Pics.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:49 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik zit as we speak in een kroeg te bieren boi
Geen idee hoor, maar zou onze lockdown ook om deze reden onverstandig zijn? Dat de delta variant hier meer blijft, die dus ziekmakende is? M.a.w. is het virus technisch nu beter om alles open te gooien?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Komt door alle maatregelen natuurlijk, dan kan omikron niet snel om zich heen grijpen.
Geen quarantaine meer als je in contact bent geweest met een besmet persoon, als je geboosterd of corona hebt gehad.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:51 schreef _serial_ het volgende:
Eens kijken wat voor beperkingen er allemaal bij de versoepelingen bovenop komen.
Al gehoord :
- Sporten mogelijk alleen tot 20:00
- Winkels tot 17:00
- Uitbreiding mondkapjesplicht
Lijkt me niet eens zo onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:52 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Geen idee hoor, maar zou onze lockdown ook om deze reden onverstandig zijn? Dat de delta variant hier meer blijft, die dus ziekmakende is? M.a.w. is het virus technisch nu beter om alles open te gooien?
ik hoop dat ik mijn buikspieren niet vernietigd, als ze zeggen buiten een mondkapje op, whhahahahhahahaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:51 schreef _serial_ het volgende:
Eens kijken wat voor beperkingen er allemaal bij de versoepelingen bovenop komen.
Al gehoord :
- Sporten mogelijk alleen tot 20:00
- Winkels tot 17:00
- Uitbreiding mondkapjesplicht
@Dannyquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:53 schreef Zipportal het volgende:
De servers gaan straks weer roken.
Ter info.
G2 keert nooit meer terug, de horeca kan gewoon open, het is klaar.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:39 schreef Bugno3 het volgende:
"Over drie maanden kan de horeca gewoon weer open, met 2G+. Met dit perspectief kan de brache weer verder."
OMTGOD
Boeken toe, COR-Subforum kan gesloten en gearchiveerd worden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:54 schreef Za het volgende:
[..]
G2 keert nooit meer terug, de horeca kan gewoon open, het is klaar.
Ook die achterlijke QR verdwijnt.
Vanavond wordt er misschien wat nog wat onzin verkondigd om al te veel gezichtsverlies te voorkomen, maar meer dan dat is het niet.
Het is gewoon voorbij.
Gatverdamme man.quote:
Waar is het vlees?quote:
Dat zou een mooie openingszin zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:58 schreef BasEnAad het volgende:
WE hebben gewonnen van HET virus, dames en heren!!
Groepsimmuniteitgodquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:57 schreef Modus het volgende:
Denk dat deze beter bekeken gaat worden dan zelfs de beruchte eerste uit maart 2020. Die ik niet gezien heb
Rits is losquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:58 schreef Piles het volgende:
Wie heeft er zn broekje al uit?
Eerlijk zeggen.
Quarantainequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |