Qua leeftijd schelen ze niet zoveel.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:11 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Hij is toch net iets te leuk voor de net iets te belegen Leontien? Het gezeik rondom de vader van haar kinderen, wie zit daar op te wachten?
Tenenkrommend, lijken wel 2 pubertjesquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:24 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.story.nl/arti(...)61-b36f-eb59fb67b6df
Wat vinden we van dat filmpje dan?
Vlindersss
Heel ongemakkelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:29 schreef LC01 het volgende:
[..]
Tenenkrommend, lijken wel 2 pubertjes
Wat een schaapjesquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:24 schreef JourneyBlue het volgende:
Vlindersss
Dan hoort Mo straks ook bij tha Sisterhood. Wat een gezelligheidquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:13 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Sisterhood, verbinding, liefde en zielsherkenning
Monique volgt alle cursussen die Tien ook heeft gedaan, dus die moet nog Reiki doen.
Engquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:13 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Monique volgt alle cursussen die Tien ook heeft gedaan, dus die moet nog Reiki doen.
Flink kachel allebei, wel diep!!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:24 schreef JourneyBlue het volgende:
Wat een grauwe bek heeft die Leontien zegquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:13 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Rock-'n-roll, dan krijg je dat!@!@quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat een grauwe bek heeft die Leontien zeg
Steeds als je denkt dat het niet sneuer kanquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:13 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik wel fijn om naar te luisteren eigenlijk. Beter dan die hoge giebelstemmetjes.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Flink kachel allebei, wel diep!!
Rookt Leon10 zware shag? Lijkt Johnny Cash wel..
Reiki verhelpt dat allemaalquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:18 schreef Noek het volgende:
Ze klinkt wel een beetje als Rachel dus die meid rookt wat af.
Leco zou ik ook ontvrienden trouwens als die je met dat haar opscheept.
#healingquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Laat de kracht en het licht vd chemo in je stromen.
[ afbeelding ]
Nou, dat dacht ik ook al.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:18 schreef Noek het volgende:
Ze klinkt wel een beetje als Rachel dus die meid rookt wat af.
Leco zou ik ook ontvrienden trouwens als die je met dat haar opscheept.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:57 schreef Claudia_x het volgende:
Eh, ben ik nou zo slim of...?
Volgens Anouk is iedereen heel erg blij voor Leontine. (...) Ook Anouk is heel erg blij voor haar vriendin. “Het is heel pril, ze zijn gezellige dingen aan het doen samen. Ze hebben afgelopen weekend een blind date gehad in Antwerpen, maar zijn al meerdere keren met elkaar gaan eten.” Bron
quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:57 schreef Claudia_x het volgende:
Volgens Anouk is iedereen heel erg blij voor Leontine. (...) Ook Anouk is heel erg blij voor haar vriendin. “Het is heel pril, ze zijn gezellige dingen aan het doen samen. Ze hebben afgelopen weekend een blind date gehad in Antwerpen, maar zijn al meerdere keren met elkaar gaan eten.” Bron
Gewoon de vorm loslaten, Leandra.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:37 schreef Leandra het volgende:
Een blind date met iemand waarmee je al regelmatig uit eten ging?
Misschien moet ik eens op blind date met mijn man
Een tipje voor je blind datequote:Op zondag 9 oktober 2022 22:37 schreef Leandra het volgende:
Een blind date met iemand waarmee je al regelmatig uit eten ging?
Misschien moet ik eens op blind date met mijn man
Is elkaar gewoon ‘een tof wijf’ noemen, niet meer hip genoeg?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:13 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
De perfecte plek voor verlopen vellen met teveel geld en ego tochquote:
Ik ga ook liever naar zuid-Spanje of één van de Spaanse eilanden hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die mensen doen nooit een weekje Noorwegen ofzo hè.
Daar is namelijk geen pers en fotogravenquote:
Ik zou het wel weten. Maargoed, ik ben dan ook geen strandmens. En als ik naar het strand wil ga ik hier wel. Daar hoef ik geen honderden euro's voor neer te tellenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die mensen doen nooit een weekje Noorwegen ofzo hè.
Gewoon een vriendendienstje. Leontien bezorgd de man van haar bestie wat eerste foto's. Absurde manier om zo je vriendschap te tonen, maar goed... zo rollen ze daar in het Gooi.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:37 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Hij heeft daar een huis had ik gelezen.
Wat ik ook had gelezen is dat hij niet zo blij is met de media-aandacht maar daar lijkt hij heel snel van teruggekomen.
Oh, maar ik snap het wel hoor. Het is alleen zooo typisch bij deze mensen. Steken ze elkaar aan?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga ook liever naar zuid-Spanje of één van de Spaanse eilanden hoor
hoe ga je op een blind date als je elkaar al kent en gezien hebt? of hebben ze het hele weekend een blinddoek op gehad?quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, want lekker onder elkaar en van alle (Europese) locaties waar je in het seizoen gezien moet wordenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, maar ik snap het wel hoor. Het is alleen zooo typisch bij deze mensen. Steken ze elkaar aan?
òf ze hebben elk een blind date gehad met iemand anders MAAR zijn al meerdere malen met elkaar gaan eten.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
hoe ga je op een blind date als je elkaar al kent en gezien hebt? of hebben ze het hele weekend een blinddoek op gehad?
Ja, maar het scheidingshuis heeft in de akte staan dat mevrouw destijds gehuwd wasquote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:38 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Vreemd verhaak inderdaad.
Het kan alsnog alle kanten op want de één spreekt over scheiden terwijl de ander het over een relatie heeft, en het haar kinderen zijn. En dan is ongehuwd te boek staan niet vreemd.
Ik wacht nog even op meer dirt totdat het verhaak helemaal klopt.
Aha. Ja, dan zal het wel allemaal zo zijn. Ik vind het best.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:39 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Ja, maar het scheidingshuis heeft in de akte staan dat mevrouw destijds gehuwd was
met Huiberts.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:12 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Bridget Maasland: ‘Waarom belt Leontine Ruiters zélf paparazzi?
https://www.mediacourant.(...)ters-zelf-paparazzi/
Tja, waarom gaan mensen pardoes samenwonen met (met een jong kind in huis) en op reis met jongere zangers die al dan niet vrijgezel waren, hun nagels versieren met 'Brazes" ? Of wist jij het al wel Bridget?quote:Bridget Maasland vindt het ongelooflijk dat Leontine met de paparazzi belt terwijl de liefde met John nog zo pril is. “Waarom zou je dat dan doen? Waarom zou je dan de paparazzi bellen als je het nog niet weet?”, vraagt ze zich af in RTL Boulevard.
Dat lijkt op Debby/Deborah Harry.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:41 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Aha. Ja, dan zal het wel allemaal zo zijn. Ik vind het best.
Is dat de ex-vrouw aan de muur?
[ afbeelding ]
quote:Het sprookje tussen Leontine en zakenman John Huiberts is alweer afgelopen. “John heeft haar gedumpt”, klonk het bij Yvonne Coldeweijer. Maar vooral wat John over de ex van Marco Borsato zei moet haar zijn binnengekomen bij Leontine…
Yvonne Coldeweijer benadrukt dat ze Leontine nochtans gewaarschuwd had voor het ‘liederlijke leven’ van de zakenman, al lijkt John Huiberts ook niet meteen hoog op te lopen met hoe Leontine in het leven staat… John lijkt Leontine zelfs zwart te maken nu ze uit elkaar zijn…
“Hij vertelt aan iedereen dat hij Leontine maar een luie meid vindt. Hij vond haar wel lief, maar vond haar wat zwaar op de hand”, wist een betrouwbare bron te vertellen aan Yvonne Coldeweijer… En dan volgt er nog een sneer richting Leontine Borsato…
“Leontine is meer een uitslaper en voert niet veel uit op een dag. Dit inspireerde hem niet echt en hij vond haar wat inhoudsloos”, onthult een anonieme bron de ware reden achter hun relatiebreuk aan Yvonne Coldeweijer.
Klopt. Maar wilde dit topic nog even nieuw leven inblazen met wat dirtquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Dit nieuws, inclusief de sneer, is toch al van een tijdje geleden?
Mooi, laat de waarheid aan het licht komen!quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:18 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Handschriftonderzoek in misbruikzaak Marco Borsato.
Het AD meldt vandaag dat de zaak tegen Borsato nu vertraging oploopt door handschriftonderzoek. In het kader van dit onderzoek kijken experts of de schokkende 'dagboekverhalen' echt zijn geschreven door het meisje, en of het inderdaad zo lang geleden al gebeurd is. De advocaat van Borsato, Geert-Jan Knoops, bevestigt dat er zo'n onderzoek loopt. De tegenpartij wil niets kwijt over de zaak.
Rare dingen? Als je dit verzint ben je gewoon knettergek.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:33 schreef rinardo het volgende:
Het zou mij niets verbazen als het allemaal verzonnen is door die moeder van de nu 22 jarige Yvonne ( Nathalie Thielen) het is gewoon wraak omdat ze niet langer mocht werken voor de fanclub van Borsato , er gaan ook geruchten dat ze verliefd was op Borsato. Mensen doen rare dingen hoor, ben blij dat het handschrift onderzocht gaat worden. De vraag is, wie betaald de inkomsten die Marco heeft misgelopen, en de schade die het zijn priveleven heeft aangedaan, zn naam zwart gemaakt, ben daar wel heel benieuwd naar.
Typische roddel door blinde Marco-fans. #trapernietinquote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:33 schreef rinardo het volgende:
Het zou mij niets verbazen als het allemaal verzonnen is door die moeder van de nu 22 jarige Yvonne ( Nathalie Thielen) het is gewoon wraak omdat ze niet langer mocht werken voor de fanclub van Borsato , er gaan ook geruchten dat ze verliefd was op Borsato. Mensen doen rare dingen hoor, ben blij dat het handschrift onderzocht gaat worden. De vraag is, wie betaald de inkomsten die Marco heeft misgelopen, en de schade die het zijn priveleven heeft aangedaan, zn naam zwart gemaakt, ben daar wel heel benieuwd naar.
Toch niet als je onderzoekt op overeenkomsten tussen handschriften?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:16 schreef Claudia_x het volgende:
Handschriftonderzoek is toch een pseudo-wetenschap?
Ik heb begrepen dat het meer een kunst dan een vak is, vooral gebaseerd op het deskundige oordeel van een individu en niet op gestandaardiseerde methoden en kwantitatieve analyse. Maar goed, dat is hier offtopic.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toch niet als je onderzoekt op overeenkomsten tussen handschriften?
Forensisch schriftonderzoek is wel iets anders dan grafologie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Twijfels zijn prima, maar als die volledig gebaseerd zijn op roddels, dan kan iedereen daar gelukkig zijn eigen conclusies uit trekken. In dit geval denk ik dat je oorzaak en gevolg een beetje door elkaar haalt.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Waarom is iemand gelijk een fan als er twijfels rijzen bij een verhaal?
Je kunt vaststellen aan de droogte van de inkt hoe lang geleden iets geschreven is, en de samenstelling van de inkt is heden ook net iets anders dan 10 jaar geleden.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:16 schreef Claudia_x het volgende:
Handschriftonderzoek is toch een pseudo-wetenschap?
quote:Marco Borsato maakt een ‘comeback’ op Radio 538
Op Radio 538 klonk deze week weer muziek van Marco Borsato. In de ochtendshow werd een nummer van de zanger gedraaid, wat direct tot een flinke discussie leidde op de radio.
Sinds de aangifte in december 2021 tegen Marco Borsato wegens vermeend seksueel misbruik van een destijds minderjarig meisje, is zijn muziek zeer zelden, of zelfs helemaal niet meer te horen op de landelijke radiostations. Ruim anderhalf jaar later loopt het onderzoek nog steeds en is het onzeker of de zanger ooit vervolgd zal worden.
Nadat presentator Tim Klijn het nummer ‘Hef Je Glas‘ startte in ‘De 538 Ochtend’ tussen 06.00 en 10.00 uur, ontstond er een discussie tussen de radiopresentatoren tussen Tim Klijn, Rick Romijn, Niels van Baarlen en nieuwslezeres Florentien van der Meulen.
Rick is van mening dat de muziek van Marco nog steeds gedraaid kan worden. “Marco Borsato is ergens van beschuldigd, maar er is nog helemaal geen veroordeling, geen bewijs. Misschien komt dat wel, misschien ook niet. Maar Marco Borsato is nu volledig geboycot voor de rest van zijn leven. Zijn carrière is verwoest, zijn huwelijk is verwoest. Alles is eigenlijk verwoest. Zolang hij niet veroordeeld is, kunnen we zijn muziek gewoon blijven draaien.”
Tim Klijn: “Hij is nu nog niet veroordeeld en volgens mij begint het er steeds meer op te lijken dat dat ook niet gaat gebeuren, dus zolang het niet zo is…” Niels: “Laten we gewoon afspreken, zolang er geen veroordeling is, dan kunnen we hem gewoon draaien, punt.”
Het is niet bekend of de luisteraars van Radio 538 de muziek van Borsato weer accepteren op de radio. Eerder dit jaar zond het station de 90s Top 538 uit en daarin stonden meerdere hits van de artiest. Enkele weken later zond Sky Radio de Sky Top 1000 uit en daarin was Borsato niet te vinden. [RadioWereld.NL]
https://radiowereld.nl/me(...)meback-op-radio-538/
Die vergelijking gaat wel erg ver.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:47 schreef Ole het volgende:
Tja.. muziek van Michael Jackson wordt ook nog gedraaid.
Jerry Lee Lewis neukte z'n 13jarige nichtje.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:57 schreef BE het volgende:
Dat verwoeste huwelijk had hij natuurlijk helemaal zelf in de hand, dat heeft niks te maken met beschuldigingen die al dan niet gegrond zijn.
Waarbij dan gezegd moet worden dat 'being an asshole' niet per definitie een reden is om platen niet te draaien...
Mwah..quote:
Heb ik iets gemist? Jackson heeft toch geen bewezen misdaden op zn naam? Alleen hardnekkige verhalen over misplaatste slaappartijtjes enzo, toch?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:08 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mwah..
Ligt er aan hoe je het ziet. Als zelfs Jackson nog 'gedraaid', wordt met zijn bewezen ernstige misdaden, zou je kunnen stellen dat er nog veel minder reden is om Borsato, met relatief lichte vergrijpen, niet te draaien.
Denk het wel..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:11 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Jackson heeft toch geen bewezen misdaden op zn naam? Alleen hardnekkige verhalen over misplaatste slaappartijtjes enzo, toch?
Mjah. Da's niet echt bewijs, of een schuldbekentenis, of een schuldverklaring. Als je fuckyou-money hebt kan je gewoon iedereen zn gezeik afkopen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:25 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Denk het wel..
In January 1994, Jackson settled the lawsuit made against him for $23 million, with $5 million going to the family's lawyers.
ik vind het persoonlijk juist wel een fikse schuldbekentenis, het afkopen. Dan later zeggen met een piepstemmetje "had ik niet moeten doen"quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:35 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Mjah. Da's niet echt bewijs, of een schuldbekentenis, of een schuldverklaring. Als je fuckyou-money hebt kan je gewoon iedereen zn gezeik afkopen.
Hij staat er niet goed op, maar je kan nog steeds niet iets ervan zeggen.
Het unieke aan Michael Jackson zn zaak is denk ik dat mensen zijn muziek te massaal willen luisteren. Hij is gewoon te moeilijk om te boycotten of te cancelen, want zijn muziek is te belangrijk. Principes houden over het algemeen wel op als het te lastig wordt, voor veel mensen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
ik vind het persoonlijk juist wel een fikse schuldbekentenis, het afkopen. Dan later zeggen met een piepstemmetje "had ik niet moeten doen"![]()
En er waren ook zoveel zaken en getuigen..
Maar ik begrijp je punt un petit peu.
Is zeker zo. Z'n muziek is te goed en dat gekraai en jatwerk van Borsato kan men prima zonder!@quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:45 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het unieke aan Michael Jackson zn zaak is denk ik dat mensen zijn muziek te massaal willen luisteren. Hij is gewoon te moeilijk om te boycotten of te cancelen, want zijn muziek is te belangrijk. Principes houden over het algemeen wel op als het te lastig wordt, voor veel mensen.
In Nederland was Marco Borsato groter dan Michael Jackson.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:45 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het unieke aan Michael Jackson zn zaak is denk ik dat mensen zijn muziek te massaal willen luisteren. Hij is gewoon te moeilijk om te boycotten of te cancelen, want zijn muziek is te belangrijk. Principes houden over het algemeen wel op als het te lastig wordt, voor veel mensen.
Da's wel triest.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Nederland was Marco Borsato groter dan Michael Jackson.
Ach. René Froger, Gerard Joling en Jeroen van der Boom worden de toppers genoemd. En Kane, Kensington en Di-Rect worden beschouwd als goede Nederlandse bands.quote:
Dat is wel echt een berg kutzooi. Vooral Kanequote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach. René Froger, Gerard Joling en Jeroen van der Boom worden de toppers genoemd. En Kane, Kensington en Di-Rect worden beschouwd als goede Nederlandse bands.
Let it all just raaaaaaiiiiijuuuuun on meeeaaahquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dat is wel echt een berg kutzooi. Vooral Kane
Di-Rect maakt best goede muziekquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach. René Froger, Gerard Joling en Jeroen van der Boom worden de toppers genoemd. En Kane, Kensington en Di-Rect worden beschouwd als goede Nederlandse bands.
Hazes had ouderlijke toestemmingquote:Op woensdag 27 september 2023 11:18 schreef Nielsch het volgende:
Marco heeft gewoon gehandeld in de traditie van zanger André Hazes. Maarja, dat waren de jaren '30 van de vorige eeuw en toen kon dat nog.
Was zij geen kamper? Want dat komt vaker voor daarquote:Op woensdag 27 september 2023 11:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hazes had ouderlijke toestemming
Rachel werd nog net niet op André’s knakworstje…laat maar.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Was zij geen kamper? Want dat komt vaker voor daar
Yep...quote:Op woensdag 27 september 2023 11:26 schreef quirina het volgende:
[..]
Rachel werd nog net niet op André’s knakworstje…laat maar.
Laten we maar zeggen dat die ouders het van harte aanmoedigden.
Een gesponsorde talentenjacht om een nieuwe zanger te vinden.quote:
Ja und? Daarom kunnen ze nog wel goede muziek maken.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een gesponsorde talentenjacht om een nieuwe zanger te vinden.Rock 'n' roll.
Pas bij een veroordeling. Nog even afwachtenquote:Op woensdag 27 september 2023 11:14 schreef Hankster het volgende:
Marco “De Piem” Borsato is nu écht af.
Zoals?quote:Op woensdag 27 september 2023 12:45 schreef TjjWester het volgende:
Zou me niks verbazen als het OM andere belangen heeft dan de rechtsstaat........
Publiek en media tevreden houden. Het niet willen vervolgen van diverse voice viezerikken heeft al tot veel verontwaardiging geleid, Borsato niet vervolgen zou tot woede leiden bij het volk, de media en politiek. Dan heb ik het nog niet over "klassenjustitie" roepers.quote:
Dat ze hem gaan vervolgen is natuurlijk niet een goed teken. Wmb is hij al af, tijd terug al. Heb die vent overigens nooit leuk gevonden (eerder zwaar irritant), maar dat terzijde.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Pas bij een veroordeling. Nog even afwachten
Jep. Daarom dapper van het slachtoffer om dit te doen, je krijgt een leger aan fans die het voor hem opnemen en dan heb ik het nog eens over de macht wat marco B heeft met zijn connecties.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even wat reacties gelezen op social media en het is stuitend hoeveel mensen het voor hem op nemen, vooral vrouwen. Vooral het bekende 'ze zal wel weer geld nodig hebben', maar ook zoiets als dit: 'Weer eentje die het toen leuk vond, nu echter niet meer.
Had hem een veeg verkocht, hij zou wel stoppen... Hoe is het mogelijk 🙈.'
Onbegrijpelijk zulke reacties. Ik merk dat ik er gewoon pissig van wordt, dus ik stop gewoon met lezen.
Eens, maar met push-berichten zoals vandaag vraag ik mij af of de gemiddelde radiozender hem weer snel zal draaien na een eventuele vrijspraak. Laat staan dat-ie ooit weer een stadion uit zal verkopen. Ongeacht hoe de rechtszaak gaat lopen, dit is onderhand niet meer te repareren.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Pas bij een veroordeling. Nog even afwachten
Ja viel mij ook op. Het was de schuld van woke, want vroeger zouden meisjes niet naar de politie gaan voor het strelen (van geslachtsdelen). En reacties van mensen die zeggen dat hij dat nooit gedaan kan hebben want het is zo een leuke man op tv.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even wat reacties gelezen op social media en het is stuitend hoeveel mensen het voor hem op nemen, vooral vrouwen. Vooral het bekende 'ze zal wel weer geld nodig hebben', maar ook zoiets als dit: 'Weer eentje die het toen leuk vond, nu echter niet meer.
Onbegrijpelijk zulke reacties. Ik merk dat ik er gewoon pissig van wordt, dus ik stop gewoon met lezen.
Zouden die mensen ook zo reageren als De Grote Marco dat bij hún dochter had gedaan...quote:Op woensdag 27 september 2023 13:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja viel mij ook op. Het was de schuld van woke, want vroeger zouden meisjes niet naar de politie gaan voor het strelen (van geslachtsdelen). En reacties van mensen die zeggen dat hij dat nooit gedaan kan hebben want het is zo een leuke man op tv.
Niks mis met even niet. Alleen het erge zwart wit denken staat mij tegen. Laten we eerst afwachten. Hij is niet meteen een monster en hij is geen heilige. Hij is een verdachte. En ja zo op het eerste gezicht ziet het er niet goed uit. John vd Heuvel was overtuigd van een vervolging. Hij heeft gelijk gekregen.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:39 schreef Hankster het volgende:
[..]
Eens, maar met push-berichten zoals vandaag vraag ik mij af of de gemiddelde radiozender hem weer snel zal draaien na een eventuele vrijspraak. Laat staan dat-ie ooit weer een stadion uit zal verkopen. Ongeacht hoe de rechtszaak gaat lopen, dit is onderhand niet meer te repareren.
Niet te geloven he, en dan nog raar opkijken dat (vermeende) slachtoffers zich niet of jaren later een melding maken.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
En schrijven ?quote:Op woensdag 27 september 2023 13:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
De ouders van Rachel zette hun dochter op Hazes zijn schoot. Ze dekten nog net z'n bed niet.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:43 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Zouden die mensen ook zo reageren als De Grote Marco dat bij hún dochter had gedaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |