Wat een cadeautje na vorige weekquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:22 schreef Sableheart het volgende:
Nog een fantastisch nummer. Het houdt maar niet op, vanavond
Acteurs?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bill, @:strani en ik waren ingehuurd als die acteurs met muziekinstrumenten achter Joan.
Dan waarschuw ik je alvast voor de gil in de bridgequote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:23 schreef Domnivoor het volgende:
Het begon zo mooi, en het ontaardt in herrie
Ze heeft wel iets van Floor.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:23 schreef Meridiaan het volgende:
Wel een heerlijke strenge vrouwuitstraling![]()
Volgens mij betekende de titel Zwart & Wit ofzo, verder kom ik nietquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:23 schreef Fred_B het volgende:
Voor degenen die vloeiend in Noord-Macedonisch zijn is dit ook wel een karaokeknaller.
Ik heb al veel te veel gezegdquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat krijg ik als ik het goed raad?
Bij mij staat Engelbert nu op 10quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:23 schreef Sableheart het volgende:
Het Verenigd Koninkrijk is zojuist uit mijn top 10 gevallen.
En het jaar erna wonnen ze (bij de jury dan) met een minder nummer dan dit.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:23 schreef molloot200 het volgende:
Hierna zou Macedonië 6 keer niet kwalificeren en bijna het record van Nederland evenaren...
Je begrijpt dat ik dit heb weggelaten op m'n CV.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bill, @:strani en ik waren ingehuurd als die acteurs met muziekinstrumenten achter Joan.
Ouch, die is wel raak jaquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:27 schreef sportfreak het volgende:
Voor een zevenvoudig winnaar is het toch wel treurig dat dit hun hoogtepunt is van de afgelopen twintig jaar.
Slapper dan Lipstick, maar wel degelijk een terechte finaleplaatsquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
Jedward wel een deceptie met het jaar ervoor i.m.o.
Lipstick was heerlijk foutDeze toch wat slapper
Linda Martin gaat de natie redden.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:27 schreef sportfreak het volgende:
Voor een zevenvoudig winnaar is het toch wel treurig dat dit hun hoogtepunt is van de afgelopen twintig jaar.
Blijft een van de leukste mama appelsapjesquote:
Zeljkoquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
Dit is prachtig![]()
![]()
![]()
Zoals al zijn inzendingen![]()
![]()
![]()
Lane Moje, Lejla, Oro, Adio![]()
![]()
Servië 2018 hadden we nog, maar die vond ik toch onderdoen voor de Balkan inzendingen van weleerquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:32 schreef molloot200 het volgende:
Ik wil weer een keer een échte mooie balkanballad in een ESF, dat is echt te lang geleden.
Loenekoenquote:
Niet het beste moment eigenlijkquote:
Is toch anders. De laatste die echt goed in dat straatje past imo en ik echt goed vond is echt Montenegro 2015.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Servië 2018 hadden we nog, maar die vond ik toch onderdoen voor de Balkan inzendingen van weleer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |