SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [bewoner] Julio
BB / [Bewoner] Leroy
BB / [Bewoner] Hanne
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 1% gewijzigd door Benny op 16-01-2022 16:00:57 ]
Vind je het eigenlijk nog wel leuk?quote:Op zondag 16 januari 2022 14:57 schreef 5thencounter het volgende:
Nah, over twee weken instant Hanna gejank. dan wordt kleuter 5
Menselijke sappen onderzoeken had ze gezegd.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat doet een clytologisch analist
Cel onderzoekquote:Op zondag 16 januari 2022 15:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
"clytologisch" ??? Da's is met de clitoris dan denk ik ;-)quote:Op zondag 16 januari 2022 15:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Interessantquote:Op zondag 16 januari 2022 15:01 schreef bpi het volgende:
[..]
Menselijke sappen onderzoeken had ze gezegd.
quote:Op zondag 16 januari 2022 15:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
"clytologisch" ??? Da's is met de clitoris dan denk ik ;-)
De 3 nieuwe.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wacht ik ben niet meer mee Wie is er allemaal erin gekomen?
quote:Op zondag 16 januari 2022 15:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ehh.. nu het zegt.. niet veel eigenlijk
Julio door Kristof gekozenquote:Op zondag 16 januari 2022 15:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wacht ik ben niet meer mee Wie is er allemaal erin gekomen?
Ik meende al zo iets te bespeurenquote:Op zondag 16 januari 2022 15:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ehh.. nu het zegt.. niet veel eigenlijk
Nog 2½ maand om 10 mensen af te bouwen... of dacht je dat ze nu wel alle 14 naar de finale gaan?quote:Op zondag 16 januari 2022 15:02 schreef mario390 het volgende:
TT gaa wat kijken dann waar de
bewohners elke dag wisselen conjo
Hebben alle 3 een vrijstellings pin (het oog om)quote:Op zondag 16 januari 2022 15:03 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Julio door Kristof gekozen
En Hannah en Leroy zijn samen erin gekomen. Mogen nog geen koffers uitpakken
je willt toch dat somige vertrekkenquote:Op zondag 16 januari 2022 15:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog 2½ maand om 10 mensen af te bouwen... of dacht je dat ze nu wel alle 14 naar de finale gaan?
Dat gehang van Nouchinequote:
Ze moeten het ooit leren hè.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:05 schreef Dotteke het volgende:
Ik snap nooit dat iemand mee doet als je zo jong kind achter kan laten
Nee he verbaas ik me ook overquote:Op zondag 16 januari 2022 15:05 schreef Dotteke het volgende:
Precies, je hebt het doorquote:Op zondag 16 januari 2022 15:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
je willt toch dat somige vertrekken
Ja maar niet met 5quote:
Ze heeft het nu toch goed uitgelegd, met haar scheiding en zo.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:05 schreef Dotteke het volgende:
Ja niet te vattenquote:
Ja met 5 jaar alquote:Op zondag 16 januari 2022 15:07 schreef Rhosyn het volgende:
Het zelfde lulverhaal die Julie ophing over het achter laten van haar kinderen.
Leren loslaten.
Dan nog, Maar dat is mijn mening he, ik vind dat een ouder bij haar/zijn kind moet zijn, zeker op deze leeftijdquote:Op zondag 16 januari 2022 15:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze heeft het nu toch goed uitgelegd, met haar scheiding en zo.
Ik vertrouw die pinnen nietquote:Op zondag 16 januari 2022 15:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die nieuwe bewoners heb ik geen goed gevoel bij
Ja, slaat nergens op. Ik zat echt met verbazing te luisterenquote:
Zit haar dochte rook in het BB huisquote:Op zondag 16 januari 2022 15:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een slecht verhaal van Hannah. Dus ze gaat 100 dagen het BB huis in om meer tijd met haar dochter te kunnen besteden????
Ze zei nochtans dat de dochter de meeste tijd bij haar is.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:08 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Maar zo te horen woont der dochter meer bij der papa
Verbrandquote:
Ze zitten er al alle drie inquote:Op zondag 16 januari 2022 15:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Oh een nieuwe bewoner, zal die andere ook er vandaag ook nog bij komen?
3 zijn nieuwquote:Op zondag 16 januari 2022 15:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Oh dus twee nieuwe in de tussen tijd dat ik weg was, want van Julio heb ik mee gekregenquote:Op zondag 16 januari 2022 15:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze zitten er al alle drie in
Maar @:Benny moet de andere 2 er nog in gooien in de OP
Zijn er 3quote:Op zondag 16 januari 2022 15:13 schreef Mrsloveable het volgende:
wacht het maar ff af, ik voel nog een plottwist aankomenquote:Op zondag 16 januari 2022 15:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze zitten er al alle drie in
Maar @:Benny moet de andere 2 er nog in gooien in de OP
Of 2 kg uitzoeken en rest retourquote:Op zondag 16 januari 2022 15:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat zou dat 'geen koffers uitpakken' betekenen ... als ze alledrie mogen blijven is het wel weer een prutsverrassing voor de rode knop.
2 kg uithalen rest retourquote:Op zondag 16 januari 2022 15:15 schreef B00STER het volgende:
Als ze hun koffers niet mogen uitpakken, waarom dragen ze dan wel zo'n immuniteitspin?
Beperkte kleding, of 1 meteen weer naar huisquote:Op zondag 16 januari 2022 15:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat zou dat 'geen koffers uitpakken' betekenen ... als ze alledrie mogen blijven is het wel weer een prutsverrassing voor de rode knop.
Zullen ook wel een aantal artikelen mogen houden en de rest terug.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Helemaal koekoek dat mens. Als ze halve dagen thuis wil zijn dan gaat ze daar maar heen.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:19 schreef UtopiaFreak het volgende:
Ik ben Nawel, als ik op mn bed lig ben ik even naar huis.
Vandaar de optie bij het stemmen, 30 min meer warm water.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze beseffen nu dat ze minder douchetijd hebben
Als nou niemand daar op stemtquote:Op zondag 16 januari 2022 15:22 schreef Silves het volgende:
[..]
Vandaar de optie bij het stemmen, 30 min meer warm water.
quote:Op zondag 16 januari 2022 15:21 schreef mario390 het volgende:
ik ben amy en bij het poepen bell ik mijn mama![]()
Dan maar samen onder 1 douchequote:Op zondag 16 januari 2022 15:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
25 minuten warm water gedeeld door zeven is. (7 groepjes van 2) ongeveer 3m30sec warm water
Ik was aan het wandelen, dus ook even weg geweest.. zie ik ook twee nieuwe of eigenlijk dacht ik 1 nieuwequote:Op zondag 16 januari 2022 15:24 schreef D. het volgende:
Weer 2 erbij?
Je kunt niet eens even rustig een powernapje doen
Ja dan krijgt iemand zijn koffer of immuniteit..alle 3 is een misstapper, was leuker als er iemand meteen het huis moet verlaten..quote:
Ik gun iemand zijn koffer wel. nu lopen ze steeds in het zelfde..quote:Op zondag 16 januari 2022 15:25 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja dan krijgt iemand zijn koffer of immuniteit..alle 3 is een misstapper, was leuker als er iemand meteen het huis moet verlaten..
Denk het, Koos.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:27 schreef Koos1958 het volgende:
Je kan echt geen gesprekken volgen als ze bij elkaar zitten. Zouden ze vergeten zijn dat ze niet door elkaar heen moeten praten
ja die is de kleutertijd nog niet uitquote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 15:24 schreef D. het volgende:
Weer 2 erbij?
'D. controleer je microfoon'quote:Op zondag 16 januari 2022 15:24 schreef D. het volgende:
Weer 2 erbij?
Ja, nog 2 keer. Daarna kwamen de nieuwe bewoners.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is de knop nog eigenlijk afgegaan nadat Nawel het nieuws kreeg?
@D. Zendercheck!quote:
Ze hebben allemaal een immuniteitspinquote:Op zondag 16 januari 2022 15:32 schreef spapaars het volgende:
Las ergens anders dat er maar 1 van de 3 mag blijven, klopt dat?
echt en weten de 3 dat?quote:Op zondag 16 januari 2022 15:32 schreef spapaars het volgende:
Waar heb je dat gelezen dan?quote:Op zondag 16 januari 2022 15:32 schreef spapaars het volgende:
Denk wel dat er nog iets gebeurd met Leroy en Hanna. Die mochten hun koffers nog niet uitpakken.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:32 schreef spapaars het volgende:
Dat zag ik ook, dus begreep ik het niet.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:32 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een immuniteitspin
Hebben ze het niet over gehad, er is wel door BB gezegd dat de koffers nog ingepakt moeten blijven (bij de laatste 2 iig)quote:Op zondag 16 januari 2022 15:32 schreef spapaars het volgende:
ik geloof niet dat die meroddeltquote:Op zondag 16 januari 2022 15:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Rip Leroy die ligt in de brocoli kamer
Als het goed is nietquote:Op zondag 16 januari 2022 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
Zouden de bewoners daar iets meekrijgen van wat er momenteel speelt in de mediarel?
voice of wat?quote:Op zondag 16 januari 2022 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
Zouden de bewoners daar iets meekrijgen van wat er momenteel speelt in de mediarel?
MIsschien de laatste die zijn binnen gekomen?quote:Op zondag 16 januari 2022 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
Zouden de bewoners daar iets meekrijgen van wat er momenteel speelt in die grote mediarel?
Ik heb ze er nog niet over gehoord. Wel in het begin een keer over Borsato.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
Zouden de bewoners daar iets meekrijgen van wat er momenteel speelt in die grote mediarel?
Zitten sinds eergisteren in isolatiequote:Op zondag 16 januari 2022 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIsschien de laatste die zijn binnen gekomen?
Die zullen dan wel instructies meegekregen hebben dat daar niet over gepraat mag worden. Neem ik aan.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIsschien de laatste die zijn binnen gekomen?
Ach, BB is al lang niet meer van Talpaquote:Op zondag 16 januari 2022 15:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die zullen dan wel instructies meegekregen hebben dat daar niet over gepraat mag worden. Neem ik aan.
Van Marco wisten ze natuurlijk al, maar dat de grote zeepbel nu geklapt is waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld. Maar eigenlijk alles daar omheen.
quote:Op zondag 16 januari 2022 15:39 schreef Hunter het volgende:
[..]
Zitten sinds eergisteren in isolatie
O, maar ze wisten wel van de nieuwe corona regels?quote:Op zondag 16 januari 2022 15:39 schreef Hunter het volgende:
[..]
Zitten sinds eergisteren in isolatie
Als ze het al weten misschien wel, maar ze zijn ook net binnen dus misschien ook niet aan gedacht om het er over te hebbenquote:Op zondag 16 januari 2022 15:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die zullen dan wel instructies meegekregen hebben dat daar niet over gepraat mag worden. Neem ik aan.
Ja heeft Leroy wat over verteld toen hij binnenkwam.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
O, maar ze wisten wel van de nieuwe corona regels?
Zo bijzonder is dat toch allemaal niet? Rijke/ bekende mensen die 'afwijkend' gedrag vertonen is aan de orde van de dag.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Van Marco wisten ze natuurlijk al, maar dat de grote zeepbel nu geklapt is waarschijnlijk niet.
Misschien..quote:Op zondag 16 januari 2022 15:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ze het al weten misschien wel, maar ze zijn ook net binnen dus misschien ook niet aan gedacht om het er over te hebben
?The Voice?quote:Op zondag 16 januari 2022 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
Die waren donderdag al min of meer uitgelekt.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Persco was eergisterenquote:Op zondag 16 januari 2022 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Het is een pedofiel netwerk schijnt hetquote:Op zondag 16 januari 2022 15:42 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat toch allemaal niet? Rijke/ bekende mensen die 'afwijkend' gedrag vertonen is aan de orde van de dag.
Hanna gaat in goud slapen.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:41 schreef mario390 het volgende:
waar zall Hanna in de mannenkamer ligen?
Ja dat hoorde ik ook, als ze al vanaf eergisteren in isolatie zitten hadden ze dat ook niet geweten natuurlijk.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ja heeft Leroy wat over verteld toen hij binnenkwam.
Mooi zo. Iets betere verdeling.quote:
Die expose begon al met Meneer eps in 2019quote:Op zondag 16 januari 2022 15:42 schreef Hunter het volgende:
[..]
Het is een pedofiel netwerk schijnt het
ja hanna is die schattige milfquote:Op zondag 16 januari 2022 15:43 schreef Pjotr1953 het volgende:
[..]
Is Hanna die magere breedbekkikker met hysterische ogen?
Ik ken mensen die 3 maanden werken in het buitenland bijvoorbeeld op een booreiland en ja het kindje moet ook etenquote:Op zondag 16 januari 2022 15:05 schreef Dotteke het volgende:
Mooi overlevingsmechanismequote:Op zondag 16 januari 2022 15:44 schreef Tourniquet het volgende:
Vera en Grace over dat Dimi regelmatig afwezig lijkt, alsof hij even op een andere planeet zit. Was me ook al opgevallen.
quote:Op zondag 16 januari 2022 15:44 schreef Tourniquet het volgende:
Vera en Grace over dat Dimi regelmatig afwezig lijkt, alsof hij even op een andere planeet zit. Was me ook al opgevallen.
Maar dan breng je wel extra veel brood op de plank, voor je kind.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:44 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik ken mensen die 3 maanden werken in het buitenland bijvoorbeeld op een booreiland en ja het kindje moet ook eten
Dimi zit er in voor t spel, die is heel hard aan t nadenken hoe hij t nu moet gaan spelen.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:44 schreef Tourniquet het volgende:
ja mooie omtisquote:Op zondag 16 januari 2022 15:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vind ze wel prachtige ogen hebben.
Welke stream dan ik zie het nietquote:Op zondag 16 januari 2022 15:46 schreef Flow3r het volgende:
Vera weer dat ze geen diepgaande gesprekken heeft met Dimi
tja zei ik al 10 keerquote:Op zondag 16 januari 2022 15:46 schreef Flow3r het volgende:
Ja ik ben er ook nog niet zo enthousiast over. Ik heb Grace, Vera en Nouch al horen zeggen dat ze hem niet echt aantrekkelijk vonden. Amy wel volgens mij.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Mooi zo. Iets betere verdeling.
Vertrouw die Leroy ook niet bij Grace.
Gladjakker met zijn 1000 tinder likes.
Een diplomaat dus...quote:Op zondag 16 januari 2022 15:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy : ik had niet verwacht dat Kitty eruit was ... ik had het eigenlijk bij allebei niet verwacht..
die vent weet niet wat diepgaend isquote:Op zondag 16 januari 2022 15:46 schreef Flow3r het volgende:
Diepgaand... mmm... Is voor interpretatie vatbaar.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
die vent weet niet wat diepgaend is
Ik denk die hij anders best een diepgaand gesprek met Vera wil vannachtquote:Op zondag 16 januari 2022 15:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
die vent weet niet wat diepgaend is
nee met dat is nu overquote:Op zondag 16 januari 2022 15:49 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik denk die hij anders best een diepgaand gesprek met Vera wil vannacht
julio cesar?quote:Op zondag 16 januari 2022 15:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Diene porutugees doet me denken aan iemand. Aan een actuer maar kan niet op zijn naam komen.
Wel even er bij blijvenquote:
Hij doet mij enorm denken aan Howard Komproe.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Diene porutugees doet me denken aan iemand. Aan een actuer maar kan niet op zijn naam komen.
quote:Op zondag 16 januari 2022 15:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hij doet mij enorm denken aan Howard Komproe.
Het gaat niet om het formaat, het gaat er om wat je er mee doetquote:Op zondag 16 januari 2022 15:50 schreef greysbones het volgende:
wat hebben ze toch
allemaal van die mini vrouwen?
quote:
ik doe niks met vrouwenquote:Op zondag 16 januari 2022 15:51 schreef Hunter het volgende:
[..]
Het gaat niet om het formaat, het gaat er om wat je er mee doet
Zit hier zelf met een vrouw van +/- 1m80. Dus die zijn wel echt kabouters daar met hun meter 60quote:Op zondag 16 januari 2022 15:50 schreef greysbones het volgende:
wat hebben ze toch
quote:Op zondag 16 januari 2022 15:50 schreef greysbones het volgende:
wat hebben ze toch
ja is ze watquote:
Nou deze nieuwe Hannah is wel heel erg. Ze ziet eruit alsof ze breekt als ze gaat rennen.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:50 schreef greysbones het volgende:
wat hebben ze toch
quote:Op zondag 16 januari 2022 15:52 schreef mario390 het volgende:
nu is het niet meer de mannenkamer
nu is het 4:3
Ze hebben geloot dus ze had geen keusquote:Op zondag 16 januari 2022 15:53 schreef Tourniquet het volgende:
Wel goed dat die nieuwe chick niet op de groene kamer gaat.
is een heel pakquote:Op zondag 16 januari 2022 15:53 schreef Hznootje het volgende:
Ik vind die trui van grace leuk…iemand enig idee waar je die zou kunnen kopen?
Ik wil haar wel in de hottub zienquote:Op zondag 16 januari 2022 15:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja is ze wat
de psycholoog
vind het mwehh
op het eerste gezicht
Check, Leroy groene kamerquote:Op zondag 16 januari 2022 15:52 schreef Burner82 het volgende:
Als die kapper er al in zit he, is die al geclaimd door Salar?
volgens mij trekt Grace alle kleren overal en nergens vandaanquote:
ik stuk minder als vorig jaarquote:
ook weer van dat grijze geverfde haarquote:Op zondag 16 januari 2022 15:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wil haar wel in de hottub zienMaar ze kijkt een beetje eng uit haar ogen. Weet niet zo goed wat ik er van moet denken
Cytoloogquote:Op zondag 16 januari 2022 15:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja is ze wat
de psycholoog
vind het mwehh
op het eerste gezicht
Ze is geen psycholoog maar cytologisch laborante, doet onderzoek op menselijk weefsel.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja is ze wat
de psycholoog
vind het mwehh
op het eerste gezicht
Nawel is redelijk hypocrietquote:Op zondag 16 januari 2022 15:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel wil niemand kwetsen .. oh .. niemand...
Ja klopt, maar alsnog goed dat dit de uitkomst was.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hebben geloot dus ze had geen keus
dus het hele psychologisch ananlist klopt niet?quote:Op zondag 16 januari 2022 15:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze is geen psycholoog maar cytologisch laborante, doet onderzoek op menselijk weefsel.
Helaba Vera zal niet tevreden zijnquote:
Nog geen van de drie…en Amy mag vandaag nog naar huis wat mij betreftquote:Op zondag 16 januari 2022 15:56 schreef Paul het volgende:
Welke nieuwe bewoner vinden jullie een toevoeging (ivm KittyGodin)
nee das waar hahaquote:Op zondag 16 januari 2022 15:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
we zitten nog lang niet aan de 100 dagen
Dat zou nóg een overeenkomst zijn met Juliequote:Op zondag 16 januari 2022 15:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Gezien haar verhoudingen vermoed ik een klein verbouwklusje. Maar, ik weet het niet zeker.
Hier ook. Voorlopig de persoon die ik het minst moet hebbenquote:Op zondag 16 januari 2022 15:57 schreef Fikkert2 het volgende:
Oke, klaar met Eveline... die trek ik heel slecht
Cytologisch of psychologisch... als het door de luidsprekers komt, kan ik me voorstellen dat iemand het niet goed verstaat (en uitgaat van psychologisch... dat kom je eerder tegen dan cytologisch..)quote:Op zondag 16 januari 2022 15:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus het hele psychologisch ananlist klopt niet?
Ben het met je eens dat Kitty gewoon terug moetquote:Op zondag 16 januari 2022 15:57 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nog geen van de drie…en Amy mag vandaag nog naar huis wat mij betreft
Onderzoeker van cellen maar dacht ook dat zij een psycholoog was omdat dat ik dat op een site las.quote:
Nee, dat zal verkeerd zijn verstaan.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus het hele psychologisch ananlist klopt niet?
Wie?quote:Op zondag 16 januari 2022 15:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat Kitty gewoon terug moet
Neequote:Op zondag 16 januari 2022 15:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zou het maar doen als ik hun was anders duurt het urenquote:Op zondag 16 januari 2022 15:57 schreef Hunter het volgende:
Paniek in de keuken. Ze weten niet of ze de aardappels moeten voorkoken.
Nou die bracht wel reuring…dat zou nu wel eens even kunnen duren…gezapig stelquote:Op zondag 16 januari 2022 15:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Stel je voor dat je kittylogisch analist had gehoord. Gelijk tijd om over het hek te springen.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Cytologisch of psychologisch... als het door de luidsprekers komt, kan ik me voorstellen dat iemand het niet goed verstaat (en uitgaat van psychologisch... dat kom je eerder tegen dan cytologisch..)
JAAAAAAAAAAAAA KITTY WE MISS YOUUUUUUUUUquote:Op zondag 16 januari 2022 15:59 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nou die bracht wel reuring…dat zou nu wel eens even kunnen duren…gezapig stel
er zijn er maar heel weinig die Kitty missenquote:Op zondag 16 januari 2022 15:59 schreef Paul het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA KITTY WE MISS YOUUUUUUUUU
Die jokkenquote:Op zondag 16 januari 2022 16:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn er maar heel weinig die Kitty missen
mooi kort gedichtquote:Op zondag 16 januari 2022 16:00 schreef mario390 het volgende:
NU WERD HET WAT RUSTIGER IN DE GOUDENE
POPPENKAST
Geeft niet…2 is genoeg..ik houd nou eenmaal van dramaquote:Op zondag 16 januari 2022 16:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn er maar heel weinig die Kitty missen
ik hou niet zo van Tokkiesquote:Op zondag 16 januari 2022 16:01 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Geeft niet…2 is genoeg..ik houd nou eenmaal van drama
quote:Mensen met slaapapneu krijgen in hun slaap soms tientallen keren per uur te maken met een stokkende ademhaling. De oorzaak: hun tong valt naar achteren en blokkeert de luchtwegen. Dat leidt tot onrustige slaap, vaak wakker worden en luid snurken.
Julio, die andere 2 vind ik nog niks.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:56 schreef Paul het volgende:
Welke nieuwe bewoner vinden jullie een toevoeging (ivm KittyGodin)
wie heeft dat?quote:
Achternaam zou handig zijn, of werkplaats.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel irritant dat Hanne nog onvindbaar is op Google
komt wel nootjequote:Op zondag 16 januari 2022 16:02 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Met dit stel krijgen we weinig vuurwerk…saaaiiiiii
Julio, heeft een apparaat hiervoor bij zichquote:Op zondag 16 januari 2022 16:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie heeft dat?
hebben we een nieuwe Jessie?
Een CPAP heet dat (Continuous Positive Air Pressure). En die dingen hoor je bijna niet meer tegenwoordig. Dus de rest zou er werinig last van moeten hebben.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Julio, heeft een apparaat hiervoor bij zich
Zou een vriendin kunnen zijn van Nickquote:Op zondag 16 januari 2022 16:04 schreef Jockari het volgende:
Navel is KAPOT. En dat na een dag niks doen.
Een Jessie'tje dusquote:Op zondag 16 januari 2022 16:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Julio, heeft een apparaat hiervoor bij zich
zij heeft bang dat zij nu niet meerquote:Op zondag 16 januari 2022 16:04 schreef Jockari het volgende:
Navel is KAPOT. En dat na een dag niks doen.
ik weet nog dat ding van Jessie in Utoquote:Op zondag 16 januari 2022 16:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
Een CPAP heet dat (Continuous Positive Air Pressure). En die dingen hoor je bijna niet meer tegenwoordig. Dus de rest zou er werinig last van moeten hebben.
haha uit je poeniquote:Op zondag 16 januari 2022 16:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace : 'Als je 17 dagen alleen maar fucking kwark eet, dat komt echt overal uit. Uit je neus, uit je poeni'
ziekenhuis in sittardquote:Op zondag 16 januari 2022 16:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Achternaam zou handig zijn, of werkplaats.
Ik heb er zelf eentje. Geloof me, zonder slapen maakt meer herriequote:Op zondag 16 januari 2022 16:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet nog dat ding van Jessie in Uto
die hoorde je echt wel
als ik BB was had ik Nawel een 48 uurs opdracht gegevenquote:
Nouchine moet winnen gekquote:Op zondag 16 januari 2022 16:02 schreef C.A.I het volgende:
Evelien Navel Salar Noucine TOT ZIENS JULLIE ZIJN DE ZWAKSTE SCHAKEL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |