SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ja kan. Maar dat moet dan wel live op zaterdag....anders is die live show voor niks. Ik zie dat niet zo snel gebeuren.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:52 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Of ze laten de bewoners wegstemmen Kan ook he BB zou hard zijn
en Tobias ziet het te mooi allemaalquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:56 schreef Koos1958 het volgende:
vera zegt nu lijkt haar wel heel lastig als een andere kamer de pik op je hebben. En je er 3x opzet. Soms zegt ze dingen dat ik denk kind wat voel jij van die anderen.
juist, ze zegt exact wat er net gezegd is door die anderen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:56 schreef Koos1958 het volgende:
vera zegt nu lijkt haar wel heel lastig als een andere kamer de pik op je hebben. En je er 3x opzet. Soms zegt ze dingen dat ik denk kind wat voel jij van die anderen.
Waarschijnlijk na zaterdag mijn favoriete bewonerquote:
Fijn voor Liesequote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:57 schreef mario390 het volgende:
liese moet en tepelpiercing doen
om dat kitty niet immunität heeft
ja he. Ik hoop zo dat het backfired allemaal van die groene kamer net zoals vorig jaar dat gestook en geroddelquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
juist, ze zegt exact wat er net gezegd is door die anderen.
Letterlijk dit. Of het nou er aan zat te komen of niet. Als je ZO over de zeik kunt raken van je nominatie, dan zou je hier dus wat meer emotie verwachten.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:56 schreef Stargazing het volgende:
Kitty lijkt al helemaal vergeten dat haar vader overleden is. Het blijft me echt verbazen hoe onverschillig ze blijft.
Ze heeft de laatste 4 dagen 5x per dag gehuild om een "mindfuck" van een ballonnenspel dat ze verloren heeft maar dat haar vader dood is doet haar verrassend weinig.
Meer vrouwenquote:
die zien we vannacht met een odol lopenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:57 schreef engine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk na zaterdag mijn favoriete bewoner
zeker sonst ben je boos en zegt ik heb je gifquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:58 schreef odie22 het volgende:
heej mario, wil je niet mijn naam ijdel gebruiken
Grappig ja, en Peter lag er al bij?......dat moet toch wat met je doen als je net uit de roddelsessie komt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:56 schreef Koos1958 het volgende:
Er is toch nog een bed over in de groene kamerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:59 schreef Koos1958 het volgende:
En daar is de neppert en roddelaar peter ook in gouden kamer
Het zou extremer worden toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze gooien er echt niet nog 2 vrouwen in
Ook de manier waarop ze het uitsmeerde en al heeft aangehaald als ze weer een van haar "ik wil niet naar huis" momentjes had zonder een traan te laten toont echt van 0 respect.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Letterlijk dit. Of het nou er aan zat te komen of niet. Als je ZO over de zeik kunt raken van je nominatie, dan zou je hier dus wat meer emotie verwachten.
dan maar 2 extreme mannen er inquote:
Weet ik niet. Ik hoorde dat haar vader dement was ( van een ander forum) dan neem je elke dag al een beetje afscheidquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:56 schreef Stargazing het volgende:
Kitty lijkt al helemaal vergeten dat haar vader overleden is. Het blijft me echt verbazen hoe onverschillig ze blijft.
Ze heeft de laatste 4 dagen 5x per dag gehuild om een "mindfuck" van een ballonnenspel dat ze verloren heeft maar dat haar vader dood is doet haar verrassend weinig.
Ja, zelfs net nog even. En daarna weer in mode happy. Ik snapte het serieus ook al niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:59 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ook de manier waarop ze het uitsmeerde en al heeft aangehaald als ze weer een van haar "ik wil niet naar huis" momentjes had zonder een traan te laten toont echt van 0 respect.
Peter valt echt nog mee. Die lult gewoon mee met de rest om erbij te horen. Kitty, Salar, Nawel, Eveline en Nouchine, dat is het echte addergebroedquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:00 schreef Koos1958 het volgende:
Peter zegt ik ben nog niet weg, nee zeker als het aan mij ligt niet zegt vera. Ach dat kind gaat zo schrikken als ze hoort hoe hij over haar spreekt
Zou dat eigenlijk mogen nu? In de huidige setup? Als de bewoners dat doen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan maar 2 extreme mannen er in
die in hun nakie rondlopen![]()
Twee mannen, één vrouw. Twee Nederlanders en één Belg. Indien ze dit jaar opnieuw voor 16 deelnemers gaan en een gelijke verdeling man-vrouw en NL/BE. Denk ikquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat wel, in brasil werden het 8-10 zijn
om dat zijn kann dat eine en swanz heeft
I love it Beetje oproer moet er komen anders wordt het te zoetsappigquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:01 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Peter valt echt nog mee. Die lult gewoon mee met de rest om erbij te horen. Kitty, Salar, Nawel, Eveline en Nouchine, dat is het echte addergebroed
geen ideequote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zou dat eigenlijk mogen nu? In de huidige setup? Als de bewoners dat doen?
Ze heeft ook al dr kinderen erbij betrokken, dat ze "ermee inzit hoe zij zich nu voelen.."quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja, zelfs net nog even. En daarna weer in mode happy. Ik snapte het serieus ook al niet.
Oei, denk je dat Vera de jongens uit elkaar gaat spelen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:01 schreef 5thencounter het volgende:
Peace.. blijf lekker 3 maanden legge met je score![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zou dat eigenlijk mogen nu? In de huidige setup? Als de bewoners dat doen?
Nou en normaal had ik daar dus best medelijden mee gehad (al vond ik het vrij irritant), maar als je dan zo op het overlijden van je vader reageert inderdaad... nogmaals al was hij al 10 jaar ziek/dement of wat dan ook. Dan klopt er wat mij betreft ook iets niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:03 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ze heeft ook al dr kinderen erbij betrokken, dat ze "ermee inzit hoe zij zich nu voelen.."
Maar het enige waarom ze moet huilen is een opdracht eerder deze week.
kloptquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Er is plaats voor 3 als er morgen iemand weggaat.
Neuh,, Veertje geniet van haar briljantje move, en sukkeltje in bed te krijgen voor bestaansrecht vast te houden in BBquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:03 schreef Yolk het volgende:
[..]
Oei, denk je dat Vera de jongens uit elkaar gaat spelen?
ja dat mag ook nietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeker sonst ben je boos en zegt ik heb je gif
En dat was ooit nog wel juist HET vernieuwende aan Big Brother.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:04 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Leuke vraag eigenlijk wel. Nee, ik denk niet dat het zou mogen
ja waar blijft de diversiteitquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
En dat was ooit nog wel juist HET vernieuwende aan Big Brother.
Hier brengen ze het al bewust niet in beeld. Als we geluk hebben letten ze een keer niet op maar iemand die naakt rondloopt gaan ze niet in beeld brengenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
En dat was ooit nog wel juist HET vernieuwende aan Big Brother.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeker sonst ben je boos en zegt ik heb je gif
ik was je gelijk al kwijt, tis goedquote:
Volgens mij zit er daarom zelfs een vertraging in de livestreams. Zodat de productie tijd heeft om in de verleden tijd in te grijpen, zeg maar.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:06 schreef engine het volgende:
[..]
Hier brengen ze het al bewust niet in beeld. Als we geluk hebben letten ze een keer niet op maar iemand die naakt rondloopt gaan ze niet in beeld brengen
Het spel moet wel een keer beginnen vind ik ander word het wel erg saai als Kitty eruit is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:04 schreef Koos1958 het volgende:
ik vind dit gedoe van vanavond buiten zo jammer want was best wel een hechte groep en nu door deze hetze tegen vera heb je weer het gezeik van vorig jaar.
Ik vind de avonden juist nog best vermakelijk meestal. Die spelletjes niet maar daarna is het vaak best leuk.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:07 schreef greysbones het volgende:
ik vind de avonden wel erg saai tot nu toe
geen opdrachten geen game
nee tis echt saai zo die slaapkamer verhalen, je merkt het ook aan het lage aantal cosser , er moet idd een lekkere zware weekopdracht in komenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:07 schreef greysbones het volgende:
ik vind de avonden wel erg saai tot nu toe
geen opdrachten geen game
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:08 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Het spel moet wel een keer beginnen vind ik ander word het wel erg saai als Kitty eruit is.
mwahquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind de avonden juist nog best vermakelijk meestal. Die spelletjes niet maar daarna is het vaak best leuk.
eh?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:09 schreef Yolk het volgende:
Weer die verkrachtingsgrap in de gouden kamer. Nu weten we het wel
Ja, en maar mopperen dat iemand al te vlug haar nachtkleding aan heeft sávonds op de bank......quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:06 schreef Thorelf het volgende:
en daar gaat kitty weer in dezelfde kleding slapen
Jaja, boodschap is duidelijk hoor!quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jaja, boodschap is duidelijk hoor!
* Whuzz sleept Greys naar de slaapkamer![]()
![]()
![]()
Vergeleken met vorig jaar? Dan vind ik dit tot nu toe wel leuker. Het is pas net begonnen.quote:
Morgen kan hij naar groen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is toch nog een bed over in de groene kamer
Oh, zegt Kristof steeds. Is een internetmeme van 10 jaar terug: she put you in the friend zone? Put her in the rape zone.quote:
Da's beter dan die diarree uit je mondquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:11 schreef mario390 het volgende:
ik kreg waarschijnlijk
menstruatie uit de neus
zakdoek is a rood
ik krijg sowieso een beetje jeuk van meme;squote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:11 schreef Yolk het volgende:
[..]
Oh, zegt Kristof steeds. Is een internetmeme van 10 jaar terug: she put you in the friend zone? Put her in the rape zone.
Iedereen verwerkt dingen op zijn eigen manier. Zie haar wel vaak voor zich uit staren. Mssn dringt het nog niet door en soms kan het overlijden van iemand ook een opluchting zijn, omdat diegene niet meer hoeft te lijden. Je kan niet in het hoofd van iemand kijken en heb haar vandaag meerdere keren zien huilen of zich terug trekken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:56 schreef Stargazing het volgende:
Kan je lang wachten denk ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:11 schreef 5thencounter het volgende:
Is vannacht al de lang verwachte NeukNacht?![]()
[ afbeelding ]
Ik denk niet eerder dan als er gezopen is. Duurt geen week meer schat ik in!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:11 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
selfs als zij allein zijn zei vera gaat zijquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:11 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
schnautze haltquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Da's beter dan die diarree uit je mond
aah een gedachtenlezerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:13 schreef Robin1965a het volgende:
Veraatje wil wel, das het probleem nie
Laat ik nu niet weten wat dat is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik krijg sowieso een beetje jeuk van meme;s
daar hoop ik ook opquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:13 schreef danusz1986 het volgende:
Ik hoop dat er 2 nieuwe binnen komen en 1 even uitlegt hoe het in de groene kamer eraan toe gaat qua stoken. Dan heb je de poppen aan het dansen. Behalve als die ook team groen zijn.
Baby van haar neefje (zoon van haar zus), nog niet die van haar zoon.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:03 schreef greysbones het volgende:
hoorde ik Kitty nu straks zeggen dat de baby er ook al was?
Ja, even wel dacht ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
waren er vorig op een bepaalt moment 14 tegelijk in huis?
Morgen was de planning dacht ik ook.. eerst die ouwe jankmuil eruit schoppen en daarna drank&muziek&daarna Neuke met Veertje&Demiquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:12 schreef Robin1965a het volgende:
[..]
Ik denk niet eerder dan als er gezopen is. Duurt geen week meer schat ik in!
Dat past hier prima danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |