quote:Op zondag 16 januari 2022 08:43 schreef Isabeau het volgende:
Oe, stoofvlees
Inmiddels trein ik tussen bergen en sneeuw. Prima geslapen vannacht met zo nu en dan wakker worden. Courgette naast me met kinderen, dus drie wekkers zetten voor vanochtend was compleet overbodig.
Dit is echt super relaxtquote:
Ik heb het in het verleden geloof ik twee keer gedaan, beide naar Zwitserland. Vond dat inderdaad ontzettend relaxed en knussig.quote:Op zondag 16 januari 2022 08:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is echt super relaxt
Zou zo weer doen
Onze Loebes die pakt dat op een andere manier aan. Als je die op zijn kop geeft gaat hij je rustig een uur of 3 strak zitten aankijken. Want hoe durven we koninklijke hoogheid Loebes op zijn kop te geven. Ik moet zeggen. Het kan verdraaid ongemakkelijk wordenquote:Op zondag 16 januari 2022 09:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Iedere dag is weer hilarisch met huisdieren. Reu is aan het rondlopen en zeuren, ik stuur hem zijn mand in. Gaat ie heel bewust met zijn rug naar mij toe zitten en naar de muur kijken.
Volop zon, windkracht 1 en 2 graden. Ja, ik ga wandelenquote:Op zondag 16 januari 2022 09:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
Klinkt als een goede reis @:Isabeau weet je al of je gaat lopen?
Hier ook een prutsdagje, jurk afmaken, beetje huishouden en misschien een stukje fietsen.
Gisteravond waren ze aan de overkant tot 12 uur bezig met herstel van de stoplichten na het ongeluk en nu zijn ze weer bezig
Rijtuigquote:Op zondag 16 januari 2022 08:45 schreef Isabeau het volgende:
Wel jammer, ik zat eerst in het laatste treinstel en kon door de raampjes achter in naar buiten kijken met uitzicht achter de trein. Nu blijkbaar eerste treinstel en zit de locomotief voor het raampje.
Jawel, maar ik had gezegd ontbijt om acht uur en ik wilde aangekleed zijn voor ze zou komen. Dus had wekker om zeven uur gezet en om half acht.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
RijtuigEen treinstel is iets wat zichzelf aandrijft - zoals de meeste treinen in Nederland.
Wat betreft wekker, ik dacht dat de conducteur langs komt om iedereen wakker te maken / te zorgen dat ze in het juiste station uitstappen.
quote:Op zondag 16 januari 2022 09:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Iedere dag is weer hilarisch met huisdieren. Reu is aan het rondlopen en zeuren, ik stuur hem zijn mand in. Gaat ie heel bewust met zijn rug naar mij toe zitten en naar de muur kijken.
quote:Op zondag 16 januari 2022 09:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Onze Loebes die pakt dat op een andere manier aan. Als je die op zijn kop geeft gaat hij je rustig een uur of 3 strak zitten aankijken. Want hoe durven we koninklijke hoogheid Loebes op zijn kop te geven. Ik moet zeggen. Het kan verdraaid ongemakkelijk worden
quote:Op zondag 16 januari 2022 09:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Onze Loebes die pakt dat op een andere manier aan. Als je die op zijn kop geeft gaat hij je rustig een uur of 3 strak zitten aankijken. Want hoe durven we koninklijke hoogheid Loebes op zijn kop te geven. Ik moet zeggen. Het kan verdraaid ongemakkelijk worden
Dat klinkt ook wel heel fijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:44 schreef Candaasje het volgende:
Wij gaan dit jaar (iets met deo volente enzo) naar Corsica. Dan is het dus ook (na eerst al te hebben 'geroadtript' naar Italië) de boot oprijden, nog even relaxen en genieten van het uitzicht, slapen, douchen en 's ochtends de boot direct afrijden op het eiland. En dan roadtrippen we weer verder. Dat vind ik ook wel heel prettig.![]()
Ja, was heel prettig. Gewoon een beetje van alles maar niet teveelquote:
Ai daar moet je maar niet te lang over nadenken.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, was heel prettig. Gewoon een beetje van alles maar niet teveel.
(Het jaar erop stortte wel de brug in waar we ook overheen waren gereden, maar goed dat we niet wisten wat de staat van die brug was)
Dan kom je in veel landen geen brug meer overquote:Op zondag 16 januari 2022 11:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ai daar moet je maar niet te lang over nadenken.
quote:Op zondag 16 januari 2022 13:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze had even gekeken of de muis thuis was. Was niet.
Rare lieve Dora 😂quote:Op zondag 16 januari 2022 13:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze had even gekeken of de muis thuis was. Was niet.
Zo klinkt het ookquote:Op zondag 16 januari 2022 08:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is echt super relaxt
Zou zo weer doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkerquote:Op zondag 16 januari 2022 09:03 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb het in het verleden geloof ik twee keer gedaan, beide naar Zwitserland. Vond dat inderdaad ontzettend relaxed en knussig.
Wij willen deze zomer naar Zweden, heen en terug slapen op de boot
We konden de luchtdruk golf op ons weerstation heel goed zien.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Rare lieve Dora 😂
Lastig hè die dromen die onnavolgbaar blijven hangen. Er zijn wat zaken rond broertje die in mijn hoofd spoken, vooral ‘s nachts.
Hebben jullie de gevolgen van 2 x vulkaanuitbarsting gezien onder water?
Tot aan Wageningen toe voelbaar!
Gister sprak ik een echtpaar, die beiden als een zeehond hadden geblaft en bleken longontsteking te hebben. Suf getest thuis en ggd. ‘
‘Gewoon’ longontsteking en uitgeteld. Hoe kom je daaraan?
Wow.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
We konden de luchtdruk golf op ons weerstation heel goed zien.
Wij hebben een paar jaar geleden die snelle vanaf Denemarken gehad. Vaart die nog? Dat was wel heel tof.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lekker![]()
Plan hier is om naar Noorwegen te gaan. Nu keuze tussen nacht op boot vanaf Groningen of vier uur op boot via Denemarken. Qua kosten en reistijd neigen we naar het laatste.
Welke is dat? In deze fase van voorbereiding kom ik nog niet concreter dan Google ‘boot Noorwegen’quote:Op zondag 16 januari 2022 13:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wij hebben een paar jaar geleden die snelle vanaf Denemarken gehad. Vaart die nog? Dat was wel heel tof.
-=boop=-quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |