Begrijp ik, maar ja jij zegt zo stellig dat het geen sarcasme is, door een heel kort filmpje te kijken. Beetje kort door de bocht en zo gaat fake news erg snel.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Drie kwartier naar Anouk kijken?
Nee dank je.
Maar waarom zegt ze dat op het einde dan?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar ja jij zegt zo stellig dat het geen sarcasme is, door een heel kort filmpje te kijken. Beetje kort door de bocht en zo gaat fake news erg snel.
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:31 schreef Maron het volgende:
[..]
Ik krijg nu toch wel een heel ander beeld voor ogen bij het begrip “volle Maan”…🤔
Ik vind hem een gluiperd. De man gaat echt over lijken. Maar zijn deze geruchten gefundeerd?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:26 schreef damsco het volgende:
[..]
Wilfred Genee. Neukt huurders als pandjesbaas, smeerlap eerste klas.
Wie is er niet jong geweest?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Was er dan helemaal niemand bekend met dat Ali B vroeger drugs gebruikte, drugs verhandelde, aan gokken verslaafd was en weleens wat weghaalde?
Ik denk ook dat ik bij "maansikkel" vanaf nu ook steeds "Maansnikkel" lees.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:31 schreef Maron het volgende:
[..]
Ik krijg nu toch wel een heel ander beeld voor ogen bij het begrip “volle Maan”…🤔
Het is een knipoog naar de afsluiting van het programma, waar iedereen altijd zegt bij jezelf te blijven en hard te werken. Als je het hele programma had gezien gaat het juist om hard werken en je eigen weg inslaan.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar waarom zegt ze dat op het einde dan?
Leg dan uit waarom het sarcasme is.
Ja dat deed ik vroeger ook. Behalve gokken.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Was er dan helemaal niemand bekend met dat Ali B vroeger drugs gebruikte, drugs verhandelde, aan gokken verslaafd was en weleens wat weghaalde?
Ja ik had ook al een flauw paintje gemaakt over hem als coach in deze situatie, maar mijn vorige paint leverde hier gezeik op!quote:
Moet dat misschien toch eens gaan bekijken dan...quote:
BOOSquote:Op zondag 16 januari 2022 21:33 schreef polderturk het volgende:
Heeft Tim Hoffman hier een programma over gemaakt? Wanneer wordt dit uitgezonden?
Ja dat heeft hem een retourtje Marokko opgeleverd waar die ongein bij hem er uit geslagen zou zijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja dat filmpje waarin hij Waylon zo loopt uit te kafferen ook.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja dat deed ik vroeger ook. Behalve gokken.
Een mens kan veranderen.
Probleem is dat Ali nep is. Die kerel heeft nog steeds kapsones .
OH MY GODquote:Op zondag 16 januari 2022 21:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
BOOS
Is aankomende donderdag online te bekijken op youtube.
Over smaak valt niet te twisten, mensen houden al sinds het begin van tv van weekend entertainment. Vroeger moest je onthouden wat er op een lopende band lag, nu heb je heel wat meer zenders en die mikken allemaal op die entertainment kijker.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:36 schreef Hexagon het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom dat The Voice zo'n succes is eigenlijk. Waarom kijkt men nog altijd naar de zoveelste talentenjacht met gelukszoekers met de houdbaarheid van een zak voorgesneden groente?
je zou toch wel wat meer ballen, verstand én verantwoordelijkheid mogen verwachten bij het sterkere geslacht.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er is 1 gemene deler hier in de zaak van 3 mannen. vrouwtje Maan.²
Ik denk dat vooral gezinnen er heen kijken.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:36 schreef Hexagon het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom dat The Voice zo'n succes is eigenlijk. Waarom kijkt men nog altijd naar de zoveelste talentenjacht met gelukszoekers met de houdbaarheid van een zak voorgesneden groente?
Meh, dat zal wel meevallen. Ik denk dat veel mensen echt wel begrijpen dat die ook gewoon de dupe zijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:40 schreef Werkman het volgende:
Hardstikke sneu nadeel is natuurlijk ook dat iedereen die naar eer en geweten aan dat programma heeft meegewerkt, camera, montage, visagie, pleeschrobber, Noem maar op, er allemaal nu ook op aangekeken worden tot de onderste steen boven is.
Dat vind ik ook extra zwartgallig.
Je zal maar onschuldig zijn en daar gewoon je brood verdient hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |