ja dat mag ook nietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeker sonst ben je boos en zegt ik heb je gif
En dat was ooit nog wel juist HET vernieuwende aan Big Brother.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:04 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Leuke vraag eigenlijk wel. Nee, ik denk niet dat het zou mogen
ja waar blijft de diversiteitquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
En dat was ooit nog wel juist HET vernieuwende aan Big Brother.
Hier brengen ze het al bewust niet in beeld. Als we geluk hebben letten ze een keer niet op maar iemand die naakt rondloopt gaan ze niet in beeld brengenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
En dat was ooit nog wel juist HET vernieuwende aan Big Brother.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeker sonst ben je boos en zegt ik heb je gif
ik was je gelijk al kwijt, tis goedquote:
Volgens mij zit er daarom zelfs een vertraging in de livestreams. Zodat de productie tijd heeft om in de verleden tijd in te grijpen, zeg maar.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:06 schreef engine het volgende:
[..]
Hier brengen ze het al bewust niet in beeld. Als we geluk hebben letten ze een keer niet op maar iemand die naakt rondloopt gaan ze niet in beeld brengen
Het spel moet wel een keer beginnen vind ik ander word het wel erg saai als Kitty eruit is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:04 schreef Koos1958 het volgende:
ik vind dit gedoe van vanavond buiten zo jammer want was best wel een hechte groep en nu door deze hetze tegen vera heb je weer het gezeik van vorig jaar.
Ik vind de avonden juist nog best vermakelijk meestal. Die spelletjes niet maar daarna is het vaak best leuk.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:07 schreef greysbones het volgende:
ik vind de avonden wel erg saai tot nu toe
geen opdrachten geen game
nee tis echt saai zo die slaapkamer verhalen, je merkt het ook aan het lage aantal cosser , er moet idd een lekkere zware weekopdracht in komenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:07 schreef greysbones het volgende:
ik vind de avonden wel erg saai tot nu toe
geen opdrachten geen game
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:08 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Het spel moet wel een keer beginnen vind ik ander word het wel erg saai als Kitty eruit is.
mwahquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind de avonden juist nog best vermakelijk meestal. Die spelletjes niet maar daarna is het vaak best leuk.
eh?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:09 schreef Yolk het volgende:
Weer die verkrachtingsgrap in de gouden kamer. Nu weten we het wel
Ja, en maar mopperen dat iemand al te vlug haar nachtkleding aan heeft sávonds op de bank......quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:06 schreef Thorelf het volgende:
en daar gaat kitty weer in dezelfde kleding slapen
Jaja, boodschap is duidelijk hoor!quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jaja, boodschap is duidelijk hoor!
* Whuzz sleept Greys naar de slaapkamer![]()
![]()
![]()
Vergeleken met vorig jaar? Dan vind ik dit tot nu toe wel leuker. Het is pas net begonnen.quote:
Morgen kan hij naar groen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is toch nog een bed over in de groene kamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |