Oh, zegt Kristof steeds. Is een internetmeme van 10 jaar terug: she put you in the friend zone? Put her in the rape zone.quote:
Da's beter dan die diarree uit je mondquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:11 schreef mario390 het volgende:
ik kreg waarschijnlijk
menstruatie uit de neus
zakdoek is a rood
ik krijg sowieso een beetje jeuk van meme;squote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:11 schreef Yolk het volgende:
[..]
Oh, zegt Kristof steeds. Is een internetmeme van 10 jaar terug: she put you in the friend zone? Put her in the rape zone.
Iedereen verwerkt dingen op zijn eigen manier. Zie haar wel vaak voor zich uit staren. Mssn dringt het nog niet door en soms kan het overlijden van iemand ook een opluchting zijn, omdat diegene niet meer hoeft te lijden. Je kan niet in het hoofd van iemand kijken en heb haar vandaag meerdere keren zien huilen of zich terug trekken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:56 schreef Stargazing het volgende:
Kitty lijkt al helemaal vergeten dat haar vader overleden is. Het blijft me echt verbazen hoe onverschillig ze blijft.
Ze heeft de laatste 4 dagen 5x per dag gehuild om een "mindfuck" van een ballonnenspel dat ze verloren heeft maar dat haar vader dood is doet haar verrassend weinig.
Kan je lang wachten denk ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:11 schreef 5thencounter het volgende:
Is vannacht al de lang verwachte NeukNacht?![]()
[ afbeelding ]
Ik denk niet eerder dan als er gezopen is. Duurt geen week meer schat ik in!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:11 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
selfs als zij allein zijn zei vera gaat zijquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:11 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
schnautze haltquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Da's beter dan die diarree uit je mond
aah een gedachtenlezerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:13 schreef Robin1965a het volgende:
Veraatje wil wel, das het probleem nie
Laat ik nu niet weten wat dat is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik krijg sowieso een beetje jeuk van meme;s
daar hoop ik ook opquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:13 schreef danusz1986 het volgende:
Ik hoop dat er 2 nieuwe binnen komen en 1 even uitlegt hoe het in de groene kamer eraan toe gaat qua stoken. Dan heb je de poppen aan het dansen. Behalve als die ook team groen zijn.
Baby van haar neefje (zoon van haar zus), nog niet die van haar zoon.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:03 schreef greysbones het volgende:
hoorde ik Kitty nu straks zeggen dat de baby er ook al was?
Ja, even wel dacht ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
waren er vorig op een bepaalt moment 14 tegelijk in huis?
Morgen was de planning dacht ik ook.. eerst die ouwe jankmuil eruit schoppen en daarna drank&muziek&daarna Neuke met Veertje&Demiquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:12 schreef Robin1965a het volgende:
[..]
Ik denk niet eerder dan als er gezopen is. Duurt geen week meer schat ik in!
Dat past hier prima danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |