eigenlijk 8 als je de commentator en hans kraay erbij opteltquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:06 schreef klaasweetalles het volgende:
wat is de espn een debiel prorgramma
zes mensen die een fukking feyenoord vitesse moeten gaan analiseren
tering jantje hahahahah
Log uit dan, jij doet hier precies hetzelfdequote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:06 schreef klaasweetalles het volgende:
tering jantje hahahahah
ik bgen hjier in mijn eentje gekquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Log uit dan, jij doet hier precies hetzelfde
Klopt, je quote je denkbeeldige vriendenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik bgen hjier in mijn eentje gek
Een gemiddelde aflevering van Twee voor Twaalf is minder saai dan zo,n wedstrijd zonder publiek.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het seizoen is echt naar de tering sinds er geen publiek meer bij mag zijn
Inderdaad, daarna nog amper nog een fatsoenlijke wedstrijd gespeeld.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
wat is de link tussen 8 man van espn en ik op een forum....ben benieuwd naar je antwoordquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, je quote je denkbeeldige vrienden
Gelukkig gaat dat binnenkort veranderen ja. Het is verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mee eens, alhoewel ik Heerenveen-uit nog wel prima vond. Plus dat het goeie gevoel bij mij echt weg is sindsdien. Dat mag je de ploeg overigens ook wel verwijten dat ze geen karakter meer tonen sinds het publiek weg is maar het is wel een duidelijke timestamp.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:10 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Inderdaad, daarna nog amper nog een fatsoenlijke wedstrijd gespeeld.
Het is verschrikkelijk om thuiswedstrijden op tv te moeten kijken.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik mag het hopen. Ik word er echt verdrietig van. Tot aan AZ-thuis was het echt een heel leuk seizoen, en sindsdien is het gewoon kut (Slavia uit uitgezonderd, maar dat was met publiek). Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik mij er ook niet meer voor kan opbrengen om potjes in een leeg stadion te kijken, het is gewoon pure ellende en toen ik weer keek heb ik de slechtste Klassieker gezien in minimaal twintig jaar dus dat heeft weinig veranderd.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dat binnenkort veranderen ja. Het is verschrikkelijk.
Dat vind ik dan weer nergens op slaan. Maar goed, ieder z'n mening.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar ik had toch meer van dit seizoen gehoopt eigenlijk, zeker enkele maanden terug.
Het geld klotst daar blijkbaar tegen de plinten. Ze hebben bij ESPN ook budget om twee Nederlandse commentatoren in het holst van de nacht live commentaar te laten geven bij willekeurige NBA wedstrijden van de Detroit Pistons or whatever the case may be. Complete waanzin.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:06 schreef klaasweetalles het volgende:
tering jantje hahahahah
Ik richt mij voornamelijk op het feit dat ik niet meer in het stadion had kan zitten (daar kan Feyenoord niks aan doen uiteraard).quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer nergens op slaan. Maar goed, ieder z'n mening.
Ja oke, dan wel eens. Maar goed, daar moeten we maar mee dealen uiteindelijk. En dat doen we niet zo goed, al zul je nooit weten of het anders was gelopen mét publiek.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik richt mij voornamelijk op het feit dat ik niet meer in het stadion had kan zitten (daar kan Feyenoord niks aan doen uiteraard).
Het voelt nu weer zo gedistantieerd aan. Enkele maanden geleden zaten we lekker in de Kuip naar verrassend goed voetbal te kijken. Nu is het weer leeg en loopt het qua resultaten ook niet meer goed. Voelt alsof het tot dat punt ontzettend leuke seizoen is afgenomen ofzo
Het is ook gewoon niet meer leuk op dit moment. Dat is het ergste. Met uitzondering van de paar maanden onder Advocaat in 19/20 is het op een enkele wedstrijd na al jaren vooral helemaal niet meer leuk om Feyenoord te volgen, en dat chagrijnige verdween echt als sneeuw voor de zon begin dit seizoen. Het vervelende gevoel komt nu al direct weer terug. Dat is gewoon klote.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja oke, dan wel eens. Maar goed, daar moeten we maar mee dealen uiteindelijk. En dat doen we niet zo goed, al zul je nooit weten of het anders was gelopen mét publiek.
Ik zit dan wel niet in een stadion maar godsamme wat verlang ik (ook) weer naar normale wedstrijden. Je zag het ook wel een beetje na de 0-1 vanavond, toen kwam er net wat meer pit in bij ons waardoor die afgekeurde 1-1 ook valt. Die pit/felheid had je met publiek al veel eerder gehad, nu ben je zo'n tegengoal nodig om 'wakker' te worden.
Bijlow is wat wit voor een Afrikaan, maar het was een Africa cup waardig optreden vandaag.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:56 schreef Bolasie het volgende:
Édouard Mendy > Justin Bijlow
@:Caland
‘kquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Jammer jongens, gelijkspelletje was verdiend geweest.
Het is allemaal kwaliteitsarm voorin behalve Sini.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:39 schreef Kerftminister het volgende:
Die Nelson moeten we wel echt zsm mee stoppen hoor.
Dat maakt het alleen maar zorgwekkender Klaas..quote:Op zondag 16 januari 2022 06:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Nelson speelde gewoon een normale wedstrijd
Denk het ook. Jahanbakhsh speelt echt wekelijks niks klaar. Zelfs een simpel balletje breed op Til was gisteren weer teveel gevraagd. Ik had niet verwacht dat hij meteen zijn AZ-vorm zou hebben, maar echt de meeste simpele basis dingen (aannemen, passen, schieten) lijken al een heel seizoen nergens op.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:45 schreef Scrummie het volgende:
Die Walemark kan zich wel eens heel snel de basis in spelen als hij er ook daadwerkelijk iets van kan. Die gaan we snel zien gok ik zo.
Gast Nelson heeft niet eens hoeven douchen zo weinig heeft hij gedaan.quote:Op zondag 16 januari 2022 06:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Die commentator van espn zat alleen op Nelson te janken terwijl Linssen de slechtste kan van het veld was
Nelson speelde gewoon een normale wedstrijd
Ik vond Linssen ook vaak uitwijken naar de flank, dat is leuk met Neymar, Mbappe & Messi maar wij moeten dat gewoon niet doen. Bij meerdere voorzetten was Til ook de diepste man van ons in de 16.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:01 schreef Haringkop het volgende:
Nelson is gewoon een hardloper, als je op de counter speelt wellicht nuttig maar anders zie ik het niet gebeuren met hem.
Spits blijft inderdaad wel een probleem, zowel Dessers als Linssen simpelweg niet goed genoeg. Linssen werkt hard en past daarmee in het plaatje van Slot maar mist verder de kwaliteiten als spits. Dessers is meer een echte nummer 9, maar levert niet de arbeid van Linssen en komt ook gewoon in de kleine ruimte uiteindelijk ook gewoon tekort.
Nelson speelde gewoon goed.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:35 schreef leeroy het volgende:
[..]
Gast Nelson heeft niet eens hoeven douchen zo weinig heeft hij gedaan.
Oneens. Linssen en Dessers komen allebei zwaar tekort. In de kleine ruimte zijn ze allebei zwaar ondermaats en een bal vasthouden kunnen ze ook niet. Als is Dessers met dat laatste wel iets sterker imo.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We hebben inderdaad geen echt aanspeelpunt op 9 en aangezien we al een loper hebben op 10 hebben we eigenlijk vooral een voorhoede voor de omschakeling.
Ik vind overigens zowel Linssen als Dessers goed genoeg voor dit Feyenoord (rendement van beiden is ook meer dan prima) maar als we voorin fel afgejaagd worden is er niemand die een bal vast kan houden. Daar gaat het nu mis. Ik had wat dat betreft ook meer gehoopt van Alireza.
Ik maak me eerder zorgen om onze Iraanse vriend.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:39 schreef Kerftminister het volgende:
Die Nelson moeten we wel echt zsm mee stoppen hoor.
Eens. Zijn beide geen Feyenoordwaardige spitsen voor in de basis.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:07 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Oneens. Linssen en Dessers komen allebei zwaar tekort. In de kleine ruimte zijn ze allebei zwaar ondermaats en een bal vasthouden kunnen ze ook niet. Als is Dessers met dat laatste wel iets sterker imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |