aanmeldprocedure. En toen bedacht ik me dat apparaat. Ik denk ja hoe ga ik dat doen dan. Daardoor ben ik afgehaakt.
Ik wordt wakker als ik snurk.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee valt mee
als hij een keer snurkt krijgt hij een duw of een por
Hahaha, zo klink je wel als je ondertussen probeert te praten met dat ding op ja. Het blokkeert namelijk het ademen via je mond. Dat klinkt eng, is het niet.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wel sneu als hij er zich voor schaamt. Gewoon op doen. Full Darth Vader. Dimi... I AM YOUR FATHER.
ik praat wel eens in mijn slaapquote:Op zondag 16 januari 2022 22:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik wordt wakker als ik snurk.
1 snurk.
Whuzz: WTF WAS DAT... oh. Was ik zelf.
*draait om*
Oh ben je er zo een! En over 10 jaar komen onderzoekers erachter dat het niet de apneu, maar de vrouwen waren waardoor ze zo'n slaaptekort haddenquote:Op zondag 16 januari 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee valt mee
als hij een keer snurkt krijgt hij een duw of een por
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh ben je er zo een! En over 10 jaar komen onderzoekers erachter dat het niet de apneu, maar de vrouwen waren waardoor ze zo'n slaaptekort hadden
Ja, daarom zei ik het ook. Collega had een demonstratie van dat ding gegeven toen ik daar was op zijn verjaardag. Was echt "cool". (jammer dat hij het nodig heeft uiteraard)quote:Op zondag 16 januari 2022 22:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hahaha, zo klink je wel als je ondertussen probeert te praten met dat ding op ja. Het blokkeert namelijk het ademen via je mond. Dat klinkt eng, is het niet.
Ik heb geen idee, marktplaats? haha. Ik heb hem voorgeschreven gekregen door de longarts en dan wordt alles geregeld (en vergoed).quote:Op zondag 16 januari 2022 22:27 schreef tiki het volgende:
[..]
Waar kan je zo'n apparaat kopen.
Ik krijg altijd een enorm droge mond als ik verkouden ben.....dus misschien een goed alternatief voor neusdruppels?
Leroy voelt zich nog te wakker, veel indrukken.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. en iedereen ligt in bed. Op Leroy na geloof ik
greysbones: Ooooooooh Whuzzquote:Op zondag 16 januari 2022 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik praat wel eens in mijn slaap![]()
daar wordt ik meestal ook zelf wakker van
Ik stopte 99 keer per uur met ademen en nu nog geen 5xquote:Op zondag 16 januari 2022 22:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe erg hij het heeft natuurlijk. Hij heeft zo te zien dezelfde als ik. In ieder geval het masker.
Via Google vind je ze. Wel aan de volle prijs.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, marktplaats? haha. Ik heb hem voorgeschreven gekregen door de longarts en dan wordt alles geregeld (en vergoed).
Ja. Maar dat is echt een heel lang verhaal wat vast zit aan wat ik heb doorgemaakt met Guillain-Barré in 2016. Kort samengevat; Ik werkte letterlijk bij het bedrijf wat de techniek doet voor dit programma en binnen een week ging ik van gezond naar compleet verlamd. Heeft me een jaar revalidatie opgeleverd en ik ben nog steeds niet helemaal hersteld.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt??? zou je echt mee willen doen?
ik ook! haha of van mn geknarsquote:Op zondag 16 januari 2022 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik praat wel eens in mijn slaap![]()
daar wordt ik meestal ook zelf wakker van
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
greysbones: Ooooooooh Whuzz... huh? wat was dat? Oh, was ik zelf. *draait om*
ze zijn allemaal even grootquote:Op zondag 16 januari 2022 22:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimi wel slim het smalle bed uitkiezen om samen te gaan slapen.
Ja, lijkt mij ook. Via de specialist waarschijnlijk.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, marktplaats? haha. Ik heb hem voorgeschreven gekregen door de longarts en dan wordt alles geregeld (en vergoed).
Zo. Dat is nog eens het dubbele. Dan ken je dat enge gevoel als je in slaap viel voor je dat apparaat had als geen ander. Die dingen zijn een geschenk uit de hemel.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:30 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik stopte 99 keer per uur met ademen en nu nog geen 5x
echt? Zo ziet het er niet uit op camera. Maar zullen wel van die "fish eye" dingen zijn, waardoor alles vertekend is.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja. Maar dat is echt een heel lang verhaal wat vast zit aan wat ik heb doorgemaakt met Guillain-Barré in 2016. Kort samengevat; Ik werkte letterlijk bij het bedrijf wat de techniek doet voor dit programma en binnen een week ging ik van gezond naar compleet verlamd. Heeft me een jaar revalidatie opgeleverd en ik ben nog steeds niet helemaal hersteld.
Da's vrij zinloos inderdaad... komen weinig volzinnen uit.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:31 schreef Tourniquet het volgende:
Vera onderneemt maar geen nieuwe poging meer om nog even privé in de woonkamer te babbelen met Dimi, terwijl daar nu alle gelegenheid voor is.
oeehhhquote:
Wat ontzettend naar voor je. Ik wens je alle beterschap!quote:Op zondag 16 januari 2022 22:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja. Maar dat is echt een heel lang verhaal wat vast zit aan wat ik heb doorgemaakt met Guillain-Barré in 2016. Kort samengevat; Ik werkte letterlijk bij het bedrijf wat de techniek doet voor dit programma en binnen een week ging ik van gezond naar compleet verlamd. Heeft me een jaar revalidatie opgeleverd en ik ben nog steeds niet helemaal hersteld.
Ik heb geen idee wat ze kosten weet je dat? Ik weet wel dat ze niet goedkoop zijn. Alleen voor het vervangen van het klittenband van het masker (als je goed kijkt op stream 2 nu zie je dat ie daar aan hangt nu) kost al zo'n 200 euro.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:30 schreef bpi het volgende:
[..]
Via Google vind je ze. Wel aan de volle prijs.
Ik viel in slaap tijdens het douchen ik viel eigenlijk overal in slaap omdat je de remslaap nooit berijkt word je super moe en val je overal in slaapquote:Op zondag 16 januari 2022 22:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zo. Dat is nog eens het dubbele. Dan ken je dat enge gevoel als je in slaap viel voor je dat apparaat had als geen ander. Die dingen zijn een geschenk uit de hemel.
ik ben sws wel een kaakklemmer. maar nee geen zere kaken. heeft wel gevolgen gehad voor mn gebit...quote:Op zondag 16 januari 2022 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
oeehhh
dat vind ik echt een afschuwelijk geluid
heb je dan geen zere kaken?
juistquote:Op zondag 16 januari 2022 22:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kinderbedtijd? Gooi nog 'n paar keer die rode knop aan. Of leuker nog
doe dit maar de hele nacht, minimaal elk half uur 1x.
ik krijg al zere kaken als ik te lang op kauwgom kauwquote:Op zondag 16 januari 2022 22:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik ben sws wel een kaakklemmer. maar nee geen zere kaken. heeft wel gevolgen gehad voor mn gebit...
en ja het is een afschuwelijk geluid
Je hebt er verschillende prijzen in. Vanaf 500¤ beginnen ze.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:33 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ze kosten weet je dat? Ik weet wel dat ze niet goedkoop zijn. Alleen voor het vervangen van het klittenband van het masker (als je goed kijkt op stream 2 nu zie je dat ie daar aan hangt nu) kost al zo'n 200 euro.
sgoed ga wel wegquote:Op zondag 16 januari 2022 22:34 schreef greysbones het volgende:
Als ik Vera was had ik gezegd
tis goed
we zien wel als we uit het huis komen
voor nu slaap ik alleen
En zo een bitje? Helpt dat niet.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik ben sws wel een kaakklemmer. maar nee geen zere kaken. heeft wel gevolgen gehad voor mn gebit...
en ja het is een afschuwelijk geluid
Eigenlijk een klein beetje om de reden die Leroy vandaag aangaf. Ik begeef me altijd in mijn veilige bubbel en mijn 'episode' om het zo te noemen heeft mij enorm de drang en vechtlust gegeven om compleet het tegenovergestelde te doen. Ik ben totaal niet geschikt om in zo'n huis te zitten, want ik zeg wat ik denk, voor ik denk. Maar juist daarom lijkt het me geweldig. En tja, achteraf is het makkelijk kiezen als je ziet waar je tussen zou komen. Gezien wat er nu in zit was ik sowieso niet uitgekozen denk ik, maar kom maar op! haha.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
chips das echt heftig!
maar waarom dan mee willen doen?
en als je nu de bewoners ziet denk je er dan nog net zo over?
Het lijkt erop dat hij zo zonder dat ding in slaap sukkelt.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:35 schreef JDB94 het volgende:
Hij heeft dat apparaat niet eens aan? lol
Dankjewel! Gaat goed hoor, maar het is wel pittig geweest idd.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:33 schreef tiki het volgende:
[..]
Wat ontzettend naar voor je. Ik wens je alle beterschap!
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Eigenlijk een klein beetje om de reden die Leroy vandaag aangaf. Ik begeef me altijd in mijn veilige bubbel en mijn 'episode' om het zo te noemen heeft mij enorm de drang en vechtlust gegeven om compleet het tegenovergestelde te doen. Ik ben totaal niet geschikt om in zo'n huis te zitten, want ik zeg wat ik denk, voor ik denk. Maar juist daarom lijkt het me geweldig. En tja, achteraf is het makkelijk kiezen als je ziet waar je tussen zou komen. Gezien wat er nu in zit was ik sowieso niet uitgekozen denk ik, maar kom maar op! haha.
Ik had dat vaak tijdens het autorijden van het werk af. Dat maakt het zo gevaarlijk.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:35 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik viel in slaap tijdens het douchen ik viel eigenlijk overal in slaap omdat je de remslaap nooit berijkt word je super moe en val je overal in slaap
heb een harde gehad. verschrikkelijk!quote:
Haha, dat gaat hem niet worden nee. Die dingen zijn erg duur en voor een verkoudheid ga je dat niet van de verzekering vergoed krijgenquote:Op zondag 16 januari 2022 22:37 schreef suzi1 het volgende:
voor neusverkoudheid moet je echt niet zo'n app. aanschaffen hoor. daarbij zijn ze idd ontzettend duur
het leven duurt maar evenquote:Op zondag 16 januari 2022 22:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hey weet je. Ik ben er nog heDat is een van de dingen die ik daarvan heb geleerd.
Heb terug geluisterd maar is achtergrond geluid van anderen.quote:
ja hallo jij ging schoenen kopenquote:Op zondag 16 januari 2022 22:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben even relax een paar schoenen/boots aan het bestellen en kom hier terug en het pit al. Was het kinderbedtijd?
Het lijkt mij ook wel vrij zware munitie voor een relatief lichte kwaal, maar neusdruppels is vanwege het verslavende en schadelijke effect ook niet alles.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:37 schreef suzi1 het volgende:
voor neusverkoudheid moet je echt niet zo'n app. aanschaffen hoor. daarbij zijn ze idd ontzettend duur
Waarom denk je dat ik al 20 jaar op een forum zit waar je eerst op 'invoeren' moet klikken voor het naar buiten komtquote:
Klaar voor vandaag!quote:
weet je hoe vaak ik iets tik en dan vervolgens wisquote:Op zondag 16 januari 2022 22:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik al 20 jaar op een forum zit waar je eerst op 'invoeren' moet klikken voor het naar buiten komt
Ja duhhhquote:Op zondag 16 januari 2022 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja hallo jij ging schoenen kopen
iedereen teleurgesteld en ze zeiden
dan gaan we wel naar bed
sonst had dat toch al jemand gemerktquote:Op zondag 16 januari 2022 22:39 schreef engine het volgende:
[..]
Heb terug geluisterd maar is achtergrond geluid van anderen.
Dat geloof ik graag. Ik hoop voor je dat je weer helemaal hersteld.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dankjewel! Gaat goed hoor, maar het is wel pittig geweest idd.
En dat, was de allerbelangrijkste les. Het klinkt heel raar (maar bijna iedere GBS-patient zegt dit), ik had het niet willen missen.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
het leven duurt maar even
geniet zolang je kan![]()
![]()
Mss een zuurstofapparaat met een dun slangetje proberen?quote:Op zondag 16 januari 2022 22:39 schreef tiki het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook wel vrij zware munitie voor een relatief lichte kwaal, maar neusdruppels is vanwege het verslavende en schadelijke effect ook niet alles.
En zoutoplossingen, stomen en dat soort dingen helpt bij mij niet goed genoeg helaas.
Niet vaak genoeg?quote:Op zondag 16 januari 2022 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet je hoe vaak ik iets tik en dan vervolgens wis![]()
![]()
Altijd fijn als iemand trots op je isquote:
je moet ook altijd in eenzelfde houding liggen. tis maar net wat je er voorover hebt. dat is wat ik dacht iig.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:39 schreef tiki het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook wel vrij zware munitie voor een relatief lichte kwaal, maar neusdruppels is vanwege het verslavende en schadelijke effect ook niet alles.
En zoutoplossingen, stomen en dat soort dingen helpt bij mij niet goed genoeg helaas.
Thanks! GBS-survivors worden heel vaak 'warriors' genoemd. En dat word je echt vanzelf in zo'n situatie. Ik ben er zoveel positiever door geworden. Het doormaken is niet leuk, maar wat het met je doet (althans voor mij dan) is het het wel waard geweest.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Heftig verhaal trouwens Booster. Respect hoe je er mee omgaat verder
zegquote:Op zondag 16 januari 2022 22:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Niet vaak genoeg?
Sorry. Te makkelijk. Moest hem maken
Nee? vertelquote:Op zondag 16 januari 2022 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet je hoe vaak ik iets tik en dan vervolgens wis![]()
![]()
Doe ik!quote:
Trots zijn op jezelfquote:Op zondag 16 januari 2022 22:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Altijd fijn als iemand trots op je is
Ga ik doen. In 1 houding liggen is ook niks voor mij.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je moet ook altijd in eenzelfde houding liggen. tis maar net wat je er voorover hebt. dat is wat ik dacht iig.
want even omdraaien ligt er niet bij hoor.
al heb je ook simpelere dam die ik ken natuurlijk.
beter laat je je inlichten bij eoa arts
Ik kijk hier graag naarquote:
mocht ik ook niet van jouquote:Op zondag 16 januari 2022 22:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Doe ik!
Maar dit was open doel! Dan mag het toggg
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:41 schreef Whuzz het volgende:
Dimi is van zijn rambo-troon gestoten. Leroy zit er nu op.
Dat was meerdere op rij. Dat mag niet van Benny! Ofzo.quote:
die is er lekker toch nietquote:Op zondag 16 januari 2022 22:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat was meerdere op rij. Dat mag niet van Benny! Ofzo.
Ik begin aardig offtopic te gaan nu dus excuus, maar inderdaad. Het erge was ik zat op de bank en je hoofd zegt gewoon dat je kunt opstaan, maar je benen (en de rest) luistert niet. Het gaat geleidelijk, dat is zo gemeen aan deze ziekte (het is eigenlijk een syndroom, geen ziekte). Bij mij duurde het een week voor ik het dieptepunt bereikte, maar er zijn dus gevallen waarin mensen 's nachts naar bed gingen en 's ochtends wakker werden op mijn dieptepunt. Dat lijkt mij nog veel en veel erger, je hebt niet de tijd om te 'wennen' aan wat er gebeurt. Wil niemand bang maken overigens, de ziekte is extreem zeldzaam (1 op de 100.000 mensen per jaar).quote:Op zondag 16 januari 2022 22:40 schreef tiki het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Ik hoop voor je dat je weer helemaal hersteld.
Het lijkt mij doodeng om helemaal verlamd te zijn....
Boksquote:Op zondag 16 januari 2022 22:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Thanks! GBS-survivors worden heel vaak 'warriors' genoemd. En dat word je echt vanzelf in zo'n situatie. Ik ben er zoveel positiever door geworden. Het doormaken is niet leuk, maar wat het met je doet (althans voor mij dan) is het het wel waard geweest.
Beter spijt van wat je hebt gedaan dan spijt van wat je niet hebt gedaan. Is mijn motto in die categorie haha.quote:
Keep it up B00STER! Fijn te horen dat je op de goede weg bent in elk geval!quote:Op zondag 16 januari 2022 22:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik begin aardig offtopic te gaan nu dus excuus, maar inderdaad. Het erge was ik zat op de bank en je hoofd zegt gewoon dat je kunt opstaan, maar je benen (en de rest) luistert niet. Het gaat geleidelijk, dat is zo gemeen aan deze ziekte (het is eigenlijk een syndroom, geen ziekte). Bij mij duurde het een week voor ik het dieptepunt bereikte, maar er zijn dus gevallen waarin mensen 's nachts naar bed gingen en 's ochtends wakker werden op mijn dieptepunt. Dat lijkt mij nog veel en veel erger, je hebt niet de tijd om te 'wennen' aan wat er gebeurt. Wil niemand bang maken overigens, de ziekte is extreem zeldzaam (1 op de 100.000 mensen per jaar).
Heftig zeg, je klinkt hier zo positief altijd en zo ben je denk ik ookquote:Op zondag 16 januari 2022 22:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hey weet je. Ik ben er nog heDat is een van de dingen die ik daarvan heb geleerd.
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:44 schreef mario390 het volgende:
man man alles ligt
en die gaat hardcore
sporten
daar is een uitdrukking vanquote:Op zondag 16 januari 2022 22:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Beter spijt van wat je hebt gedaan dan spijt van wat je niet hebt gedaan. Is mijn motto in die categorie haha.
😮quote:Op zondag 16 januari 2022 22:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik begin aardig offtopic te gaan nu dus excuus, maar inderdaad. Het erge was ik zat op de bank en je hoofd zegt gewoon dat je kunt opstaan, maar je benen (en de rest) luistert niet. Het gaat geleidelijk, dat is zo gemeen aan deze ziekte (het is eigenlijk een syndroom, geen ziekte). Bij mij duurde het een week voor ik het dieptepunt bereikte, maar er zijn dus gevallen waarin mensen 's nachts naar bed gingen en 's ochtends wakker werden op mijn dieptepunt. Dat lijkt mij nog veel en veel erger, je hebt niet de tijd om te 'wennen' aan wat er gebeurt. Wil niemand bang maken overigens, de ziekte is extreem zeldzaam (1 op de 100.000 mensen per jaar).
Ik zie dit liever dan die roddelende wijven in de groene kamerquote:Op zondag 16 januari 2022 22:44 schreef mario390 het volgende:
man man alles ligt
en die gaat hardcore
sporten
Carpe Diem is denk ik een goed passende? Pluk de dag en niet teveel zorgen maken over wat de impact zal zijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar is een uitdrukking van
kom er nu even niet op
Ik ben er als een beter mens uitgekomen vind ik zelf, in zoveel opzichten, dus het is all good!quote:Op zondag 16 januari 2022 22:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Keep it up B00STER! Fijn te horen dat je op de goede weg bent in elk geval!
Ik ben ook een heel blij ventje hoor haha.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:46 schreef Flory het volgende:
[..]
Heftig zeg, je klinkt hier zo positief altijd en zo ben je denk ik ook
Volgens mij heb je 'm gewoon weer verwijderd.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar is een uitdrukking van
kom er nu even niet op
Booster is een blij eiquote:Op zondag 16 januari 2022 22:48 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben ook een heel blij ventje hoor haha.
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:48 schreef B00STER het volgende:
[..]
Volgens mij heb je 'm gewoon weer verwijderd.
@mario390quote:Op zondag 16 januari 2022 22:48 schreef Whuzz het volgende:
Grees en Leroy lekker low-level babbelen. Gaat nergens over. Maar je moet wat voor je gaat neuken.
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:49 schreef Whuzz het volgende:
Kan er overigens niets aan doen... maar bij Leroy kan ik niet anders:
Ik val weer eens zomaar binnen maar respect dat je dit allemaal hebt gepost (geen idee hoevaak je je post verwijderd en opnieuw geschreven hebt)quote:Op zondag 16 januari 2022 22:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
In de Lidl?quote:Op zondag 16 januari 2022 22:51 schreef freaky40 het volgende:
Leroy denkt dat hij weer in LLDL zit...
Toch jammer dat je jaren later hoort dat het filmpje eigenlijk nep is, maar jaren van genotenquote:Op zondag 16 januari 2022 22:49 schreef Whuzz het volgende:
Kan er overigens niets aan doen... maar bij Leroy kan ik niet anders:
Ja, is een "re-enactment", omdat ze het niet capten toen het echt gebeurde. Voor zover ik begreep. Maar blijft iconisch.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:53 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Toch jammer dat je jaren later hoort dat het filmpje eigenlijk nep is, maar jaren van genoten
Dankjewel. Geen één keer! Ik heb het hele verhaal wel ooit uitgeschreven omdat ik merk dat het met de jaren vervaagt (vooral de details) en ik het gewoon niet wil vergeten. Mijn idee was om het ooit als gratis E-book uit te geven, omdat toen ik het doormaakte ik heel veel had aan de verhalen van anderen die het hadden doorgemaakt. Maar het is nog niet af, de revalidatieperiode moet er nog in. Dus ik moet er echt weer eens aan beginnen.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ik val weer eens zomaar binnen maar respect dat je dit allemaal hebt gepost (geen idee hoevaak je je post verwijderd en opnieuw geschreven hebt)De mens achter de user
![]()
Darth Vader in da house!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Darth Vader in da house!
Use your anger.... Let it consume you.Het is goed vriend, ik kan alle soorten humor hebben geen zorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het is goed vriend, ik kan alle soorten humor hebben geen zorgen
Je kunt beter Zweeds lullen, dan onzin uitkramen.quote:
Weet je welquote:Op zondag 16 januari 2022 22:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind Leroy(Zo heet hij toch die nu met Grace aan het babbelen is) wel een Relaxe gast.
Die laatste vraag kun je op twee manieren interpreteren haha!quote:Op zondag 16 januari 2022 22:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je kunt beter Zweeds lullen, dan onzin uitkramen.
Al over Kitty heen?
Ik ook wel. Gaan het wel goed met elkaar vinden denk ik.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:57 schreef suzi1 het volgende:
ik zie na een drankje grace en leroy wel bubbelen tegen elkaar
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Die laatste vraag kun je op twee manieren interpreteren haha!
Ah. Denk al. Snap er geen fuck van. Maar ik had het verkeerde gereedschapje.quote:
Je krijgt er gratis die gehaktballen bijquote:
Oww, coolquote:Op zondag 16 januari 2022 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
In Zweden hebben ze ongecensureerde BB
Alles mag en kan in Zweden. Top land.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je krijgt er gratis die gehaktballen bij
"Noorwegen has joined the chatquote:Op zondag 16 januari 2022 22:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alles mag en kan in Zweden. Top land.
yep, heb paar keer gekekenquote:Op zondag 16 januari 2022 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijken heeft niks met hoe een persoon is te maken.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:50 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd niet, vind die gast 3x niks
Hij heeft ook nooit beweerd dat te zijn tochquote:Op zondag 16 januari 2022 23:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar Mario toch. Heb het even vertaald, maar wat je daar zegt, kan natuurlijk niet. Dat zegt een volwassen man niet.
ja zijn beelden in scanmanquote:Op zondag 16 januari 2022 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dimi wil niet lepelenquote:Op zondag 16 januari 2022 23:04 schreef odie22 het volgende:
wat een drama, een slapende man en een saaie conversatie op de andere, ik wil veraaaaaaaaaaaaaaa
neem niet alles serieus hoorquote:Op zondag 16 januari 2022 23:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar Mario toch. Heb het even vertaald, maar wat je daar zegt, kan natuurlijk niet. Dat zegt een volwassen man niet.
