Gek man. Hij lijkt net een mens.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:17 schreef WethouderHekking het volgende:
Wat een wanstaltig figuur ook die Ali B. Bij de Wereld draait door de barmhartige gevoelige jongen uit hangen. En maar janken.....
Wie pist de Mol?quote:Op zondag 16 januari 2022 20:29 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Gooische sletjes zijn echt makkelijk
StukTV neukt je zusje kapot
Kloppende lul voor Nederland
All you need is is a hard cock
wahwahwah lekker makkelijk weer![]()
Wat een beerput wordt er toch opengetrokken man. Wat is dit nou weer!!!!!!!!!!quote:Op zondag 16 januari 2022 21:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
We kijken even naar het 'beste advies wat je kunt geven' van Anouk;
[ twitter ]
Tuurlijk is geen mens perfect, maar dan moet je niet doen alsof.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gek man. Hij lijkt net een mens.²
quote:
Wilfred Genee van VI.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Who the hell is that? (Bocaj, weet van toeters noch bellen...)
Dit is dan weer hoe fake news rolt. Ik ben geen fan van Anouk, maar ze is hier sarcastisch. Dat krijg je als je een klein fragment knipt uit een show van een uur.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ twitter ]
Niet echt verrassend. Die knuppel is als knuffelbeer door de establishment omhoog gekickt om het beeld van waar hij vandaan komt iets op te vrolijken - destijds ook om de PVV wind uit de zeilen te nemen en wist toen dat truukje niet meer nodig was heel slim op die golf van bekendheid en faam te blijven staan en heeft zich gaandeweg weten te positioneren. Kwestie van tijd alvorens hij van dat sokkeltje zou kûkelen.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:17 schreef WethouderHekking het volgende:
Wat een wanstaltig figuur ook die Ali B. Bij de Wereld draait door de barmhartige gevoelige jongen uit hangen. En maar janken..........
Maar ondertussen alles doen wat god en allah misschien ook wel verboden hebben.
Kijk ik nooit naar.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
[..]
Wilfred Genee van VI.
Niet meegekregen?
Sarcastisch? Volgens mij niet hoor.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:23 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dit is dan weer hoe fake news rolt. Ik ben geen fan van Anouk, maar ze is hier sarcastisch. Dat krijg je als je een klein fragment knipt uit een show van een uur.
Dat is perceptiemanagement. Als je op die manier naar de beste man kijkt zit een deel van de fout bij jezelf. Ik neem aan dat je geen 13 bent.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:22 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Tuurlijk is geen mens perfect, maar dan moet je niet doen alsof.
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
[..]
Wilfred Genee van VI.
Niet meegekregen?
Kijk het niet live... soms de leuke stukjes op de yt site...quote:
Wilfred Genee. Neukt huurders als pandjesbaas, smeerlap eerste klas.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Who the hell is that? (Bocaj, weet van toeters noch bellen...)
Ja blijft allemaal erg lastig in te schatten. Ik kan het me ook haast niet voorstellen, maar absoluut onmogelijk zal het wel niet zijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:26 schreef BeriBeri het volgende:
Ook Wendy heeft al die jaren niks waargenomen, en wist van niks
Erg geloofwaardig
Wel keurig opgevoed op gebied van vrouwelijke hygiëne.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:26 schreef damsco het volgende:
[..]
Wilfred Genee. Neukt huurders als pandjesbaas, smeerlap eerste klas.
quote:
Genee is getrouwd maar is vaker vreemdgegaan. Hij neemt dates mee naar een Van der Valk hotel.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Kijk het niet live... soms de leuke stukjes op de yt site...
Dus Genee ook zo'n iemand?
Wauw... niet geweten...quote:Op zondag 16 januari 2022 21:26 schreef damsco het volgende:
[..]
Wel eerlijk...quote:Op zondag 16 januari 2022 21:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ twitter ]
Ali B is een sukkel, maar zoals jij het stelt is het ook weer niet. Hij is wel degelijk een prima producer en er zijn genoeg mensen onder de indruk van zijn theater shows, al heb ik die zelf niet gezien. Maar inderdaad, niemand is ze lief als dat ze op tv zijn en als de aantijgingen waar zijn, hoop ik dat hij flink gestraft wordt.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:23 schreef KNAK het volgende:
[..]
Niet echt verrassend. Die knuppel is als knuffelbeer door de establishment omhoog gekickt om het beeld van waar hij vandaan komt iets op te vrolijken - destijds ook om de PVV wind uit de zeilen te nemen en wist toen dat truukje niet meer nodig was heel slim op die golf van bekendheid en faam te blijven staan en heeft zich gaandeweg weten te positioneren. Kwestie van tijd alvorens hij van dat sokkeltje zou kûkelen.
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
[..]
Genee is getrouwd maar is vaker vreemdgegaan. Hij neemt dates mee naar een Van der Valk hotel.
Wilfred houd van kale kutjes dus heeft een ladyshave bij zich voor het geval zijn neukertje een behaarde poes heeft.
Niet 100% bewezen, maar volgens Dennis Schouten van Roddelpraat is het zo.
Kijk anders de hele aflevering.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Sarcastisch? Volgens mij niet hoor.
Realistisch zou ik zeggen.
Op het einde zegt ze toch dat je met het motto "blijf bij jezelf" niet heel ver komt.
Ja sorry last van een lange zondag.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, ja nóg flauwer dan die van jou
Het kan ook anderson:
'Spruitjes inslikken', morgen bij BNN
Ja, dat is de grap eigenlijk.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hij hoefde er misschien niet eens voor te bukken....
Ik krijg nu toch wel een heel ander beeld voor ogen bij het begrip “volle Maan”…🤔quote:Op zondag 16 januari 2022 20:54 schreef Sunri5e het volgende:
Maan is dus ook door flink veel BN’ers vol geblaft met zaad. Ik dacht eerst dat het alleen om Marco B ging. Maar blijkbaar ook door Jantje Smit en Ali B.
Drie kwartier naar Anouk kijken?quote:
Begrijp ik, maar ja jij zegt zo stellig dat het geen sarcasme is, door een heel kort filmpje te kijken. Beetje kort door de bocht en zo gaat fake news erg snel.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Drie kwartier naar Anouk kijken?
Nee dank je.
Maar waarom zegt ze dat op het einde dan?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar ja jij zegt zo stellig dat het geen sarcasme is, door een heel kort filmpje te kijken. Beetje kort door de bocht en zo gaat fake news erg snel.
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:31 schreef Maron het volgende:
[..]
Ik krijg nu toch wel een heel ander beeld voor ogen bij het begrip “volle Maan”…🤔
Ik vind hem een gluiperd. De man gaat echt over lijken. Maar zijn deze geruchten gefundeerd?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:26 schreef damsco het volgende:
[..]
Wie is er niet jong geweest?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Was er dan helemaal niemand bekend met dat Ali B vroeger drugs gebruikte, drugs verhandelde, aan gokken verslaafd was en weleens wat weghaalde?
Ik denk ook dat ik bij "maansikkel" vanaf nu ook steeds "Maansnikkel" lees.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:31 schreef Maron het volgende:
[..]
Ik krijg nu toch wel een heel ander beeld voor ogen bij het begrip “volle Maan”…🤔
Het is een knipoog naar de afsluiting van het programma, waar iedereen altijd zegt bij jezelf te blijven en hard te werken. Als je het hele programma had gezien gaat het juist om hard werken en je eigen weg inslaan.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar waarom zegt ze dat op het einde dan?
Leg dan uit waarom het sarcasme is.
Ja dat deed ik vroeger ook. Behalve gokken.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Was er dan helemaal niemand bekend met dat Ali B vroeger drugs gebruikte, drugs verhandelde, aan gokken verslaafd was en weleens wat weghaalde?
Ja ik had ook al een flauw paintje gemaakt over hem als coach in deze situatie, maar mijn vorige paint leverde hier gezeik op!quote:
Moet dat misschien toch eens gaan bekijken dan...quote:
BOOSquote:Op zondag 16 januari 2022 21:33 schreef polderturk het volgende:
Heeft Tim Hoffman hier een programma over gemaakt? Wanneer wordt dit uitgezonden?
Ja dat heeft hem een retourtje Marokko opgeleverd waar die ongein bij hem er uit geslagen zou zijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja dat filmpje waarin hij Waylon zo loopt uit te kafferen ook.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja dat deed ik vroeger ook. Behalve gokken.
Een mens kan veranderen.
Probleem is dat Ali nep is. Die kerel heeft nog steeds kapsones .
OH MY GODquote:Op zondag 16 januari 2022 21:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
BOOS
Is aankomende donderdag online te bekijken op youtube.
Over smaak valt niet te twisten, mensen houden al sinds het begin van tv van weekend entertainment. Vroeger moest je onthouden wat er op een lopende band lag, nu heb je heel wat meer zenders en die mikken allemaal op die entertainment kijker.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:36 schreef Hexagon het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom dat The Voice zo'n succes is eigenlijk. Waarom kijkt men nog altijd naar de zoveelste talentenjacht met gelukszoekers met de houdbaarheid van een zak voorgesneden groente?
je zou toch wel wat meer ballen, verstand én verantwoordelijkheid mogen verwachten bij het sterkere geslacht.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er is 1 gemene deler hier in de zaak van 3 mannen. vrouwtje Maan.²
Ik denk dat vooral gezinnen er heen kijken.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:36 schreef Hexagon het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom dat The Voice zo'n succes is eigenlijk. Waarom kijkt men nog altijd naar de zoveelste talentenjacht met gelukszoekers met de houdbaarheid van een zak voorgesneden groente?
Meh, dat zal wel meevallen. Ik denk dat veel mensen echt wel begrijpen dat die ook gewoon de dupe zijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:40 schreef Werkman het volgende:
Hardstikke sneu nadeel is natuurlijk ook dat iedereen die naar eer en geweten aan dat programma heeft meegewerkt, camera, montage, visagie, pleeschrobber, Noem maar op, er allemaal nu ook op aangekeken worden tot de onderste steen boven is.
Dat vind ik ook extra zwartgallig.
Je zal maar onschuldig zijn en daar gewoon je brood verdient hebben.
Dat zeg ik, Maan in deze.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:40 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
je zou toch wel wat meer ballen, verstand én verantwoordelijkheid mogen verwachten bij het sterkere geslacht.
Ja wij hebben het wel eens opgezet, maar ieder seizoen weer haken we af na een x aantal onbegrijpelijke keuzes van coaches waarbij een super getalenteerde ouwe rot in het vak weggestuurd wordt en een onzeker lief uitziend meisje met een piepstemmetje alsnog mag blijven.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral gezinnen er heen kijken.
Kinderen en tieners. En de vader moet maar even door de zure appel heen bijten en moet maar wachten tot ze naar bed gaan zodat hij kan overschakelen naar het sportkanaal.
Kijk uit, want als je nu #Metoo gaat aanhalen, gaan veel schreeuwers nu ineens zeggen dat het eerst maar bewezen moet worden en dat vrouwen daar vaak schuld aan hebben of liegen.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:40 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
je zou toch wel wat meer ballen, verstand én verantwoordelijkheid mogen verwachten bij het sterkere geslacht.
Maar nee het is de schuld van de ander, het is de schuld van de vrouw.
Ja, waarom niet?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
Gaat de orgie in de Ziggo dome nog wel door dan?
www.maanindeziggodome.nl
Ja, maar zo kun je alles goed praten .quote:
Sarcasme, gok ik!quote:Op zondag 16 januari 2022 21:43 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja, maar zo kun je alles goed praten .
Omdat je jong bent kan alles maar. Straks moeten we nog begrip hebben voor gastjes van 14 die met met messen lopen te zwaaien.
Vriend, als je één ding altijd goed moet onthouden,quote:Op zondag 16 januari 2022 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, dat zal wel meevallen. Ik denk dat veel mensen echt wel begrijpen dat die ook gewoon de dupe zijn.
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:43 schreef Werkman het volgende:
[..]
Vriend, als je één ding altijd goed moet onthouden,
De grote massa is dom.
Is dit niet een klein beetje overdreven?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dat zeker niet.
Het gaat om een over het paard getild grietje wat alles maar naar zich toe gegooid heeft gekregen.
Al na een paar tellen draaide die stoel, terwijl het bepaald niet zo'n zangtalent is.
Waarheid als een huis.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:43 schreef Werkman het volgende:
[..]
De grote massa is dom.
Ja zo gaat dat.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja wij hebben het wel eens opgezet, maar ieder seizoen weer haken we af na een x aantal onbegrijpelijke keuzes van coaches waarbij een super getalenteerde ouwe rot in het vak weggestuurd wordt en een onzeker lief uitziend meisje met een piepstemmetje alsnog mag blijven.
Sorry, ik zie alleen nog maar Steve-O.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:45 schreef Bocaj het volgende:
Anouk mét haar is mooier...
[ afbeelding ]
In mijn ervaring zijn het vooral de dames die er verzot op zijn. Die van mij ook.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:36 schreef Hexagon het volgende:
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Sorry, ik zie alleen nog maar Steve-O.
Yup, maar we kijken soms ook wat op Ziggo (niet ECHT veel te zien) en we hebben een keer Netflix en Amazon Prime geprobeerd.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja zo gaat dat.
Gelukkig hebben we youtube.
Als je dit in het Corona-topic zegt krijg je een note.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:43 schreef Werkman het volgende:
[..]
De grote massa is dom.
Toevallig vandaag nog aan gedacht, maar tegen de tijd dat die klaar is is het niet actueel meer.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:44 schreef ToT het volgende:
Ga je nog een paintje maken van FOK!kers in The Voice?
Niet te kritisch zijn!quote:Op zondag 16 januari 2022 21:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als je dit in het Corona-topic zegt krijg je een note.
Nou en? Die notes stellen geen zak voor.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als je dit in het Corona-topic zegt krijg je een note.
Valt totaal niet op hoe jij deze man en zijn geloof ten koste van alles loopt te verdedigen, maar succes ermee!quote:Op zondag 16 januari 2022 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gek man. Hij lijkt net een mens.²
Die ziggo dome raakt niet vol als er geen kaarten weggeven worden via zogenaamde 'prijsvragen' of postcodeloterij-acties.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:44 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Is dit niet een klein beetje overdreven?
Er zijn wel meer die hun idolen hypergevoelig zitten te verdedigen.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:50 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Valt totaal niet op hoe jij deze man en zijn geloof ten koste van alles loopt te verdedigen, maar succes ermee!
We leven in een gekke wereld. Het per se nodig hebben om het (vrouwelijke) slachtoffer de schuld te geven. Totaal krankjorumquote:Op zondag 16 januari 2022 21:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kijk uit, want als je nu #Metoo gaat aanhalen, gaan veel schreeuwers nu ineens zeggen dat het eerst maar bewezen moet worden en dat vrouwen daar vaak schuld aan hebben of liegen.
Ik ga na een note altijd bij mezelf te rade om te kijken hoe ik er voor kan zorgen dat andere forumleden een betere ervaring kunnen krijgen als ik mijn gedrag aanpas.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:50 schreef Werkman het volgende:
[..]
Nou en? Die notes stellen geen zak voor.
Er zijn geen sancties aan een bepaald aantal al verbonden dus het blijft net een agent die niet kan bekeuren.
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ga na een note altijd bij mezelf te rade om te kijken hoe ik er voor kan zorgen dat andere forumleden een betere ervaring kunnen krijgen als ik mijn gedrag aanpas.
Maar goed, ik ben dan ook BehoorlijkKritisch op mezelf.
Nog steeds?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
nu werkt ze in een yoghurtwinkel in Engeland.
Hilversums zangzaad slikken is de iddqd van de talentenshows...quote:Op zondag 16 januari 2022 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoeveel meisjes zullen achteraf janken dat ze juist geen gebruik hebben gemaakt van deze fasttrack?²
Leeft die nog?quote:Op zondag 16 januari 2022 22:06 schreef Werkman het volgende:
Om over deze eikel nog maar te zwijgen.
Nee, puur ongefundeerde geruchten.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind hem een gluiperd. De man gaat echt over lijken. Maar zijn deze geruchten gefundeerd?²
Als het waar is hebben die mannen ook gewoon zelf hun piemel erin gestopt. En Maan was echt niet het enige waarmee ze vreemd gingen.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze kan ontzettend kuis en onschuldig uit die bambi oogjes kijken. Ondertussen heeft ze een bom gelegd onder 3 huwelijken.²
Hij woont leuk ergens in Spanje!quote:
Nee hoor, dat hebben die BN proleten zelf gedaan.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze kan ontzettend kuis en onschuldig uit die bambi oogjes kijken. Ondertussen heeft ze een bom gelegd onder 3 huwelijken.²
Iemand een idee waarom ze in vredesnaam haar haar zo heeft toegetakeld?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:45 schreef Bocaj het volgende:
Anouk mét haar is mooier...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar zijn iedere keer toch echt twee mensen voor nodig.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
PPD-allergiequote:Op zondag 16 januari 2022 22:12 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Iemand een idee waarom ze in vredesnaam haar haar zo heeft toegetakeld?
Minder last van al die hitsige mannetjes?quote:Op zondag 16 januari 2022 22:12 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Iemand een idee waarom ze in vredesnaam haar haar zo heeft toegetakeld?
Hoe hier over Maan gesproken wordt!quote:Op zondag 16 januari 2022 22:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Als het waar is hebben die mannen ook gewoon zelf hun piemel erin gestopt. En Maan was echt niet het enige waarmee ze vreemd gingen.
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Minder last van al die hitsige mannetjes?
Geef ooit kopquote:Op zondag 16 januari 2022 21:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wie pist de Mol?
Zusje komt zo
Fappoe Fappoe
Get the pik, sure
Toen was gelukt, nog heel condoom
Max geheugenrimmer
Het kan ook anderson:
Maanzaadstraatquote:Op zondag 16 januari 2022 21:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wie pist de Mol?
Zusje komt zo
Fappoe Fappoe
Get the pik, sure
Toen was gelukt, nog heel condoom
Max geheugenrimmer
Het kan ook anderson:
Dat zou ook een mooie carrièrestap voor maan kunnen zijn, ervaring met volgeyoghurt worden heeft ze immers al.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Die ziggo dome raakt niet vol als er geen kaarten weggeven worden via zogenaamde 'prijsvragen' of postcodeloterij-acties.
Beste kans dat 't voor Maan over wat jaartjes voorbij is.
Net als Esmee Denters, die naam zegt niemand meer wat. Werd ooit opgehemeld, samengewerkt met Justin Timberlake, Album gemaakt en nu werkt ze in een yoghurtwinkel in Engeland.
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
😆quote:Op zondag 16 januari 2022 22:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |