SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [bewoner] Julio
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
je vind vera mooiquote:Op zondag 16 januari 2022 13:59 schreef Jockari het volgende:
TT als "Kap(p)ers op de kust" had ook mooi geweest.
Hoe creatief ze in de keuken was, voegde hij snel nog toe.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hij vond Kitty geweldig!
Dat is al een flinke rode vlag!
Kutopmerking van mij over Vera ? Nooit.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
je vind vera mooi
straks komt weer de kutopmerking
Vandaag waren het de mannen. Morgen is er geen eten want dan zijn de vrouwen aan de beurt.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dimi is ineens de nieuwe Kitty.
Zet zichzelf nu ook buiten de groep.
nee niet van youquote:Op zondag 16 januari 2022 14:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kutopmerking van mij over Vera ? Nooit.
Hebben ze dat afgesproken?quote:Op zondag 16 januari 2022 14:01 schreef bpi het volgende:
[..]
Vandaag waren het de mannen. Morgen is er geen eten want dan zijn de vrouwen aan de beurt.
Is vaak zo bij nieuwe toch?quote:Op zondag 16 januari 2022 14:02 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
goelio nu al een token op zijn trui
Ja dat was zo afgesproken dat ze de taken van Kitty gaan verdelen nu.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hebben ze dat afgesproken?
Heb ik gemist.
Zit ook bij Ajax!
Hij zegt nu gewoon op alles geweldigquote:Op zondag 16 januari 2022 13:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hij vond Kitty geweldig!
Dat is al een flinke rode vlag!
Jammer dat de grootste actrice dan net weg is…quote:Op zondag 16 januari 2022 14:06 schreef 5thencounter het volgende:
Wachten tot Hoelio zijn eerste theaterlesjes gaat aansmeren aan de groep , wat leuke TV moet gaan opleveren tegen verveling
Drama Queen KutKitquote:Op zondag 16 januari 2022 14:07 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Jammer dat de grootste actrice dan net weg is…
Les 1 Hoe beeld ik een DownieWolf uitquote:Op zondag 16 januari 2022 14:08 schreef odie22 het volgende:
vanavond om 20;00 geen downiewolven maar theater met julio![]()
![]()
Lelijk he,, dat ze al zegt ik hou niet van verandering. Dus nu al weerstand tegen die nieuwe.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:11 schreef engine het volgende:
Amy heeft het nu al moeilijk met nieuwe bewoners
erg onzeker meisje.. gevoelig typje.. niet echt geschikt voor daarquote:Op zondag 16 januari 2022 14:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Lelijk he,, dat ze al zegt ik hou niet van verandering. Dus nu al weerstand tegen die nieuwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |