ik vind het persoonlijk juist wel een fikse schuldbekentenis, het afkopen. Dan later zeggen met een piepstemmetje "had ik niet moeten doen"quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:35 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Mjah. Da's niet echt bewijs, of een schuldbekentenis, of een schuldverklaring. Als je fuckyou-money hebt kan je gewoon iedereen zn gezeik afkopen.
Hij staat er niet goed op, maar je kan nog steeds niet iets ervan zeggen.
Het unieke aan Michael Jackson zn zaak is denk ik dat mensen zijn muziek te massaal willen luisteren. Hij is gewoon te moeilijk om te boycotten of te cancelen, want zijn muziek is te belangrijk. Principes houden over het algemeen wel op als het te lastig wordt, voor veel mensen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
ik vind het persoonlijk juist wel een fikse schuldbekentenis, het afkopen. Dan later zeggen met een piepstemmetje "had ik niet moeten doen"![]()
En er waren ook zoveel zaken en getuigen..
Maar ik begrijp je punt un petit peu.
Is zeker zo. Z'n muziek is te goed en dat gekraai en jatwerk van Borsato kan men prima zonder!@quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:45 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het unieke aan Michael Jackson zn zaak is denk ik dat mensen zijn muziek te massaal willen luisteren. Hij is gewoon te moeilijk om te boycotten of te cancelen, want zijn muziek is te belangrijk. Principes houden over het algemeen wel op als het te lastig wordt, voor veel mensen.
In Nederland was Marco Borsato groter dan Michael Jackson.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:45 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het unieke aan Michael Jackson zn zaak is denk ik dat mensen zijn muziek te massaal willen luisteren. Hij is gewoon te moeilijk om te boycotten of te cancelen, want zijn muziek is te belangrijk. Principes houden over het algemeen wel op als het te lastig wordt, voor veel mensen.
Da's wel triest.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Nederland was Marco Borsato groter dan Michael Jackson.
Ach. René Froger, Gerard Joling en Jeroen van der Boom worden de toppers genoemd. En Kane, Kensington en Di-Rect worden beschouwd als goede Nederlandse bands.quote:
Dat is wel echt een berg kutzooi. Vooral Kanequote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach. René Froger, Gerard Joling en Jeroen van der Boom worden de toppers genoemd. En Kane, Kensington en Di-Rect worden beschouwd als goede Nederlandse bands.
Let it all just raaaaaaiiiiijuuuuun on meeeaaahquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dat is wel echt een berg kutzooi. Vooral Kane
Di-Rect maakt best goede muziekquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach. René Froger, Gerard Joling en Jeroen van der Boom worden de toppers genoemd. En Kane, Kensington en Di-Rect worden beschouwd als goede Nederlandse bands.
Hazes had ouderlijke toestemmingquote:Op woensdag 27 september 2023 11:18 schreef Nielsch het volgende:
Marco heeft gewoon gehandeld in de traditie van zanger André Hazes. Maarja, dat waren de jaren '30 van de vorige eeuw en toen kon dat nog.
Was zij geen kamper? Want dat komt vaker voor daarquote:Op woensdag 27 september 2023 11:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hazes had ouderlijke toestemming
Rachel werd nog net niet op André’s knakworstje…laat maar.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Was zij geen kamper? Want dat komt vaker voor daar
Yep...quote:Op woensdag 27 september 2023 11:26 schreef quirina het volgende:
[..]
Rachel werd nog net niet op André’s knakworstje…laat maar.
Laten we maar zeggen dat die ouders het van harte aanmoedigden.
Een gesponsorde talentenjacht om een nieuwe zanger te vinden.quote:
Ja und? Daarom kunnen ze nog wel goede muziek maken.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een gesponsorde talentenjacht om een nieuwe zanger te vinden.Rock 'n' roll.
Pas bij een veroordeling. Nog even afwachtenquote:Op woensdag 27 september 2023 11:14 schreef Hankster het volgende:
Marco “De Piem” Borsato is nu écht af.
Zoals?quote:Op woensdag 27 september 2023 12:45 schreef TjjWester het volgende:
Zou me niks verbazen als het OM andere belangen heeft dan de rechtsstaat........
Publiek en media tevreden houden. Het niet willen vervolgen van diverse voice viezerikken heeft al tot veel verontwaardiging geleid, Borsato niet vervolgen zou tot woede leiden bij het volk, de media en politiek. Dan heb ik het nog niet over "klassenjustitie" roepers.quote:
Dat ze hem gaan vervolgen is natuurlijk niet een goed teken. Wmb is hij al af, tijd terug al. Heb die vent overigens nooit leuk gevonden (eerder zwaar irritant), maar dat terzijde.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Pas bij een veroordeling. Nog even afwachten
Jep. Daarom dapper van het slachtoffer om dit te doen, je krijgt een leger aan fans die het voor hem opnemen en dan heb ik het nog eens over de macht wat marco B heeft met zijn connecties.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even wat reacties gelezen op social media en het is stuitend hoeveel mensen het voor hem op nemen, vooral vrouwen. Vooral het bekende 'ze zal wel weer geld nodig hebben', maar ook zoiets als dit: 'Weer eentje die het toen leuk vond, nu echter niet meer.
Had hem een veeg verkocht, hij zou wel stoppen... Hoe is het mogelijk 🙈.'
Onbegrijpelijk zulke reacties. Ik merk dat ik er gewoon pissig van wordt, dus ik stop gewoon met lezen.
Eens, maar met push-berichten zoals vandaag vraag ik mij af of de gemiddelde radiozender hem weer snel zal draaien na een eventuele vrijspraak. Laat staan dat-ie ooit weer een stadion uit zal verkopen. Ongeacht hoe de rechtszaak gaat lopen, dit is onderhand niet meer te repareren.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Pas bij een veroordeling. Nog even afwachten
Ja viel mij ook op. Het was de schuld van woke, want vroeger zouden meisjes niet naar de politie gaan voor het strelen (van geslachtsdelen). En reacties van mensen die zeggen dat hij dat nooit gedaan kan hebben want het is zo een leuke man op tv.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even wat reacties gelezen op social media en het is stuitend hoeveel mensen het voor hem op nemen, vooral vrouwen. Vooral het bekende 'ze zal wel weer geld nodig hebben', maar ook zoiets als dit: 'Weer eentje die het toen leuk vond, nu echter niet meer.
Onbegrijpelijk zulke reacties. Ik merk dat ik er gewoon pissig van wordt, dus ik stop gewoon met lezen.
Zouden die mensen ook zo reageren als De Grote Marco dat bij hún dochter had gedaan...quote:Op woensdag 27 september 2023 13:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja viel mij ook op. Het was de schuld van woke, want vroeger zouden meisjes niet naar de politie gaan voor het strelen (van geslachtsdelen). En reacties van mensen die zeggen dat hij dat nooit gedaan kan hebben want het is zo een leuke man op tv.
Niks mis met even niet. Alleen het erge zwart wit denken staat mij tegen. Laten we eerst afwachten. Hij is niet meteen een monster en hij is geen heilige. Hij is een verdachte. En ja zo op het eerste gezicht ziet het er niet goed uit. John vd Heuvel was overtuigd van een vervolging. Hij heeft gelijk gekregen.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:39 schreef Hankster het volgende:
[..]
Eens, maar met push-berichten zoals vandaag vraag ik mij af of de gemiddelde radiozender hem weer snel zal draaien na een eventuele vrijspraak. Laat staan dat-ie ooit weer een stadion uit zal verkopen. Ongeacht hoe de rechtszaak gaat lopen, dit is onderhand niet meer te repareren.
Niet te geloven he, en dan nog raar opkijken dat (vermeende) slachtoffers zich niet of jaren later een melding maken.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
En schrijven ?quote:Op woensdag 27 september 2023 13:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
De ouders van Rachel zette hun dochter op Hazes zijn schoot. Ze dekten nog net z'n bed niet.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:43 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Zouden die mensen ook zo reageren als De Grote Marco dat bij hún dochter had gedaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |