De vraag is meer wie is er VRIJ en kan direct worden opgepikt? Bailey zou leuk zijn, maar die zit net ergens andersquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frankfurt speelt sowieso veel met 3 of 5 verdedigers.
Maar goed, Ajax heeft natuurlijk bewezen dat het ook met andere nuttige spelers kan komen dan oud-eredivisie spelers (al blijkt het ook vaak wel een aardig recept), dus ik zou vooral niet blind staren op Bergwijn en Kostic.
Fijn, nu heb ik het volste vertrouwen dat het goed komt met die jongen!quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:20 schreef Poepz0r het volgende:
Eljero Elia heeft via Instagram gereageerd op het nieuws over Mohamed Ihattaren en Ajax. De vleugelaanvaller van ADO Den Haag schrijft onder een Instagram-post van ESPN met een foto van Ihattaren in het shirt van Ajax in eerste instantie ‘respect’. Kort daarna voegt hij in een uitgebreidere reactie toe dat hij weet dat Ihattaren onder Ajax-trainer Erik ten Hag weer zal opbloeien.
De eerste opmerking van Elia levert enkele kritische reacties op, waarna hij met een tweede reactie komt. “Zieke mensen op Insta. Een jongen van negentien afschrijven, terwijl hij zijn vader is verloren. Jullie hebben geen hart en ja, ik ken Ten Hag persoonlijk. Ik weet: hij gaat hem weer op laten bloeien”, benadrukt Elia. Hij werkte tussen 2007 en 2009 samen met Ten Hag, toen de huidige trainer van Ajax werkzaam was als assistent bij FC Twente.
ELIAGOD
Moreel kompasquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:20 schreef Poepz0r het volgende:
Eljero Elia heeft via Instagram gereageerd op het nieuws over Mohamed Ihattaren en Ajax. De vleugelaanvaller van ADO Den Haag schrijft onder een Instagram-post van ESPN met een foto van Ihattaren in het shirt van Ajax in eerste instantie ‘respect’. Kort daarna voegt hij in een uitgebreidere reactie toe dat hij weet dat Ihattaren onder Ajax-trainer Erik ten Hag weer zal opbloeien.
De eerste opmerking van Elia levert enkele kritische reacties op, waarna hij met een tweede reactie komt. “Zieke mensen op Insta. Een jongen van negentien afschrijven, terwijl hij zijn vader is verloren. Jullie hebben geen hart en ja, ik ken Ten Hag persoonlijk. Ik weet: hij gaat hem weer op laten bloeien”, benadrukt Elia. Hij werkte tussen 2007 en 2009 samen met Ten Hag, toen de huidige trainer van Ajax werkzaam was als assistent bij FC Twente.
ELIAGOD
Het is zo verwarrend allemaal. Is DM nou doelman of defensieve middenvelder?quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
RWB = right wing back
RB = rechtsback
RW of AMR is de rechtsbuiten. Right winger / attacking midfielder right (die kan ook inzakken in tegenstelling tot de RW die speelt dieper).
Direct Messagequote:Op donderdag 20 januari 2022 14:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is zo verwarrend allemaal. Is DM nou doelman of defensieve middenvelder?
Kut voetbal. Ik ga wel futsal kijken, dat zijn er tenminste maar 5.
Gewoon schoolpleintjesvoetbal, daar heb je 15 spitsen en nul verdedigers. En de debiel van de klas (inb4 haha dat was jij zeker) die op doel moest staan.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wij hadden altijd een vliegende keep. Nooit 1 die op doel stond.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon schoolpleintjesvoetbal, daar heb je 15 spitsen en nul verdedigers. En de debiel van de klas (inb4 haha dat was jij zeker) die op doel moest staan.
CDM / CVM is verdedigende middenvelderquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, ik was duidelijk één van de spitsen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon schoolpleintjesvoetbal, daar heb je 15 spitsen en nul verdedigers. En de debiel van de klas (inb4 haha dat was jij zeker) die op doel moest staan.
En vervolgens lag ie er bij de eerste de beste counter in.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Wij hadden altijd een vliegende keep. Nooit 1 die op doel stond.
En PZC/PMC ?quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
CDM / CVM is verdedigende middenvelder
quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:32 schreef Leonos het volgende:
wat moet die dikke pad nou weer bij Ajax
Ja, en om je volgende vraag alvast te beantwoorden ja zo opportunistisch is de voetbalwereld. Kijk bijvoorbeeld ook naar een Luuk de Jong.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Omdat die toevallig 2 goals maakt?
Padt speelt bij ludogoretzquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:32 schreef Leonos het volgende:
Ik ben benieuwd. Nu weer meteen naar een topclub gaan met de geschiedenis die hij heeft... Hoe lang gaat een Ten Hag zijn handje daar vasthouden en wat zijn de verwachtingen van Ihattaren zelf? Ze gaan hem daar niet drie maanden lang krediet geven als hij het op het veld in wedstrijden niet laat zien.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fijn, nu heb ik het volste vertrouwen dat het goed komt met die jongen!
moet hij wel aan spelen toekomen, zie hem niet zo 1, 2, 3 in de basis staan, op 10 heeft hij Berghuis en Klaassen voor zich, op rechtsbuiten Antony en Berghuis en nog een eventuele aankoop, dus hij zal het van invalbeurten moeten hebbenquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ze gaan hem daar niet drie maanden lang krediet geven als hij het op het veld in wedstrijden niet laat zien.
Eriksen is qua voetballer geen liabilityquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:07 schreef Marsenal het volgende:
Ik had dan liever Eriksen erbij gehad, als we dan toch een liability middenvelder nemen.
Zeker niet, ik had ook liever Eriksen. De enige die zich daar nu nog zorgen over maakt is zijn eigen gezin, verder zal het wel loslopen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eriksen is qua voetballer geen liability
Een domme zet? Je krijgt een van de grootste talenten van Nederland voor niks en je kan na een half jaar al afscheid nemen als hij zelf er niet hard genoeg voor werkt. Prima zet juistquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:11 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Zeker niet, ik had ook liever Eriksen. De enige die zich daar nu nog zorgen over maakt is zijn eigen gezin, verder zal het wel loslopen.
Ik zie bij Ajax op het middenveld gewoon geen ruimte voor een jeugdzorg-project. Wat een domme zet zou dit zijn zeg.
Ik ook niet, vandaar dus dat ik me afvraag wat Ihattaren nou precies voor ogen heeft. Dat hij dit seizoen nog een grote rol bij Ajax kan spelen? Dan moet je van hele goede huize komen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet hij wel aan spelen toekomen, zie hem niet zo 1, 2, 3 in de basis staan, op 10 heeft hij Berghuis en Klaassen voor zich, op rechtsbuiten Antony en Berghuis en nog een eventuele aankoop, dus hij zal het van invalbeurten moeten hebben
Denk dat het gewoon komt door de relatie met Ali Dursun, die was goed in de tijd van Frenkie dus het kan gewoon een leuk project worden, de financiële risico's zijn nagenoeg nihil.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:11 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Zeker niet, ik had ook liever Eriksen. De enige die zich daar nu nog zorgen over maakt is zijn eigen gezin, verder zal het wel loslopen.
Ik zie bij Ajax op het middenveld gewoon geen ruimte voor een jeugdzorg-project. Wat een domme zet zou dit zijn zeg.
Fair enough, voor ajax zit er weinig risico aan, hoewel het wel het type is wat in de kleedkamer kan zitten chagrijnen. Maar ik denk dat Utrecht beter was geweest voor iedereen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een domme zet? Je krijgt een van de grootste talenten van Nederland voor niks en je kan na een half jaar al afscheid nemen als hij zelf er niet hard genoeg voor werkt. Prima zet juist
User @Wienerschnitzels vergeet normaal mee te doen met iedereen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, en om je volgende vraag alvast te beantwoorden ja zo opportunistisch is de voetbalwereld. Kijk bijvoorbeeld ook naar een Luuk de Jong.
Die zit niet in de kleedkamer als hij zich niet gedraagt hoor ben maar niet bang. Dan zit die op maandagavond bij Jong.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:23 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Fair enough, voor ajax zit er weinig risico aan, hoewel het wel het type is wat in de kleedkamer kan zitten chagrijnen. Maar ik denk dat Utrecht beter was geweest voor iedereen.
Ik hoop voor dat arme joch dat hem dat al verteld is, en dat hij toen ook z'n aandacht er bij had.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die zit niet in de kleedkamer als hij zich niet gedraagt hoor ben maar niet bang. Dan zit die op maandagavond bij Jong.
vond dit wel een aardige analysequote:Op donderdag 20 januari 2022 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stiekem toch wel de hoop dat Ten Hag die Ihattaren aan het draaien krijgt.
Uitstekende deal wat mij betreft door hem eerst te huren en te zien of hij er zin in heeft. Geloof ook niet dat hij de sfeer erg kan verzieken met alle spelers die al rondlopen bij Ajax. En 1000% liever een talent als Ihattaren met een gebruiksaanwijzing dan middelmaat als Labyad waar je sowieso niks aan hebt.
Hopelijk gaat hij het net als Ziyech ook juist leuk vinden om goed druk te leren zetten.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
vond dit wel een aardige analyse
[ twitter ]
Gezien het spel van PSV en van Ajax zou je daar gewoon eenvoudig moeten winnen, maar dat zal wel totaal anders uitpakkenquote:
Dat was vorig seizoen ook mensonterend slecht daar.quote:Op donderdag 20 januari 2022 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gezien het spel van PSV en van Ajax zou je daar gewoon eenvoudig moeten winnen, maar dat zal wel totaal anders uitpakken
Ajax speelt daar bijna altijd apathisch . Alsof ze steeds letterlijk uit bed komen rollen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gezien het spel van PSV en van Ajax zou je daar gewoon eenvoudig moeten winnen, maar dat zal wel totaal anders uitpakken
Al speelt Ajax ook vaak genoeg zo in De Kuip maar dan valt het balletje wel goed.quote:Op donderdag 20 januari 2022 22:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax speelt daar bijna altijd apathisch . Alsof ze steeds letterlijk uit bed komen rollen.
Het einde was dan wel weer leukquote:Op donderdag 20 januari 2022 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was vorig seizoen ook mensonterend slecht daar.
Och och. Heerlijk was dat.quote:
Hee, ik ken diegene die deze tweet plaatstequote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat er nog niets over Unuvar naar buiten is gekomen is niet heel positief toch? Het zag er niet heel leuk uit.
[ twitter ]
Enorme wappie zo te zien en dat bijschrift insinueert dingen, maar kon de beelden nergens anders zo snel vindenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hee, ik ken diegene die deze tweet plaatste
Café-eigenaar, behoorlijk MAD op de regering.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Enorme wappie zo te zien en dat bijschrift insinueert dingen, maar kon de beelden nergens anders zo snel vinden.
Hee! Ik ken ook een café eigenaarquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Café-eigenaar, behoorlijk MAD op de regering.
Vaccin?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat er nog niets over Unuvar naar buiten is gekomen is niet heel positief toch? Het zag er niet heel leuk uit.
[ twitter ]
Bizar!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:28 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hee! Ik ken ook een café eigenaar
hoe dan ook een hufterquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Café-eigenaar, behoorlijk MAD op de regering.
als je zoiets plaatst ben je wat mij betreft een hufterquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, zo zou ik hem niet omschrijven. Prima kerel.
wanneer is dit gebeurd? niets van meegekregenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je zoiets plaatst ben je wat mij betreft een hufter
hij had last van/in z'n zij/ribben maar dat wordt meteen uitgelegd dat het iets met vaccin te maken heeft, dat vind ik gewoon niet zo netjesquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wanneer is dit gebeurd? niets van meegekregen
oh jaquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij had last van/in z'n zij/ribben maar dat wordt meteen uitgelegd dat het iets met vaccin te maken heeft, dat vind ik gewoon niet zo netjes
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat het om het filmpje of mis ik wat?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heeft ook te maken met het feit dat Feyenoord de laatste jaren nou eenmaal minder kwaliteit heeft dan PSV.quote:Op donderdag 20 januari 2022 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al speelt Ajax ook vaak genoeg zo in De Kuip maar dan valt het balletje wel goed.
Ik dacht gelezen te hebben dat Kudus naar de afrika cup ging?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Iedereen fitgenot.
Martinez was uit voorzorg gister dus.
Oh, en eens met @:tarado .
Dat zou vrij zinloos zijn want Ghana ligt er al uit.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:24 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik dacht gelezen te hebben dat Kudus naar de afrika cup ging?
Mwa wedstrijden tegen Feyenoord hebben de laatste 10 jaar wel opvallend vaak een lucky karakter. (Daarvoor overigens niet hoor.) Laatste pot waarbij Ajax onterecht verloor of gelijkspeelde kan ik me niet herinneren, onterechte overwinningen toch wel een stuk of 5.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat heeft ook te maken met het feit dat Feyenoord de laatste jaren nou eenmaal minder kwaliteit heeft dan PSV.
Eriksenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:21 schreef TLC het volgende:
Stiekem hoop je toch dat Eriksen bij Ajax gaat tekenen
Niemand kan aan Tadic tippen in mijn ogenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Eriksen![]()
Wat een speler was dat. In principe was dat ook de beste Ajacied van het afgelopen decennium.
Is natuurlijk door zijn drive een geweldenaar maar Eriksen is zo enorm verfijnd in zijn aanname, passing dribble en schot.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 01:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niemand kan aan Tadic tippen in mijn ogen
Gewoon zakelijk bekijken. Je krijgt de kans een speler die potentieel 30 mio plus waard is te huren met optie tot koop. Hij is pas 19. Doet ie raar: stuur em terug. Krijg je em aan de praat is het potentieel kassa en een aardige toevoeging voor je selectie.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:18 schreef -XOR- het volgende:
Van Ihattaren is het niet handig om naar Ajax te gaan en Ajax moet hier, ook om bestwil van de jongen zelf, niet aan beginnen. Ihattaren heeft een paar leuke wedstrijden als talent in de eredivisie gespeeld maar is op zijn 19e veel te dik en van de radar afgeweest en heeft geen ritme en patronen om op terug te vallen. Die zal echt alle zeilen moeten bijzetten om een eredivisievoetballer te worden en de eerste stappen op weg daar naartoe kan hij veel beter bij Utrecht zetten waar hij kansen zal krijgen dan bij Ajax. Een Ihattaren die bij Utrecht de weg omhoog probeert te vinden is voor werkelijk alle partijen beter, ook voor Ajax.
genoeg lopen kankeren op hemquote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Eriksen![]()
Wat een speler was dat. In principe was dat ook de beste Ajacied van het afgelopen decennium.
Nou nou nouquote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Eriksen![]()
volgend weekend is interlands tochquote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:24 schreef Pedroso het volgende:
Volgende wedstrijd tegen Heracles met publiek, over 2 weken. Volgend weekend een bekerprogramma ofzo ?
Overigens wel een paar pittige uitwedstrijden gehad zonder publiek, Feyenoord, Utrecht en PSV. Niet dat dit Ajax heel erg in de war zou raken van uitpubliek overigens.
Nee, dat is pas in maart weer, geloof ik, geen idee waarom er opeens een vrij weekend tussen zitquote:
Volgende week heb je wel interland voetbal in Zuid-Amerika.quote:Op zondag 23 januari 2022 11:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, dat is pas in maart weer, geloof ik, geen idee waarom er opeens een vrij weekend tussen zit
Oké. Ik had het over Europa inderdaad, dan zal dat de reden zijn. Wel apart dat dat zo verspreid is dan, al geldt dat helemaal met zo’n Africa Cup midden in het seizoen.quote:Op zondag 23 januari 2022 11:46 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Volgende week heb je wel interland voetbal in Zuid-Amerika.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |