SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [bewoner] Julio
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
je vind vera mooiquote:Op zondag 16 januari 2022 13:59 schreef Jockari het volgende:
TT als "Kap(p)ers op de kust" had ook mooi geweest.
Hoe creatief ze in de keuken was, voegde hij snel nog toe.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hij vond Kitty geweldig!
Dat is al een flinke rode vlag!
Kutopmerking van mij over Vera ? Nooit.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
je vind vera mooi
straks komt weer de kutopmerking
Vandaag waren het de mannen. Morgen is er geen eten want dan zijn de vrouwen aan de beurt.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dimi is ineens de nieuwe Kitty.
Zet zichzelf nu ook buiten de groep.
nee niet van youquote:Op zondag 16 januari 2022 14:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kutopmerking van mij over Vera ? Nooit.
Hebben ze dat afgesproken?quote:Op zondag 16 januari 2022 14:01 schreef bpi het volgende:
[..]
Vandaag waren het de mannen. Morgen is er geen eten want dan zijn de vrouwen aan de beurt.
Is vaak zo bij nieuwe toch?quote:Op zondag 16 januari 2022 14:02 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
goelio nu al een token op zijn trui
Ja dat was zo afgesproken dat ze de taken van Kitty gaan verdelen nu.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hebben ze dat afgesproken?
Heb ik gemist.
Zit ook bij Ajax!
Hij zegt nu gewoon op alles geweldigquote:Op zondag 16 januari 2022 13:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hij vond Kitty geweldig!
Dat is al een flinke rode vlag!
Jammer dat de grootste actrice dan net weg is…quote:Op zondag 16 januari 2022 14:06 schreef 5thencounter het volgende:
Wachten tot Hoelio zijn eerste theaterlesjes gaat aansmeren aan de groep , wat leuke TV moet gaan opleveren tegen verveling
Drama Queen KutKitquote:Op zondag 16 januari 2022 14:07 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Jammer dat de grootste actrice dan net weg is…
Les 1 Hoe beeld ik een DownieWolf uitquote:Op zondag 16 januari 2022 14:08 schreef odie22 het volgende:
vanavond om 20;00 geen downiewolven maar theater met julio![]()
![]()
Lelijk he,, dat ze al zegt ik hou niet van verandering. Dus nu al weerstand tegen die nieuwe.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:11 schreef engine het volgende:
Amy heeft het nu al moeilijk met nieuwe bewoners
erg onzeker meisje.. gevoelig typje.. niet echt geschikt voor daarquote:Op zondag 16 januari 2022 14:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Lelijk he,, dat ze al zegt ik hou niet van verandering. Dus nu al weerstand tegen die nieuwe.
Ze is zelf nog een newbiequote:Op zondag 16 januari 2022 14:11 schreef engine het volgende:
Amy heeft het nu al moeilijk met nieuwe bewoners
Net gaan kijken op de website... neen... we kunnen Amy nog niet wegstemmen.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Lelijk he,, dat ze al zegt ik hou niet van verandering. Dus nu al weerstand tegen die nieuwe.
Moet steeds denken aan Kenny G..quote:Op zondag 16 januari 2022 14:10 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
er zit ook echt helemaal niks vrouwelijks aan dat mens
als er iets is wat Kitty niet kon, dan was het acteren,quote:Op zondag 16 januari 2022 14:07 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Jammer dat de grootste actrice dan net weg is…
Binnen een paar uur ligt ze weer ergens te jankenquote:
Neu. Die praat alsof haar tong vast zit aan haar gehemeltequote:Op zondag 16 januari 2022 14:14 schreef Letigreholland het volgende:
Ben ik de enige die Amy bij tijd en wijlen voor geen meter versta?? 😱
Anders was dat gisteren in de studio wel een hele goede actquote:Op zondag 16 januari 2022 14:15 schreef Verida het volgende:
als er iet
[..]
als er iets is wat Kitty niet kon, dan was het acteren,
Roddelen en janken.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:14 schreef Koos1958 het volgende:
Nou amy misschien door je geroddel gelijk vanaf het begin. Dat je weerstand oproept bij mensen
niet de mooie mensen maar ze zei dat ze het idee had dat hij de mensen kiest om bij te zitten die goed in beeld worden gebrachtquote:Op zondag 16 januari 2022 14:16 schreef Koos1958 het volgende:
Nu weer al zeggen dat julio al bezig is met de kant van de mooie mensen te kiezen.
Het geeft te denken hoe zij dat weet.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:18 schreef danilel het volgende:
[..]
niet de mooie mensen maar ze zei dat ze het idee had dat hij de mensen kiest om bij te zitten die goed in beeld worden gebracht
streams gekeken van hier tot tokyoquote:Op zondag 16 januari 2022 14:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het geeft te denken hoe zij dat weet.
Eef loopt ook te posten buiten.. die wil drukkie doenquote:Op zondag 16 januari 2022 14:19 schreef danilel het volgende:
haha peter beschermt de rode knop om zelf te kunnen drukken want amy wilde hem voor zijn
Ze heeft zelf gekozen voor de gifkamer, terwijl ze die zelf heeft kunnen zien.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:18 schreef danilel het volgende:
[..]
niet de mooie mensen maar ze zei dat ze het idee had dat hij de mensen kiest om bij te zitten die goed in beeld worden gebracht
Hij mag datquote:
deze maat heb ik,46quote:Op zondag 16 januari 2022 14:08 schreef Jockari het volgende:
Die schoenen zijn niet in verhouding tot de kabouter. Meer Bassie van Adriaan
[ afbeelding ]
Ze zei recent nog dat ze de groep van BB21 leuker vond. Dat zegt al genoeg.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:19 schreef 5thencounter het volgende:
Eemie gaat vast een weglopertje worden... en snel graag
puzzelenquote:Op zondag 16 januari 2022 14:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze zei recent nog dat ze de groep van BB21 leuker vond. Dat zegt al genoeg.
Iedere dag King Nix' spagetti, DJ-boots die op niks trokken (behalve die van Matt), bankliggen,...
quote:Op zondag 16 januari 2022 14:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Iedere dag King Nix' spagetti, DJ-boots die op niks trokken (behalve die van Matt), bankliggen,...
dan hadden we Amy gehad ipv van Nixquote:Op zondag 16 januari 2022 14:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Relnichtjequote:Op zondag 16 januari 2022 14:25 schreef Harry het volgende:
Peter tegen Amy: druk jij maar (op de Rode Knop), ik wil drama.
eigenlijk tegelijkquote:Op zondag 16 januari 2022 14:26 schreef 5thencounter het volgende:
Ohjee Peter heeft dus gedrukt... ff terugkijken
quote:Op zondag 16 januari 2022 14:26 schreef danilel het volgende:
Amy tegen Peter; "eej maar ik ben wel labiel he! vind je niet? "
amy 1,2,3 huilenquote:Op zondag 16 januari 2022 14:27 schreef engine het volgende:
BB oordeelt dat Peter gedrukt heeft. Hij moet naar de DBK.
Iedereen krijgt iets positief behalve ik. Heb altijd pech. Wat ben ilk een dom varken. Wat mindfuckquote:Op zondag 16 januari 2022 14:27 schreef Hunter het volgende:
Jammer dat Kitty er niet meer is. Ik had haar wel als eerste op de rode knop willen zien drukken en dan een nominatie zien krijgen. Nog erger dan het ballonnenspel.
Ja tot nu toe gaat het nergens overquote:Op zondag 16 januari 2022 14:30 schreef Rhosyn het volgende:
Dit is de verassing?
Nog meer bewoners?
Die toch al kwamen.
Beetje actie. Ik vind het wel leuk een paar nieuwe erbij.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik dacht erst is billy![]()
![]()
hoezo komen alle vandaag?
Valt wel mee, de grootste wesp is er uitquote:Op zondag 16 januari 2022 14:31 schreef Rhosyn het volgende:
Die moeten gaan slapen in het wespennest...
oeioei
nah niet mijn dingquote:Op zondag 16 januari 2022 14:32 schreef Koos1958 het volgende:
Spieren en blokjes buik dat gaat weer zwijmel streams geven van de dames
Wespennest is GEEL....quote:Op zondag 16 januari 2022 14:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Valt wel mee, de grootste wesp is er uit
Als ie praat heeft ie een raar hoofd dus hij moet niet praten.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:32 schreef Koos1958 het volgende:
Spieren en blokjes buik dat gaat weer zwijmel streams geven van de dames
Er moet wel TV gemaakt blijven worden natuurlijk een aangezien Kitty dat 2 weken deed, gelijk maar 3 er in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |