Nou, Biden toont toch wel aan van niet.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:13 schreef LanaMyst het volgende:
Of Biden inderdaad seniel is moet nog blijken, maar elke Democraat, ongeacht wie, is per definitie al een vooruitgang tov Trump.
Ja maar NOS zegt niks slechts over Biden dus Biden moet wel goed zijn /squote:Op donderdag 20 januari 2022 17:37 schreef very het volgende:
[..]
Nou, Biden toont toch wel aan van niet.
Toch was het wel fijn dat die kleuters er toen even niet waren.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:18 schreef Ezio het volgende:
Ik kom hier niet vaak en merk nu dus pas dat epicbeardman weer post na een hele tijd afwezigheid uit schaamte toen Biden gewonnen had
Echt heerlijk hoe uitgeluld die goedgelovige simpele zielen waren destijds inderdaadquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Toch was het wel fijn dat die kleuters er toen even niet waren.
En dan nog niet eens een ruggengraat hebben om te blijven.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:24 schreef Ezio het volgende:
[..]
Echt heerlijk hoe uitgeluld die goedgelovige simpele zielen waren destijds inderdaad
De NOS was anders tamelijk kritisch over het optreden van Biden gisteren. Ze lieten juist dw stukjes horen waar hij over zijn woorden struikelde of domme versprekingen deed. En ze zeiden dat Biden een verwarde indruk maakte.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:08 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja maar NOS zegt niks slechts over Biden dus Biden moet wel goed zijn /s
Dat is dan inderdaad wel kritisch. Maar logisch dat ie zo'n verwarde indruk maakte want deze man vind zelf helemaal niks. Hij heeft volgende mij geen idee. Hij krijgt een riedeltje ingestudeerd en probeert deze uit alle macht te herhalen, maar is halverwege z'n verhaal alweer vergeten wie hij is en wat ie aan het doen was. Het is gewoon een trekpop.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:43 schreef knoopie het volgende:
[..]
De NOS was anders tamelijk kritisch over het optreden van Biden gisteren. Ze lieten juist dw stukjes horen waar hij over zijn woorden struikelde of domme versprekingen deed. En ze zeiden dat Biden een verwarde indruk maakte.
Op welke manier is dat niet kritisch?
Kijk maar uit, zometeen krijg je een boze replyquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan nog niet eens een ruggengraat hebben om te blijven.Kleine kindertjes.
Een hele selectieve reply zal dat wel weer zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:59 schreef Ezio het volgende:
[..]
Kijk maar uit, zometeen krijg je een boze reply_!
Ik post er ook al jaren en heb nog nooit ruzie gehad met een mod. En je komt inderdaad wel over als een Trump, nu je het zegt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:04 schreef epicbeardman het volgende:
Tijdens de verkiezingen zat ik in de politieke fok gevangenis. Je weet wel, iets waar andersdenkenden worden geplaatst als ze hun mening verkondigen. (had ruzie met avk mod)
Beetje zoals Trump op Twitter/Facebook. Was ik de Trump van fok forum tijdens de verkiezingen.
Je bent idd net als Trump.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:04 schreef epicbeardman het volgende:
Tijdens de verkiezingen zat ik in de politieke fok gevangenis. Je weet wel, iets waar andersdenkenden worden geplaatst als ze hun mening verkondigen. (had ruzie met avk mod)
Beetje zoals Trump op Twitter/Facebook. Was ik de Trump van fok forum tijdens de verkiezingen.
Je was daar trouwens vanwege je nare gedrag, niet vanwege je meningquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:04 schreef epicbeardman het volgende:
De grootste debiel bedoel je?quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:04 schreef epicbeardman het volgende:
Was ik de Trump van fok forum tijdens de verkiezingen.
echt hequote:
Je was vast ook Duitser geworden als je in 1940 leefde.quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:40 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik hoop dat Putin ons binnenvalt dankzij de dreiging van pedo marionet Biden en heel europa overneemt. Rusland > Woke Europa
Enige reden dat ik nog niet geėmigreerd ben is dat het daar koud is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |