abonnement Unibet Coolblue
pi_203191067
Eerste persconferentie best wel zenuwachtig.
Geef hem hier een cijfer
1-10
1 slecht
10 Super goed

POLL
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_203191096
7, hij moest even inkomen. Inhoudelijk weet die natuurlijk veel meer dan Hugo.
pi_203191126
Hij was nerveus, maar dat vind ik wel begrijpelijk. Intelligente man met hopelijk genoeg daadkracht en overtuigingskracht om het virus op een andere manier aan te vliegen. Dikke 8 so far.
Alius aliud dicit
  vrijdag 14 januari 2022 @ 19:41:02 #4
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_203191290
Niet gekeken. 10 gestemd.

Ja toch.
pi_203191305
Beter dan Hugo iig.
The distance between insanity and genius is measured only by success
pi_203191324
69
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_203191350
Prima, minder glad dan De Jonge en dat is juist wel goed denk ik
  vrijdag 14 januari 2022 @ 19:49:58 #9
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_203191402
Een degelijke presentatie: 7+
pi_203191601
Hij draaide nergens omheen.
pi_203191642
Wel een beetje teleurgesteld in "de visuals" :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 20:03:02 #12
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_203191716
Het is in ieder geval een man met jarenlange verstand van zaken, dus iemand die echt weet waar hij over praat.
Als hij iets zegt, dan geloof ik het tenminste meteen.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Ernst_Kuipers
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_203191855
Ik wilde een 7 geven maar hij krijgt een bonuspunt omdat hij niet met hapte over de vraag waarom hij wel naar de kapper mag.

Die eerste journalist van de NOS die als eerste vragen mocht stellen geef ik een 4, een -4. Wat een domme koe…
pi_203191910
Een zware onvoldoende, omdat hij niks zei over de fors dalende ziekenhuiscijfers. En daar draait het om. Misleidend dus.
pi_203191929
Jammer dat er zo weinig echte informatie gegeven wordt.
leuk 35000 besmetting, maar hoeveel daarvan echt ziek?

De ziekenhuis opnames? hoeveel daarvan hebben omrikron?
Anybody seen my rabbit ?
pi_203191990
8-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 14 januari 2022 @ 20:13:51 #17
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203191998
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 20:10 schreef Homey het volgende:
Een zware onvoldoende, omdat hij niks zei over de fors dalende ziekenhuiscijfers. En daar draait het om. Misleidend dus.
Daar heeft hij wel wat over gezegd trouwens. Van mij krijgt hij een 8. Wat een verademing vergeleken met Hugo.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_203192013
8
pi_203192100
Duidelijk verhaal. Geen harde klap, rem trappen, varen in dichte mist, dansen, kruispunt blablabla
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_203192127
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 20:13 schreef Megumi het volgende:

[..]
Daar heeft hij wel wat over gezegd trouwens. Van mij krijgt hij een 8. Wat een verademing vergeleken met Hugo.
Nauwelijks terwijl het daar om draait. Het gaat alleen over besmettingen.

Nederland is het lachertje van Europa. Ik denk dat als Belgen en Duitsers hier naar kijken dat ze meteen medelijden krijgen met ons. En blij, weer weken extra omzet voor hen.
pi_203192163
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 20:19 schreef Homey het volgende:

[..]
Nauwelijks terwijl het daar om draait. Het gaat alleen over besmettingen.

Nederland is het lachertje van Europa. Ik denk dat als Belgen en Duitsers hier naar kijken dat ze meteen medelijden krijgen met ons. En blij, weer weken extra omzet voor hen.
Alsof het andere landen wat kan schelen wat er hier gebeurt. Sprak vandaag Britten en die hadden geen idee van onze lockdown.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 20:21:26 #22
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203192169
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 20:19 schreef Homey het volgende:

[..]
Nauwelijks terwijl het daar om draait. Het gaat alleen over besmettingen.

Nederland is het lachertje van Europa. Ik denk dat als Belgen en Duitsers hier naar kijken dat ze meteen medelijden krijgen met ons. En blij, weer weken extra omzet voor hen.
Buiten Nederland lopen de besmettingscijfers sterk op. Ik verwacht juist maar heb geen glazen bol dat extra maatregelen daar ook zullen gaan gebeuren. Mede omdat de essentile diensten daardoor uitvallen. Wat Kuipers ook aangeeft.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_203192183
Sprak vandaag een zeehond maar die begreep helemaal niet wat ik zei.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_203192187
2G, misschien over een paar weken 3G.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 20:25:03 #25
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203192245
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 20:22 schreef Jed1Gam het volgende:
2G, misschien over een paar weken 3G.
6G is al in ontwikkeling maar dat is verder off-topic.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 20:25:25 #26
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_203192258
Een 8 voor deze man ^O^
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_203192299
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 20:25 schreef Megumi het volgende:

[..]
6G is al in ontwikkeling maar dat is verder off-topic.
Dan moet Ernst nog wel even zijn best doen om zulke cijfers te halen.
pi_203192409
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 20:21 schreef Megumi het volgende:

[..]
Buiten Nederland lopen de besmettingscijfers sterk op. Ik verwacht juist maar heb geen glazen bol dat extra maatregelen daar ook zullen gaan gebeuren. Mede omdat de essentile diensten daardoor uitvallen. Wat Kuipers ook aangeeft.
Onzin. In Engeland dalen de cijfers hard.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 20:33:17 #29
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203192439
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 20:31 schreef Homey het volgende:

[..]
Onzin. In Engeland dalen de cijfers hard.
Bron? Maar op zich is dit off-topic verder. De door mij gegeven cijfer blijft een 8. En trouwens Kuipers gaf wat cijfers die het tegendeel bewijzen van jij post. Persco wel bekeken?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_203192542
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 20:31 schreef Homey het volgende:

[..]
Onzin. In Engeland dalen de cijfers hard.
Vokgens de juist getoonde grafiek niet? :?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_203192641
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 20:33 schreef Megumi het volgende:

[..]
Bron? Maar op zich is dit off-topic verder. De door mij gegeven cijfer blijft een 8. En trouwens Kuipers gaf wat cijfers die het tegendeel bewijzen van jij post. Persco wel bekeken?
Ernst liet een oude grafiek zien. Erg misleidend.

Voor de actuele gegevens surf naar https://coronavirus.data.gov.uk/

Je ziet het, cijfers dalen daar al hard.

Maar dat vertelt Ernst niet, want past niet in hun narratief van angst. Net zomin overal ziekenhuiscijfers fors dalen.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 20:51:56 #32
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_203192863
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 20:43 schreef Homey het volgende:

[..]
Ernst liet een oude grafiek zien. Erg misleidend.

Voor de actuele gegevens surf naar https://coronavirus.data.gov.uk/

Je ziet het, cijfers dalen daar al hard.

Maar dat vertelt Ernst niet, want past niet in hun narratief van angst. Net zomin overal ziekenhuiscijfers fors dalen.
Ernst heeft wel degelijk de dalende cijfers in de ziekenhuizen benoemd. Ze willen nu wachten op de cijfers na de genoemde versoepelingen en aan de hand daarvan kijken hoe nu verder.
Een beetje voorzichtigheid kan ik me ook wel voorstellen.
Deze minister is geen 'lulletje rozenwater' he. Zit z'n hele leven al op het hoogste niveau in de zorg.
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_203192956
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 20:51 schreef Papabear het volgende:

[..]
Ernst heeft wel degelijk de dalende cijfers in de ziekenhuizen benoemd. Ze willen nu wachten op de cijfers na de genoemde versoepelingen en aan de hand daarvan kijken hoe nu verder.
Een beetje voorzichtigheid kan ik me ook wel voorstellen.
Deze minister is geen 'lulletje rozenwater' he. Zit z'n hele leven al op het hoogste niveau in de zorg.
Je kunt ook te voorzichtig zijn. Veel te voorzichtig.

Realiseer: door die harde lockdown ben je zeker van meer ellende op allerlei vlakken.

Verder: er zijn veel fieldlab testen gedaan. Theater en zo kan zonder besmettingen, bij een bepaalde opzet. Waarom dan toch dicht?
  Moderator vrijdag 14 januari 2022 @ 20:59:38 #34
236264 crew  capricia
pi_203193036
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 20:18 schreef halfway het volgende:
Duidelijk verhaal. Geen harde klap, rem trappen, varen in dichte mist, dansen, kruispunt blablabla
'maatschappij ontwrichtend'
'chirurgisch neusmondmasker'
Het niveau is stijgende.
Definitely not CIA
pi_203193049
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 20:43 schreef Homey het volgende:

Maar dat vertelt Ernst niet, want past niet in hun narratief van angst.
Beetje vreemd Nederlands. Narratief is geen zelfstandig naamwoord, h.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 21:00:33 #36
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_203193051
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 20:55 schreef Homey het volgende:

[..]
Je kunt ook te voorzichtig zijn. Veel te voorzichtig.

Realiseer: door die harde lockdown ben je zeker van meer ellende op allerlei vlakken.

Verder: er zijn veel fieldlab testen gedaan. Theater en zo kan zonder besmettingen, bij een bepaalde opzet. Waarom dan toch dicht?
Bioscoop en theater heb ik toch echt m'n twijfels over, omdat je daar toch wel een paar uur achtereen 'bij elkaar' zit, ook al is dat op anderhalve meter.
In de horeca zit dan b.v. al wel wat meer beweging. M.i. zouden die wel voorzichtig open kunnen. Maar ja, ik ben natuurlijk ook geen expert.
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_203193068
Erg goed gedaan van de heer Kuipers, duidelijk voor iedereen.
Deze man heeft verstand van zaken en zegt zoals het is.
pi_203193098
Een 8 voor mij.

En Hugo met terugwerkende kracht een 3 voor elk optreden.
pi_203193170
Het was tenminste een helder verhaal van iemand die op dat vlak ook autoriteit uitstraalt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_203193187
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 21:00 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Beetje vreemd Nederlands. Narratief is geen zelfstandig naamwoord, h.
Uh, jawel.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_203193337
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 21:06 schreef nostra het volgende:

[..]
Uh, jawel.
Narratie is een zelfstandig naamwoord. Narratief is een bijvoeglijk naamwoord.

Iemand die met zijn neus de hele tijd in Engelse bronnen zit, zal regelmatig "narrative" tegenkomen, maar de vertaling van "narrative" is niet "narratief", maar gewoon "verhaal".

Verder wil ik ook niet mierenneuken over taalgebruik, maar het staat er gewoon enorm stom. Alsof je andermans woorden opdreunt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_203193378
Ruime 7
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203193382
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 21:11 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Narratie is een zelfstandig naamwoord. Narratief is een bijvoeglijk naamwoord.

Iemand die met zijn neus de hele tijd in Engelse bronnen zit, zal regelmatig "narrative" tegenkomen, maar de vertaling van "narrative" is niet "narratief", maar gewoon "verhaal".

Verder wil ik ook niet mierenneuken over taalgebruik, maar het staat er gewoon enorm stom. Alsof je andermans woorden opdreunt.
quote:
Als zelfstandig naamwoord betekent narratief ‘verhaal’. Het is in eerste instantie een term uit de letterkunde. Maar het kan, bijvoorbeeld in de sociologie, ook een zingevingsverhaal zijn: een verhaal dat de normen, waarden en overtuigingen van een groep, cultuur of samenleving weerspiegelt. In het hier genoemde citaat duidt narratief op een verhaal dat verteld wordt om bepaalde (politieke) opvattingen in samenhang te presenteren en anderen daarvan te overtuigen.
https://onzetaal.nl/nieuw(...)ostarchief/narratief
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  vrijdag 14 januari 2022 @ 21:16:45 #44
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_203193498
Ik vond het maar een kulverhaal. Volledige focus op aantal besmettingen en terugkerend gekwezel over druk op de samenleving door dat aantal besmettingen.

Ineens was de druk op de zorg maar een side note. Terwijl die druk op de samenleving veroorzaakt wordt door besmette, maar amper zieke mensen en hun huisgenoten die verplicht thuis moeten blijven. En de ziekenhuizen langzaam leeglopen ondanks torenhoge besmettingscijfers.

En je kon zien dat ie dat wist.
pi_203193733
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 21:16 schreef bleiblei het volgende:
Ik vond het maar een kulverhaal. Volledige focus op aantal besmettingen en terugkerend gekwezel over druk op de samenleving door dat aantal besmettingen.

Ineens was de druk op de zorg maar een side note. Terwijl die druk op de samenleving veroorzaakt wordt door besmette, maar amper zieke mensen en hun huisgenoten die verplicht thuis moeten blijven. En de ziekenhuizen langzaam leeglopen ondanks torenhoge besmettingscijfers.

En je kon zien dat ie dat wist.
Toch duidelijk dat als veel mensen ziek thuis zitten dat de boel dan tot stilstand komt en er geen dienstverlening bijna meer mogelijk is, winkels moeten sluiten omdat het personeel ziek is, zorgpersoneel ziek thuis en
noem maar op, hoe moeilijk is het.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 21:34:08 #46
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_203193864
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 21:26 schreef Newsworld het volgende:

[..]
Toch duidelijk dat als veel mensen ziek thuis zitten dat de boel dan tot stilstand komt en er geen dienstverlening bijna meer mogelijk is, winkels moeten sluiten omdat het personeel ziek is, zorgpersoneel ziek thuis en
noem maar op, hoe moeilijk is het.
Mensen die niet ziek zijn moeten ook thuis blijven. Sterker nog, huisgenoten van mensen die niet ziek maar wel besmet zijn, moeten thuis blijven. Dat maakt het probleem een factor x groter.

Maar hey, de statistiek van besmet vs. "ziek" (als in, te ziek om te kunnen functioneren in de maatschappij. Zo ziek dat je minimaal de hele dag fucked up op de bank ligt) kennen we niet. Maar iedereen kent massa's mensen die in thuisquarantaine hebben gezeten, maar niet meer hadden dan een wat hoofdpijn en een snotneus. Zaken waar normale mensen in een normale situatie gewoon mee aan het werk of naar school gaan.

Het enige wat ik persoonlijk in deze crisis interessant vindt, is of er nog enigszins zorg verleend kan worden aan mensen die geen corona hebben in ons zorgstelsel. Is het antwoord ja, gooi dan gefaseerd alles open, stop gefaseerd met al dat quarantaine gedoe en ga back to normal.

[ Bericht 6% gewijzigd door bleiblei op 14-01-2022 21:41:30 ]
pi_203194062
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 21:26 schreef Newsworld het volgende:

[..]
Toch duidelijk dat als veel mensen ziek thuis zitten dat de boel dan tot stilstand komt en er geen dienstverlening bijna meer mogelijk is, winkels moeten sluiten omdat het personeel ziek is, zorgpersoneel ziek thuis en
noem maar op, hoe moeilijk is het.
Onzin. Kijk naar het buitenland.

Begrijp nou dat dat omikron lang niet zo ziekmakend is. Veel mensen merken niet eens wat. Die kunnen makkelijk doorwerken. Die quarantaine moet er vanaf. Laat mensen zelf beslissen of ze doorwerken of niet, net als vroeger met influenza en verkoudheid.

Ziekenhuizen lopen hard leeg en dat gaat door.

Enfin, de persconferentie was mijns inziens puur politiek gedreven. Doel: over een paar weken 2G invoeren. Ze moeten de angst nog even er in houden, vandaar die blabla over besmettingen. Ernst zat ook opzichtig te liegen over Engeland waar in werkelijkheid besmettingen hard dalen.
pi_203194145
Wil al gauw een hoger cijfer geven want die hugo was me toch een partij gladjakkerug
  vrijdag 14 januari 2022 @ 21:48:27 #49
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_203194161
IK GEEF HEM EEN MILJOEN MILJAAAR!!!!!

Met z’n lelijke smoel
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  vrijdag 14 januari 2022 @ 21:49:55 #50
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_203194209
Nah, ik denk niet dat ze 2G in gaan voeren als dat niet nodig is. En al helemaal niet om "ons" tot oneindig in een QR maatschappij te dwingen.

Sterker nog, als 2G invoeren als gevolg heeft dat we alle andere onzin overboord kunnen gooien, doe maar. Voor max 6 maanden ofzo.

Ze zijn gewoon als de dood dat ze weer te vroeg de boel los laten en dan over 2 weken weer moeten zeggen "eh, sorry, alles moet weer dicht." Maar overall is helder dat ze nog steeds niet in staat zijn een duidelijk rechtlijnig beleid op te stellen. Na :') 2 :') jaar.
pi_203194401
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 20:31 schreef Homey het volgende:

[..]
Onzin. In Engeland dalen de cijfers hard.
En stoppen ze met de corona pas
https://www.dagelijksesta(...)odig-nu-met-omicron/
pi_203194968
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 21:43 schreef Homey het volgende:

[..]
Onzin. Kijk naar het buitenland.

Begrijp nou dat dat omikron lang niet zo ziekmakend is. Veel mensen merken niet eens wat. Die kunnen makkelijk doorwerken. Die quarantaine moet er vanaf. Laat mensen zelf beslissen of ze doorwerken of niet, net als vroeger met influenza en verkoudheid.

Ziekenhuizen lopen hard leeg en dat gaat door.

Enfin, de persconferentie was mijns inziens puur politiek gedreven. Doel: over een paar weken 2G invoeren. Ze moeten de angst nog even er in houden, vandaar die blabla over besmettingen. Ernst zat ook opzichtig te liegen over Engeland waar in werkelijkheid besmettingen hard dalen.
Het gaat niet om de ziekenhuizen maar om het personeel wat ziek thuis zit , de problemen met omicron
verplaatsen zich nu, je ziet het in Engeland en Frankrijk waar winkels sluiten omdat het personeel ziek thuis zit.
Omicron is mild wat betreft ziekteverloop maar er worden meer mensen in 1x ziek en dit zorgt voor problemen.
In Frankrijk is bevoorrading al een probleem omdat veel chauffeurs ziek thuis zitten, dus als
je vandaag of morgen lege schappen ziet in de supermarkt is het niet dat mensen hamsteren maar gewoon geen bevoorrading meer mogelijk is, ook tankstations die zonder benzine komen en noem maar op.
pi_203195013
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 22:18 schreef Newsworld het volgende:

[..]
Het gaat niet om de ziekenhuizen maar om het personeel wat ziek thuis zit , de problemen met omicron
verplaatsen zich nu, je ziet het in Engeland en Frankrijk waar winkels sluiten omdat het personeel ziek thuis zit.
Omicron is mild wat betreft ziekteverloop maar er worden meer mensen in 1x ziek en dit zorgt voor problemen.
In Frankrijk is bevoorrading al een probleem omdat veel chauffeurs ziek thuis zitten, dus als
je vandaag of morgen lege schappen ziet in de supermarkt is het niet dat mensen hamsteren maar gewoon geen bevoorrading meer mogelijk is, ook tankstations die zonder benzine komen en noem maar op.
Je overdrijft. Die landen zijn gewoon open trouwens.
pi_203198248
quote:
De aandacht ging vooral uit naar het eerste publieke optreden van de politiek volstrekt onervaren Ernst Kuipers als coronaminister. Hij genoot al bekendheid als medisch duider in tv-talkshows, maar een persconferentie geven waar miljoenen mensen naar kijken is een ander verhaal. Zijn inleidend praatje, keurig opgeschreven door zijn ambtenaren, was niet echt indrukwekkend. De grafiekjes die zijn verhaal moesten ondersteunen, waren te kort in beeld om ze echt tot je te laten doordringen. Maar toen de journalisten hun vragen mochten afvuren, was Kuipers zoals we hem kennen: een man die met alle geduld van de wereld kan uitleggen wat er aan de hand is en waarom iets moet zoals het moet.

Na Hugo de Jonge is Ernst Kuipers op die post een verademing; iemand die bezig is met de zaak en niet met zichzelf.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ernst-kuipers-corona
_O_
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203198828
Wat voor cijfer zou Hugo gegeven hebben

twitter
  zaterdag 15 januari 2022 @ 09:44:10 #56
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_203198898
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 21:34 schreef bleiblei het volgende:

Maar hey, de statistiek van besmet vs. "ziek" (als in, te ziek om te kunnen functioneren in de maatschappij. Zo ziek dat je minimaal de hele dag fucked up op de bank ligt) kennen we niet. Maar iedereen kent massa's mensen die in thuisquarantaine hebben gezeten, maar niet meer hadden dan een wat hoofdpijn en een snotneus. Zaken waar normale mensen in een normale situatie gewoon mee aan het werk of naar school gaan.

in het verleden gingen we met griep. naar de kroeg en het werk inderdaad.
dat de week erop de halve kroeg en je collegas ziek waren vonden we heel normaal.

gelukkig denken we daar nu anders over.
Tot nooit .......
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 15 januari 2022 @ 09:47:18 #57
186611 Haags
pi_203198929
Een 3.5
Zonder wrijving geen glans
  zaterdag 15 januari 2022 @ 10:07:11 #58
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_203199135
Ernst god


Gyms open m’n werk weer normaal deze man kan niet meer stuk bij mij
pi_203199177
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 19:36 schreef CR7 het volgende:
7, hij moest even inkomen. Inhoudelijk weet die natuurlijk veel meer dan Hugo.
Haha, zonder de commentaren te lezen gaf ik hem ook een 7... (Ik deed het ervoor vroeger op school! :') )
pi_203199194
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 09:36 schreef potjecreme het volgende:
Wat voor cijfer zou Hugo gegeven hebben

[ twitter ]
0.0
  zaterdag 15 januari 2022 @ 11:25:54 #61
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_203200189
Never mind.. :P

[ Bericht 41% gewijzigd door bleiblei op 15-01-2022 11:44:30 ]
pi_203246431
Hier Igor van Kaam (onthou die naam) die een mooie analyse geeft van afgelopen persconferentie van 14 jan., en ook van het optreden van Ernst Kuipers:

pi_203377189
Zijn praatjes stonden bol van de misleiding en de leugens. Een 1 dus.
pi_203377283
Een 1 vanwege het nemen van symboolmaatregeltjes die nergens meer op slaan.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_203377418
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:50 schreef Halcon het volgende:
Zijn praatjes stonden bol van de misleiding en de leugens. Een 1 dus.
Zo hoog ik hem gisteravond had zitten, zo diep is hij bij mij nu gevallen. Hij heeft ons beflikkerd door de verdeling van de ziekenhuisopnames verkeerd voor te stellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Idisrom op 26-01-2022 21:19:12 ]
pi_203383226
Gewoon een 7. Doet het prima, wat duidelijker dan Hugo. Nog steedsgeen feest om naar te kijken, maar het is allemaal net wat geanimeerder en ietjes helderder. Hij mag wel wat sneller praten van mij.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 27 januari 2022 @ 02:32:06 #67
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_203383278
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 21:56 schreef MarkyMarkyeah het volgende:

[..]
En stoppen ze met de corona pas
https://www.dagelijksesta(...)odig-nu-met-omicron/
Heel mooi
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 27 januari 2022 @ 04:12:21 #68
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_203383357
.

[ Bericht 98% gewijzigd door DonDruiper op 27-01-2022 04:14:04 ]
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_203384089
Een 1.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_203384463
2, een 1 voor zijn misleiding en QR gedram en een bonuspunt voor niet op zijn telefoon spelen als Hugo.
pi_203384790
Ernst is wel een goede, alleen jammer dat die de data van Jaap (rivm) zo blind overnam want die rommelen met de maanden om mooi plaatje te maken. Bijvoorbeeld dat plaatje van de opgenomen mensen, dat was van november, december en januari terwijl januari besproken werdt. En jammer van zijn obsessie met het G systeem, maar dat zal wel van de WEF komen.
Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal. Mijn kant en de verkeerde kant.
Geloof is voor in de kerk, niet voor een merk!
pi_203387304
Met deze nieuwe minister kun je meteen zien dat het ernst is.

Ik vind hem iemand die verstand van zaken heeft en duidelijk uit het wereldje van de gezondheidszorg komt. Ik was in eerste instantie een beetje huiverig dat 'ie daardoor alleen maar met een gezondheidsbril deze ministerspost zou bekleden, maar dat vind ik tot nu toe goed meevallen. Een prima voldoende dus.
pi_203387673
Niet gekeken maar fascisten krijgen van mij altijd een dikke 1
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_203387675
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 19:35 schreef halfway het volgende:
Eerste persconferentie best wel zenuwachtig.
Geef hem hier een cijfer
1-10
1 slecht
10 Super goed

[poll=3470]
In je eerste presentation Al met bewust vertekende cijfers Komen. Voordeel van de twijfel is hij Al kwijt. Het is duidelijk even man die net zo betrouwbaar is als Rutte.
pi_203388412
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:26 schreef KroketBroodje het volgende:
Niet gekeken maar fascisten krijgen van mij altijd een dikke 1
Als je alle openlijke fascisten onder de coronademonstranten standaard een 1 geeft dan ga je een heel laag cijfer krijgen. Of geld die regel voor jou dan even niet?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203388441
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Als je alle openlijke fascisten onder de coronademonstranten standaard een 1 geeft dan ga je een heel laag cijfer krijgen. Of geld die regel voor jou dan even niet?
Mensen die voor vrijheid en eerlijke democratie demonstreren zijn meestal niet de fascisten maar het tegenovergestelde ;). Die krijgen van mij een 10
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_203388495
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:30 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Mensen die voor vrijheid en eerlijke democratie demonstreren zijn meestal niet de fascisten maar het tegenovergestelde ;). Die krijgen van mij een 10
Ik geloof dat jij niet veel demonstraties gevolgd hebt of weet wie daar zoal meelopen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203388507
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik geloof dat jij niet veel demonstraties gevolgd hebt of weet wie daar zoal meelopen.
Demonstranten?
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_203388512
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:30 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Mensen die voor vrijheid en eerlijke democratie demonstreren zijn meestal niet de fascisten maar het tegenovergestelde ;). Die krijgen van mij een 10
Waarom daarvoor protesteren als je het al hebt?? :?
pi_203388517
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Waarom daarvoor protesteren als je het al hebt?? :?
Haha goeie
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_203388602
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:38 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Demonstranten?
Elke coronademonstratie is blanker dan Wassenaar. Er lopen extreemrechtse FvD aanhangers, kaalkopjes, mensen met prinsenvlaggen, 'wij zijn nederland' lui en NVU en Voorpost-figuren in mee.

Maar goed dat jij fascisten als onze minister van Volksgezondheid een 1 geeft en deze 'vrijheidslievende' mensen een 10.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203388725
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Elke coronademonstratie is blanker dan Wassenaar. Er lopen extreemrechtse FvD aanhangers, kaalkopjes, mensen met prinsenvlaggen, 'wij zijn nederland' lui en NVU en Voorpost-figuren in mee.

Maar goed dat jij fascisten als onze minister van Volksgezondheid een 1 geeft en deze 'vrijheidslievende' mensen een 10.
Die mafklapper van volksgezondheid is ook kaal en blank, hypocriet.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_203388804
Ernst Kuipers heeft het zoals gewoonlijk weer prima gedaan , met plaatjes het Nederlandse volk
bijpraten hoe we ervoor staan , de poppetjes geven duidelijk weer waar het probleem zit namelijk
dat een kleine groep ongevaccineerden voor de grootste problemen zorgen en dat we nog
steeds met een aantal maatregelen zitten.
  vrijdag 28 januari 2022 @ 01:13:34 #84
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_203397843
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 19:36 schreef CR7 het volgende:
7, hij moest even inkomen. Inhoudelijk weet die natuurlijk veel meer dan Hugo.
Dat is gebleken _O- Met dat gezwam over het effect van 3G en hat rapport van TU Delft heeft hij zich in n klap compleet ongeloofwaardig gemaakt.
pi_203399326
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 01:13 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Dat is gebleken _O- Met dat gezwam over het effect van 3G en hat rapport van TU Delft heeft hij zich in n klap compleet ongeloofwaardig gemaakt.
Wat was er gelogen over dat rapport dan?

En zeg niet dat daaruit blijkt dat 3G nutteloos is, want dan heb je het rapport niet goed gelezen. Er staat daarover alleen dat 3G nutteloos is bij de huidige variant. Bij de vorige variant (Delta, jeweetwel...die een paar maandjes geleden nog rondwaardde) was het wel degelijk nuttig.
  vrijdag 28 januari 2022 @ 10:15:25 #86
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_203399770
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 09:24 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Wat was er gelogen over dat rapport dan?

En zeg niet dat daaruit blijkt dat 3G nutteloos is, want dan heb je het rapport niet goed gelezen. Er staat daarover alleen dat 3G nutteloos is bij de huidige variant. Bij de vorige variant (Delta, jeweetwel...die een paar maandjes geleden nog rondwaardde) was het wel degelijk nuttig.
Iets met 15%. Kijk maar even terug om je geheugen op te frissen.
pi_203399782
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 10:15 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Iets met 15%. Kijk maar even terug om je geheugen op te frissen.
En 15% vind jij niet veel?
  vrijdag 28 januari 2022 @ 10:17:18 #88
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_203399789
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 10:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
En 15% vind jij niet veel?
Als het dat zou zijn wel. Zie jij het al gebeuren, 2/3G bij winkels en supermarkten? Ernst is gewoon een leugenaar.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 28 januari 2022 @ 10:20:27 #89
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_203399822
1.
Gelieg en bedrieg met de cijfers. Nu al. Voorspelt niet veel goeds voor de toekomst.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_203399888
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 10:20 schreef Netsplitter het volgende:
1.
Gelieg en bedrieg met de cijfers. Nu al. Voorspelt niet veel goeds voor de toekomst.
Welk gelieg en bedrieg precies?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 28 januari 2022 @ 10:37:37 #91
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_203399979
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 10:27 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Welk gelieg en bedrieg precies?
https://www.geenstijl.nl/(...)is-zwaar-misleidend/
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_203400053
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 09:24 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Wat was er gelogen over dat rapport dan?

En zeg niet dat daaruit blijkt dat 3G nutteloos is, want dan heb je het rapport niet goed gelezen. Er staat daarover alleen dat 3G nutteloos is bij de huidige variant. Bij de vorige variant (Delta, jeweetwel...die een paar maandjes geleden nog rondwaardde) was het wel degelijk nuttig.
Ernst Kuipers zei op zijn eerste persconferentie als minister van Volksgezondheid (14 januari) ‘voordelen te zien in 2G’. Maar alvorens er meer over te zeggen wilde hij een nieuw onderzoek van de TU Delft, de Erasmus Universiteit en het UMC Utrecht afwachten.

Op 17 januari verschenen de resultaten van dit onderzoek naar de effectiviteit van beperkende maatregelen via een QR-systeem. Het is de meest uitgebreide modellering tot nu toe.

‘Het zal even slikken zijn geweest voor uitgesproken voorstanders van het coronatoegangsbewijs,’ zegt onderzoeker Niek Mouter (TU Delft) die het onderzoek cordineerde tegen Follow the Money. ‘De resultaten tonen dat er relatief weinig ongevaccineerden naar coronatoegangsbewijs-locaties gingen in november.’

Mouter concludeert dat de effectiviteit van de pas verder is afgenomen door de opkomst van de omikron-variant. ‘Het aantal ziekenhuisopnames dat voortkomt uit ontmoetingen op die locaties is gedaald ten opzichte van delta.’

De eigenschappen van omikron – besmettelijker en beter in staat om de beschermende werking van vaccins en van eerdere infecties te doorbreken – gooien roet in het eten. Ze maken ‘dat de ruimte die je creëert door het invoeren van CTB-beleid relatief beperkt is in vergelijking met de periode waarin de deltavariant dominant was’.

De toegevoegde waarde van 2G en 3G neemt verder af ‘als de effectiviteit van vaccins lager is en meer ongevaccineerden al bescherming hebben gekregen door een doorgemaakte infectie.’

Gedrag grotendeels buiten beschouwing
Op zijn tweede persconferentie, die van 25 januari, zei Ernst Kuipers dat het coronatoegangsbewijs voorlopig blijft. Hij verwees ter onderbouwing naar het gezamenlijke onderzoek dat Mouter cordineerde: ‘een 15 procent demping [als gevolg van 3G maakt] precies het verschil tussen een sterke toename en het gelijk blijven van het aantal besmettingen.’

De cijfers die Kuipers noemde komen niet overeen met de bevindingen van de onderzoekers. Volgens hun rapport loopt het reproductiegetal op zijn best terug met 9,8 procent (2G) of 5,4 procent (3G) als je de coronapas overal invoert behalve thuis, op school of op het werk – dus ook in winkels en supermarkten. Een aanscherping die voor supermarkten en andere ‘essentile winkels’ overigens eerst een wetswijziging vereist.

Gebruik je de pas niet in winkels, of houd je rekening met gedragselementen, bijvoorbeeld met ‘compenserend gedrag’ van ongevaccineerden die elkaar opzoeken op plekken waar geen restricties gelden, dan is de reductie nog kleiner. 40 procent van de ongevaccineerden zegt met andere mensen dan hun gezinsleden alternatieve activiteiten op te zoeken wanneer 2G wordt ingevoerd.

‘Dit gaat richting misleiding’ twitterde Tweede Kamerlid Maarten Hijink (SP). ‘Dat dit percentage (dat VWS al langer noemt) niet klopt wisten we vorige week al. Ik sprak D66 erop aan in het debat. Kuipers weet dus dat het niet klopt maar kiest bewust voor foute cijfers om het CTB te rechtvaardigen.’

Dat het kabinet op de hoogte was van de afgenomen effectiviteit van het coronatoegangsbewijs en van het afkalvende draagvlak, blijkt uit de bijlage van het 139e OMT advies van 21 januari.

In die bijlage schrijft de Nationaal Cordinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV), die het kabinet tijdens de crisis regelmatig adviseert over ‘het maatschappelijk beeld’ rond het coronabeleid: ‘In de afgelopen week is er naar aanleiding van het onderzoek van de TU Delft en anderen veel nieuws geweest over de afgenomen effectiviteit van het CTB. Dit kan gevolgen hebben voor het draagvlak en de naleving van het CTB.’

Artikel van Follow The Money: volledig artikel
pi_203400362
Kuipers had zeker een 1 voor rekenen en statistiek.
pi_203400385
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 10:17 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Als het dat zou zijn wel. Zie jij het al gebeuren, 2/3G bij winkels en supermarkten? Ernst is gewoon een leugenaar.
Nee, dat zie ik niet gebeuren. Waarom maakt het Ernst (ken je hem persoonlijk ofzo?) een leugenaar? Omdat het een paar procent afwijkt?

[ Bericht 2% gewijzigd door Mutsaers__78 op 28-01-2022 11:22:09 ]
pi_203400426
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 10:45 schreef Mylene het volgende:

[..]
Ernst Kuipers zei op zijn eerste persconferentie als minister van Volksgezondheid (14 januari) ‘voordelen te zien in 2G’. Maar alvorens er meer over te zeggen wilde hij een nieuw onderzoek van de TU Delft, de Erasmus Universiteit en het UMC Utrecht afwachten.

Op 17 januari verschenen de resultaten van dit onderzoek naar de effectiviteit van beperkende maatregelen via een QR-systeem. Het is de meest uitgebreide modellering tot nu toe.

‘Het zal even slikken zijn geweest voor uitgesproken voorstanders van het coronatoegangsbewijs,’ zegt onderzoeker Niek Mouter (TU Delft) die het onderzoek cordineerde tegen Follow the Money. ‘De resultaten tonen dat er relatief weinig ongevaccineerden naar coronatoegangsbewijs-locaties gingen in november.’

Mouter concludeert dat de effectiviteit van de pas verder is afgenomen door de opkomst van de omikron-variant. ‘Het aantal ziekenhuisopnames dat voortkomt uit ontmoetingen op die locaties is gedaald ten opzichte van delta.’

De eigenschappen van omikron – besmettelijker en beter in staat om de beschermende werking van vaccins en van eerdere infecties te doorbreken – gooien roet in het eten. Ze maken ‘dat de ruimte die je creëert door het invoeren van CTB-beleid relatief beperkt is in vergelijking met de periode waarin de deltavariant dominant was’.

De toegevoegde waarde van 2G en 3G neemt verder af ‘als de effectiviteit van vaccins lager is en meer ongevaccineerden al bescherming hebben gekregen door een doorgemaakte infectie.’

Gedrag grotendeels buiten beschouwing
Op zijn tweede persconferentie, die van 25 januari, zei Ernst Kuipers dat het coronatoegangsbewijs voorlopig blijft. Hij verwees ter onderbouwing naar het gezamenlijke onderzoek dat Mouter cordineerde: ‘een 15 procent demping [als gevolg van 3G maakt] precies het verschil tussen een sterke toename en het gelijk blijven van het aantal besmettingen.’

De cijfers die Kuipers noemde komen niet overeen met de bevindingen van de onderzoekers. Volgens hun rapport loopt het reproductiegetal op zijn best terug met 9,8 procent (2G) of 5,4 procent (3G) als je de coronapas overal invoert behalve thuis, op school of op het werk – dus ook in winkels en supermarkten. Een aanscherping die voor supermarkten en andere ‘essentile winkels’ overigens eerst een wetswijziging vereist.

Gebruik je de pas niet in winkels, of houd je rekening met gedragselementen, bijvoorbeeld met ‘compenserend gedrag’ van ongevaccineerden die elkaar opzoeken op plekken waar geen restricties gelden, dan is de reductie nog kleiner. 40 procent van de ongevaccineerden zegt met andere mensen dan hun gezinsleden alternatieve activiteiten op te zoeken wanneer 2G wordt ingevoerd.

‘Dit gaat richting misleiding’ twitterde Tweede Kamerlid Maarten Hijink (SP). ‘Dat dit percentage (dat VWS al langer noemt) niet klopt wisten we vorige week al. Ik sprak D66 erop aan in het debat. Kuipers weet dus dat het niet klopt maar kiest bewust voor foute cijfers om het CTB te rechtvaardigen.’

Dat het kabinet op de hoogte was van de afgenomen effectiviteit van het coronatoegangsbewijs en van het afkalvende draagvlak, blijkt uit de bijlage van het 139e OMT advies van 21 januari.

In die bijlage schrijft de Nationaal Cordinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV), die het kabinet tijdens de crisis regelmatig adviseert over ‘het maatschappelijk beeld’ rond het coronabeleid: ‘In de afgelopen week is er naar aanleiding van het onderzoek van de TU Delft en anderen veel nieuws geweest over de afgenomen effectiviteit van het CTB. Dit kan gevolgen hebben voor het draagvlak en de naleving van het CTB.’

Artikel van Follow The Money: volledig artikel
Ok, en nu? Wat heeft dat te maken met de reactie waar jij op reageerde? :?

Er staat namelijk letterlijk in dat de resultaten met de Delta-variant anders zouden zijn.
  vrijdag 28 januari 2022 @ 11:23:47 #96
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_203400563
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 11:14 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Nee, dat zie ik niet gebeuren. Waarom maakt het Ernst (ken je hem persoonlijk ofzo?) een leugenaar? Omdat het een paar procent afwijkt?
Een paar?
En ja, hij is een leugenaar. Nu al het vertrouwen verloren.
pi_203401900
quote:
Artikel, en dan voornamelijk de update gelezen?

UPDATE: Jaap van Dissel gebruikt in zijn presentatie cijfers over percentages ongevaccineerden over de periode tussen 1 december en 13 januari. Dat cijfer komt ongeveer overeen met het aantal poppetjes. Dit topic is aangepast, al kan het nog steeds dat eigenlijk 19 november is gebruikt.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 28 januari 2022 @ 13:04:09 #98
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_203401996
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 12:58 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Artikel, en dan voornamelijk de update gelezen?

UPDATE: Jaap van Dissel gebruikt in zijn presentatie cijfers over percentages ongevaccineerden over de periode tussen 1 december en 13 januari. Dat cijfer komt ongeveer overeen met het aantal poppetjes. Dit topic is aangepast, al kan het nog steeds dat eigenlijk 19 november is gebruikt.
Zolang niet duidelijk is welke data gebruikt is, is het niet te zeggen of de cijfers kloppen. Dus in deze krijgt Kuipers nog steeds een 1.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_203402736
Iemand die bewust foutieve informatie verspreidt kan niet anders dan een onvoldoende krijgen.
pi_203435519
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 13:52 schreef NightDancert het volgende:
Iemand die bewust foutieve informatie verspreidt kan niet anders dan een onvoldoende krijgen.
Het was hooguit niet compleet.
pi_203435564
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 13:52 schreef NightDancert het volgende:
Iemand die bewust foutieve informatie verspreidt kan niet anders dan een onvoldoende krijgen.
Ze moeten Nederlandse overheid verbannen van youtube. Verspreiding van desinformatie door minister.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_203436481
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2022 17:20 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Het was hooguit niet compleet.
Niet alleen compleet, maar ook nog eens gedateerd. Het is nogal onnozel om te stellen dat er niemand met een booster op de IC en vervolgens een plaatje met data te gebruiken van een moment waarop amper iemand geboosterd was.
pi_203474132
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 09:44 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
in het verleden gingen we met griep. naar de kroeg en het werk inderdaad.
dat de week erop de halve kroeg en je collegas ziek waren vonden we heel normaal.

gelukkig denken we daar nu anders over.
We hadden toen ook mazzel dat niet meteen de halve kroeg griep kreeg, terwijl dat met omicron wel het geval is. Uiteindelijk is het gewoon de wet van de grote getallen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_203474203
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 19:35 schreef halfway het volgende:
Eerste persconferentie best wel zenuwachtig.
Geef hem hier een cijfer
1-10
1 slecht
10 Super goed

[poll=3470]
10 is geen cijfer
pi_203611540
Zou Kuipers al spijt hebben dat hij deze job heeft aangenomen? :')
  zaterdag 12 februari 2022 @ 12:30:35 #107
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203627600
NWS / Gewaarschuwde Kuipers kocht falend softwaresysteem

Een dikke 1 en heel snel oprotten met die lul :(
pi_203628052
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 11:11 schreef Mylene het volgende:
Zou Kuipers al spijt hebben dat hij deze job heeft aangenomen? :')
Ik hoop het.

Hij wilde graag in het middelpunt van de belangstelling blijven staan. Nou, hij heeft wat 'ie wilde.
pi_203629121
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 13:07 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik hoop het.

Hij wilde graag in het middelpunt van de belangstelling blijven staan
. Nou, hij heeft wat 'ie wilde.
Bron?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_203629136
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 14:50 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Bron?
Je zag hem genieten aan de tafels van de talkshows en voor de camera. En meteen ook hengelen naar een functie als minister.
  zaterdag 12 februari 2022 @ 14:53:42 #111
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203629157
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 14:52 schreef Halcon het volgende:

[..]
Je zag hem genieten aan de tafels van de talkshows en voor de camera. En meteen ook hengelen naar een functie als minister.
Ok.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_203638322
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 14:55 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ok.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niveautje hoor
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')