Ja maar dan in de RLS Topicreeks: SCANMAN!!! TIETUH!!! #1quote:Op zondag 16 januari 2022 23:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja zijn beelden in scanman
maar nu laatste jaren zijn de
daar ook niet naakt
Dochter van Nicolette van Dam ookquote:
dat is dr oude topicquote:Op zondag 16 januari 2022 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dan in de RLS Topicreeks: SCANMAN!!! TIETUH!!! #1
Doet mijn vriendin ook met mij. Werkt goed!quote:Op zondag 16 januari 2022 23:08 schreef MMXMMX het volgende:
Dat doe ik met de hond ook als ze een plasje heeft gedaan krijgt ze een koekje
Geef pootquote:Op zondag 16 januari 2022 23:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Doet mijn vriendin ook met mij. Werkt goed!
Ze laat jou ook uit ?quote:Op zondag 16 januari 2022 23:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Doet mijn vriendin ook met mij. Werkt goed!
Eerst schoenen en nu een filmquote:Op zondag 16 januari 2022 23:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga lekker een film kijken. Slaap lekker straks allemaal
welke deel 4 van utopia?quote:Op zondag 16 januari 2022 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
deel 4 is het laatste deel en staat nog open
Offtopic:quote:Op zondag 16 januari 2022 22:55 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dankjewel. Geen één keer! Ik heb het hele verhaal wel ooit uitgeschreven omdat ik merk dat het met de jaren vervaagt (vooral de details) en ik het gewoon niet wil vergeten. Mijn idee was om het ooit als gratis E-book uit te geven, omdat toen ik het doormaakte ik heel veel had aan de verhalen van anderen die het hadden doorgemaakt. Maar het is nog niet af, de revalidatieperiode moet er nog in. Dus ik moet er echt weer eens aan beginnen.
Ik heb een dekbed maar ik zal me gedragenquote:Op zondag 16 januari 2022 23:12 schreef Whuzz het volgende:
Bedtijd. Truste COS! Handjes boven de dekens!
Damn!!! En ik snap je wel een beetje. Ik heb een tijdje een relatie gehad met iemand die regelmatig gebruik van een rolstoel moet maken.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Offtopic:
Ik mag door Long-Covid (besmetting covid 19 maart 2020, dus al 22mnd)
Sinds juli 2021 gebruik maken van een rolstoel omdat ik niet langer en niet meer dan 30 meter kan lopen
In het begin en soms nog steeds vervloekte ik dat ding, ik vond het eng, ik vond het ongemakkelijk, maar tegelijkertijd was en is het ook mijn enige middel om de deur uit te kunnen.
Maar doordat ik er nu zelf hopelijk tijdelijk gebruik van maak bekijk ik ook mensen met aandoeningen anders, niet anders onrespectvol was of iets dergelijks, maar tis toch anders als je zelf van een rolstoel afhankelijk ben. En tegelijkertijd wil de medemens hoe goed ze het het ook bedoelen, gelijk alle taken van je afnemen, je zit in een rolstoel dus je zal dat en dat ook wel niet kunnen...
En die overdreven aardigheid, mensen die nu tegen je praten die anders geen stom woord tegen je uitbrengen
Vanmiddag nog bij de booster prik
Ik moest me arm uit me mouw halen nou dat lukt nog prima, ze zet de prik, ik doe me arm terug in de mouw, gaat ze echt goed bedoeld me hele trui rechtdoen rond me middel
Kortom ik ben echt heel anders gaan kijken naar invalide of minder valide mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |