Qua leeftijd schelen ze niet zoveel.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:11 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Hij is toch net iets te leuk voor de net iets te belegen Leontien? Het gezeik rondom de vader van haar kinderen, wie zit daar op te wachten?
Tenenkrommend, lijken wel 2 pubertjesquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:24 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.story.nl/arti(...)61-b36f-eb59fb67b6df
Wat vinden we van dat filmpje dan?
Vlindersss
Heel ongemakkelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:29 schreef LC01 het volgende:
[..]
Tenenkrommend, lijken wel 2 pubertjes
Wat een schaapjesquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:24 schreef JourneyBlue het volgende:
Vlindersss
Dan hoort Mo straks ook bij tha Sisterhood. Wat een gezelligheidquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:13 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Sisterhood, verbinding, liefde en zielsherkenning
Monique volgt alle cursussen die Tien ook heeft gedaan, dus die moet nog Reiki doen.
Engquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:13 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Monique volgt alle cursussen die Tien ook heeft gedaan, dus die moet nog Reiki doen.
Flink kachel allebei, wel diep!!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:24 schreef JourneyBlue het volgende:
Wat een grauwe bek heeft die Leontien zegquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:13 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Rock-'n-roll, dan krijg je dat!@!@quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat een grauwe bek heeft die Leontien zeg
Steeds als je denkt dat het niet sneuer kanquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:13 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik wel fijn om naar te luisteren eigenlijk. Beter dan die hoge giebelstemmetjes.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Flink kachel allebei, wel diep!!
Rookt Leon10 zware shag? Lijkt Johnny Cash wel..
Reiki verhelpt dat allemaalquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:18 schreef Noek het volgende:
Ze klinkt wel een beetje als Rachel dus die meid rookt wat af.
Leco zou ik ook ontvrienden trouwens als die je met dat haar opscheept.
#healingquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Laat de kracht en het licht vd chemo in je stromen.
[ afbeelding ]
Nou, dat dacht ik ook al.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:18 schreef Noek het volgende:
Ze klinkt wel een beetje als Rachel dus die meid rookt wat af.
Leco zou ik ook ontvrienden trouwens als die je met dat haar opscheept.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:57 schreef Claudia_x het volgende:
Eh, ben ik nou zo slim of...?
Volgens Anouk is iedereen heel erg blij voor Leontine. (...) Ook Anouk is heel erg blij voor haar vriendin. “Het is heel pril, ze zijn gezellige dingen aan het doen samen. Ze hebben afgelopen weekend een blind date gehad in Antwerpen, maar zijn al meerdere keren met elkaar gaan eten.” Bron
quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:57 schreef Claudia_x het volgende:
Eh, ben ik nou zo slim of...?
Volgens Anouk is iedereen heel erg blij voor Leontine. (...) Ook Anouk is heel erg blij voor haar vriendin. “Het is heel pril, ze zijn gezellige dingen aan het doen samen. Ze hebben afgelopen weekend een blind date gehad in Antwerpen, maar zijn al meerdere keren met elkaar gaan eten.” Bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |