quote:Op zondag 16 januari 2022 08:43 schreef Isabeau het volgende:
Oe, stoofvlees
Inmiddels trein ik tussen bergen en sneeuw. Prima geslapen vannacht met zo nu en dan wakker worden. Courgette naast me met kinderen, dus drie wekkers zetten voor vanochtend was compleet overbodig.
Dit is echt super relaxtquote:
Ik heb het in het verleden geloof ik twee keer gedaan, beide naar Zwitserland. Vond dat inderdaad ontzettend relaxed en knussig.quote:Op zondag 16 januari 2022 08:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is echt super relaxt
Zou zo weer doen
Onze Loebes die pakt dat op een andere manier aan. Als je die op zijn kop geeft gaat hij je rustig een uur of 3 strak zitten aankijken. Want hoe durven we koninklijke hoogheid Loebes op zijn kop te geven. Ik moet zeggen. Het kan verdraaid ongemakkelijk wordenquote:Op zondag 16 januari 2022 09:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Iedere dag is weer hilarisch met huisdieren. Reu is aan het rondlopen en zeuren, ik stuur hem zijn mand in. Gaat ie heel bewust met zijn rug naar mij toe zitten en naar de muur kijken.
Volop zon, windkracht 1 en 2 graden. Ja, ik ga wandelenquote:Op zondag 16 januari 2022 09:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
Klinkt als een goede reis @:Isabeau weet je al of je gaat lopen?
Hier ook een prutsdagje, jurk afmaken, beetje huishouden en misschien een stukje fietsen.
Gisteravond waren ze aan de overkant tot 12 uur bezig met herstel van de stoplichten na het ongeluk en nu zijn ze weer bezig
Rijtuigquote:Op zondag 16 januari 2022 08:45 schreef Isabeau het volgende:
Wel jammer, ik zat eerst in het laatste treinstel en kon door de raampjes achter in naar buiten kijken met uitzicht achter de trein. Nu blijkbaar eerste treinstel en zit de locomotief voor het raampje.
Jawel, maar ik had gezegd ontbijt om acht uur en ik wilde aangekleed zijn voor ze zou komen. Dus had wekker om zeven uur gezet en om half acht.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
RijtuigEen treinstel is iets wat zichzelf aandrijft - zoals de meeste treinen in Nederland.
Wat betreft wekker, ik dacht dat de conducteur langs komt om iedereen wakker te maken / te zorgen dat ze in het juiste station uitstappen.
quote:Op zondag 16 januari 2022 09:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Iedere dag is weer hilarisch met huisdieren. Reu is aan het rondlopen en zeuren, ik stuur hem zijn mand in. Gaat ie heel bewust met zijn rug naar mij toe zitten en naar de muur kijken.
quote:Op zondag 16 januari 2022 09:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Onze Loebes die pakt dat op een andere manier aan. Als je die op zijn kop geeft gaat hij je rustig een uur of 3 strak zitten aankijken. Want hoe durven we koninklijke hoogheid Loebes op zijn kop te geven. Ik moet zeggen. Het kan verdraaid ongemakkelijk worden
quote:Op zondag 16 januari 2022 09:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Onze Loebes die pakt dat op een andere manier aan. Als je die op zijn kop geeft gaat hij je rustig een uur of 3 strak zitten aankijken. Want hoe durven we koninklijke hoogheid Loebes op zijn kop te geven. Ik moet zeggen. Het kan verdraaid ongemakkelijk worden
Dat klinkt ook wel heel fijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:44 schreef Candaasje het volgende:
Wij gaan dit jaar (iets met deo volente enzo) naar Corsica. Dan is het dus ook (na eerst al te hebben 'geroadtript' naar Italië) de boot oprijden, nog even relaxen en genieten van het uitzicht, slapen, douchen en 's ochtends de boot direct afrijden op het eiland. En dan roadtrippen we weer verder. Dat vind ik ook wel heel prettig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |