SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [bewoner] Julio
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
je vind vera mooiquote:Op zondag 16 januari 2022 13:59 schreef Jockari het volgende:
TT als "Kap(p)ers op de kust" had ook mooi geweest.
Hoe creatief ze in de keuken was, voegde hij snel nog toe.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hij vond Kitty geweldig!
Dat is al een flinke rode vlag!
Kutopmerking van mij over Vera ? Nooit.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
je vind vera mooi
straks komt weer de kutopmerking
Vandaag waren het de mannen. Morgen is er geen eten want dan zijn de vrouwen aan de beurt.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dimi is ineens de nieuwe Kitty.
Zet zichzelf nu ook buiten de groep.
nee niet van youquote:Op zondag 16 januari 2022 14:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kutopmerking van mij over Vera ? Nooit.
Hebben ze dat afgesproken?quote:Op zondag 16 januari 2022 14:01 schreef bpi het volgende:
[..]
Vandaag waren het de mannen. Morgen is er geen eten want dan zijn de vrouwen aan de beurt.
Is vaak zo bij nieuwe toch?quote:Op zondag 16 januari 2022 14:02 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
goelio nu al een token op zijn trui
Ja dat was zo afgesproken dat ze de taken van Kitty gaan verdelen nu.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hebben ze dat afgesproken?
Heb ik gemist.
Zit ook bij Ajax!
Hij zegt nu gewoon op alles geweldigquote:Op zondag 16 januari 2022 13:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hij vond Kitty geweldig!
Dat is al een flinke rode vlag!
Jammer dat de grootste actrice dan net weg is…quote:Op zondag 16 januari 2022 14:06 schreef 5thencounter het volgende:
Wachten tot Hoelio zijn eerste theaterlesjes gaat aansmeren aan de groep , wat leuke TV moet gaan opleveren tegen verveling
Drama Queen KutKitquote:Op zondag 16 januari 2022 14:07 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Jammer dat de grootste actrice dan net weg is…
Les 1 Hoe beeld ik een DownieWolf uitquote:Op zondag 16 januari 2022 14:08 schreef odie22 het volgende:
vanavond om 20;00 geen downiewolven maar theater met julio![]()
![]()
Lelijk he,, dat ze al zegt ik hou niet van verandering. Dus nu al weerstand tegen die nieuwe.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:11 schreef engine het volgende:
Amy heeft het nu al moeilijk met nieuwe bewoners
erg onzeker meisje.. gevoelig typje.. niet echt geschikt voor daarquote:Op zondag 16 januari 2022 14:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Lelijk he,, dat ze al zegt ik hou niet van verandering. Dus nu al weerstand tegen die nieuwe.
Ze is zelf nog een newbiequote:Op zondag 16 januari 2022 14:11 schreef engine het volgende:
Amy heeft het nu al moeilijk met nieuwe bewoners
Net gaan kijken op de website... neen... we kunnen Amy nog niet wegstemmen.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Lelijk he,, dat ze al zegt ik hou niet van verandering. Dus nu al weerstand tegen die nieuwe.
Moet steeds denken aan Kenny G..quote:Op zondag 16 januari 2022 14:10 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
er zit ook echt helemaal niks vrouwelijks aan dat mens
als er iets is wat Kitty niet kon, dan was het acteren,quote:Op zondag 16 januari 2022 14:07 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Jammer dat de grootste actrice dan net weg is…
Binnen een paar uur ligt ze weer ergens te jankenquote:
Neu. Die praat alsof haar tong vast zit aan haar gehemeltequote:Op zondag 16 januari 2022 14:14 schreef Letigreholland het volgende:
Ben ik de enige die Amy bij tijd en wijlen voor geen meter versta?? 😱
Anders was dat gisteren in de studio wel een hele goede actquote:Op zondag 16 januari 2022 14:15 schreef Verida het volgende:
als er iet
[..]
als er iets is wat Kitty niet kon, dan was het acteren,
Roddelen en janken.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:14 schreef Koos1958 het volgende:
Nou amy misschien door je geroddel gelijk vanaf het begin. Dat je weerstand oproept bij mensen
niet de mooie mensen maar ze zei dat ze het idee had dat hij de mensen kiest om bij te zitten die goed in beeld worden gebrachtquote:Op zondag 16 januari 2022 14:16 schreef Koos1958 het volgende:
Nu weer al zeggen dat julio al bezig is met de kant van de mooie mensen te kiezen.
Het geeft te denken hoe zij dat weet.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:18 schreef danilel het volgende:
[..]
niet de mooie mensen maar ze zei dat ze het idee had dat hij de mensen kiest om bij te zitten die goed in beeld worden gebracht
streams gekeken van hier tot tokyoquote:Op zondag 16 januari 2022 14:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het geeft te denken hoe zij dat weet.
Eef loopt ook te posten buiten.. die wil drukkie doenquote:Op zondag 16 januari 2022 14:19 schreef danilel het volgende:
haha peter beschermt de rode knop om zelf te kunnen drukken want amy wilde hem voor zijn
Ze heeft zelf gekozen voor de gifkamer, terwijl ze die zelf heeft kunnen zien.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:18 schreef danilel het volgende:
[..]
niet de mooie mensen maar ze zei dat ze het idee had dat hij de mensen kiest om bij te zitten die goed in beeld worden gebracht
Hij mag datquote:
deze maat heb ik,46quote:Op zondag 16 januari 2022 14:08 schreef Jockari het volgende:
Die schoenen zijn niet in verhouding tot de kabouter. Meer Bassie van Adriaan
[ afbeelding ]
Ze zei recent nog dat ze de groep van BB21 leuker vond. Dat zegt al genoeg.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:19 schreef 5thencounter het volgende:
Eemie gaat vast een weglopertje worden... en snel graag
puzzelenquote:Op zondag 16 januari 2022 14:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze zei recent nog dat ze de groep van BB21 leuker vond. Dat zegt al genoeg.
Iedere dag King Nix' spagetti, DJ-boots die op niks trokken (behalve die van Matt), bankliggen,...
quote:Op zondag 16 januari 2022 14:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Iedere dag King Nix' spagetti, DJ-boots die op niks trokken (behalve die van Matt), bankliggen,...
dan hadden we Amy gehad ipv van Nixquote:Op zondag 16 januari 2022 14:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Relnichtjequote:Op zondag 16 januari 2022 14:25 schreef Harry het volgende:
Peter tegen Amy: druk jij maar (op de Rode Knop), ik wil drama.
eigenlijk tegelijkquote:Op zondag 16 januari 2022 14:26 schreef 5thencounter het volgende:
Ohjee Peter heeft dus gedrukt... ff terugkijken
quote:Op zondag 16 januari 2022 14:26 schreef danilel het volgende:
Amy tegen Peter; "eej maar ik ben wel labiel he! vind je niet? "
amy 1,2,3 huilenquote:Op zondag 16 januari 2022 14:27 schreef engine het volgende:
BB oordeelt dat Peter gedrukt heeft. Hij moet naar de DBK.
Iedereen krijgt iets positief behalve ik. Heb altijd pech. Wat ben ilk een dom varken. Wat mindfuckquote:Op zondag 16 januari 2022 14:27 schreef Hunter het volgende:
Jammer dat Kitty er niet meer is. Ik had haar wel als eerste op de rode knop willen zien drukken en dan een nominatie zien krijgen. Nog erger dan het ballonnenspel.
Ja tot nu toe gaat het nergens overquote:Op zondag 16 januari 2022 14:30 schreef Rhosyn het volgende:
Dit is de verassing?
Nog meer bewoners?
Die toch al kwamen.
Beetje actie. Ik vind het wel leuk een paar nieuwe erbij.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik dacht erst is billy![]()
![]()
hoezo komen alle vandaag?
Valt wel mee, de grootste wesp is er uitquote:Op zondag 16 januari 2022 14:31 schreef Rhosyn het volgende:
Die moeten gaan slapen in het wespennest...
oeioei
nah niet mijn dingquote:Op zondag 16 januari 2022 14:32 schreef Koos1958 het volgende:
Spieren en blokjes buik dat gaat weer zwijmel streams geven van de dames
Wespennest is GEEL....quote:Op zondag 16 januari 2022 14:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Valt wel mee, de grootste wesp is er uit
Als ie praat heeft ie een raar hoofd dus hij moet niet praten.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:32 schreef Koos1958 het volgende:
Spieren en blokjes buik dat gaat weer zwijmel streams geven van de dames
Er moet wel TV gemaakt blijven worden natuurlijk een aangezien Kitty dat 2 weken deed, gelijk maar 3 er in.quote:
U heeft mensenkennis?quote:Op zondag 16 januari 2022 14:34 schreef Kinga het volgende:
Eerste indruk van Leroy. Liegt waar hij bijstaat, is volgens mij een pittige. Manipulatief net zoals Salar, maar dan op een smerige manier.
Ja dit. Gaat vast nog vertellen dat hij zich daar ook voor opgegeven had.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:35 schreef freaky40 het volgende:
Die Leroy is echt zo'n typisch gecast gastje die je normaal gesproken in Temptation Island of EOTB ziet.
Jawel.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:36 schreef danilel het volgende:
deze 2 hebben volgens mij geen immuniteitspin op
hoe weet je dat ?quote:Op zondag 16 januari 2022 14:35 schreef danilel het volgende:
diegene die straks drukt moet 1 van de 3 terug naar huis sturen
ja heb ik fixedquote:Op zondag 16 januari 2022 14:36 schreef Stargazing het volgende:
[..]
????
ze waren met 12 met kitty erbij, Kitty is weg en er zijn 3 nieuwe bijgekomen.
Dat is 14
Jij zegt het,ik dacht het.Weet je wie ook zo kijkt? Kim Hollander.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:35 schreef Letigreholland het volgende:
Die nieuwe chick kijkt eng uit d'r ogen man man
exactquote:Op zondag 16 januari 2022 14:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij zegt het,ik dacht het.Weet je wie ook zo kijkt? Kim Hollander.
Me timequote:Op zondag 16 januari 2022 14:38 schreef Silves het volgende:
een goeie baan, en een kleuter van 5..wat kom je dan in godsnaam doen daar?
Hoe weet jij dat zo goed??quote:Op zondag 16 januari 2022 14:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar haar ogen eigenlijkquote:Op zondag 16 januari 2022 14:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat een vreemd groot hoofd en grote handen...het lijkt wel of ze het hoofd en de handen van haar grote zus heeft geleendquote:
Ontsnappen.. Daniii-IIquote:Op zondag 16 januari 2022 14:38 schreef Silves het volgende:
een goeie baan, en een kleuter van 5..wat kom je dan in godsnaam doen daar?
Ik heb al haar CD`s.quote:
Hoorde haar zeggen cytologisch analist.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:38 schreef Koos1958 het volgende:
De interne psychologe is binnen voor Amy.
nog en belgse de ik niet snappen werdquote:Op zondag 16 januari 2022 14:38 schreef engine het volgende:
Hanna heeft inderdaad een vreemde blik. Constant bang ofzo.
Contactlenzen denk ik.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:38 schreef engine het volgende:
Hanna heeft inderdaad een vreemde blik. Constant bang ofzo.
Was me ook opgevallen dat we nu 3 kabouters in huis hebben.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:40 schreef Hunter het volgende:
Hanna is maar nauwelijks groter dan Noch en Amy
Dat went Mario, jou begin ik ook steeds beter te snappenquote:Op zondag 16 januari 2022 14:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
nog en belgse de ik niet snappen werd
Moest ik googlen en dan nog blijft het vaag..quote:Op zondag 16 januari 2022 14:41 schreef Angelflush het volgende:
Ik
[..]
Hoorde haar zeggen cytologisch analist.
Leroy heeft hem onder z'n microfoon.. heeft hem wel om dusquote:Op zondag 16 januari 2022 14:43 schreef danilel het volgende:
[..]
bij leroy zie ik het niet maar bij hanna denk ik onder haar haren iets te zien op haar jasje
Jaaaa. geweldig.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:43 schreef Kinga het volgende:
Julio mag voorlopig blijven. Maar Amy mag echt per direct weg....
Wat veel mensen opeens nu. De hele groepsdynamiek naar de kut.
Bij Leroy zit hij ook net onder z'n microfoon.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:43 schreef danilel het volgende:
[..]
bij leroy zie ik het niet maar bij hanna denk ik onder haar haren iets te zien op haar jasje
quote:Op zondag 16 januari 2022 14:44 schreef FreshFruit het volgende:
Dan moet Vera straks vertrekken denk ik.
hoezo hoor? gaat nu niet om veraquote:Op zondag 16 januari 2022 14:44 schreef FreshFruit het volgende:
Dan moet Vera straks vertrekken denk ik.
Bij Leroy pal naast zijn microfoonquote:Op zondag 16 januari 2022 14:43 schreef danilel het volgende:
[..]
Zag het bij allebei netquote:Op zondag 16 januari 2022 14:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet te zien hier..
[ afbeelding ]
is he gay?quote:Op zondag 16 januari 2022 14:46 schreef danilel het volgende:
ik vind leroy gespannen net of ie weet dat het niet zeker is dat ie zal blijven
Als het een echte vent is, heeft hij die pin door zijn tepel gestoken.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet te zien hier..
[ afbeelding ]
Celonderzoekquote:Op zondag 16 januari 2022 14:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Moest ik googlen en dan nog blijft het vaag..
Zat onder zijn zender..quote:Op zondag 16 januari 2022 14:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als het een echte vent is, heeft hij die pin door zijn tepel gestoken.
Ja, ze moeten Amy daar buiten krijgen volgens BB.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:48 schreef b_engeltje het volgende:
Pin is toch vrijstelling?
Dat zou betekenen fat ze er niet uitgestemd kunnen worden en er dus 1 van de oudbewoners uitgaat
waar zie je en pin?quote:Op zondag 16 januari 2022 14:48 schreef b_engeltje het volgende:
Pin is toch vrijstelling?
Dat zou betekenen fat ze er niet uitgestemd kunnen worden en er dus 1 van de oudbewoners uitgaat
waarom amyquote:Op zondag 16 januari 2022 14:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ja, ze moeten Amy daar buiten krijgen volgens BB.
Onderzoek naar bv tumoren , en ander menselijk weefsel.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Moest ik googlen en dan nog blijft het vaag..
Bij de dame op rever colbertquote:
Jij wilt de hele nacht slapende mensen zien?quote:Op zondag 16 januari 2022 14:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik hoop dat de roddeltantes nu still zijn ook in de nacht
Cytologisch analistquote:
wat is bij de vrouw dequote:Op zondag 16 januari 2022 14:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Bij de dame op rever colbert
Bij de jongen onder de mic ketting
En bij de eerste rechts op de borst
quote:
Dat soort gasten doen werkelijk alles op met hun porem op tv te komen.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:52 schreef kaatje5149 het volgende:
Leroy heeft ook met lang leve de liefde meegedaan vorig jaar.
https://www.facebook.com/(...)eos/653617068674864/quote:Op zondag 16 januari 2022 14:52 schreef kaatje5149 het volgende:
Hilarischquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
nee maar betere sfeeer,de hadden vannacht vera in dequote:Op zondag 16 januari 2022 14:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jij wilt de hele nacht slapende mensen zien?
Ja, als babyquote:Op zondag 16 januari 2022 14:54 schreef Paul het volgende:
Is die nieuwe bewoner verbrand geweest aan zn gezicht?
Hij kwam me al bekend voor.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:52 schreef kaatje5149 het volgende:
quote:Op zondag 16 januari 2022 14:54 schreef Ireth het volgende:
Nog meer nieuwe??? Hadden ze niet ff kunnen wachten tot ik thuis was van het winkelen?? Moest echt ff hoognodig naar de primark!!!Prioriteiten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
Ze is fysiologisch analistquote:Op zondag 16 januari 2022 14:51 schreef 5thencounter het volgende:
Een kapper, Een Psych en een Relatie Coach
Regie is klaar.. scheelt een hoop gejank in de DBK![]()
Alhoewel de Psych misschien als snel zelf een Psych nodig heeft![]()
[ afbeelding ]
Mis je Kitty?quote:Op zondag 16 januari 2022 14:56 schreef Paul het volgende:
Weet niet of ik het zo leuk vindt met zoveel nieuwe bewoners hee
Cytologischquote:
Hannequote:Op zondag 16 januari 2022 14:57 schreef 5thencounter het volgende:
Nah, over twee weken instant Hanna gejank. dan wordt kleuter 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |