Dat was vorig seizoen ook mensonterend slecht daar.quote:Op donderdag 20 januari 2022 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gezien het spel van PSV en van Ajax zou je daar gewoon eenvoudig moeten winnen, maar dat zal wel totaal anders uitpakken
Ajax speelt daar bijna altijd apathisch . Alsof ze steeds letterlijk uit bed komen rollen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gezien het spel van PSV en van Ajax zou je daar gewoon eenvoudig moeten winnen, maar dat zal wel totaal anders uitpakken
Al speelt Ajax ook vaak genoeg zo in De Kuip maar dan valt het balletje wel goed.quote:Op donderdag 20 januari 2022 22:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax speelt daar bijna altijd apathisch . Alsof ze steeds letterlijk uit bed komen rollen.
Het einde was dan wel weer leukquote:Op donderdag 20 januari 2022 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was vorig seizoen ook mensonterend slecht daar.
Och och. Heerlijk was dat.quote:
Hee, ik ken diegene die deze tweet plaatstequote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat er nog niets over Unuvar naar buiten is gekomen is niet heel positief toch? Het zag er niet heel leuk uit.
[ twitter ]
Enorme wappie zo te zien en dat bijschrift insinueert dingen, maar kon de beelden nergens anders zo snel vindenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hee, ik ken diegene die deze tweet plaatste
Café-eigenaar, behoorlijk MAD op de regering.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Enorme wappie zo te zien en dat bijschrift insinueert dingen, maar kon de beelden nergens anders zo snel vinden.
Hee! Ik ken ook een café eigenaarquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Café-eigenaar, behoorlijk MAD op de regering.
Vaccin?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat er nog niets over Unuvar naar buiten is gekomen is niet heel positief toch? Het zag er niet heel leuk uit.
[ twitter ]
Bizar!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:28 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hee! Ik ken ook een café eigenaar
hoe dan ook een hufterquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Café-eigenaar, behoorlijk MAD op de regering.
als je zoiets plaatst ben je wat mij betreft een hufterquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, zo zou ik hem niet omschrijven. Prima kerel.
wanneer is dit gebeurd? niets van meegekregenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je zoiets plaatst ben je wat mij betreft een hufter
hij had last van/in z'n zij/ribben maar dat wordt meteen uitgelegd dat het iets met vaccin te maken heeft, dat vind ik gewoon niet zo netjesquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wanneer is dit gebeurd? niets van meegekregen
oh jaquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij had last van/in z'n zij/ribben maar dat wordt meteen uitgelegd dat het iets met vaccin te maken heeft, dat vind ik gewoon niet zo netjes
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat het om het filmpje of mis ik wat?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heeft ook te maken met het feit dat Feyenoord de laatste jaren nou eenmaal minder kwaliteit heeft dan PSV.quote:Op donderdag 20 januari 2022 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al speelt Ajax ook vaak genoeg zo in De Kuip maar dan valt het balletje wel goed.
Ik dacht gelezen te hebben dat Kudus naar de afrika cup ging?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Iedereen fitgenot.
Martinez was uit voorzorg gister dus.
Oh, en eens met @:tarado .
Dat zou vrij zinloos zijn want Ghana ligt er al uit.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:24 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik dacht gelezen te hebben dat Kudus naar de afrika cup ging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |